Izdvojeno

Alonso: Bit ću u F1 dok mislim da sam brz

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Fernando Alonso morao je odustati s jučerašnje Velike nagrade Emilie-Romagne nakon što je u prvom krugu imao dodir s Mickom Schumacherom. Haas se posljedično izvrtio na stazi i pao na začelje, a Alonsov Alpine je pretrpio udarac u bočnu stranu zbog kojeg mu je kasnije otpao dio pokrova bočnih usisnika.

Na upit britanskih novinara do kojeg trenutka misli biti u Formuli 1, Alonso je odgovorio:

“Osjećam da sam bolji od ostalih.”

“Kad netko dođe i pobijedi me po čistoj brzini, kad vidim da nisam dobar na startovima, kad vidim da nisam dobar u pripremi bolida i kad je vozač s druge strane garaže jednu sekundu brži od mene, kad ne budem mogao pratiti njegova vremena – možda ću tada podići ruku i reći da je vrijeme za mene da počnem razmišljati o nečemu drugom.”

“U ovom trenutku mislim da je upravo suprotno. Prema tome, volim utrkivanje.”

U skladu s ovim komentarima su i nagađanja da bi Alpineov junior Oscar Piastri mogao uskoro put Williamsa umjesto Nicholasa Latifija.

Alonso je trenutno 15. u vozačkom poretku sa samo 2 boda na svome kontu.

Komentiraj

9 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    To, Fernando……. care!

    :thumbs:



    13

    2
  2. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Nisi brz, idi odmah.



    1

    40
  3. Upao si u isti koš sa Hamom i Vettelom. Stari ste i stalno će vas sad prozivati i propitkivati. Meni ne smetate jer mislim da prvaci upotpunjuju F1.



    13

    0
    • Fernando Alonso 14
      GP2Engine Prikaži

      Da Hamilton i Vettel su na mjestima Leclerca i Verstappena, Sainzu i Perezu bi bilo vrlo teško. Hamilton i Vettel imaju “ono nešto”. Obojica su imali dominantne bolide, ali su u njihovim rukama imali specijalan touch. Kako su razvaljivali svoje timske kolege je bilo nenormalno, pogotovo Vettel Webbera.



      9

      12
      • webber je skoro bio prvak 2010..al se RB odlucio za Vettela..nakon toga je vettel “razvaljivo ” webbera i ne samo on,ocito i cijeli RB…ali ga je Ricciardo postavio na mjesto kao i Leclerc u ferrariu..



        4

        1
  4. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Jasno je da nema 24 ali da je brz i da je u samom vrhu po formi tu nema uopće razgovora.



    17

    0
  5. Premda prvi dobija nadogradnje u Renaultu (beta tester haha!), Alonsov tempo i dalje je upečatljiv na stazi. Nažalost jučer mu je Mick nespretno završio utrku jednostavno početničkim potezom. Alonso treba biti svjestan da ovim mlađim vozačima mora ostavljati više prostora za osnovne vozačke pogreške dok vozi kotač uz kotač s njima. To više nisu Michael, Kimi ili Jenson s kojima je on vozački stasao i u koje može imati maksimalno povjerenja da neće napraviti neku glupost, amaterski se izvrtiti u tuđi bolid, prekočiti se u duelu, divljački zatvoriti prostor ili neoprezno understeerati u onog ispred sebe. Između ostalog, sam je prije 4-5 godina izjavio “these guys are impossible to race with”. :mrgreen:



    11

    2
  6. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    alonso je čudo. za razliku od ostalih prvaka ovom glad ne prestaje. čini se da alonso nikada nije imao padove poput vettela, ili pad koji ove godine gledamo kod hamste.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni