F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Brown: Skoro svaka ekipa će biti kandidat 2022. godine

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLarenov direktor Zak Brown naglašava da njegova ekipa mora biti pažljiva jednom kad 2022. na snagu stupi novi tehnički pravilnik jer bi se u borbu za vrh mogle uključiti neke ekipe koje su sad u sredini poretka.

McLaren je 2017. godine bio deveti u poretku konstruktora, ali je reorganizacijom ekipe napravljen sjajan posao i dolaskom Andreasa Seidla na mjesto šefa ekipe došli su i prvi pravi rezultati. Prošle godine su završili na 4. mjestu, a ove godine već imaju dva pobjednička postolja.

Brown kaže da je to ohrabrujuće, ali da moraju biti pažljivi:

“Naš cilj je uhvatiti onog tko je na prvom mjestu, a sad je to već duže vrijeme Mercedes.”

“Definitivno nas ohrabruje što se sad utrkujemo s Ferrarijem jer prošle godine to nije bio slučaj, kao ni par godina prije toga.”

“Mislim da će 2022. godina biti reset za sve nas i to nam pruža sjajnu priliku. No, Renault se vraća na snagu, Racing Point je brz i upravo su doveli četverostrukog svjetskog prvaka.”

“Dok pokušavamo uhvatiti dvije ekipe na vrhu mislim da moramo jako paziti da prepoznamo četiri, pet, šest ili čak sedam ekipa koje će biti ozbiljni kandidati jednom kad na snagu stupi ograničenje budžeta.”

“Svi počinju iznova i mislim da će to biti sjajna era Formule 1.”

Formula 1 će budžet ekipa ograničiti na 145 milijuna dolara, što je 30 milijuna niže nego u prvotnom planu. Do 2023. godine to ograničenje će pasti za još 10 milijuna dolara.

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3372 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. nažalost sve počinje iznova , merc naprijed..pa svjetlosna godina nitko ..pa svi ostali…



    3

    1
  2. Nitko od ekipa koje su lani bile iza Ferrarija se ne natjecu s njime jer su oji toliko napredovali nego prvenstveno zato sto je Ferrari toliko nazadovao.



    28

    1
    • Da, baš to, svi se tog uhvatili ko pijan plota. To je zapravo sramota reći, kažeš uhvatili smo ekipu koja je pala 3-4 mjesta u poretku



      1

      0
      • Rekao bih umjesto 3,4 mjesta 5 mjesta sa 2 na 7. Hass i williams su zasad losiji. No vjerovatno da Ferrari ima losije vozace bi mozda bili 8,9 ili zadnji. Definitivno su ih presli RB , Racing Point, Renault, Mclaren i vrlo vjerovatno Alpha Tauri. Cak mi i Alfa djeluje brze pogotovo ako uzmemo u obzirda je Vettel sa lakocom pobjedivao Kimija u Ferrariju. Da hass ima Leclerca i Vettela a Ferrari njihov dvojac mozda bi bili i iza njih, williamsa kojeg vettel nije mogao proci dobar dio zdnje utrke.



        1

        1
  3. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Eh kada bi poredak na vrhu bio zgusnutiji,riječi mu se pozlatile



    4

    0
  4. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Nadam se da će promjene u PU pravilima vratiti neku nepredvidljivost, jer ako Merc zadrži ovakvu snagu i pouzdanost, uz ljudske resurse koje imaju ne bi me začudilo da opet zakucaju sa svojim paketom.
    Tu bi pomoglo pokojne crkavanje motora ponekad 😁



    5

    3
  5. Williams Montoya Prikaži

    Bože li netko onako iz glave nabrojit zadnje velike izmjene u pravilima ?

    2018 (ili prije?) – dizajn bolida
    2014 hybrid motori
    ……..

    Nastavi niz


    0

    0
  6. Marlboro MrDoomroom Prikaži

    Ovo je laž u rangu Toto Wolffa



    6

    1
  7. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    Za 2022. svi ulaze na slijepo. Sve ovisi o inspiraciji dizajnera bolida i onoga koji proof read-a pravila i traži sive zone koje će, prije nego ih se skuži, donijeti par desetinki prednosti.

    A za ovu godinu, niste se vi čarobno ubrzali nego se Ferrari usporio, RB tu i tamo ima gremline, Renault vas još nije dostigao a RP je tu negdje blizu. Da je normalna situacija, bili bi 4. ili 5. momčad koja bi jako teško došla na postolje.



    1

    0
  8. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Hajde da se kladimo da jedna neće, pogađajmo koja


    0

    0
HrvatskiEnglish