Izdvojeno

Što ste najviše čitali ove godine?

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Iako sezona nije bila uzbudljiva do same završnice kao prošle godine – najzanimljivije trenutke popratili ste još u većem broju, a top 5 članaka i komentara po različitim kriterijima donosimo u nastavku.

Najčitaniji članci

5. FIA potvrdila: Red Bull prekoračio prošlogodišnji budžet!

Peti najčitaniji članak bio je onaj u kojem smo vas obavijestili da je FIA i službeno potvrdila kako je Red Bull prekoračio prošlogodišnji budžet. Iako se o tome nagađalo nekoliko tjedana prije nego li je došla prva službena informacija – vijest je svejedno dobila više tisuća pregleda i preko 100 komentara.

Otvori članak

4. Perez razočaran Verstappenom koji nije negirao da je problem nastao u Monaku

Očekivano, kontroverza u Brazilu između dva Red Bulla popraćena je impresivno i po broju pregleda i po broju komentara. Prva pobjeda Georgea Russella tako je donekle pala u sjenu do dan danas teško objašnjivog Verstappenovog odbijanja propuštanja timskog kolege.

Otvori članak

3. SAD: Verstappen pobjednik nakon velike bitke s Leclercom i Hamiltonom i nakon sporog zaustavljanja u boksu

Puno “trakcije” zaslužio je i izvještaj s Velike nagrade Sjedinjenih Američkih Država gdje je pobjedu odnio Max Verstappen nakon pogreške Red Bulla i lijepog povratka aktualnog svjetskog prvaka.

Otvori izvještaj

2. Predobro da bi bilo dozvoljeno

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost. S druge strane, nekad rješenja ne donesu željene rezultate te takve ideje budu odbačene. Pregled tavih slučajeva donio nam je kolumnist Ante Maras.

Otvori kolumnu

1. Hamiltonu oduzimanje titule ništa ne bi značilo: Šteta je učinjena, odbijam živjeti u prošlosti

Najčitaniji članak objavljen je prije samo mjesec dana i ne tiče se direktno 2022. godine, nego prošlogodišnjeg finala iz Abu Dhabija. Lewis Hamilton je dao veliki intervju za odabrane medije tijekom Velike nagrade SAD-a i osvrnuo se na kontroverzne događaje, ali i svoje planove za budućnost.

Otvori članak

Najkomentiraniji članci

5. George Russell je pobjednik Velike nagrade Sao Paula!

157 komentara

4. Leclercu pobjeda na otvaranju sezone, Sainz i Hamilton na podiju, oba Red Bulla ostala bez bodova u završnici!

158 komentara

3. Viva, Barcelona! Verstappen izletio pa pobijedio, Leclercu otkazao motor, Russell na pobjedničkom postolju!

175 komentara

2. Sergio Perez pobjednik VN Monaka, ispred Sainza i Verstappena

183 komentara

1. Verstappen s 10. mjesta pobijedio unatoč izvrtanju, Mercedesu dvostruki podij, Ferrari u svom stilu do novog fijaska

188 komentara

Najaktivniji komentatori

Kralježnica portala od samog početka bila je aktivna zajednica, a to se potvrdilo i ove sezone. Bilo je više od 60 korisnika koji su u ovoj godini napisali 100 ili više komentara, a ukupno je barem jedan komentar napisalo čak 511 korisnika. Tolikom raznolikošću ne mogu se pohvaliti ni puno popularniji portali opće tematike. Najaktivniji od nas bili su:

Najbolje ocijenjeni komentari

Scuderia u temi “Leclercu pobjeda na otvaranju sezone, Sainz i Hamilton na podiju, oba Red Bulla ostala bez bodova u završnici!” – Otvori link

karte_m0lim u temi “Belgija: Radio komunikacija Leclerc-Ferrari” – Otvori link

Ante Maras u temi “Hamilton u lovu na sažaljenje: Skoro sam slomio kralježnicu” – Otvori link

27Ferrari28 u temi “Hamilton: Borba kroz poredak je tisuću puta zabavnija od lagane pobjede” – Otvori link

tomz u temi “Verstappen s 10. mjesta pobijedio unatoč izvrtanju, Mercedesu dvostruki podij, Ferrari u svom stilu do novog fijaska” – Otvori link

Najgore ocijenjeni komentari

Mercedes team u temi “Raikkonen: U F1 ima puno ljudi koji bi se dobro snašli kao političari, puno toga nema smisla…” – Otvori link

LewisHamilton44 u temi “Nakon nove fantastične borbe pobjedu u Arabiji osvojio Max Verstappen!”- Otvori link

LH1985 u temi “Verstappen pobjedom zaključio sezonu, drugo mjesto u utrci i prvenstvu pripalo Leclercu” – Otvori link

LH1985 u temi “Alonso: Bit ću u F1 dok mislim da sam brz” – Otvori link

Fittipaldi u temi “Verstappen s 14. mjesta do uvjerljive pobjede, kazna za Leclerca, sudar Alonsa i Hamiltona” – Otvori link

Komentiraj

13 komentara

  1. Williams
    Montoya Prikaži

    Avalonu nagrada za najduže komentare bez da išta kaže



    27

    2
  2. Ham/Merc fanovi ponovo uvjerljivo nose nagrade za najgore ocijenjene komentare. 🤣 Dečki se ne daju. 🙂

    Zezam se malo po običaju.
    Dobra smo zajednica.

    Malo nedostaje live chat za vrijeme vikenda, ali OK je i forum.

    E, i imam 19. mjesto na PulsManageru. NIje loše za prvi put. Haas iznio prvu trećinu sezone 🤣



    12

    2
  3. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Pozdrav ekipa. Evo još jedan bug report od mene: najbolje i najgore ocijenjeni komentari nisu vidljivi u Android aplikaciji. Planirate li odraditi update Android aplikacije?



    1

    0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Ispravljeno, hvala! Za veći android app update nažalost nemam vremena.



      2

      0
      • Ferrari
        TJ7 Prikaži

        Nema na čemu. Kao korisnik ne vidim potrebu za većim updateom.

        Konkretnije pitanje bi bilo, može li se očekivati fix za ova 3-4 buga što sam prijavio krajem sezone? Npr. direktna vidljivost anketi u aplikaciji i popravljanje buga u kojem na “GP kalendar i rezultati” nije bilo moguce vidjeti tajming aktivnosti Grand Prixa nakon što je taj Grand Prix započeo..



        1

        0
        • Dietrich Mateschitz
          Ante Vetma glavni urednik Prikaži

          Ankete su dosta kompleksne za in-app rješenje, tako da će trebati otvoriti preglednik za njih (tri točkice gore desno u svakom članku na slici).

          Za kalendar ću pogledati dogodine, to mi je promaklo! 👍



          1

          0
  4. x2

    Ovo sa brojem mojih komentara, podsjetilo me na priču s jedinog roditeljskog sastanka u srednjoj školi na koji je otišao moj stari.
    Dakle bilo je polugodište i sad razne statistike: kaže razrednica da smo među 12 paralelnih razreda (Zg MIOC početak 1987.) mi najgori po prosjeku ocjena, ali da zato imamo najmanje izostanaka. Na to je moj stari dobacio iz zadnje klupe: “Znači da su bedasti!”.



    28

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni