Zadnji komentari


  1. Ne znam da li ima duže, ali ima "plodnije". Od toga da je Mario i dalje statistički najbolji vozač carta do toga da su kaontim najbolja ekipa indycara. 18 vozačkih naslova i 6 Indy 500 pobjeda.


  2. @Dani

    Hoćeš reći da Andretti ima trkaću ekipu duže od Saubera? Mislim da je Sauber dugo bio prisutan u ondašnjem WEC ( prototipovi ), a Andretti je tek u 90-tima ili krajem 80-tih pokrenuo trkaći tim u Indy ili Cart seriji - ovako bez googlanja.


  3. Ukoliko neka druga ekipa ne planira modernizirati svoje operativne procese, tražit će Neweyev angažman za 10-ak milijuna € godišnje. Prema njegovim komentarima pred novi pravilnik, dojma sam da nije nešto zainteresiran na radu glomaznih bolida kojima je potrebna neumjerena količina energije kako bi ostvarili performans. Ne bih se čudio da kompletno napusti Formulu. Mislim da bi se i sam složio da za kadar kakav je on, rad na bilo čemu osim na krajnjoj optimizaciji (posljednjih % performansi) predstavlja bacanje vremena, što prema njegovim riječima, ovaj pravilnik baš i ne potencira. Ozbiljniji problem od Neweyevog odlaska za RBR vidim u curenju talenta koji je izravno radio na realizaciji ovih bolida ili potencijalnim raskidima velikih ugovora s Fordom, Hondom i sl. Na sreću jednih ili nesreću drugih, sadašnji financijski okvir sprječava jedan tim da kupi cijeli odjel od drugog pa se tako talent distribuira na nekoliko timova. Čini mi se kako su sve te transformacije u paddocku dosta spore da bi utjecale na poredak prvenstva.





  4. Mercedes team, maxu slobodno možeš upisat naslov i za 2025. Onda je na 5, a ne na 4.


  5. A čuj, fenjeraši ili ne...... Sauber je trkaće ime, tj. prezime.
    Nije kao Haas ili potencijalni Andretti..... Sauber ima style / glas kao Ferrari. Točnije kao McLaren.



  6. Ma naravno da mozes ako je tako.
    Ako budu fenjerasi neces rec 'bravo momci, vi ste Sauber, na vas se ovo ne odnosi'


  7. Nekoliko portala prenosi da Newey odlazi iz RedBulla!!!!!!
    Ante! Znaš kaj o tome


  8. Samo gardening znači da mu stara momčad isplaćuje plaću inače nema pravo ograničavati išta.



  9. Mislim da bi mu vise odovarala talijanska lezernost, nego njemacki pragmatizam…



    Ili ostanak u Aston Martinu, na otoku?


  10. Zahebi. Sauber se ne može opisati kao smeće, jer je u pitanju ekipa koju je osnovao ( Peter ) Sauber. Isto vrijedi i za ( Frank ) Williams ekipu. Bitno je da opstanu (prežive), jer je sve više love u igri.
    Hulk je mjerna jedinica klase, jer je oduvijek bio talent. Vidit' ćemo što će Audi napraviti. Možda stigne Adrian Newey.


  11. A vec smo se oprostili. Ostaje nam Hbg kao mjerna jedinica klase ili kako je vec bilo.
    Hulk, Sainz = likeable postava
    Nadam se samo da Sauber nece bit smece kao do sad.


  12. Ako odlazi iz bikova odlazi da ponovo sarađuje sa japancima, ili sa Lujom.


  13. Dani .... "Ferrari je ćešće bio u vrhu od mercedesa. Pa borili su se za naslove od 2010. pa nadalje za razliku od mece." napisano u "bikini stilu" jer ne spominje se npr da je taj MB bija daleko od merca iz 2014. do 2020. pa i 2021. borba za naslov od 2010. pa NADALJE :):) :) to nadalje je bilo 2010. i 2012. tj 2 sezone od 4 dok je seb/RB dominira . već 2013. je zahvaljujući "tajnom" testiranju merc poprilično rješija problem guma koje su ih mučili 3 sezone i preteka ferrari u konstruktorskom ;) btw , do 2013. tj 3 sezone merc bi posli ljetje pauze odustaja od nadogradni i priprema bolid za narednu sezonu . primjer iz 2012. ... do pauze u 11 trka rosberg je osvojia 77 bodova , "drža" P 6 a posli pauze u preostalih 9 trka tek 16 bodova i prvenstvo završija na P 9 ;) od 2014. tj turbo ere merc "postaje" uhodan i nedodirljiv tim . pisat o 2 sezone borbe ferraria za titulu ka nekakav ""dokaz slabosti" merca u odnosu na ferrari , a zaboravit 7 uzastopnih duplih kruna + 8. uzastopna konstruktorsa je meni "malo" komično . da , u tim okolnostima i sa najdominantnijim bolidom u povijesti F 1 baš se trebalo oslanjat na brzinu lewisa i bolid da ispravi taktičke greške merca . u razdoblju od 2014. do kraja sezone 2020. održano je 117 trka , a merc je pobjedija u 101 trci . šta bi tek bilo da nisu radili greške u taktici ? srećom , imali su lewis koji je svojom brzinom anulira kardinalne greške tima , ai nešto malo je pridonila i konkurentnost bolida . i koliko se to puta desilo s bozirom da pišeš "Dogodilo se ne jednom." jesu li ti dovoljni prsti jedne ruke da to pobrojiš ili ... a na ovo se mogu samo smijat "Mercedes je radio grešaka ništa manje od ferrarija." :) :) :)


  14. Ukoliko napusta Red Bull (a sudeci prema informacijama dostupnim na internetu iz istog razloga je onomad napustio i McLaren) jer zeli mir i slobodu u radu i da ga ne sputavaju sa kojekakvim korporativnim glupostima i pravilima, vjeruj mi da to nece naci u Audiju. Bio sam tamo poslovno nekih tri mjeseca pocetkom 2019. u Ingolstadtu bas uslijed Dieselgate-a (cak su jedno vrijeme bili ukinuli trecu smjenu zbog pada potraznje/prodaje) i takvu komornu i hekticnu atmosferu jos nigdje (a imam iskustva i s proizvodacem iz Weissacha i Münchena) nisam dozivio, katastrofa napetost se na sastancima mogla rezat nozem. Ne mora nista znaciti naravno za F1, ali opet..

    Mislim da bi mu vise odovarala talijanska lezernost, nego njemacki pragmatizam...



  15. Svi kao potencijalnu novu Adrianovu destinaciju spominju Ferrari ili Aston Martin, a niko Audi !?!? 🤔😉😁


  16. Tiptronic, ne nisam mislio generalno. No valjda si svjestan da je uvijek postojala neka ekipa kroz povijest ili više njih na rubu egzistencije. Danas je ta Williams. A obično netko kad ulaze i kupuje neku momčad ta momčad obično biva kao Williams koji je trebao lovu ili onda Force Indija , odnosno one koje su u finacijskim problemima. Ako to nije danas više tako , kako je onda opet Wiliams u problemu?

    The storied team with nine constructors' championships under its belt has been struggling financially for some time. Williams posted a £17.9 million ($22.6 million) loss in 2022 and £11.9 million in 2021, according to financial statements. The results for 2023 are yet to be released


  17. Kakav je Ham krumpir od čovjeka, još će na kraju stvarno Ferrari zgrabit Neweya i imati bolid za naslove. Ali ako ništa drugo, Ham u "cvijetu mladosti" će se kraj Leclerca morati potruditi pravo da dođe do naslova. Barem neće imati Bottasa ili Pereza za timskog kolegu. Naravno ako se išta od ovoga ostvari. Sa Neweyem bi Ferrari imao jako jako dobre temelje za 2026.


  18. MadM.
    tada je vec imao krive ljude i derpe oko sebe


Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.