Izdvojeno

Hamilton u lovu na sažaljenje: Skoro sam slomio kralježnicu

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 38 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton tvrdi da ga je sudar s Fernandom Alonsom u Les Combes zavoju skoro koštao slomljene kralježnice. Srećom po njega, uspješno je došetao 3 kilometra natrag do garaže gdje je odbio otići u medicinski centar zbog čega je kasnije dobio opomenu.

“Skoro sam slomio leđa kad je bolid pao natrag na stazu.”

“Bio je to jak udarac. Sjećam se dok sam gledao prema dolje – bio sam jako visoko, definitivno. Sretan sam što sam živ i zdrav.”

Na upit je li bolid mogao nastaviti utrku, Lewis je rekao:

“Mogao sam čuti da se nešto slomilo u mjenjaču. Pri slijetanju se toliko toga polomilo u stražnjem dijelu bolida da sam se morao zaustaviti.”

“Iznenadilo me vidjeti kako je bolid poletio.”

Suci su Hamiltonu dali upozorenje zbog odbijanja dolaska u medicinski centar:

“Suci su primili izvještaj od trkaćeg direktora da je Lewis Hamilton odbio posjetiti medicinski centar nakon sudara u prvom zavoju. To je učinio tek nakon što je trkaći direktor upozorio ekipu da bi mogao poduzeti određene mjere ako se taj postupak ne obavi.”

“Ovo nije prvi put ove sezone da neki vozač odluči da ne želi doći u medicinski centar. Suci su u ovom slučaju izručili upozorenje, ali poručujemo svim vozačima da će ubuduće biti poduzete snažnije mjere.”

Komentiraj

38 komentara

  1. James Hunt
    Mata98 Prikaži

    deda aj u penziju



    20

    12
  2. Sergio Perez
    CrispyKevin78 Prikaži

    Kakav papak. Vrijeme mu je za penziju.



    16

    13
  3. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Drzi se uz tebe smo 😔



    17

    5
  4. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Hmmm, hoće li mu zdravstveno stanje popraviti jedno milion lajkova, ili pak možda da obojimo RB u boje Mercedesa?



    10

    6
  5. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Nadam se da neće biti zlobnih komentara ovdje, samoozljeđivanje je ozbiljan problem.



    44

    5
  6. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ako je Hamilton zamalo polomio kralježnicu zbog kontakta s Alonsom, onda bi po toj logici Verstappen trebao završiti kao paraplegičar nakon Silvestonea prošle godine. Ne umanjujem silinu udarca koju je Hamilton pretrpio, ali ipak malo pretjeruje, po ko zna koji put



    64

    6
    • Svaka čast na komentaru!



      12

      1
    • Bravo Ante ,bravo
      Ma kako je moguće da ovako nešto izjavi ,ovo je baš pokvareno ,on ima ogroman kompleks od Max i mislim da se neće oporaviti nikada ,zato i lupa ovakve gluposti ,odnosno daje idiotske izjave i to baš danas kad ih je Max sve ponizio do jaja !!!
      Likovi kao Ham misle da su veći od f1 ,od ekipe za koju voze a o vozačima da ne govorim
      Hamov problem je ,ogroman ego ogroman ,zato i lupa ovakve gluposti ,jednostavno njegov ego ne može prihvatiti da nakon 7 godina dominacije nije više broj 1
      Mislim ,ma siguran sam da svaki uspijeh odnosno prvo mjesto Maxa na podiju ,njega vrati na zadnju utrku prošle godine i gubljenje prvenstva ,uh kako je to teško ,a Ham to jednostavno ne može ,ne može preboliti ,a Max ga još više zakuca kao danas ,mislim ,ne znam ali da on neče još dugo u f1 ,možda ,možda još nagodinu ako mercedes bude konkurentan u vrhu ako ne sumnjam ,po meni šteta jer Ham je jedan od najvećih sviđalo se to nekima ili ne ,i svako ko istinski voli f1 ,morao bi ako ne voliti ,cijeniti Hama kao vozača
      No ,mišljenja sam ako i prestane voziti Max će ga psihički ubijati ako ovako Red Bull nastavi ,a ja kao navijač Ferrarija niti malo ne sumnjam u Red Bull !!!



      2

      1
  7. Udarac je sigurno bio jak i naugodan a bol je sigurno bila osjetna. Na kraju je najbitnije da prodje bez posljedica.
    Dueli Alonsa i Lewisa uglavnom ne razocaraju…



    19

    1
  8. Sve mu ne paše, love ima, kičma ga stalno muči… Najbolje se povući. Čemu. Očito ne uživa, a utrkivati se ne zna ako nema 2 sekunde po krugu brži auto. Kakav je došao na utrku, ko klaun. Majko mila.



    29

    6
  9. Jim Clark
    mclaren f1 Prikaži

    Ah kad sam vidio izjavu samo sam ćekao da se ovo stavi kao naslov članka jer naravno to ce privuć klikove i komentare. Sta ste opsjednuti, stavite prvo barem intervjue top 3 vozaca pa se onda igrajte s budalaštinama od članaka. Da ste ozbiljan portal stavili bi barem cijeli intervju i normalan naslov, a i Alonsov intervju.



    16

    17
  10. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Fascinantno mi je koliko je on kontradiktoran izmedju postupaka i onog sto o tim postupcima prica.

    Odbije otic u medicinski centar a kasnije prica kako ima osjecaj da je kicmu slomio, pa svaka normalna osoba bi nakon sto je osjetila takav udarac otisla na pregled.

    Udarac je sigurno bio jak ali po onom usamljenom hodu pokraj staze se moglo vidit da mu nije nista, ali eto sad ga treba zalit kako bi se prikrilo kako je pocetnicki zatvorio alonsa koji je bio na pasici.

    Bravo Sire.



    35

    5
  11. James Hunt
    Mata98 Prikaži

    Izgleda da i F1 mora imati svoga Neymara



    28

    2
  12. Mclaren
    raca Prikaži

    #Lewis izdrži#



    10

    2
  13. Formula1
    f1zd Prikaži

    Malo agresivan naslov bez razloga po meni. Priznao je krivicu i idemo dalje. Zato je Alonso po stoti put ispao govno sa svojim komentarom, ali ništa novo za njega.



    19

    14
  14. Formula 1
    tomz Prikaži

    “What an idiot!”

    :)



    8

    1
  15. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    A jadan Lujo


    0

    2
  16. Frapantno je kako za ostvajanje 7 naslova ne triba imat veliku inteligenciju. Lik ima cijeli popis slučajeva i izjava gdje se može reć da je ili loš glumac i lažov ili glup.



    9

    2
  17. Stefan Bellof
    BandoBoris Prikaži

    Mnogi vozaci kako stare i sazrijevaju se mijenjaju od potpuno iritantnih do jako simpaticnih (Vettel najbolji primjer), ali ti stari moj dizes ljestvicu iritantnosti i ljigavosti na skroz novu razinu iz godine u godinu.



    11

    5
  18. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Prikaži

    Nakon trke u Azarbajdzanu jedva je izlazio iz bolida jer je trebalo mjenjati pravila usred sezone. Top gluma

    Sad izadje iz bolida kao leptir i prosece do boxa bez problema, cak odbije medicinski pregled.

    Ali ne propusti priliku napraviti od sebe zrtvu kako je skoro slomio kraljeznicu.
    On je toliko pogubljen oko marketinga i pr-a da vise ne zna sta prica.

    Iako me ugodno iznenadio sto je priznao krivicu u sudaru sa Alonsom..
    Da se bori za vrh poretka siguran sam da bi izjava na Team radio bila:
    He just turned on me man



    4

    0
  19. Bolid je poskočio i lomi se kičma…..
    A Zhou se vrtio, prevrtao, razbio i preskočio ogradu……imao je “šupkostisni” udes nakon kojeg bi njegova kičma bi trebala imati “osmicu”, ali je Bogu hvala živ i zdrav i nije težio sažaljenja.
    Siguran sam da je svaki sudar potresan, neugodan, opasan….. i nije lako vozačima u takvim trenucima ali Lewise, brate – malo ga seruckaš!

    Uglavnom……umetnica mora biti zdrava!



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni