Dragi naši,
u nešto manje od 24 sata dobili smo 550 kompletno popunjenih anketa, na čemu vam zahvaljujemo! U nastavku je rezime odgovora i komentari na neka od postavljenih pitanja.
U usporedbi s istom anketom prošle godine – nešto je više ljudi koji svoj interes opisuju ocjenama 9 i 10 (25% i 46% prošle godine, 27% i 49% ove godine).
99% vas je reklo da prati vijesti na našem portalu, a opet je zanimljivo primijetiti da manje od trećine anketiranih sudjeluje u komentarima ispod vijesti. 15% vas prati aktivnost na forumu, a 14% je igralo PulsManager i ove sezone. Naravno, uvijek se pronađe i poneki član specijalne postrojbe koji će svoje (očigledno bezvrijedno) i naše vrijeme utrošiti ovakvim odgovorom:
“Samo čitam vijesti jer nesmijem komentirat ni davat pluseve ni minuseve jer ste me blokirarali zato što nisam navijač ferarija i onog šupka maxsa i naravno nisam član te vaše sekte i velikog vođe AV”
– Anonimni fan F1puls portala
Utrke ste ove godine i dalje u većini gledali na ilegalnim streamovima na internetu. Iako su sve manje pouzdani, čini se da F1 TV i dalje većini navijača ili nije dostupan ili nije financijski pristupačan.
Otprilike trećina anketiranih prijenos gleda na lokalnim televizijama (Sport Klub), a nešto manje od trećine na F1 TV-u. U usporedbi s prošlom godinom – lokalne televizije imaju osjetni pad (s 47,5 na ~30%), a F1 TV rast s 22,5% na 27,5%.
40% anketiranih poznaje osobu koja je ove sezone počela pratiti F1, što je relativno solidan rezultat, ali se donekle mora pripisati i većoj medijskoj eksponiranosti. Djelomično društvenim mrežama, a djelomično i serijalu Drive to Survive.
Novo pitanje ovo godine odnosilo se na navijačke preference. Tako smo doznali da više od polovice navijača svoj fokus drži na ekipi (51,8%), a 40,4% navija za vozača. 7,8% gleda utrke bez navijanja za jedno ili drugo.
“Redovni podkasti na tribini”
“Podcast (vratite ih) :)”
“podcast”
“Češći podcasti s analizama utrka!”
“Podcast ili sadržaj sličnog formata. Prve epizode podcasta u suradnji s Tribinom su bile savršene. Ove druge gdje su svi uključeni putem kamere su bile malo teže za pratiti i dojam je da je svaki novinar dobio premalo prostora za svoje komentare s obzirom na velik broj ljudi uključen. Ako imate u planu raditi nešto slično moje mišljenje je da pokušate napraviti nešto s Tribinom s obzirom da oni imaju novi prostor, a ukoliko to nije moguće sasvim pristojna opcija je audio podcast u kojem su uključena najviše 3 ili 4 novinara po epizodi. On bi mogao biti na platformama poput Spotifya. Što se ostalih stvari tiče portal je stvarno kvalitetan i radujem se novom formatu managera. Ako planirate vraćati podcast nadam se da će vam pomoći moj komentar. Nastavite s odličnim radom i u novoj sezoni :).”
“Ma meni je za sada sve ok, mozda cesce da bude neki podcast, ili da imamo nekog experta za aerodinamiku, malo vise nekad tehnikalije bolida”
“Podcast ili nešto slično”
“Javljanja uživo s utrka,podcasti češći, češći intervjui”,
“Podcast.”
“Češći podcasti”
“Bilo bi dobro da imate podcaste na youtube”
“Češći podcast”
“Možda neki Podcast”
“podcast”
“Podcast mi je uvijek odlicna stvar.. Sto se vijesti i foruma tice, portal je 👍”
Najčešći upit za sadržaj koji nedostaje odnosio se na podcast. Puls je u kontaktu s ekipom Tribine i vjerujemo da bi se suradnja uskoro trebala nastaviti. Slažemo se da je podcast uživo puno bolje rješenje od virtualnog druženja, tako da ćemo se (ako se vratimo) vratiti isključivo u tom formatu.
Jedan upit odnosio se na javljanja uživo s utrka. F1puls je dobio FIA-inu akreditaciju i ima pravo slati novinare na utrke uživo, što je plan bio i za prošlu sezonu. Naravno, s pandemijom koronavirusa – planovi su se promijenili zbog više sile. Nadamo se da će se ove godine to ispraviti. Svejedno, s lica mjesta neće biti ekskluzivnog sadržaja ni “insajderskih informacija”.
“Fali malo više objektivnog sadržaja. Točno se iz svakog reda napisanog od strane određenih autora prepoznaje negativa naspram nekih vozača i to smatram neprofesionalnim osim ako nije u pitanju kolumna.”
“općenito 1 sadržaj dnevno je jadno. fali sve. Sve se vrti oko 2 momčadi i 3 vozača. Nikad čuli što radi Haas ili Aston Martin. Jer vi čitate što pišete. Pa nema 95% informacija.”
“Sadržaj je odličan, možda su tekstovi nekad malo previše antiLH44 nastrojeni.”
“Objektivnost”
“Nepristranije prenošenje vijesti. Jasno da i novinari navijaju za određeni tim, ali za to postoje kolumne”
“Ne nedostaje, samo bi bilo ljepše čitati članke nama koji nismo ferraristi da oni koji ih pišu nisu previše pristrani u člancima.”
“Manje vijesti koje su uvijek usmjerenu na određenu momčad ili vozača. Pogotovo u lošem kontekstu koja se samo ovdje mogu naći…”
“Znam da je to tesko, ali mozda preko nekih poznanstava doci ponekad do ekskluzive od osobe bliske F1.
Jos jedna dobronamjerna zamjerka… Da se opcenite vijesti pisu s manje pristrane strane, tj. da se izvjestaj utrke ne pise na nacin potpaljivanja vatre izmedu razlicitih navijaca, nego maksimalno objektivno (koliko god to tesko bilo), a da se komentari autora clanka napisu pod misljenje autora ili zasebno u nekoj kolumni. Ja se osobno u dosta slucajeva slazem s misljenjima urednistva jer sam kontra hamiltona, ali opet mislim da se nekad pretjeruje, ugl ne bi volio da kroz par godina portal postane mjesto gdje ce se kritizirati vozaci protiv kojih se ne navija nego mjesto objektivnih, sazetih i kvalitetnih vijesti i rasprava.
Lijep pozdrav i ugodni blagdani!”
“Objektivan, bez poruka “između redova” i vlastitog tumačenja autora.”
“Kolicina clanaka…npr na F1.com ima puno vise clanaka dok kod vas puno manje. Dok ste bili aktivni na facebooku imam osjecaj da je bilo puno vise clanaka”
“Nekad ste imali tehničke analize, aktivno ste učestvovali u raspravama i držali ste nivo rasprava na dosta visokom nivou. Sada toga nema. a vaše učešće se primjeti samo kad treba ocrniti nekog vozača koji je na crnoj listi ili braniti vozača koji je na bijeloj listi.”
“Malo objektivnosti , pogotovo u zavrsnici sezone . Vas portal je svim silama navijao za jednog vozaca . Malo se ugledajte na gp1 tamo ni u jednom trenu se nije to osjetilo. Pozdrav od neutralnog navijaca .”
“Nedostaje profesionalan urednik,koji vodi stranicu neutralno i ne navijački,nego objektivno prilagođeno za sve posjetioce.”
“Objektivnost prema Hamiltonu”
“Teme su u redu, ali nije pristranost protiv Hamiltona.”
“Objektivnost nadrkanih ‘novinara'”
Ove godine se relativno velik broj anketiranih (oko 3%) žalio na neki oblik neobjektivnosti u pisanju. Za F1puls je u 2021. godini pisalo 14 novinara, bilo da se radi o prenošenju vijesti ili o pisanju kolumni. U to nisu ubrojeni gostujući kolumnisti. Iako među nama ima simpatizera različitih ekipa i vozača – nitko nikad nije napisao članak zbog kojeg se moralo urgirati po pitanju pristranosti.
Kolumne su autorovo mišljenje, a često se prenesu bez ikakve intervencije urednika. Kod vijesti je problem u tome što određen broj čitatelja (možda s pravom) očekuje da će uredništvo preskočiti glupe i banalne izjave, uglavnom od istih aktera. Međutim, to bi bilo iskrivljavanje prave slike, što nije naša zadaća. Ako se primjerice Jehan Daruvala učestalo sramoti izjavama na svojim društvenim mrežama – F1puls neće to preskakati i birati ono što je možda prihvatljivije za prosječno bistrog navijača. U tom slučaju, spomenuti navijač bi mogao imati krivu predodžbu o Daruvali. Primjerice, ako ubogi Daruvala na svoj Instagram objavi “Zemlja je ravna ploča. Inače, zašto Australci ne padnu naglavačke u svemir? Pametnome dosta.” – F1puls će prenijeti tu vijest. I Daruvalini navijači mogu do sudnjeg dana optuživati da smo pristrani jer Daruvalu izdvajamo kao blentona, ali, možda u ovom iskarikiranom primjeru nije problem u novinaru koji je tu vijest prenio. Istovremeno, ako je Daruvala kandidat za naslov, nema smisla da je broj vijesti o njemu jednak kao o članu midfield ekipe. Stoga, vijesti o Haasu ili o Aston Martinu nikad neće biti više od desetine u usporedbi s Red Bullom ili Ferrarijem.
Što se tiče količine sadržaja; u 2021. godini je napisano 3534 vijesti, a u 2020. godini 2845, što je za 689 članaka više. Također, ovo je bila posljednja godina rada naša tri vrijedna i aktivna urednika. Istovremeno, treniraju neki novi novinari na kojima će i ostati ovaj portal. Ljudi mijenjaju životne uvjete, mijenjaju se prioriteti i neizbježno je da se javi potreba za osvježenjima.
Što to konkretno znači za brojeve? Tijekom 2020. godine dva najaktivnija novinara su zajedno napisali 1572 vijesti, tj. 55% ukupnog sadržaja portala, a u 2021. godini su dva najaktivnija novinara napisala 2410 članaka, što čini čak 68% sadržaja. Za 2022. godinu će još veći postotak sadržaja pasti na manji broj ljudi. Sve je manje volontera koji će ovaj posao odrađivati ažurno i kvalitetno, a generacija koja je to radila je sve starija i manje angažirana za ovaj tip hobija. No, mail [email protected] je uvijek otvoren za nekog tko misli da može jednako dobro ili bolje, a ima želje pomoći.
Od pozitivnih osvrta uglavnom se radilo o kraćim porukama bez jasne ideje što nedostaje:
“Trenutno je ok.”
“Sve je u redu”
“Sa svim sam zadovoljan”
“Sve je uredu.”
“Nista ne fali “
“Ništa posebno…”
“Ništa ne nedostaje”
“Mislim da je sve u redu. “
“sve je ok”
“Trenutno je ok”
“Sve ok”
“Ne znam”
“Zadovoljan sam”
“Sve 5”
“Ne nedostaje ništa”
“Sve ok”
“Nema nedostataka”
“Ništa, sve savršeno”
“Sve je korektno. Sasvim zadovoljavajuce”
“Sve je u redu, ne treba nista vise”
“Sve je dobro “
“Sadrži sve “
“Rekao bih ništa”
“Po meni je stranica dobra kakva je.”
“Na fb ponovo da budete aktivni”
“Šteta na povlačenju s FBa, makar vam se i puno smanio doseg objava”
“Sve je na mjestu !”
“Dobar vam je sadržaj”
“Ima dovoljno sadržaja.”
“Teško za reći, i ovako se dovoljno trudite”
“Trenutno nista.”
“Portal je sadržajno bogat i smatram da ne treba pretjerivati”
“Iskreno sve mi je ok”
“U globalu sam zadovoljan vasim portalom…tako da smatram da nisu potrebne neke velike promjene…”
“super ste :D”
“Ne bih istaknuo nesto kao nedostatak”
“Za sad je sve tu”
“Za sad nista, super zadovoljan”
“Ima svega dovoljno 👍”
“F1 kalendar da mi “bode nos””
“Nikakav, ne treba zasipati portal kvazi sadržajem ako ga nema. Primjerice rubrika cure vozača je bila ok kao nekakva promjena, ali ne bih volio da se ovaj portal pretvori u celebrity-following portal gdje je svaka petnaesta vijest zapravo vijest”
“Ponovno vraćanje vijesti na Facebook stranicu jer puno puta i zaboravim da postoji stranica ili aplikacija. Dok ste bili na Facebooku puno više sam čitao vaše vijesti.”
“RSS feed”
“Sve odlicno😃”
“Meni je super”
“Da se Vetma vrati kao su komentator”
“Gostujuće kolumne drugih novinara (poput Blažička, Novaka)”
“Analiziranje tehnickih detalja kao što je nekad Zvonimir Martinčević radio, fali nam uvid u fine tehničke specifikacije, pogotovo sad kako se mijenjaju”
Gostujuće kolumne drugih novinara bismo i mi voljeli imati, ali je vjerojatnije da će se netko od kolega pojaviti u podcastu nego da se hvataju zadatka pisanja kolumni. O tome će biti više informacija kad budu bolje prilike.
Spominje se i povlačenje s Facebooka kojeg se držimo. Ove sezone nismo imali nikakvih problema sa serverom, a pad apsolutnog broja posjeta nadoknađen je većim angažmanom onih koji su se potrudili zapamtiti nas u bookmarks ili skinuti našu Android aplikaciju. Iako je bilo lijepo hvaliti se impresivnim brojevima, to u konačnici ne donosi apsolutno ništa, stoga je korektno zaključiti da ćemo nastaviti s praksom izostanka redovnih prenošenja vijesti na Facebook.
Za sve koji su pitali za RSS feed, on je dostupan na ovom linku: https://f1.pulsmedia.hr/feed/
Nekoliko korisnika se dotaknulo naše aplikacije:
“Nedostaje iOS aplikacija”
“Malo ažurnija aplikacija”
“Nedostaju tekucice na aplikaciji”
“Iphone app”
“Koristim vaš app, na njemu fali video isječaka.”
Trenutno je u testnoj fazi nova Puls aplikacija za Android uređaje. S iskustvom prošle aplikacije napravljena je nova verzija u kojoj će biti izbačeni suvišni elementi, a dodani detalji poput tekućica, komentara na članke, logiranje u svoj postojeći račun, lajk/dislajk komentara, pregled tko je kome što lajkao, nagrađivanje vijesti/komentara i pregled tko je podijelio koju nagradu. U aplikaciji će biti i PulsManager uz neke nove opcije, a sve to pratit će opsežne postavke po kojima ćete aplikaciju moći prilagoditi svojim navikama. Primjerice, možete odabrati da primite notifikaciju kad netko replicira na vaš komentar, ili kad se napiše nova vijest/tekućica o određenoj temi, ili kad se pokaže da neka vijest popularna među čitateljima, ili kad netko lajka vaš komentar i slično. Za one široke ruke tu je i proširena opcija doniranja gdje ćete nas moći podržati putem mobilnog računa, što bi nas trebalo održati u funkciji još neko vrijeme.
Iphone inačica neće se razvijati.
“Ako se stranica samo bazira na F1 onda nedostaje ništa, meni sve ok. Ako se bazira na auto-moto sportu, onda više MotoGP-a. 🍻”
“Nije vezano za F1puls nego za puls portal općenito. Htio bih vidjeti WRC/rally puls, te općenito pokušaj praćenja drugih motosportova te motosporta u Hrvatskoj na jednom mjestu ali je to ipak podosta veći projekt tak da otvaranje rally dijela bi već bilo odlično.”
“Rubrika F3 i WRC pošto se sad i kod nas vozi pa vjerujem da je puno ljudi počelo pratiti wrc”
Nikakav dodatan sadržaj oko drugih serija trenutno nije u planu jer nema dovoljno interesa (unatoč WRC eventu u hrvatskoj), a veće je pitanje može li F2 ostati u funkciji nego da se uvodi F3. :)
“Pregledan mali info na pocetnoj stranici o informacijama o iducoj utrci npr datum i vrijeme trening/quali/utrka”
“Kalendar utrka”
Cijele sezone smo u desnoj koloni na desktopu (ili pri dnu na mobilnoj verziji) imali vremena početaka svake sesije.
Za kraj, prenosimo par poruka na koje nemamo konkretan odgovor:
“Fali porn”
“Gole zene”
“Više nagradnih igara”
“Vise interakcija sa korisnicima”
“Video”
“Pozitivan sadržaj o Bottasu.”
“Soba za debile koji navijaju za mercedes”
“Nagradne igre”
“Erotski”
“Generalno, ne vidim nikakav sadržaj.”
“Xxx”
“Memes”
“pornjava”
“Nudistički”
“Gole žene”
“Fali recimo kao na gp1 da prije svakog vikenda piše negdje na naslovnici kaj počinju treninzi, kvalifikacije te utrka… Da ima toga, možda ne bi ni išao na gp1”
“PIVO I CIPS DOK CITAM =)”
Svima zahvaljujemo na odgovorima i u ime svih novinara i urednika F1puls portala želim vam sretnu i uspješnu novu 2022. godinu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
🤣🤣🤣
Bili ste super ove godine kao i prije. Iznenadio me broj clanaka. Samo jako 💪
I dajte ovome neka komentira! I da mu nitko ne moze minuse dati. 😄
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ne varam to je moj odgovor(Gole zene).
Nisam ocekivao sa ce ici u javnost. Ali vidim da nisam sam😄
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super godina, pohvale za količinu članaka i praćenje. Ja sam isto u taboru da je prisutna pristranost. Ante kada spominješ da se prenose “glupe izjave” jer su glupe, to je sasvim ok. No opet, osjeti se selektivnost tih izjava i način prenošenja, barem meni.
To naravno nije znak da ću vas prestati čitati, podržavam domaće portale uvijek, samo eto, dobronamjerna kritika.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo što fali:
Dolaze novi bolidi – ni slova
Nova pravila aerodinamike – ni slova
Novi kotači i hlađenje – ni slova
Da ne nabrajam sad pol sata.
Pošalješ mail bilo kojoj ekipi i imaš vijest.
Fali tisuću sitnica nakon utrke. Jedan tekst poslije utrke je jadno.
Fali mnogo teksta o pripremama za utrku
Fali da se netko ozbiljno bavi time. Zna se dogoditi da par dana nema ni jednog članka.
Fali… da fali mnogo toga da bi to bilo donekle.
Baviti se pisanjem o F1 a onda par dana ništa ne napisati jer je pauza je stvarno neprofesionalno.
Ako ne pišeš a to ti je namjena, što onda radiš?
Ništa
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za volonterski portal koji “radi” u slobodno vrijeme je super.
Sve ovo sto si nabrojao nema ni na placenim portalima. Cak ni na sluzbenim.
Imamo jos dva puna mjeseca za nova (tehnicka) pravila i sve ostale novotarije.
Praznici su. Calm down and enjoy. 😉
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Članci o novim bolidima (kronološki):
F1 odgodila implementaciju novog tehničkog pravilnika!
Brawn: Nova pravila definitivno stižu 2022.
Brown: Skoro svaka ekipa će biti kandidat 2022. godine
F1 demantira daljnju odgodu novog tehničkog pravilnika
Momčadi potvrdile zamrzavanje razvoja motora od 2022.!
Hamilton: Ne razumijem zašto bolidi postaju sve teži
Russell: Simulator pokazuje da će F1 2022. biti potpuno drugačija priča
Tombazis o novim bolidima: Bolje utrkivanje neće stići preko noći
Norris: Novi bolidi nisu tako ugodni za vožnju
Bottas: Osjećaj u novim bolidima nije toliko drukčiji
Tombazis: Razlika između najboljeg i najlošijeg bolida na kraju 2022. neće više biti 3 sekunde nego 1,5
To tako ne funkcionira.
VN Abu Dhabija – 19 članaka
VN Saudijske Arabije – 19 članaka
VN Katara – 15 članaka
VN Brazila – 25 članaka
VN Meksika – 17 članaka
VN SAD-a – 16 članaka
VN Turske – 18 članaka
VN Rusije – 11 članaka
VN Italije – 15 članaka
…
Ne par nego 19 dana prošle godine. Isto tako je bilo 2 dana sa 12 članaka, 4 dana s 11 članaka, 8 dana s 10 članaka i tako dalje.
Nikome od nas to nije namjena. Doduše, nije mi “namjena” ni odgovarati na komentare koji nekako smrde na zlobu, ali to pišem radi drugih koji će ovo pročitati, pa da ispravim netočne ili neprecizne navode.
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
+ od mene……
Proslih godina je nekako sve bilo azurnije, ove godine, nekako dosadno….jako slabo vijesti.
Poslije utrke samo tko je pobijedio i text ispod toga sto se desavalo iz kruga u krug, isto kao i za kvale….nepotrebno trosenje tipkovnice jer je bar 95 % gledalo .
Portal je jedno a forum i zajednica drugo….. zajednica i forum izgleda drze ovaj portal na zivotu jer sam u ovoj godini vidio dosta tekstova koja je namjerno poticala debatu.
moja ocijena portala za ovu godinu je dovoljan 2
0
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna od najbrojnijih i naciviliziranijih F1 zajednica je ovdje na Pulsu!
Fact!…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek sam zelio bit clan neke sekte…Di se to upisuje ovdje? Ima neka clanarina?
Meni je portal sasvim ok..Volio bi i ja vise tehnickih stvari i svasta nesta jer jednostavno nemam naviku kopat po drugim portalima za tim informacijama pa se uglavnom informiram od ekipe koja zakaci koji koristan link na forum..
Nisam neki ljubitelj utrkivanja mimo F1 a auti i motori su mi opcenito samo prijevozno sredstvo..
Posto portal ne pliva u nekoj lovi i prije neke kritike treba i to uzet u obzir ..
Svima zelim sretnu i uspjesnu novu godinu…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najveći trik sekte je kad misliš da nisi njezin član. :mrgreen:
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I zaboravih se osvrnut na novu aplikaciju…
Zvuci jako dobro a ako je kolega @wapi jedan od testera, vjerujem da ce bit ispeglana…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene je aplikacija vrlo iznenadila nedostatkom bugova u trenutku kad sam je dobio prilike kkoristiti. Siguran sam da će biti ljudi koji će je voljeti i onih kojema se neće sviđati, ali kvalitetno je napravljena, to sam siguran..
Upravo čitajući ovaj članak sam dobio ideju za predložiti….. Idem pisat mail
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se opis aplikacije svidja i nadam se da ce sve raditi kako treba..
Imam naviku za sve sto radim na mobu koristit app, naravno onaj koji radi kako spada..
Samo tipkaj…
Sve najbolje u novom ljetu..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kvačica kraj imena znači da si članarinu već platio! Kao što je Vetma rekao, već si član samo što ne znaš!! 😂 🤣
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Činjenica da ovo radite bez financijskog dobitka, već vjerojatno gubitka, i što “trošite” svoje vrijeme na nas je veliki dar. I bez novotarija, svaki dan u kojem postoji ovaj portal je bonus.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam siguran da je uopće moguće napraviti reklamama financirani nepolitički portal na hrvatskom i srodnim jezicima. Mislim da bi u to trebalo uložiti puno više truda i promocije u geografskom prostoru u kojem razumiju sadržaj bez google translatea. Za sada mislim da publika raste organski ali bi zapravo volio vidjeti geografske podatke o posjetama ukoliko se to može pouzdano prikupljati.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz Hrvatske je 67%, iz Bosne i Hercegovine 10%, Njemačke 5%, Srbije 4%, po 1% iz Slovenije, Crne Gore, Austrije itd.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1% iz CG je puno u odnosu na Srbiju 4%. s obzirom na 10x manje stanovnika.
ja bi rekao da u BiH i Srbiji postoji značajan prostor za rast. U CG malo manji. Za Njemačku ne znam koliko ima onih koji razumiju hrvatski….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao kuriozitet, iz Srbije je odlaskom s Facebooka broj posjeta pao za oko 45%.
Za usporedbu, kod nas u HR broj posjeta je pao za 3%.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto, ja kao navijač dotičnog vozača (što se vidi u imenu), nisam primijetio pristranost prema nekom vozaču, naprotiv, samo što sam primijetio je nekakvu ogorčenost prema Hamiltonu (npr. u Brazilu članak je počeo s rečenicom koja govori da je FIA punih par sati tražila način na ne kazni Hamiltona)… Tih skrivenih podbadajućih poruka ima u svakom članku pojedinih autora, recimo, Saudijska Arabija je prozvana shitshow u naslovu, a Abu Dhabi je prozvan shitshow samo u komentaru i to kao potvrdan odgovor na pitanje jednog navijača “Je li i ovo sad shitshow?” iako je direktno Michael Masi u zadnjoj utrci utjecao na ishod prvenstva. Po meni je najveći problem to što ne primjećujete vi da imate takvu vrstu osobnih mišljenja iznesenih u člancima koji nisu kolumne. No dobro, kaže se u nas” veži tovara kako gazda kaže.” tako da vaš portal, vaša pravila.
Sve u svemu, uz sve te stvari šta mi smetaju, uz 90% navijača Ferrarija na ovom portalu koji niti ne pročitaju komentar nego lupaju minus čim vide logo ili nick i dalje ću pratiti vijesti i igrati manager u 2022. Sve što radite radite na temelju dobrovoljnih donacija, to je za pohvalu jer većina portala danas traži nekakve uplate prije čitanja određenih sadržaja.
Sve najbolje!
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ti mogu reći da se svatko naradio da od mene dobije plus ili minus. Ne pročitam sve komentare, niti ocijenim sve komentare koje sam pročitao, ali nikad ne ocjenjujem komentar koji nisam pročitao.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To on sebe tjesi da dobija minuse zbog nicka a ne zbog loseg sadrzaja :zubo:
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Loš sadržaj je subjektivna stvar, previše istinit sadržaj je objektivna stvar, pozz 😁
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne treba ti opsesija sa +/-…To je za klince, osim ako se tako osjecas… 👍
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bih generalno izbacio minuse, samo promiče toksičnost. Ima opcija prijave i mislim da je to i više nego dovoljno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@BoJack, društvene mreže su to izbacile (npr. YouTube ne prikazuje više broj dislikeova, a Instagram ne prikazuje uopće broj lajkova).
@Crash
Ne opterećuje me, nego mi često komentar nestane 😂😂😂
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uz vas u tekstualnom obliku pratim još YouTube kanale WTF1 i The Race koje toplo preporučam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I naknadni odgovor za one koji su prigovarali za nedostatak rasporeda GP vikenda. Sad je i to dodano na naslovnicu da bude pregledno. Za mobilne korisnike – klik na ikonu kalendara u vrhu, a za desktop korisnike – klik na “Raspored GP vikenda” u glavnom meniju gore ili brzi scroll skroz na dno stranice!
1
0