Izdvojeno

F1 odgodila implementaciju novog tehničkog pravilnika!

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što je danas potvrđeno kako su utrke u Nizozemskoj, Španjolskoj i Monaku odgođene, tehnički pravilnik, koji se trebao početi primjenjivati od 2021., počet će se primjenjivati tek od 2022.

Odluka je donesena na današnjoj telefonskoj sjednici na kojoj su sudjelovali šefovi momčadi, predstavnici F1, Chase Carey i Ross Brawn te predsjednik FIA-e Jean Todt, a glavni razlog je naravno epidemija zvana koronavirus.

Prije razgovora, momčadi su pričale o mogućem odgađanju, no prvobitno, samo Ferrari nije bio za odgađanje pravilnika te su htjeli interno raspraviti o tome. Na današnjem razgovoru, talijanska momčad je ipak podržala prijedlog.

Plan je da se zadrže pravila iz 2020. te da se zamrznu komponente kao šasija i mjenjač. Momčadi bi onda tijekom 2021. radile na novom bolidu pod novim financijskim pravilnikom, što uključe ograničavanje budžeta.

Komentiraj

18 komentara

  1. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Zamrzavanje komponenti kao šasija (šašija vjerojatno nije – tipfeler) i mjenjac? To je to ili ih ima jos..
    Da li postoji uopce info sto tocno znaci zamrzavanje šasije?



    3

    1
  2. Timovi, sada imate godinu dana više da razvijete bolid i da se približite Mercedesu, nema više opravdanja!!



    3

    2
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Na stranu odgadanje utrka i odgoda pravilnika. Zanima me sto ce biti s legalnoscu DAS sistema u 2021. ?



    12

    1
  4. Ovo zamrzavanje šasije bi moglo jako dobro ići na ruku onome tko bude dominirao 2020., da ne kažem Mercedesu :D


    0

    0
  5. Sebastian Vettel
    sf16-h Prikaži

    Hm. Moglo bi to završit grdo za neke momčadi ako se sjetimo kako je Ferrari izgledao prošle godine ili Mclaren 2018. Moraju lošu bazu (šasiju) vozit još godinu dana, nemaju prilike da isprave greške, a ako netko bude domintantan ove godine bit će još gore.


    0

    0
  6. Iduca odluka je otkazivanje cijele sezone..



    4

    0
  7. Sve za rekorde.nevjerojatno



    1

    1
    • Hamiltonov navijac u Kini je pojeo juhu od sismisa da Hamilton prestigne MSCa



      3

      2
      • Neću lagati. Mrsko mi je što će skinuti Najvećega uskoro. Oko MSa je stalno fama da je vozio dominantan bolid, a većinu svojeg F1 vremena nije imao dominantan bolid i borio se kako je znao i mogao.



        2

        2
        • Ma to oko MSa ne vrijedi ni raspravljati. Ferrarijevci drobe po jednom , ostali drobe po drugom.
          Kao kad se raspravlja Messi ili Ronaldo , rasprava koja nikad nece imati kraja.



          2

          1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni