Izdvojeno

Sergio Perez pobjednik VN Monaka, ispred Sainza i Verstappena

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 183 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Početak utrke u Monaku kasnio je više od sat vremena zbog razloga na koje je najbolje ne trošiti previše vremena i koji nisu vrijedni ni čišćenja prašine s tipkovnice za vrijeme tipkanja ove vijesti. Vodstvo utrke gledalo je u radar i kad god bi vidjeli oblak u daljini – procijenili bi da zbog opasnosti bolje uopće ne krenuti s utrkivanjem.

No, nakon tih sat vremena tijekom kojih su više kilometraže “nabila” kolica za prijevoz guma vozači su se poslagali iza sigurnosnog automobila i u 16:05 napokon krenuli na gumama za kišne uvjete.

Prva trećina utrke donijela nam je zanimljivu utrku u kojoj je svakim idućim krugom postajalo sve jasnije da se stvara trkaća linija i da će strategija igrati strašno važnu ulogu. Tako je i bilo. Perez je u 17. krugu prvi od vodećih krenuo na promjenu guma i uzeo intermedije. Carlos Sainz je s druge pozicije najprije dobio poziv da dođe i on po iste gume, ali je i sam rekao da misli da to nije ispravno i da je pametnije pričekati gume za suho. Leclerc je u krug kasnije ušao po intermedije, kao i Verstappen, a tim postupkom Leclerc je već izgubio vodstvo zbog undercuta Pereza.

Zanimljivu borbu vidjeli smo između Lewisa Hamiltona i Estebana Ocona tijekom kojeg je čak došlo i do kontakta između Alpinea i Mercedesa. Suci su to istražili i pola sata kasnije došli do zaključka da je Ocon zaslužio 5 sekundi kazne.

U 21. krugu došlo je do klasičnog Ferrarijevog gafa. Pozvali su Leclerca u boks u isto vrijeme kad i Sainza, ali kad je Monegažanin dolazio po nove gume – histerično su mu javili da ipak ostane na stazi. On je već došao pa su mu montirali tvrđe gume, a Leclerc je zbog toga pao još dva mjesta. Na team-radio je izgubio sve živce i izderao se na trkaćeg inženjera. U 22. krugu po slick gume su otišli i Red Bullovi, a sve se to rasplelo prvom pozicijom za Pereza, drugom za Sainza, trećom za Verstappena i četvrtom za Leclerca.

U 27. krugu Mick Schumacher je izgubio kontrolu nad bolidom i izvrtio se na stazi, uletio u “tecpro” barijere i ostao bez stražnjeg dijela svog bolida, što je na prvi pogled izgledalo strašno, ali se ipak brzo javio na team radio da je s nime sve u redu.

U tom trenutku nakon što su svi vozači uzeli hard gume poredak u top deset bio je: Perez, Sainz, Verstappen, Leclerc, Russell, Norris, Alonso, Hamilton, Ocon, Bottas.

Utrka se nastavila s 33. krugom nakon što su se svi vozači vratili u isti krug, a u nastavku smo vidjeli formiranje dvije kolone. U prvoj je bilo 6 vozača, zaključno s Landom Norrisom, dok je druga kolona formirana iza Fernanda Alonsa koji je vozio ciljana vremena da sačuva svoje medium gume. No, taj tempo uzrokovao je vlakić od 7. do 18. pozicije sa zaostacima od oko jedne sekunde.

Najbrži krug napravio je Lando Norris, što nije bilo veliko iznenađenje s obzirom na to da je imao dovoljno vremena otići po novi set medium guma da se vrati ispred Fernanda Alonsa na 6. mjesto.

Na kraju smo gledali sjajan četveroboj na vrhu s pola sekunde između svakog vozača, ali ipak nije bilo prostora za obaviti pretjecanje.

Sergio Perez došao je do svoje prve pobjede nakon Velike nagrade Azerbajdžana prošle godine!

Događanja iz Monaka prokomentirat ćemo uživo u 19h na našem F1puls podcastu: https://youtu.be/UUphHZ3Lbew, priključite nam se sa svojim komentarima i pitanjima u live-chatu.

Rezultati

PVozačEkipa+
1S.PEREZRed BullLAP
2C.SAINZFerrari1.154
3M.VERSTAPPENRed Bull1.491
4C.LECLERCFerrari2.922
5G.RUSSELLMercedes11.968
6L.NORRISMcLaren12.231
7F.ALONSOAlpine46.358
8L.HAMILTONMercedes50.388
9V.BOTTASAlfa Romeo52.525
10S.VETTELAston Martin53.536
11P.GASLYAlphaTauri54.289
12E.OCONAlpine55.644
13D.RICCIARDOMcLaren57.635
14L.STROLLAston Martin60.802
15N.LATIFIWilliams1 krug
16G.ZHOUAlfa Romeo1 krug
17Y.TSUNODAAlphaTauri1 krug
A.ALBONWilliams
M.SCHUMACHERHaas
K.MAGNUSSENHaas

Komentiraj

183 komentara

  1. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Team “Vazda opet nešto Ferrari”

    Ako je vozač i bolid dobar – strategija nije!
    Ako je vozač i strategija dobra – bolid nije!
    Ako je strategija i bolid dobar – jedan vozač nije!

    Pa dokle više pobogu?

    Ferrari sami sebi izbijaju šanse za titulu. Ovo što rade Leclercu je grehota….

    Svaka čast Red Bull, pravite od crvenih totalne amatere…



    47

    0
    • Ferrari na životu drži mitomanija, povlašteni status u F1 (čitaj: više para) i vojska navijača, bez toga su na razini Alfe po logistici i operativnoj snazi

      Odumiranje traje 15 godina i nastavlja se



      11

      19
      • Nije bas sve tako sivo, ove godine imaju bolid s kojim bi se mogla osvojiti sezona, znači radilo se nešto i živnuli su od kad im ljudi iz Haasa hodaju po dvorištu, možda su im i udjeli koji savjet!

        Ljudi iz Haasa još u fazonu “šta bi mi sve osvojili da imamo uvjete i tradiciju kao oni”…
        😉

        Šalu na stranu, ovo se može dogoditi skoro svima, ružno je izgubiti utrku koju su pobjedio već u subotu ali to je ta naša F1.



        14

        2
        • Ayrton Senna
          OffLiberyMedia Prikaži

          znači radilo se nešto i živnuli su od kad im ljudi iz Haasa hodaju po dvorištu

          AHAHAHAHHAAAHAHHAHA LEGENDO



          5

          1
        • F1puls
          ivanh Prikaži

          “šta bi mi sve osvojili da imamo uvjete i tradiciju kao oni”…

          Jest da je zajebancija, ali ovi iz Haasa su još gori od Ferrarijevaca….da da, moguće je..😉


          0

          0
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Kad utrka nije jednosmjerna, kad su promjenjivi uvjeti na stazi odnosno kad je potrebno da pitwall donese neku odluku koja može biti ključna, znaš da Ferrari neće dobiti tu utrku



      9

      1
    • Blue Flag
      Viper Prikaži

      Mene Ferrari nekako podjeća na Forest Gumpa.
      Užasno brz, ali i užasno glup.



      1

      0
  2. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Ima li kazne za Verstapena



    15

    5
  3. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Čestitke Scuderiji Pagliacci na vrhunskom strateškom performansu danas.
    Nije bilo lako za izvođenje, ali oni su to maestralno odradili.



    21

    0
  4. Prije sam sumnjao, a sad sam 100% siguran da će Ferrari izgubiti prvenstvo. Apsolutni amaterizam i gubljenje glave kada je najpotrebnije.

    Šteta Charlesa, čestitke Perezu.

    FIA ponovno dokazala da je F1 jedna od najlošije vođenih sportskih organizacija na svijetu. Pitaj Boga tko to bira, drži, vodi i plaća.

    Drži me na životu jedino to što će ih Vetma opet profesorski ogoliti do kože



    28

    1
    • Monisha Kaltenborn
      monkeyseat Prikaži

      FIA ponovno dokazala da je F1 jedna od najlošije vođenih sportskih organizacija na svijetu. Pitaj Boga tko to bira, drži, vodi i plaća.

      Nije teško kad su tamo zaposleni bivši Ferrarijevci :-)



      14

      1
  5. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Koje smotane budale u Ferrariu.. Nemogu vjerovati.. E moj dragi Charles nebudeš ti nikad prvak u Ferrariu.. Prva prilika i bježi u Red Bull ili Mercedes..



    11

    0
  6. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Glup, gluplji, Ferrari…



    24

    0
  7. Klasični Ferrari 😂



    7

    0
  8. Nadam se da se Monaco neće više nikad pojaviti u F1 kalendaru.



    11

    20
  9. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Staza je tesko smece.



    18

    21
  10. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Vi ste mađioničari. Ovo treba znati



    14

    0
  11. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    Ferrari🤡🤡🤡



    9

    0
  12. “U iščekivanju pretjecanja” – M. Carlo



    11

    0
  13. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Ovdje nebi mogao prestignut ni saftey car da se utrkiva.



    16

    0
  14. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    Cestitke Red Bullu i Maxu na titulama.

    Nema veceg baksuza od Leclerca, od 50 sigurnih bodova u posljednje dvije utrke, uzme samo 12. Cim sam vidio kisu znao sam da ce Ferrari kiksat utrku.



    17

    0
    • Ayrton Senna
      Scuderia Prikaži

      Što je najgore, lec je dominira do boksova, nije da je jedva drža prvo mjesto.



      22

      0
    • Sergio Perez
      Who Prikaži

      Pa nije ni gori baksuz od maxa…i on je u dvije utrke od moguci 50 dobio 0 bodova zbog otkazivanja bolida



      3

      2
      • Max je u te dvije trke mogao imati maximalno 36 bodova, jer je odustajao sa drugih mjesta, dok je Čarli odustao iz ubjedljivog vodstva prošlu trku, a ekipa mu je danas usrala trku i poslala ga sa 1. na 4. mjesto (uz najbolji bolid, na stazi na kojoj se ne može preticati).
        I oba puta je profitirao (između ostalih) i Max.



        6

        2
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Kad se zbroje bodovi izgubljeni uslijed pehova, leclerc je nakon ove utrke prestigao maxa. Veliku ulogu u tome je imalo što leclerc nije direktno nasljeđivao maxove posute bodove, dok je max oba puta bio iza leclerca kad su ovog snašli problemi. Danas na primjer je lec izgubio vjerojatno 16 bodova, što je skoro kao da je odustao s drugog mjesta dok je maks u vodstvu.



          1

          0
        • Max u odnosu na Čarlija izgubio 36.
          Čarli u odnosu na Maxa samo u Španiji 32 (25 svojih + 7 što je Max profitirao) i danas 16 (13 svojih + 3 što je Max profitirao), što je ukupno 48.
          Nisam uzimao u računicu FLove.
          Dakle, Čarli 12 u minusu, a poredak kaže da je +9 za Maxa.
          Dobro, +9 (a +3 pogotovo) je ništa za ovako dugu sezonu, ali ipak može biti značajno.
          Biće još gubljenja bodova, sigurno.



          2

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Pa dobro, mogao je. Da je na te dvije odustao Leclerc umjesto Maxa, ili barem napravio neku grešku, imao neki problem, Max bi uzeo tih 50…



          1

          6
        • Da je odustao, ali nije
          A i tada.bi opet Čarlijev gubitak bodova bio 64 boda a ne 50 bodova



          2

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Who reče od mogućih 50 (ustvari 52) bodova. To su bili mogući bodovi. Iako ne realni i dalje su bili mogući, da nije odustao… Kako se njemu desilo odustajanje, moglo se desiti i nekom drugom. Ili kao što rekoh, barem neki problem, incident…



          1

          0
  15. Na kraju ispade neočekivano dobra utrka… koliko može biti u Monacu. Amateri na pitwallu ferrarija… odluke za LEC potpuno neshvatljive. Drago mi za PER… zaslužio je, a šteta za LEC i on je zaslužio makar podijum. Alo napravio pravi Truli vlakić.



    14

    1
  16. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Ferrari uprskao sve. Zabari nisu ni zasluzili bolje, niti konstrunktorski naslov niti prvaka. Uzas kako su sve uprskali psoebno za Charlesa. Navijam uveliko za Monaco out. Koliku god prednost imao, nema sanse proci bolid ispred sebe.



    5

    5
  17. Tu di je Fer moga i mora nije. Bojim se lako prvenstvo za RB i Maxa.



    6

    0
  18. Mclaren
    raca Prikaži

    Ako je neko mislio da je Ferrari zaboravio na svoje egzibicije u boxu, e pa nije :rofl:



    11

    0
  19. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Tsunoda taknuo ogradu u kvalama- momentalna crvena zastava
    Mick prepolovio bolid danas- virtual safety car
    Toliko o vodstvu utrke.



    29

    0
  20. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Izgubiti će Leclerc još živaca i živaca sa crvenima… Alonso kao Trulli u najboljim danima :zubo:



    11

    1
  21. Mclaren
    kimi-f1 Prikaži

    Dobra utrka za Monaco. Šteta za Gaslya koji je na početku imao odlične poteze, ipak ništa od bodova



    5

    1
  22. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    prije ce otkaz dobit covjek u drzavnoj firmi nego strateg Ferraria!!!
    žalosno, samo slusaj Sainza, Leclrecu nisu mogli goru strategiju nikako izabrat
    zasto Verstapen nije bio pod istragom nakon gazenja crte u boxu? nezasluzuje kaznu ali Yuki je dobiavao kaznu za puno manje
    Latifi Zhou, aa i Scumi (nazalost) nezasluzuju mjesto



    3

    2
  23. Napokon zanimljiva utrka na najnezanimljivijoj stazi!

    Ferrari…..!!?? Kaj su opet to danas izveli ??!!!!
    Ah……čovjek se na početku sezone ponada nečemu a onda, kak sezona odmiće, odmiće i Ferrari od naslova……



    8

    0
  24. Bravo Ferrari…. je… vas smotane!!!! Prosli vilend zbog motora ovaj vikend zbog ” brze ” reakcije. I onda će reći nije vozač ispunio očekivanja.



    12

    0
  25. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ovi u Ferrarijevom pitwallu su jedino sposobni za napraviti manistru, a i to bi uprskali…
    Uffffff, bit će ovo duga i teška sezona



    5

    0
  26. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    Ferrari treba nekog francuza ili engleza na čelu jer ovo nema smisla. Čestitke Checu na pobjedi. Čarli razbi pola boksa nek se useru možda onda shvate kako se vodi utrka.



    5

    0
    • Pa baš, zato su RB i Mercedes dominitali godinama. Eto to nisam do sada uvidio. Biće da je do Engleza i Francuzu na vrhu tih ekipa.



      1

      0
      • Sebastian Vettel 5
        Vordas Donator Prikaži

        Pišem za Ferrari, bitna je organizacija i onaj tko to zna posložiti. Vojnički bolje lav na čelu ovaca nego ovca na čelu lavova. Capisci.


        0

        0
        • Bio je na čelu Ferrarija i talijan kad su se uzimali naslovi. Tako da to nema veze sa nacionalnošću nego sa time dali je netko sposoban ili ne. Trenutno su najbolji šefovi Toto W i Horner. Nekad prije to su bili Ros Brawn i Ron Denis kao i neki prije njih. U svakoj državi postoji sposobnih ljudi kao i vozača. Tako da generalizirat da su talijani nesposobni i da trebaju uzeti engleze ili francuze je smješno u najmanju ruku. I uvijek vas na kraju pitam kako to da su William, McLaren , Aston Martin ili Renault/Alpine godinama iza Ferrarija uz te sve silne mozgove iz britanije i Francuske?


          0

          0
        • Sebastian Vettel 5
          Vordas Donator Prikaži

          Kada je zadnji naslov uzeo Ferrari sa talijanom na čelu?


          0

          0
        • Kad su danji naslov uzele ekipe koje sam spoemnuo sa bilo kime na čelu? Na kraju krajeva kad su zadnji put uzeli britanci ili francuz na celu bilo koje ekipe naslove?


          0

          0
        • Sebastian Vettel 5
          Vordas Donator Prikaži

          Hajde da zaključimo, ja o ferariju a ti o nečem drugom. Nema tu sreće za nas dvoje. Krenimo svaki svojim putem pa kud nas život odvede. Lp.


          0

          0
  27. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    …Predugo već traje da bi bilo iznenađenje! Sazaljevam vozače Ferrarija!

    Offline! 😀



    5

    0
  28. Ima li Monaco više smisla sa modernim F1 bolidima?



    7

    3
  29. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Ne znaš što je gore race director novi ili Ferrarijev pit wall.
    Bravo za Maxa i RB, Lando i George isto super.
    Da se po onakvim uvjetima ne vozi je smiješno i tužno istovremeno.



    11

    0
    • Istina ,po kakvoj kiši su nekada momci vozili kad se sjetim ,mislim ne treba kriviti sada puno vozače ali smiješno je sve skupa
      Zanimljivije bi bilo da poslažu na Gridu simulatore i da vozači voze u simulatorima ali po kiši ,bilo bi uzbudljivije
      Utrke auta ,motora su bile za prave frajere ,muškarce s mudima ,a danas kao da su manekeni ,nažalost !



      6

      0
  30. Ayrton Senna
    MCLfan Prikaži

    Ali ne kužim prelazak crte za maxa da nije kazna



    11

    3
    • Nema kazne ,kamera nije snimila 😉
      Mick imao strašan sudar ,prepolovio se bolid ,mi dobijemo sliku nakon 1 min. ,Mick već vani šeta pored bolida ,đubrad bogata ne žele kupiti kamere i pokriti stazu ,i prijenos još rade domaćini ,užas
      Mislim volim ja Monako,ali ovo se pretvorilo u zabavu ta bogate guzičare a ne utrku ,još sa ovim zvukom
      Kad se sjetim kako su tu nekada vrištali motori kroz tunel pa onda izlazak ,ma to je bilo ono pravo ,a ovo je party za bogate face ,tako je to nažalost



      7

      0
    • Daniel Ricciardo 3
      Kicker Prikaži

      Više nije direktno kazna već prvo ide upozorenje što mislim da je sasvim ok jer nije mi bilo jasno prošle godine kad su kažnjavali 10 cm prelazak preko crte ko da je netko udario nekog.



      1

      0
  31. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke Perez na pobjedi i RB na nosu za pit stop.

    Ova FIA i direkcija utrke su potpuni idioti. Prvo odgadjanje starta pa crvena zastava, pa pokretanje sata s vremenom a bolidi 5 minuta jos stoje u boxu, onda ne zaustavljanje vremena za vrijeme druge crvene a lijepo su promijenili pravilo 3 sata ukupno, 2 sata voznje tako da su skratili utrku za 15 minuta.

    Od ostalog ovim kanadjanima treba zahvalit na trudu i zamolit ih da odu, obojica bisera poljube zid pod safetom.

    Nekada sam se radovao svaki put kad bi bila kisa, ali sad su stvarno poceli izmisljat sa ovom sigurnosti i kao sto je Brundle rekao nije ovo neka juniorska formula vec F1. Nek se utrkuju vise.



    23

    1
  32. Znate šta, moram čestitati Ferrariju.

    Čak 7 utrka im je trebalo da naprave neku glupost sa strategijom. To je za pohvalu!



    30

    0
  33. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Ferrari još jednom pokazao klasu, ali ovaj put svoju klasu. LeClerc na njegovu žalost i žalost njegovih navijača ipak nije naučio od svog bivšeg timskog kolege da u Ferrariju moraš biti i vozač, i trkaći inženjer i mehaničar… Perfektan vikend su mu sjebali i stvarno mi je žao momka, ali mislim da će mu nakon ove trke postati stvari mnogo jasnije.

    Kako god, opuštena trka, kao što smo od Monaka i očekivali



    12

    0
  34. Bravo Checo – zasluženo & sve čestitke !
    Bravo Carlos kad već nemože Charles.
    & Bravo Max .

    Iako nisu Ferrari i Leclerc pobijedili, doista uzbudljiva i zanimljiva utrka.



    5

    0
  35. Ferrai

    “Izaberi strategiju sigurno češ pogrešiti”
    Je miso vodilja koje se drže kao pijani plota.
    Ovo više nije ni smiješno nego za bogu plakat.
    Oni kao da nikada nisu čuli za podijeliti strategiju pa ako ofulaš sa jednim imaš drugog.
    I onda još šečer na kraju ostave ih na starom hardu znajući da utrka neće ići do kraja ili su zaboravili znajući njih vjerojatno jesu.

    Sa ovakim pitwall-om i da imju sekundu brži bolid bi izgubili prvenstvo.



    13

    0
  36. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Leclerc nikako pa nikako…. Prošle godine pole i odustajanje, ove loša strategija. Svakako bravo za Checa…Vratilo mu se ipak…Cili vikend je bia brži od Maxa



    3

    0
  37. Sve čestitke za Checo i Red Bull svaka čast majstore još veće čestitke ekipi u Boxu Red Bulla ,bravisimo tako se to radi ,Max uzeo dovoljno !!!
    A ovim “mojima” crvenim idiotima u boxu,ma mrš više u 3pm žabarske mutave ,glupe ,sve ni vas potjerao nogom u guzicuu ,mrš pravit i prodavat sladoled i pizze ako su i za to sposobni koji glupani ,gledam i urlam box box box odmah je leclerc morao iza Pereza u Box ,a Seinz pokriva prvo mjesto i potom i on u Box ,ali ne ,ne,glupi idioti ništa ,čekaju SCar ili šta ,još Seinz se buni on ne bi išao ,ajde nekako ga mogu razumjeti tko bi vjerovao onim idiotima u Boxu ,šta reći ,užas ,strašno godinama to rade ,za ne povjerovati ,umjesto 1 i 2 ili 1 i 3 ,lula starog kapetana
    Baš bi volio vidjeti tu njušku koja donosi odluku za poziv u Box ,koji bilmez ili bilmezi
    Za kraj ,šta reći ,već sada sam siguran da je Max novi stari prvak ,a i treba !!!
    Uh ,baš sam ljut ,bijesan 😡😡😡
    Pjesma za odgovornu ekipu iz Boxa ferrarija ,Tram11 PŠK gospodo
    Za kraj ,dečki i cure ,sorry na grubim riječima ,jebiga 😡
    Sorry !!!



    8

    3
    • Ayrton Senna
      FerrariF1 Prikaži

      Nemaš se kaj ispričavati.. Sve si dobro rekao.. Zao mi samo Charlesa.. Super klinac dobar fin pristojan i jebeno brz.. Klasa Maxa i Hama ali će ga ove budale jednostavno potrošit i onda ispljunut kad više nebude u formi kao i Seba..



      6

      0
  38. Bravo Red Bull👏👏… Izigrali ih ko malu dijecu… Od brdo bodova i Barceloni i Monte Carlu gdje su ocigledno bili brzi oni uhvate šipak… Ovakve stvari riješavaju prvenstva. A ovu stazu treba izbacit prvu i to ne govorim zato sta ferrari nije pobjedio vec zato sta ovo vise nije staza vec celebrity event vec godinama



    11

    2
    • Bravo ,svaka čast !
      Mislim žao mi je Leclera ali stari moj ,bolje da ponese mobitel ,bluetooth i da pita nekoga tko se kuži i kome vjeruje ,i sam odlući ,bolje bi prolazio 100%😉



      4

      0
  39. Jos jedna odlicna utrka….
    Red bull jači pit wall od Ferrarija…
    Lec neka pripremi zivce…sad vidi kako je bilo Vettelu….mozda i njemu zbog Ferrarija otpadne kosa…
    Perez zasluzeno…da Sainz nije na svoj zahtjev htio ostati vani mozda bi i od Verstapena izgubio mjesto…..
    Dojam je da je Ferrari bio brzi…ali nisu iskoristili potencijal…Lando i Russel odlicni…Alonso dobar…Hamilton stalno u prometu iako je danas na stazi izgledao dobar…Bottas klasika…Vettel dobar i 1 bod zbog kazne Oconu …Schumaher neznam…nemam rijeci…sve cekam da pokaze dijelic gena ali izgleda nista od toga…



    11

    1
  40. Jedina nerazumljivija stvar od Ferrarijevih stratega (ipak su to Ferrarijevi stratezi) danas je ne kažnjavanje Maxa.
    Ili barem upozore je, ako je tačno da su 2 gaženja kazna.
    Ono čak nije ni notirano.
    Čuj nisu mogli vidjeti🤣🤣🤣🤣🤣
    Pa ja iz dnevne sobe na Maxovom on boardu vidio da je gazio.

    Čestitke Checu, sad ima argument, ali ne smije popustiti.
    Vidjećemo.
    Bliži je Čarliju, nego ovaj Maxu.
    Čarli od potencijalnih 50 na zadnje 2 trke (s obzirom na staze) i Ferrari od 86, osvojili samo 12, odnosno 42.
    Mick ga opet sastavio da valja.
    Moraće Steiner fakturisati porodici Schumacher štetu, kako je krenulo….😁



    14

    0
  41. Mercedes
    OldFox44 Prikaži

    Velike cestitke Checu. Totalno zasluzeno. Nije lako biti navijac Ferraria. ;) Kisne utrke bolje ukinuti nego toliko cjepidlaciti oko njihovog starta.



    8

    0
    • Ali ovo samo oni mogu izgubiti samo ferrari
      Imaš 1 i 2 na startu i to ne slučajno ,ferrari stvarno odlićno izgleda ,i onda još dobiješ kišu i nema starta nego iza SCara i utrka se vozi u Monacu ,hej Monaco ulična utrka gdje je teško obići i kad je idealno jer nema mjesta i još su ove godine veći bolidi i gume
      Pa šta reći ,uh u zatvor bi ih stavio na par dana da razmisle ,za ne povjerovati
      Ma ,nije sramota izgubiti utrku ,još od Red Bulla ,Maxa i Cheka ,ali ovako
      Ferrari ima sreću što nisu iz Splita ,ne bi njima Torcida ovo oprostila ,dobro bi oni pazili šta rade 😉



      2

      0
  42. U Ferrariju sve po starom



    5

    0
  43. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Oj živote robijo.



    5

    0
  44. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    S obzirom da je Monaco, sasvim dobra utrka
    Ferrari se vratio starim navikama, bilo je samo pitanje vikenda kad će se javiti poznati šlamperaj…užas, mali Čarli traži ti što prije drugi team, ovdje kruha nece biti jos dugo
    Ferdo profesorski, nije više mogao ni napraviti
    Sudar Ocon-Ham hmmm, prije bih rekao da je LH kriv



    6

    4
  45. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    SAI je u trenutku izlaska iz boxa sa slick gumama zapeo iza LAT koji ga nije propustio sve do zavoja 6-7 bar je tako bilo u TV prijenosu..znaci SAI se skoro trecinu kruga vozio iza ovoga i na kraju je za oko sekundu iduci krug PER izasao ispred njega..LAT bi trebao napraviti uslugu svima i prepusiti mjesto nekom iole sposobnijem



    15

    0
  46. Ferrari jedino može pobjediti RB ako ima značajno bolji bolid,u suprotnom nema šanse.RB ima bolje vozače a tek o pit wallu da ne govorim,da jedan Binotto pobjedi iskusnog lisca Hornera?? hahaa nikad.Jos kad se na to doda Helmut i Newey znači nema šanse.I da bravo HONDA!!Za mene i ostale navijače honde dolaze godine ponosa i slave tako da uživajmo dok traje.



    3

    8
    • Znači danas znacajno bolji vozači su donjeli pobjedu ili možda ne? Do Ferrarijevog performanska sa boksovima su ti isti vozači Ferrarija bjezali sasvim solidno RBovim. Razliku su napravili oni što sjede pored staze.



      5

      2
      • Mislio sam uopšteno da su bolji vozači ponajviše zbog iskustva.A da su ljudi iz Ferrarija na čelu sa Binottom daleko inferiorniji u odnosu na ljude iz RB to je činjenica.



        2

        1
        • dzeno … malo si mi kontradiktoran u svojim komentarima . mislim da je bolid “kombinacija” PU i šasije , a po ovome kako pišeš “I da bravo HONDA!!Za mene i ostale navijače honde dolaze godine ponosa i slave tako da uživajmo dok traje.” čini mi se zasluge pripisuješ samo hondi mada spominješ i AN . izgleda da si zaboravija ( ne čudim se , bilo je davno … lani )ko je lani osvojia konstruktorsko prvenstvo . honda nije ;) posli 7 trka već predviđaš dolazak dana ponosa i slave honde !?! pogledajmo , usporedimo malo brojke .. lani posli 7 trka RB je vodija u vozačkom i konstruktorskom . max je ima 131, a tim 215 bodova . ferrari koji se izvlačija iz krize je ima 94 boda (4. u prvenstvu ) , a leclerc ( bolje plasirani vozač ) je tada bija 6. sa 52 boda . ove sezone posli 7 trka max ima 125 , tim 235 bodova i vode . no ferrari ima 199 , a CL 116 bodova . “pretvorimo” to u napredovanje … evidentno da je RB napredova u odnosu na 2021. ali ferrari je napredova više . u konstruktorskom imaju 105 bodova više nego lani ( RB 20 bodova više ) , a CL ima 64 boda više nago lani . max 6 bodova manje nego lani . istina , ima je i 2 odustajanja pa bi ima i više bodova nego 2021. ali bi ima i CL da nije odusta prošlu trku sa P 1 . vidiš , izgleda da je binotto ( kojeg osporavaš u ) uradija “domaći rad” bar podjednako dobro ako ne i bolje od hornera , aerodinamičari ferraria nisu po šasiji nešto lošiji od AN i njegove ekipe . tim više ako se u obzir uzme da je ferrari treba nadoknadit veliki zaostatak jer max je osvojia titulu , perez je bija bolje plasiran od oba vozača ferraria , a i bodovna razlika RB u konstruktorskom je bila na kraju 262 boda u korist RB . za sada gledano kroz brojke/osvojene bodove ispada da je RB napredova u odnosu na lani no ferrari je napredova dosta više .
          složija bi se sa tobom da su vozači RB iskusniji od postave ferraria ali to ne znači da su bolji . po meni su nijanse razlika , a ovo “… da su ljudi iz Ferrarija na čelu sa Binottom daleko inferiorniji u odnosu na ljude iz RB to je činjenica.” hm , možda bi moga objasnit , navest te činjenice koje ukazuju na tu “daleku inferiornost ” ferrarievaca … naročito ako usporediš bodovni napredak timova prošle i ove sezone . bodovne razlike nisu velike , a treba uzet u obzir i imolu di je CS starta sa P4 , a ricciardo mu je upropastija trku . virujem da bi i tu bilo + bodova za ferrari pa bi bodovne razlike bile još i manje



          2

          2
        • Iz nekog razloga ne mogu da uradim repliku na tvoj komentar avalon-e pa evo na svoj ću.Dakle kada sam počeo čitati tvoj komentar i kada sam vidio da si napisao da sam kontradiktoran zaista sam krenuo sa pretpostavkom ok možda i jesam bio pa ajde da pročitam gdje sam bio.Dakle prvo kažes kako ja eto samo pripisujem zasluge hondi,a u mome komentaru gore iznad prije nego što ću reći uopste “I da bravo HONDA” sam govorio kako su rb vozači bolji te da je i sam pitwall,horner,helmut itd.. čime sam indirektno pohvalio cijeli RB tim pa tek onda sam napisao bravo Honda.A i da sam napisao samo bravo Honda ne vidim šta sam pogriješio,veliki dio zasluga za trenutni uspjeh RB-a pripada hondi,ali veliki dio ferrari navijača na to “zažmiri”.Onda ide “izgleda da si zaboravija ( ne čudim se , bilo je davno … lani )ko je lani osvojia konstruktorsko prvenstvo . honda nije ” kao repliku na moje “I da bravo HONDA!!Za mene i ostale navijače honde dolaze godine ponosa i slave tako da uživajmo dok traje.” samo pročitaj ovo i shvatit ćes da si ti ovdje kontradiktoran kakve veze ima nešto što će biti u budućnosti(barem prema mojim riječima) sa nečim što je bilo u prošlosti.Onda ide ovo nabrajanje kako je Ferrari više napredovao od RB-a što nema nikakve veze sa mojim komentarom ,gdje uopšte ne pomijnjem napredak Ferrarija.Istina da je Ferrari više napredovao ali mu je lakše napredovati kad je bio mnogo lošiji.To je isto kao što naprimjer Vučić u Srbiji kaže eto imamo najveći rast od svih država Evrope,pa normalno da ćes imati kad ti je ekonomija najlošija tebi je najlakše napredovati.Također fino je viditi kako si prilikom hvaljenja Ferarija zaboravio činjenicu da isti taj Ferrari ima veći budžet od RB-a,da je imao više vremena u vazdušnom tunelu i da je se RB do posljednje trke borio za titulu prošle godine što je značajno smanjilo njihov fokus na ovu sezonu.Ovo oko vozača ajde to ko je bolji je opet subjektivno mišljenje al ovo kao složit ću se sa tobom da su iskusniji,prijatelju nemaš se ti tu šta slagati to je činjenica.A ovo za Binotta da je slabiji od Hornera mislim da li je to zaista potrebno objašnjavati,pa sama činjenica da je Horner od 2005-te vođa Red Bulla je dovoljna.Čovjek koji je 5 puta ostvario WDC i 4 WCC naspram čovjeka koji je tek od 2019te vođa i da nema ni jednu titulu…Još kad na to dodaš namazanog Helmuta…a tek strategije koje Ferrari često zna donijeti.Ne želim da ljudi misle da ja mrzim Ferrari ili nešto slično samo hoću da kažem da Ferraiju treba iskusna čvrsta ruka(vise čvrsta),koja će ih voditi a ja to u Binottu ne vidim.I da zaboravio sam nešto.Svaka pobjeda RB-a sa hondinim motorom je za mene a vjerujem i za ostale navijače honde PONOS i SLAVA nakon toliko godina čekanja od titule sa Sennom.I avalon-e ako si se čitajući ovaj moj komentar(ako budeš čitao) osjećao uvrijeđenim ja se najiskrenije izvinjavam.Lijep pozdrav



          2

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Avalone, po tvome komentaru za tebe je Ferrari ove godine pobjednik čak i da izgube oba prvenstva, jer će napredovati u svakom pogledu u odnosu na prošlu godinu, i taj napredak će biti veći nego napredak Red Bulla…



          1

          0
        • dzeno … možda bi neke stvari treba “prevesti” pa evo … kad pohvališ hondu i napišeš da za tebe i navijače honde dolaze dani ponosa i slave uvjetno rečeno uzvratim ” ČINI mi se zasluge pripisuješ samo hondi mada spominješ i AN .” znači ne TVRDIM . ja hvalim i cili tim jer napisa sam i “mislim da je bolid “kombinacija” PU i šasije” jer pohvale zaslužuju uključeni u “proces” . naravno da dio zasluga za lanjsku titulu ide i hondi ali da oni “slože” i najbolju PU ako inžinjeri , vozači , mehaničari ne odrade na nivou z akur im najbolja PU . pišeš “Također fino je viditi kako si prilikom hvaljenja Ferarija zaboravio činjenicu da isti taj Ferrari ima veći budžet od RB-a…”
          1. ne hvalim ja ferrari samo na svoj način sam ti želija ukazat na ogroman korak/napredak koji je tim ostvarija ove sezone u odnosu na 2020. kad su prvenstvo završili na 6. mistu konstruktora . tek su imali 24 boda više od AT koji je po financijama daleko “siromašniji” od ferraria . znači , možeš ulagat “do neba” ali to ne znači da moraš bit dobar . pogledaj npr primjer toyote .
          2. možda sam ja zaboravija činjenicu da ferrari ima veći budžet od RB no možda si i ti zaboravija da ove sezone svi imaju isti budžet . a i kad se moglo trošit “nemilo” razlike su bile male . npr 2019. budžet ferraria je bija 463 miliona $ , a RB 445 miliona $ = 18 miliona $ je te sezone ferrari bija “bogatiji” od RB . nije puno zar ne ? ;) btw , te sezone je “siromašniji” RB ima više uspjeha u vozačkom dijelu … max je završija prvenstvo ispred CL i SV , a u konstruktorskom su završili iza ferraria možda i zato jer su minjali vozačku postavu u sezoni . umisto gasly – a je doša albon .
          3 . jesi li pomislija da nešto nisi shvatija kako treba kad navodim “skok” ferraria ove sezone ? napišeš da “su ljudi iz Ferrarija na čelu sa Binottom daleko inferiorniji u odnosu na ljude iz RB to je činjenica.” . ti si moje “nabrajanje” shvatija ka faljenje ferraria , a napisano je zapravo činjenica na koju se pozivaš kad govoriš o inferiornosti ljudi iz ferraria . “inferiorni” binotto i njegovi ljudi su napravili ogroman skok u odnosu na 2020. i veliki u odnosu na 2021. u “uz bok” su RB , a za tako nešto inferniorni su nesposobni , a na upit da mi pojasniš inferiornost MB i ekipe nisi mi uzvarija činjenicama . tek spominješ uspjehe hornera u odnosu na binotta , a zaboravljaš koliko je hrner na čelu RB , a koliko mattia . horneru je ovo 18. a binottu 3. sezona da su šefovi timova . znaš li kakve je rezultate ostvariva horner na početku karijere šefa tima ? 1 X 5. , 3 X 7. a binotto … 1 X 6. , 1 X 2. , 1 X 3. , a ove sezone trk treba vidit . dakle mattia je ima bolji “šefovski” početak od hornera ;) a uspoređivat šefovske karijere lika koji je 17 sezona šef i lik akoji je na tom položaju tek 3 sezone je mani smišno . naročito kad uzdižeš hornerove uspjehe i napominješ kako mattia uspjeha nema . eto ima je horner u prvih 5 sezona ,,, otprilike ka i binotto :) :) tek u 6. sezoni “pod hornerom” RB je osvojia duplu krunu . i to sa motorom renaulta na koji su se u RB gotovo stalno žalili iako su bili u “seriji” osvajanja duplih kruna . nikad nisu pohvalili renault ka šta sada hvale hondu , a prosjek pobjeđivanja u odnosu na broj odvoženih trka sa renaultom i hondom je za sada otprilike isti ;) čak i u prvoj sezoni turbo ere su sa renautovom PU završili 3. u vozačkom i 2. konstruktorskom prvenstvu , kiksali u 2015. i bili puno zadovoljniji kad su 2016. prešli na PU TAG Heuer-a iako je to zapravo opet bija renault :)
          “Ovo oko vozača ajde to ko je bolji je opet subjektivno mišljenje al ovo kao složit ću se sa tobom da su iskusniji,prijatelju nemaš se ti tu šta slagati to je činjenica” mada ti ovaj zadnji dio rečenice malo “grubo” zvuči sa činjenicama se mogu i moram složit . slažem se , činjenica je i da su u ferrariu imali više vrimena za “slaganje” bolida za 2022. jer se RB do zadnje borija za vozačku titulu ali možda su i u ferrariu imali manje vrimena nego šta misliš jer i oni su se do kraja borili sa McL za 3. misto zar ne ? isto tako je činjenica da je lakše ostvariti veći napredak , poboljšat se ako si loš nego ako si dobar ali za to treba znanje , a inferiorni su inferiorni jer nemju baš adekvatno znanje zar ne ? a špekulaciju da je RB borba za titulu smanjila fokus za ovu sezonu … sa tim si vjerovatno direktno upoznat ? kad napišeš “…. samo hoću da kažem da Ferraiju treba iskusna čvrsta ruka(vise čvrsta),koja će ih voditi a ja to u Binottu ne vidim.” sjeti se čvrste ruke hornera u vrime kad su za RB vozili ricciardo i max .
          drago je meni šta ti i ostali fanovi svakom pobjedom honde osjećate PONOS I SLAVU , valjda to isto osjećaju i fanovi renaulta ( ako takvih ima) kad pogledaju trenutnu tablicu i vide da alpina pobjeđuje , vodi ispred AT koji također koristi hondinu PU . s obzirom na broj odvoženih trka honda je uspješnija po pobjedama od renaulta 5,4 Vs 4 ali bolidi renaulta ili oni pokretani njihovim motorom su osvojili poprilično više titula u obje kategorije od hondinih bolida ili onih pokretanih hondinim motorom . no to je i normalno jer je kroz 31 sezonu F 1 “odvozila” 450 , a renaut 41 sezonu i 665 trka . shvaćam ja “euforiju” fanova honde , on aje ka i euforija fanova hajduka posli osvajanja kupa … dugo vrimena su i jedi i drugi čekali neku titulu , uspjeh .
          valjda sam u pravu kad sam svom prethodnom komentaru napisa “mislim da je bolid “kombinacija” PU i šasije ” šta potvrđuju i rezultati AT koja takođe koristi hondinu PU . naravno da sam pročita tvoj komentar jer u suprotnom ne bi ni pisa ovo , a ti možeš volit , ne volit , mrzit , ne mrzit ferrari to mene ne vrijeđa jer iako volim taljanska 2 i 4 kotača ( i sam vozim taljanski motor ) nisam ni nekakav zaluđeni fan ferraria niti sam njihov dioničar pa mi nije ni na kraj pameti da budem uvrjeđen ako neko ima mišljenje suprotno mome …


          0

          0
        • Pastor… ako si ti to tako shvatija onda si vjerovatno u pravu , a pobjednik će bit onaj čije ime vidimo na čelu posli zadnje trke u obe kategorije . a napredak gledam ka i trku … lakše je dostići nego prestići , tu mogu odlučit i srića , nijanse itd .


          0

          0
        • Avalone … ok možda ja tebe nisam najbolje shvatio pa sam mislio da hvališ isključivo samo RB kao ti mene u vezi hvaljenja samo honde.Sad ću komentarisati tvoja tri dijela,dio po dio.
          1.U ovom dijelu kažes da si želio ukazati na napredak Ferrarija u odnosu na 2020 sezonu.Ok i?.Prvo ovo što si govorio o napretku uopšte nikakve veze nema sa mojim prvobitnim komentarom a to je da Ferrari može pobjediti RB samo ako ima bolji bolid,znači nigdje se ne spominje bilo kakav napredak Ferrarija a ti ga ubacuješ.Ali primjetio sam da voliš to da radiš jer u trećem dijelu porediš hondu sa renaultom,kojeg pogodi opet nisam spomenuo.Pa kažes kako džaba motor ako nemaš dobar bolid,istina ali gdje sam spomenuo da se ne slažem sa tim.

          2.” možda sam ja zaboravija činjenicu da ferrari ima veći budžet od RB no možda si i ti zaboravija da ove sezone svi imaju isti budžet “,istina ali možda si ti isto zaboravio da se ovi bolidi ne razvijaju od ove a ni od prošle godine.” $ = 18 miliona $ je te sezone ferrari bija “bogatiji” od RB . nije puno zar ne ?” Ako je tebi malo 18 miliona onda ne znam šta da kažem,svaki dolar u F1 je bitan a kamoli milion.Jedan motor košta između 10 i 15 miliona kako sam ja upućen koji je ujedno i najskuplja komponenta bolida,jedan hibridni motor nije malo?

          3. “inferiorni” binotto i njegovi ljudi su napravili ogroman skok u odnosu na 2020. i veliki u odnosu na 2021. u “uz bok” su RB , a za tako nešto inferniorni su nesposobni”,pa onda ide dole ” horneru je ovo 18. a binottu 3. sezona da su šefovi timova . znaš li kakve je rezultate ostvariva horner na početku karijere šefa tima ? 1 X 5. , 3 X 7. a binotto … 1 X 6. , 1 X 2. , 1 X 3. , a ove sezone trk treba vidit . dakle mattia je ima bolji “šefovski” početak od hornera” .Kao prvo opet se držiš tog napretka u odnosu na 2020 kao pijan plota.Drugo “a za tako nešto inferniorni su nesposobni” ,to si ti rekao da su nesposobni,inferiornost i nesposobnost nije isto.A složit ćes se da nije teško Ferrariju bilo napredovati nakon jedne od najgorih sezona u dugoj historiji.I onda ide ovaj drugi dio što je u najmanju ruku smiješan.Porediš uspjehe Binotta i Hornera u prve tri sezone,porediš čovjeka koji dolazi u najveću momčad f1 i čovjeka koji dolazi u novi tim RB “tim limenki” kojima su se smijali na početku a vidi sada.To ti je kao da porediš timove ajde recimo u engleskoj ligi pošto ne znam baš hrvatsku.Dođe jedan Brighton u prvu iz druge lige i osvoji 9 mjesto a u istoj sezoni United bude 5.Na papiru kada poglaš veći uspjeh je napravio United iako je za njih ta sezona debakl kao Ferrariju 2020-ta a ovim u Brightonu to 9-to mjesto je ravno osvjanju prvenstva.
          Onda ide ovo poređenje uspjeha renault-a i honde koje ne znam zašto uopšte spominješ tako da to neću ni komentarisati.
          I da kada kažem da je inferiorniji to najviše govorim jer Binotto nema uopšte iskustva u borbi za titulu za razliku od Hornera,a složit ćes se da bi više dao prednosti onome ko ima više iskustva.
          “nisam ni nekakav zaluđeni fan ferraria niti sam njihov dioničar pa mi nije ni na kraj pameti da budem uvrjeđen ako neko ima mišljenje suprotno mome …” .Ne znam svi smo mi različiti.Lijep pozdrav


          0

          0
  47. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Koja vojska placljivaca i nazovi Ferrari navijaca ovde. Trka je sama po sebi bila haoticna, kreni ,stani ,kreni. Hocemo li voziti ili necemo,hoce li uopste zavrsiti ili ne? Hoce li kisa stati ili ponovo padati? Jednostavno prva cetvorka je bila toliko blizu jedni drugima da nije bilo idealne taktike.
    Ako je iko u tom haosu zasluzio pohvalu onda je to Sainz,jer je prvi rekao necemo u boks dok se staza ne osusi za hard, samim tim jedan ulazak manje u boks.

    Sta je Ferrari mogao vise uraditi? Lako je reci uraditi undercut kao Perez sad kad znamo kako se sve odigralo , ali da je RB sve ovo znao i izracunao sigurno bi taj mega strateski potez bio izveden na Maxu , samo da se on digne u poretku, na prosloj trci su dokazali da ne mare za Pereza.

    Osim toga,taktika sa jednim zaustavljanjem manje na stazi gdje nema prestizanja je svakako bila bolja,Latifi je dosta zadrzao Sainza i zato ovaj nije izasao ispred Pereza. Sto se tice Leclera njemu jesu malo zeznuli taktiku ,ali Boze moj u tom haosu nema pametnog poteza. Jednostavno na ovakvim trkama se baci kocka pa na ciju stranu okrene.

    Ali kmecanja nenedostaje kod velikih Tifosa , sad ste kao Hamilton na Team Radio :D



    2

    18
  48. Micanje ove utrke iz kalendara je jednako napuštanju Formule od strane Ferrarija. Sasvim je prihvatljivo da jedan utrka može biti bez šansi za neko realno pretjecanje ako je u pitanju ovako kultna staza. Ima i drugih staza gdje se voze procesije.

    Red Bull je odradio vrhunski posao uz pomoć Ferrarija naravno. Perez zasluženo pobjeda, pogotovo nakon Španjolske. Verstapen si ne može priuštiti još jedan vikend gdje je Perez brži jer je bodovno jako blizu. Da recimo u Bakuu Max odustane, a Perez pobjedi, Perez preuzima vodstvo u prvenstvu i onda je RB u problemima. I dalje sam mišljenja da je Max bolji “konj” za klađenje.
    Saintza još nisam vidio sretnog na P2…
    Alonso će se cerekati još tri dana nakon što je pola trke držao iza Hamiltona. Odličan rezultat za onu kanturinu od Alpinea.

    Russel pouzdan u TOP 5. Full mi je drago za njega. Nadam se da će nastaviti tako. Zbog Hamiltona mi Mercedes izgleda jako loše, a onda vidim Russela na P5 i mislim se kako nisu toliko loši…

    U svakom slučaju zanimljiva utrka.

    Nedostaje mi chat. Pored prepucavanja i vrijeđanja možeš i pitati što je bilo ako si što propustio. :)



    11

    1
  49. cestitke Lecu na zavrsenoj utrci



    3

    2
  50. Neću ni čitati komentare… Od sigurnih1 2 do 2 4.. bravo! Vraćamo se na staro… Nek mi netko me zamjeri,ali…jebi te se i vi i strategija… Pa što je ovo!! Upropastiti siguran 1 2.. bravo Ferrari..do kad? 2007….davno je to bilo..do kad čekat opet. Imate sve. .LEC,, bolid.. dajte završite to….



    9

    3
  51. Sreća pa je Sainz pametniji što se taktike tiče jer bi inače Redbull imao 1,2



    13

    0
  52. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Citam komentare i jednostavno mislim da je vecina previse kriticna prema Ferrariju. RB su bili dovoljno odvojeni od 5. pozicije da bi mogli riskirati i preskociti Ferrarije, u najgorem slucaju ostali bi iza njih, ali ne bi gubili pozicije. Ferrari je ipak imao sto za izgubiti jer su im Checo i Max bili unutar overcut prijetnje. Sainz nije imao srece sa Latifijem koji ga je kostao najmanje sekundu, zbog cega je i Perez izasao ispred njega… Pozivanje Charlesa u box drugi put je po mojoj procjeni bila okej odluka, da je ostao jos jedan krug vani, jos vise vremena bi izgubio za Maxom. Sainz je odlucio da ce odmah ici na slick i meni je zbog toga cak i zao sto nije pobijedio.

    Sve u svemu, Ferrari je imao vise za izgubiti kockanjem, iako su igrali na sigurno i to ih je kostalo.



    2

    7
    • Kad ti rival ide u box sasvim normalna stvar je da ga pokrivaš (osnova strategije one on one) bar sa jednim vozačem a ne ostavljaš vozača vani još dva kruga više na gumama koje su bile 4-5 sekundi sporije po krugu a oni ostavili oba.

      Pa kako je to pobogu bila dobra odluka.



      6

      1
      • Robert Kubica
        Yura Prikaži

        Slazem se, ali postojao je rizik da ce Ver i Per biti toliko brzi na intermedijima da bi undercut funkcionirao i za samo jedan krug.


        0

        2
        • Da su pokrivali Pereza kad je otišao, Lec bi pobjedio do tog trenutka Lec je bio isored Carlosa 5.5 sek a Perez iza još 2.5.
          Da su ga pozvali odmah Perez sigurno nebi nadoknadio 8 sekundi u tom jednom krugu.

          Katastrofalna pogreška na razini najvećeg amaterizma.
          Sigurnu pobjedu su izbili si iz đepa.



          10

          1
  53. Formula1
    Zeko Prikaži

    Ferrari virus se vratio.

    kad nešto toliko silno želiš, onda karma bude zeznuta stvar. CL možda neke druge godine uspije, ako ova staza preživi nadolazeče kalendare. ni sa ovim novim konceptom bolida, ovdje se nemože pretjecati.

    RBR nepobjediv kada sa slabijim bolidom trenutno na ovoj stazi uspije strategijom, kockanjem (Casino de Monte-Carlo) uzeti pobjedu. k tome pozicionirati Maxa ispred CL-a.

    nekako sam pod dojmom da se RBR ovaj vikend posvetio više Perezu, nebi li mu se odužili za Barcu.



    5

    1
    • Ja mislim da su gledali da Max zavrsi ispred Lec-a
      A Pereza zvali u boks da ima cistu stazu pa kako bude…Ferrari ga nije isao pokrivati i jbg…zapravo gledali su samo Max-a a za to vrijeme Perez skidao vremena



      7

      0
  54. Ne mogu da verujem sta rade ovi u Ferariju RB menja gume svi krecu da idu na inter Sainc i Ferrari umesto da isprate poteze rivala i zadrze pozicije oni cekaju i ukopavaju Leklera katastrofa msm da je ovo kraj za Ferrari pojesce ih RB u nastavku sezone.



    6

    1
  55. x1

    1990-tih vozaci nisu imali 300 tipki na volanu i rucno su mijenjali brzine. Vozili su po puno gorim uvjetima i upravo zato 3 Sennina naslova vrijede vise nego 7 Hamiltonovih.
    Apsolutno podrzavam sigurnost vozaca i naravno da je sigurnost najvaznija od svega.
    Medutim nedavno su vozili na mjestu gdje su 10 kilometara od staze padali projektili i bombe, a ovdje se odgodi utrka zbog par kapi kise…



    37

    3
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      1990-tih se nisu ulagale tolike pare u ovaj sport kao sada. U 21 vijeku sport realno jos malo pa ni ne postoji u obliku sporta,sada je sve to biznis. A kada bogatasi ulazu svoje pare,mozemo biti sigurni da ce sve uraditi da se to isplati.
      Bolidi u koje su ulozene tolike pare se sigurno ne isplate ako u 1 krugu po kisi zavrse na tribinama. Zato se nijedan tim ne zali na bilo kakvu odluku pod izgovorom “sigurnost vozaca”. McLaren se bas juce izlanuo kada su Riccarda poslije sudara pitali kako je bolid , a on odgovorio ja sam dobro.



      6

      5
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Meni se čini da je sigurnost najvažnija, a razlog zašto je upitna su isključivo gume. Pirrelijeve mješavine intermedia i fullwet su teška katastrofa od gume.



      4

      1
      • Nisam nikakav inzenjer niti se razumijem. Ali idem nekom logikom…
        Intermedije su dobre gume, mislim da problem leži u full wetu. Naime ta guma čisti 85 L vode po gumi po sekundi pri 300kmh. Dok intermedia čisti nekih 25L.
        Zbog tolikog čišćenja wet gume, ta voda mora negdje otići, a ode u sprej, što uzrokuje da vozač iza ne vidi apsolutno ništa.
        Svakako danas utrkivanja nema kada je veća kiša, pa ne vidim razlog da se to ne smanji s 85L na nekih 60L? Mouda opce nema smisla govorim o necemu sto ne znam, ali to mi se cini logicno, ta guma u kombinacija s asfaltom koji brze upija voda i odvodi se sa staze.



        1

        0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Vettel je baš komentarisao gume. Kaže da su wet gume beskorisne. Kaže da su tvrđe od intermedija, i da je jedva čekao da ih se riješi. I da su nekad davno se mogli utrkivati po ovakvim uslovima. Čitao sam i izjavu Josa Verstappena, i on kaže da su full wet gume sranje.

          Mislim da sprej sa ovim bolidima i nije toliki problem, jer bolidi više ne stvaraju toliko prljavog zraka, pa tako ni sprej više nije takav problem. Ali ako je guma pretvrda, bez obzira što ona može izbacivati svu tu vodu, morat će i dalje proklizavati zbog tvrdoće.



          1

          0
    • Kimi Raikkonen 7
      Dragan1980 Prikaži

      Kapa dole za komentar.


      0

      0
  56. Ferrari ko Ferrari!.
    Koliko li je puta Seb sam vozio u pravio si strategiju.
    Danas potvrdjeno i zbog čega!.
    Perezu se vratilo za prisli vikend



    8

    0
  57. Sa ovakom srećom teško će Leclerc do naslova ove godine.



    3

    0
  58. Perez i verstapen pod istragom kod sudaca zbog prelaska crte na izlasku iz boxa



    4

    2
  59. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Sad citam na stranim portalima da je prvotni start utrke odgoden zbog nestanaka struje, a i iz istog razloga nisu bili moguci standing startovi..pa da li je moguce? Francuska se u manje od 24h dvaput osramotila na zesce nakon sinoceg finala LP..al poznavajuci njih vjerojatno ih boli uvo za icije misljenje i reakcije.



    12

    0
  60. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Povratak klasičnog Ferraria, što sezona ide dalje to oni rade više amaterskih grešaka… Bojim se da opet ostajemo praznih ruku čak i sa ovako dobrim bolidom…



    4

    0
    • Sebastian Vettel 5
      GP2Engine Prikaži

      I kad krene još ne samo loša strategija, nego i manjak nadogradnji, ali i kad budu, bit će garantirano fulane nadogradnje, odnosno downgradeovi kasnije u sezoni. Sjeti se druge polovice 2018.


      0

      0
  61. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Cestitke Red Bullu na pobjedi. Ekipa jedno pitanje danas Hamilton udara u Ocona ni pola bolida nije ispred znaci mozda prednje krilo prolazi Oconovu zadnju osovinu i Ocon dobiva kaznu? Sta je to? Prosle godine toliko nesuglasica u vezi Hamiltona i Verstappena u njihovim dvobojima. Ovaj potez danas pokazuje da Verstappen nista lose napravio nije prosle godine?? Zasto kazna ide Oconu danas??



    7

    1
    • The Stewards reviewed the video evidence and noted that on approach to Turn 1
      there was a significant portion of Car 44 alongside Car 31 and therefore applying the
      2022 Driving Standards Guidelines, Car 44 was entitled to racing room in Turn 1.


      0

      0
  62. F1puls
    ivanh Prikaži

    Linija je ipak pregažena…i to debelo…

    https://fb.watch/djD3KiDrWB/



    2

    4
  63. talk about shooting yourself in a foot. clasic Ferrari.



    4

    0
  64. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Neobican GP.
    Leclerc iskusio Ferarri.
    Perez blizu pobjede na izborima.
    Prava strategija za druge violine.
    Max nije robot.
    Hamilton nije zainteresiran.
    Alonso, talent za izvuć priču.
    Zalutali Kanađani.



    9

    0
  65. Ferrarijevi i Renaultovi stratezi, neznaš ko ima veće nesposobnjakoviće već godinamaaa



    2

    0
  66. Ross Brawn
    Haris Džananović novinar Prikaži

    Ako ikada pomislite da niste dovoljno dobri za neki posao, sjetite se da je Iñaki Rueda zadužen za strategiju Ferrarija od 2014. godine.



    6

    0
  67. Ferrari i taktika. Mislio sam napisati nešto, ali, treba li što više dodati?



    1

    0
  68. Verstapen i Perez jedini uz Ricciarda koriste 1. pogonsku jedinicu, cini se da su Hondini motori najpouzdaniji.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni