Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Tombazis: Razlika između najboljeg i najlošijeg bolida na kraju 2022. neće više biti 3 sekunde nego 1,5

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Tombazis: Razlika između najboljeg i najlošijeg bolida na kraju 2022. neće više biti 3 sekunde nego 1,5

Ante Vetma

Formula 1 od iduće sezone okreće novu stranicu. FIA-in tehnički direktor Nikolas Tombazis kaže da bi sve to moglo dovesti do boljeg utrkivanja i bolida koji će po performansama biti bliže jedni drugima.

“Teško je zamisliti da iduće godine možemo priuštiti sezonu koja će biti bolja od ove. No, važno je ispuniti dva cilja koja smo si postavili. Bolidi bi trebali biti sličnijih performansi i trebali bi se moći pratiti na manjoj udaljenosti.”

Tombazis vjeruje da će prvi cilj biti ostvaren do kraja nadolazeće sezone:

“Trenutno imamo 3 sekunde razmaka između najbržeg i najsporijeg bolida. Nadamo se da će do kraja 2022. godine taj razmak biti samo jedna i pol sekunda.”

Ipak, priprema nas na moguće velike razmake na početku sezone:

“Bolidi će se brzo prilagoditi kad postane jasno što funkcionira, a što ne.”

Trikovi i drukčije interpretacije pravilnika vjerojatno će naići na neodobravanje FIA-e tijekom sezone, a sve u svrhu unificiranja grida:

“Očekujem prilagodbu (pravilnika) kroz sezonu ako stvari ne budu onakve kakve očekujemo da će biti.”

“Bolidi će se razlikovati u nekim detaljima. Na početku godine sigurno više nego kasnije. Ekipe će shvatiti koji je pravi razvojni put. Budimo iskreni, i ovi bolidi sad izgledaju prilično identično. 2019. godine smo napravili anketu u kojoj šefovi ekipa nisu mogli prepoznati bolide ako su svi obojeni u bijelu boju.”

Tombazis ne želi predviđati koliko će novi bolidi biti brzi, ali je sklon mišljenju da neće biti sporiji tri sekunde kao što se pretpostavljalo.

“Još sam oprezan jer ne znamo efekt novih 18-inčnih guma, E10 gorivu i voznim karakteristikama.”

Bolidi će možda biti teži za vožnju jer Venturijev efekt pritišće bolide prema stazi u bržim zavojima, ali drastično pada u sporijim zavojima.

“Ako bolidi budu teži za vožnju – to će biti dobro za Formulu 1.”

Zadnji donatori:
zekohonda
zekohonda
Vordas

Pretplatnici:
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10140 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4076 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    vrlo optimistična prognoza.



    8

    0
  2. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    Mislim da Formula 1 nastavlja uporno i sigurno gubiti svoj smisao postojanja, uređenog pred puno desetlječa. Od iduče godine to će biti isključivo Šou poradi zabave. Pretpostavljam da time gotovo nestaje i gubi svrhu WCC a i WDC neće dugo. Ostaje samo “palac gore ili palac dolje”. Ali taj moj pesimizam nije razlog da vam svima zaželim svako dobro a posebice zdravlje.



    9

    0
    • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

      koji je to “smisao postojanja” ?
      ne kažem da se formula ne mijenja, ali to se događa od kada je f1 stvorena. tko definira u kojem smjeru se promjena može događati, koji su okviri za promjene … ?


      0

      0
  3. Fernando Alonso 14 Dalonso Prikaži

    Bice zanimljivo …..


    0

    0
  4. Monisha Kaltenborn monkeyseat Prikaži

    Konstantno inzistiranje na štednji, zelenilu i ostalim glupostima meni ubijaju čar F1. Kažu da gledanost nije nikad bila veća, ali meni je to sve umjetno. Nabacana grafika na televiziji o stanju guma (AWS-ov nonsens), predikcija preticanja protivnika i slično mi je za video igre. Da nema DRS-a broj preticanja u utrci bi bio možda 10% od ovoga šta gledamo danas. Staze bezvezne i uškopljene kao i bolidi. Još malo pa če doć na tonu težine.
    Tomba mi se čini preoptimističan jer unatoč budget capu opet će velike momčadi imat prednost i vjerojatno smislit i imat kojeg aduta u rukavu, a ekipe sa dna će se opet obilazit za krug prije polovice utrke. Štelanje pravilnika tijekom sezone će samo unest konfuziju i bijes momčadi. Samo da ne bude sa sadašnjih 3 sekunde na 5, a ne na 1,5.
    Živi bili pa vidjeli!!
    Mene zanima tko će smislit kakvu inovaciju u sivoj zoni pa potegnut od starta :-)



    9

    0
  5. Red Bull Deathbone5 Prikaži

    Koja je poanta unificiranja bolida.? F1 je nekoć bila natjecanje u kojem su se i tehnološki natjecali, pa tko će bolje zaobić osnovna pravila, a ne da se sve što više ograničava. Kao za bolje utrkivanje, ali uvijek će biti dvije dominatnije momačadi, pustite da vidimo razna rješenja koja ljudi mogu osmisliti.



    3

    0
    • Pa prvo i osnovno nisu svi isti u startu jer ako je Mercedesov motor onako moćan kao u zadnjim utrkama onda veću startu ekipe na Mercedesovom motoru imaju lijepu prednost jer je razvoj istih zamrznut. Da je npr Ferrarijev, Hondin ili Renaultov motor najbolji bas me zanima dali bi se islo na zamrzavanje razvoja istih.



      2

      1
      • Blue Flag Crash Donator Prikaži

        Na zamrzavanje motora se islo iskljucivo radi RBa i Honde…



        2

        1
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Da. To je RB tražio jer se HOnda povlačila, a oni nisu imali odjel motora razvijen i još uvijek ga nemaju u potpunosti. Još uvijek će plaćati Hondu…


          0

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          Ne, zbog Hondinog povlačenja se zamrzavanje dogodilo godinu ranije od planiranog.


          0

          0
        • Blue Flag Crash Donator Prikaži

          @zeko Covjek se referiro na zavrsenu sezonu i snagu Mercovog agregata i zamrzavanje istih bas sad aludirajuci na to valjda da se zamrzavaju kad je Merc najjaci na sto sam ja napisa da do zamrzavanja dolazi iskljucivo radi RBa sto si i sam potvrdio :)



          1

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          Vi spominjete da je zamrzavanje zbog Hondinog povlačenja. Ja napominjem da je zamrzavanje bilo planirano za 2023., pa je zbog Honde pomaknuto za 2022.


          0

          0
  6. “Trikovi i drukčije interpretacije pravilnika vjerojatno će naići na neodobravanje FIA-e tijekom sezone, a sve u svrhu unificiranja grida”

    Da mi je znati što ste radili proteklih 8 godina? Nadam se da to vrijedi za sve ekipe a ne one na kojima se inače trenira strogoća.



    2

    1
    • Blue Flag Crash Donator Prikaži

      Ja sam to procito ovako.. Ako si najbrzi i nadjes neki loophole, necemo ti dat… Ako ganjas nekog brzeg i nadjes loophole, necemo se igrati detektiva….
      U svrhu unificiranja grida…



      1

      0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Ali to nisu radili u zadnjih 8 godina, nego upravo obrnuto od toga što si napisao. Kao da su prodali koncesiju do 2021. Samo izgleda je Merc mislio da vrijedi do kraja 2021, a FIA do početka 2021.



        3

        0