Izdvojeno

Brown: Skoro svaka ekipa će biti kandidat 2022. godine

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLarenov direktor Zak Brown naglašava da njegova ekipa mora biti pažljiva jednom kad 2022. na snagu stupi novi tehnički pravilnik jer bi se u borbu za vrh mogle uključiti neke ekipe koje su sad u sredini poretka.

McLaren je 2017. godine bio deveti u poretku konstruktora, ali je reorganizacijom ekipe napravljen sjajan posao i dolaskom Andreasa Seidla na mjesto šefa ekipe došli su i prvi pravi rezultati. Prošle godine su završili na 4. mjestu, a ove godine već imaju dva pobjednička postolja.

Brown kaže da je to ohrabrujuće, ali da moraju biti pažljivi:

“Naš cilj je uhvatiti onog tko je na prvom mjestu, a sad je to već duže vrijeme Mercedes.”

“Definitivno nas ohrabruje što se sad utrkujemo s Ferrarijem jer prošle godine to nije bio slučaj, kao ni par godina prije toga.”

“Mislim da će 2022. godina biti reset za sve nas i to nam pruža sjajnu priliku. No, Renault se vraća na snagu, Racing Point je brz i upravo su doveli četverostrukog svjetskog prvaka.”

“Dok pokušavamo uhvatiti dvije ekipe na vrhu mislim da moramo jako paziti da prepoznamo četiri, pet, šest ili čak sedam ekipa koje će biti ozbiljni kandidati jednom kad na snagu stupi ograničenje budžeta.”

“Svi počinju iznova i mislim da će to biti sjajna era Formule 1.”

Formula 1 će budžet ekipa ograničiti na 145 milijuna dolara, što je 30 milijuna niže nego u prvotnom planu. Do 2023. godine to ograničenje će pasti za još 10 milijuna dolara.

Komentiraj

18 komentara

  1. Alain Prost
    zastava 101 Prikaži

    nažalost sve počinje iznova , merc naprijed..pa svjetlosna godina nitko ..pa svi ostali…



    3

    1
  2. Nitko od ekipa koje su lani bile iza Ferrarija se ne natjecu s njime jer su oji toliko napredovali nego prvenstveno zato sto je Ferrari toliko nazadovao.



    28

    1
    • Da, baš to, svi se tog uhvatili ko pijan plota. To je zapravo sramota reći, kažeš uhvatili smo ekipu koja je pala 3-4 mjesta u poretku



      1

      0
      • Rekao bih umjesto 3,4 mjesta 5 mjesta sa 2 na 7. Hass i williams su zasad losiji. No vjerovatno da Ferrari ima losije vozace bi mozda bili 8,9 ili zadnji. Definitivno su ih presli RB , Racing Point, Renault, Mclaren i vrlo vjerovatno Alpha Tauri. Cak mi i Alfa djeluje brze pogotovo ako uzmemo u obzirda je Vettel sa lakocom pobjedivao Kimija u Ferrariju. Da hass ima Leclerca i Vettela a Ferrari njihov dvojac mozda bi bili i iza njih, williamsa kojeg vettel nije mogao proci dobar dio zdnje utrke.



        1

        1
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Eh kada bi poredak na vrhu bio zgusnutiji,riječi mu se pozlatile



    4

    0
  4. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Nadam se da će promjene u PU pravilima vratiti neku nepredvidljivost, jer ako Merc zadrži ovakvu snagu i pouzdanost, uz ljudske resurse koje imaju ne bi me začudilo da opet zakucaju sa svojim paketom.
    Tu bi pomoglo pokojne crkavanje motora ponekad ?



    5

    3
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    Bože li netko onako iz glave nabrojit zadnje velike izmjene u pravilima ?

    2018 (ili prije?) – dizajn bolida
    2014 hybrid motori
    ……..

    Nastavi niz


    0

    0
    • Mclaren
      kimi-f1 Prikaži

      2009 rezultirala izmješanim poretkom, 2006 v8 motori, 2005 prekinula dominaciju Ferraria.
      2014 prekinula dominaciju Red Bulla.
      2017 ipak nije uspjela prekinuti dominaciju Mercedesa iako je Ferrari bio bliže



      12

      1
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        2006. prelazak sa v10 na v8 i vraćanje promjene guma u utrci.
        p.s.
        E sad vidim da je kimi to već stavio.
        1998. gume sa naborima i uskrsnuće mclarena i odlazak renaulta.



        2

        1
  6. Marlboro
    MrDoomroom Prikaži

    Ovo je laž u rangu Toto Wolffa



    6

    1
  7. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Za 2022. svi ulaze na slijepo. Sve ovisi o inspiraciji dizajnera bolida i onoga koji proof read-a pravila i traži sive zone koje će, prije nego ih se skuži, donijeti par desetinki prednosti.

    A za ovu godinu, niste se vi čarobno ubrzali nego se Ferrari usporio, RB tu i tamo ima gremline, Renault vas još nije dostigao a RP je tu negdje blizu. Da je normalna situacija, bili bi 4. ili 5. momčad koja bi jako teško došla na postolje.



    1

    0
  8. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Hajde da se kladimo da jedna neće, pogađajmo koja


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni