Formula 1 od iduće sezone okreće novu stranicu. FIA-in tehnički direktor Nikolas Tombazis kaže da bi sve to moglo dovesti do boljeg utrkivanja i bolida koji će po performansama biti bliže jedni drugima.
“Teško je zamisliti da iduće godine možemo priuštiti sezonu koja će biti bolja od ove. No, važno je ispuniti dva cilja koja smo si postavili. Bolidi bi trebali biti sličnijih performansi i trebali bi se moći pratiti na manjoj udaljenosti.”
Tombazis vjeruje da će prvi cilj biti ostvaren do kraja nadolazeće sezone:
“Trenutno imamo 3 sekunde razmaka između najbržeg i najsporijeg bolida. Nadamo se da će do kraja 2022. godine taj razmak biti samo jedna i pol sekunda.”
Ipak, priprema nas na moguće velike razmake na početku sezone:
“Bolidi će se brzo prilagoditi kad postane jasno što funkcionira, a što ne.”
Trikovi i drukčije interpretacije pravilnika vjerojatno će naići na neodobravanje FIA-e tijekom sezone, a sve u svrhu unificiranja grida:
“Očekujem prilagodbu (pravilnika) kroz sezonu ako stvari ne budu onakve kakve očekujemo da će biti.”
“Bolidi će se razlikovati u nekim detaljima. Na početku godine sigurno više nego kasnije. Ekipe će shvatiti koji je pravi razvojni put. Budimo iskreni, i ovi bolidi sad izgledaju prilično identično. 2019. godine smo napravili anketu u kojoj šefovi ekipa nisu mogli prepoznati bolide ako su svi obojeni u bijelu boju.”
Tombazis ne želi predviđati koliko će novi bolidi biti brzi, ali je sklon mišljenju da neće biti sporiji tri sekunde kao što se pretpostavljalo.
“Još sam oprezan jer ne znamo efekt novih 18-inčnih guma, E10 gorivu i voznim karakteristikama.”
Bolidi će možda biti teži za vožnju jer Venturijev efekt pritišće bolide prema stazi u bržim zavojima, ali drastično pada u sporijim zavojima.
“Ako bolidi budu teži za vožnju – to će biti dobro za Formulu 1.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vrlo optimistična prognoza.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da Formula 1 nastavlja uporno i sigurno gubiti svoj smisao postojanja, uređenog pred puno desetlječa. Od iduče godine to će biti isključivo Šou poradi zabave. Pretpostavljam da time gotovo nestaje i gubi svrhu WCC a i WDC neće dugo. Ostaje samo “palac gore ili palac dolje”. Ali taj moj pesimizam nije razlog da vam svima zaželim svako dobro a posebice zdravlje.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koji je to “smisao postojanja” ?
ne kažem da se formula ne mijenja, ali to se događa od kada je f1 stvorena. tko definira u kojem smjeru se promjena može događati, koji su okviri za promjene … ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bice zanimljivo …..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konstantno inzistiranje na štednji, zelenilu i ostalim glupostima meni ubijaju čar F1. Kažu da gledanost nije nikad bila veća, ali meni je to sve umjetno. Nabacana grafika na televiziji o stanju guma (AWS-ov nonsens), predikcija preticanja protivnika i slično mi je za video igre. Da nema DRS-a broj preticanja u utrci bi bio možda 10% od ovoga šta gledamo danas. Staze bezvezne i uškopljene kao i bolidi. Još malo pa če doć na tonu težine.
Tomba mi se čini preoptimističan jer unatoč budget capu opet će velike momčadi imat prednost i vjerojatno smislit i imat kojeg aduta u rukavu, a ekipe sa dna će se opet obilazit za krug prije polovice utrke. Štelanje pravilnika tijekom sezone će samo unest konfuziju i bijes momčadi. Samo da ne bude sa sadašnjih 3 sekunde na 5, a ne na 1,5.
Živi bili pa vidjeli!!
Mene zanima tko će smislit kakvu inovaciju u sivoj zoni pa potegnut od starta :-)
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja je poanta unificiranja bolida.? F1 je nekoć bila natjecanje u kojem su se i tehnološki natjecali, pa tko će bolje zaobić osnovna pravila, a ne da se sve što više ograničava. Kao za bolje utrkivanje, ali uvijek će biti dvije dominatnije momačadi, pustite da vidimo razna rješenja koja ljudi mogu osmisliti.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa prvo i osnovno nisu svi isti u startu jer ako je Mercedesov motor onako moćan kao u zadnjim utrkama onda veću startu ekipe na Mercedesovom motoru imaju lijepu prednost jer je razvoj istih zamrznut. Da je npr Ferrarijev, Hondin ili Renaultov motor najbolji bas me zanima dali bi se islo na zamrzavanje razvoja istih.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na zamrzavanje motora se islo iskljucivo radi RBa i Honde…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. To je RB tražio jer se HOnda povlačila, a oni nisu imali odjel motora razvijen i još uvijek ga nemaju u potpunosti. Još uvijek će plaćati Hondu…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, zbog Hondinog povlačenja se zamrzavanje dogodilo godinu ranije od planiranog.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko Covjek se referiro na zavrsenu sezonu i snagu Mercovog agregata i zamrzavanje istih bas sad aludirajuci na to valjda da se zamrzavaju kad je Merc najjaci na sto sam ja napisa da do zamrzavanja dolazi iskljucivo radi RBa sto si i sam potvrdio :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vi spominjete da je zamrzavanje zbog Hondinog povlačenja. Ja napominjem da je zamrzavanje bilo planirano za 2023., pa je zbog Honde pomaknuto za 2022.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Trikovi i drukčije interpretacije pravilnika vjerojatno će naići na neodobravanje FIA-e tijekom sezone, a sve u svrhu unificiranja grida”
Da mi je znati što ste radili proteklih 8 godina? Nadam se da to vrijedi za sve ekipe a ne one na kojima se inače trenira strogoća.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam to procito ovako.. Ako si najbrzi i nadjes neki loophole, necemo ti dat… Ako ganjas nekog brzeg i nadjes loophole, necemo se igrati detektiva….
U svrhu unificiranja grida…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali to nisu radili u zadnjih 8 godina, nego upravo obrnuto od toga što si napisao. Kao da su prodali koncesiju do 2021. Samo izgleda je Merc mislio da vrijedi do kraja 2021, a FIA do početka 2021.
3
0