Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Ma samo neka vide tu postenjacinu kako vozi sve cisto bez mrlje smesni su koliko i glupi.
Nista bolje nije ni Lando napao divebombao je u zavoju a onda kada su se prekocili i on i Max i otisli siroko ovaj je lukavo samo skrenuo preko trave i evo ga izgurao me van staze i ispade Noris nevinasce ali polako vratice ga Max na fabricka ubrzo.
Nevezano za maxa, lh fanovi neće na osnovu yt videa dozivit prosvjetljenje :)
Kad pogledas koliko Max vredi trenutno u formuli 1 da nije njega sad nebi imali o cemu da pisu i pricaju i zelim mu da nastavi u istim tempom jer zato je i sampion a ne neki mekusci koji placu na radiju. Mogu da zamislim plakanje da je Lando dobio 10sec prosle nedelje u Teksasu. A za ove pametne sto smatraju da je Lewis cist vozac samo neka ukucaju i did it again hamilton na yt i dozivece prosvetlenje za manje od minut.
Tko o čemu...
Mislim, jer u mojih 56 godina sam pogledao isto par utrka pa sam vidio par njih koji su bili isto "prgavi" vozači. Ponavljam nije bilo sve dostupno kao danas ali da su koristili sve trikove jesu ali nisu bile trke toliko pokrivene medijski.
Šta je pričao tokom British GP ove godine: TW:
No, I think this is the way he drives. That’s what I’ve seen in Formula 1 since he’s come. And I don’t want to be judgmental on that. I think you drive as much as you’re being let off. And I’m not saying it’s good or bad. But on a starting line, you go as much forward as you can without being penalised. On the track limits, you maximise the width that you can take. We, on technical regulations, we are maximising every area. So, the drivers will maximize every area from what’s on and what’s not. And that is as simple as it is. And that is on, there was a 10-second penalty. Maybe that’s what. what the consequence is, but that’s okay.
Vjerovatno dok je postojala nada za Maxov prelazak u Mercedes. Bez obzira da li je taj prelazak bio realan ovo je jedna objektivna izjava.
Vidim da ima ekipe koja se slaže s člankom.
Njima preporučam da se bore za obavezno uvođenje žmigavaca u F1.
A t koje bio najdrskiji vozač. Pravila se stalno mijenjaju.
npr: Legenda Ayrton Senna je bio poznat po tome da ga u zadnjih 20 krugova nitko ne može preteći. Ako i pokuša najviše što može dobiti je zajedničko izlijetanje u zid.
Javio se glavni projektant ideje ojačavanja i zaoštravanja rubova prednjih krila za Hamiltonovo bušenja guma konkurentima što je dotični radio cijelo vrijeme u Mercedesu. Bar do kraja ere donošenja titula.
"Ispadne" onaj kome se to desi slucajno, ali ako to sustavno radiš onda je to namjerno.
Navijaš za Ferrari koji je na krilima dobrih rezultata Carlosa došao u situaciju da se bori za konstruktorsko prvenstvo ali ti i dalje nastojiš omalovažavati njegove rezultate.
I Leclerc je ostvario dobre rezultate ali on je PRVI vozac pa se to od njega i ocekuje.
Ako voliš jednog vozaca u ekipi ne moraš automatski mrziti njegovog konkurenta u susjednoj garaži.
Dobio je otkaz na pocetku godine zbog obostrane privlacnosti Lewisa i Ferraria, ne zbog loših vožnji.
Nedavno je potpisao za Williams, Vowles je bio presretan kada je privolio Carlosa da im pristupi.
Može voziti opušteno i da ga je baš briga za Ferrari ali on se bori kao da je dobio produženje ugovora na još 4 godine.
Carlos je pošten i fin nekonfliktan vozac za kojim je žalio McLaren a i Ferrari ce siguran sam.
Po mom mišljenju on je čvrsto peti vozac na gridu.
Ispred su Max, Lewis, Alonso i Leclerc.
Leclerc je u momentima lošijeg Ferrarija primjetno bolji ali u momentima kada je Ferrari zaista dobar onda su rame uz rame.
To se vidjelo u prvom dijelu a i sada pri kraju sezone.
Kažeš nisu ga htjeli u dobrim ekipama - istina je nešto drugo, u RB je sve podređeno Maksu i njima je trebao isto kao i Mercedesu vozac tipa nekadašnjeg Bottasa.
Carlos nije materijal za vozaca br. 2.
Odlazi uzdignutog čela, ide u trenutno lošiju ekipu, ali ko zna šta ce biti 2026-te, možda Williams sastavi dobar bolid, motor ce vjerovatno biti dobar.
Sretno Carlos !
Istina
Misliš? U ovih skoro 50 godina gotovo da nema trke koju nisam pogledao (OK, prvih par godina kao dijete), ali da netko tako sustavno preagresivno i bezobzirno prema drugim kolegama vozačima vozi kao Max, to ne pamtim. Tu i tamo poneko od najvećih bi imao koju žutu minutu i situaciju ali ovako prljavo ne, pa čak ni Schumacher. Pa čak ni nitko od "slabijih vozača" kojima bi se omakla greška zbog pomanjkanja vještine.
Mislim da onda nisi baš pažljivo pratio, bilo ih je i to među onima za koje se smatra da su jedni od najvećih. Samo se danas to zahvaljujući medijima, društvenim mrežama, politike i novca puno više potencira.
S prvim dijelom bi se složio da se radi o bilo kojem drugom vozaču, ali to ne vrijedi za Maxa. Pratim formulu od 1978. i nisam vidio vozača koji ide toliko puta toliko prljavo kao Max.
Kad su oni odlučili da će zadržati Pereza, Sainz tada nije bio trenutan, ako me razumiješ 😉
IMHO, dvije stvari:
Prvo, u svakoj utrci dogodi se nekoliko incidenata nalik Verstappenovim, no Verstappen je prepoznatljivo ime u F1 pa njegovi se potezi naglašeno ističu. Njemu se ne daje nikakva benefit sumnje da bi mogao napraviti nenamjernu grešku, već se svaki njegov potez tumači kao potpuno kontroliran i namjerno prljav. To je pojednostavljen zaključak kojem se često pribjegava bez dublje analize i razmišljanja. Dojma sam da se vještine F1 vozača malo precjenjuju i da oni u prosjeku čine više nenamjernih i nepromišljenih grešaka nego što ciljano izazivaju incidente.
Drugo, FIA bi trebala biti puno transparentnija u vezi s radom sudaca. Oskudni službeni izvještaji za press nisu dovoljni da bi javnost dobila potpunu sliku i zasitila se informacijama. Sudačka postava bi trebala imati opsežno iskustvo u automobilizmu kroz vozačku karijeru ili tehničku struku, i pri odlučivanju bi trebali koristiti svu dostupnu evidenciju (telemetriju, senzore, kamere i dr.). Apsurdno je da u ovako data-driven biznisu ne posežu za informacijama koje su njima i timovima na raspolaganju. Telemetrija otkriva više detalja od video snimki, ali je ključno znati pravilno ju interpretirati.
Maxa boli briga dali ce Sainc,CL,GR ili netko deseti pobijedit.
Izgleda da je njemu samo u interesu zadrzat Landa iza sebe ili ga navuc na dvoboj pa da oba ostanu u krsu.
Lando mozda bi trebao vise se zrtvovat za kvale i biti ispred Maxa za utrku tako da uopce ne dolazi do okrsaja.
Izgleda da se vjetar mozda napokon mjenja pa ce biti mozda sa novim pravilnikom bolje.
Iako Max ostaje Max pa mozda nastavi sa pokusajima da izbaci Landa.
Vidjet cemo kako ce se kuhat dalje.
“Ali to je sjajno za Formulu 1, odlično je vidjeti da Ferrari i McLaren vode borbu za svjetsko prvenstvo.”
-ovo je jedino dobro reka
Pored trenutnog sainza oni su pereza zadrzali
Nitko ništa nije kompenzirao. Luđački se pokušao zabiti u Landa u zavoju 7. Dobro je prošao s 10s.
I da pokušao se zabiti jer da se Lando nije izmaknuo bio bi sudar. Ovakvi potezi kao u zavoju 7 graniče s vožnjom po autoputu u suprotnom smjeru.
Ali ovako se NE SUDI. Ovo za Maxa sada je bilo kao Barcelona vs Chelsea (znate o kojoj tekmi pričam). Dakle išlu su vraćati i kompenzirati neke prošle odluke. 20 sekundi nije dobio zbog onoga što je napravio na ovoj utrci već na mnogim utrkama prije ovoga. Kompenzacija i velika opomena za Maxa. Suđenje je i dalje loše.
One small step forward bi bio hebeni pool od tipa 10 stalnih sudaca pa neka sude. Ne znam zasto je to problem.
Da li ima neki pro sport bez pro sudaca uopce?
Kako kaze i Max a sad i Toto, sve sto nije kaznjeno je nova granica.
baš gledam, stvarno impresivno. nije prošlo ni 24 sata od starta utrke i više nema na početnoj stranici vijesti o istoj (nije kritika, već pohvala).
Svaka cast momci na ovoliko objava samo nastavite kolko mozete ✌️
Da, isto je rekao i Andrea Stella nakon prvog orkšaja,još tamo u Austriji kad je također Max ostao nekažnjen za "pomicanje granica " ...