Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

04 Španjolska – live chat
04 Španjolska – live chat

Momčadi potvrdile zamrzavanje razvoja motora od 2022.!

Luka Kolak

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Momčadi potvrdile zamrzavanje razvoja motora od 2022.!

Luka Kolak

Nakon današnjeg sastanka FIA-e, F1 organizacije te svih momčadi, donesena je odluka o zamrzavanju razvoja motora od 2022. godine. Isto tako, na sastanku su momčadi dale do znanja kako su otvorene po pitanju spominjane subotnje sprint utrke, no da im je potrebno još vremena.

Ideja o zamrzavanju razvoja motor ponajviše je zagovarana od strane Red Bulla, koji ima u planu preuzeti razvoj od Honde nakon što se japanski proizvođač povuče iz natjecanja krajem ove godine.

Austrijska momčad je ranije ukazivala kako ima resursa za razvijanje motora još nekoliko godina, no kako ipak nemaju toliko dovoljno da na svoju ruku razvijaju pogonsku jedinicu.

Iako na početku nije bilo prevelike podrške oko ove ideje, u posljednjih nekoliko tjedana se opet pokrenula priča za koju je naposljetku danas odluka donesena.

Osim ove ideje, raspravljano je i o subotnjoj sprint utrci prema kojoj bi se formirao poredak za nedjelju glavnu utrku, dok bi se dosadašnji sustav kvalifikacija prebacio za petak. Iako formalno nije dano zeleno svjetlo, momčadi su izrazile otvorenost prema takvom tipu kvalifikacija, no da im je potrebno još vremena kako bi izanalizirali cijelu ideju.

Prema ranije objavljenim informacijama, navedeni format sprint utrke mogao bi biti testiran u Kanadi, Brazilu i Italiji.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Kico i  Zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

20 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Iako na početku nije bilo prevelike podrške oko ove ideje, u posljednjih nekoliko tjedana se opet pokrenula priča

    Tu je pao onaj poznati “ako ne dobijemo ovo, napustamo F1 sa 4 bolida”



    25

    1
  2. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Odlična vijest za RB, a i za sport. Vjerujem da su zaprijetili odlaskom iz F1, u slučaju da se ne postigne dogovor.

    Kako sam razumio motori će biti zamrznuti od početka slijedeće godine. Ne znam da li se ovo odnosi na kalendarski početak ili na start sezone?



    3

    1
  3. Toro Rosso 25_321 Prikaži

    Marko je uspio prodati svoj blef. Nadam se da u svemu bar ostaje ime Honda na neki nacin.

    Sto je sa stavkama o konvergenciji snage, da li je to otpalo?



    2

    1
  4. Hamilton zali sto nije potpisao na vise godina :D
    Uglavnom, protiv sam bilo kakvog zamrzavanja i ogranicavanja.



    9

    2
  5. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Ako Mercov motor bude i dalje , ajmo reci najbolji. Moglo bi i McLarenu to jako dobro ispasti.
    Sljedecu sezonu ako i ne uspiju najbolje ukomponirati novi motor u bolid , 2022 bi trebali sigurno sve napraviti kako treba sta se toga tice.



    1

    2
  6. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Kako god se zamrzavanje zvalo itekako je javna tajna da malo fali da se raskol desi Pa da im RB zaguli imaš 4 bolida manje bez da itko od ostalih slično izvede. A kobajagi sve pod kontrolom..


    0

    1
  7. Jackie Stewart veki66 Prikaži

    Neznam sta uopce komentirat…..to je po meni totalno protiv same srzi i duha F1 kroz povijest… istina da je dosadniije na vrhu nego ikad u povijesti,ali mislim da bi razvoj i pravila trebala bit sto slobodnija…..sad ovu je 99 posto forsirao RB,i to iz razumljiv razloga jel…ali opet…



    5

    2
  8. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Nebi ima nista protiv ovoga da su motori tu negdi, al snaga varira poprilicno, ajmo se nadat da Ferrari uspije uhvatit prikljucak, a ako ne onda nevidin nekom smisla kao tifos pratit F1 sljedecih 5 godina



    2

    2
  9. Alonso doziveo nezgodu navodno ga udario auto dok je on vozio bicikl. Navodno ima povrede nadam se da ce se oporaviti do pocetka sezone.



    1

    1
  10. E kud to ide. Čak da se i vrati Ferrari na konkurentnost iz 2019, gdje su bili tu negdje sa Mercom, Mercu ostaje prednost manje potrošnje goriva, a Renault i Honda nikako nisu ni blizu, predaleko da bi to mogli nadoknaditi nečim drugim na bolidu.
    Kad je ovako, radije sam za standardizaciju nekih manje bitnih komponenti, MGU-H i MGU-K, pa čak i turbine zadnje dvije godine, pa se time postigla velika ušteda jer se tu troši hrpa love da bi nešt bilo 10 g lakše, 10 mm kraće. Opet se malo može čačkati po glavnim dijelovima, samom motoru. Može biti i uvjet jedna specifikacija godišnje i promijeniti dizajn neka 2 elementa kroz sezonu.

    U V8 eri je dokazano da su svi bili u 20ak ks, i gdje je bila bitna čista snaga i izdržljivost, a opet se primjećivalo da onaj tko ima toliko malo bolji motor ima prednost na bržim stazama, a kud tek na ovakvim jedinicama gdje i tako mala razlika, uz kombinaciju ostalih parametara daje veliku razliku.

    Što je s izjednačavanjem?



    2

    2
  11. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Meni je najdraže zbog silnih mrzitelja Red Bulla. neki bi izgleda više voljeli gledati F1 sa 16 bolida…
    A kao da je ovo nešto. Svakako je već od prošle godine uvedeno postepeno zamrzavanje usred sezone, odnosno možeš samo nadograditi motor na početku nove sezone (znate da smo imali ranije po 3, 4 nadogradnje usred sezone, zavisno od broja upotrebljenih motora tokom sezone). A kompletno zamrzavanje je svakako trebalo biti uvedeno godinu kasnije nego što je sada odlučeno, bez obzira na Hondu i Red Bull. Sada su samo to smanjili za jednu godinu, a uz to su nam smanjili i godinu čekanja na potpuno nove motore, što je naravno pozitivna stvar. Jesu to uradili zbog Red Bulla, ali i za ostanak četvrtog motora u F1 (iako se ne zvao više Honda, tu je i dalje četvrti motor u F1. A u Red Bullu nisu budale da ne prodaju nekom sponzoru pravo na naziv motora od 2022…). I dalje je to pozitivna stvar za F1. Ali neki ne mogu vidjeti šumu od drveća, odnosno od mržnje prema Red Bullu…



    2

    2