Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
McLarenov direktor Zak Brown naglašava da njegova ekipa mora biti pažljiva jednom kad 2022. na snagu stupi novi tehnički pravilnik jer bi se u borbu za vrh mogle uključiti neke ekipe koje su sad u sredini poretka.
McLaren je 2017. godine bio deveti u poretku konstruktora, ali je reorganizacijom ekipe napravljen sjajan posao i dolaskom Andreasa Seidla na mjesto šefa ekipe došli su i prvi pravi rezultati. Prošle godine su završili na 4. mjestu, a ove godine već imaju dva pobjednička postolja.
Brown kaže da je to ohrabrujuće, ali da moraju biti pažljivi:
“Naš cilj je uhvatiti onog tko je na prvom mjestu, a sad je to već duže vrijeme Mercedes.”
“Definitivno nas ohrabruje što se sad utrkujemo s Ferrarijem jer prošle godine to nije bio slučaj, kao ni par godina prije toga.”
“Mislim da će 2022. godina biti reset za sve nas i to nam pruža sjajnu priliku. No, Renault se vraća na snagu, Racing Point je brz i upravo su doveli četverostrukog svjetskog prvaka.”
“Dok pokušavamo uhvatiti dvije ekipe na vrhu mislim da moramo jako paziti da prepoznamo četiri, pet, šest ili čak sedam ekipa koje će biti ozbiljni kandidati jednom kad na snagu stupi ograničenje budžeta.”
“Svi počinju iznova i mislim da će to biti sjajna era Formule 1.”
Formula 1 će budžet ekipa ograničiti na 145 milijuna dolara, što je 30 milijuna niže nego u prvotnom planu. Do 2023. godine to ograničenje će pasti za još 10 milijuna dolara.
Morate biti logirani za komentiranje.
nažalost sve počinje iznova , merc naprijed..pa svjetlosna godina nitko ..pa svi ostali…
3
1
Teško
3
2
Nitko od ekipa koje su lani bile iza Ferrarija se ne natjecu s njime jer su oji toliko napredovali nego prvenstveno zato sto je Ferrari toliko nazadovao.
28
1
Da, baš to, svi se tog uhvatili ko pijan plota. To je zapravo sramota reći, kažeš uhvatili smo ekipu koja je pala 3-4 mjesta u poretku
1
0
Rekao bih umjesto 3,4 mjesta 5 mjesta sa 2 na 7. Hass i williams su zasad losiji. No vjerovatno da Ferrari ima losije vozace bi mozda bili 8,9 ili zadnji. Definitivno su ih presli RB , Racing Point, Renault, Mclaren i vrlo vjerovatno Alpha Tauri. Cak mi i Alfa djeluje brze pogotovo ako uzmemo u obzirda je Vettel sa lakocom pobjedivao Kimija u Ferrariju. Da hass ima Leclerca i Vettela a Ferrari njihov dvojac mozda bi bili i iza njih, williamsa kojeg vettel nije mogao proci dobar dio zdnje utrke.
1
1
Eh kada bi poredak na vrhu bio zgusnutiji,riječi mu se pozlatile
4
0
Nije realno?
1
0
Nadam se da će promjene u PU pravilima vratiti neku nepredvidljivost, jer ako Merc zadrži ovakvu snagu i pouzdanost, uz ljudske resurse koje imaju ne bi me začudilo da opet zakucaju sa svojim paketom.
Tu bi pomoglo pokojne crkavanje motora ponekad 😁
5
3
A ja se nadam da ovaj puta nitkone zna pravilnik prije ostalih.
2
0
Tko zna, Merc ima sređen paket, dok ostali još uvijek velik dio resursa troše na ovogodišnji i paket za 2021…..
Ako bude repriza 2014. f**k it
0
0
Nema tu paketa, pravila ce svi znati kada iduca sezona zavrsi. Nitko jos ne moze raditi na bolidu za 2022.
0
0
Bože li netko onako iz glave nabrojit zadnje velike izmjene u pravilima ?
2018 (ili prije?) – dizajn bolida
2014 hybrid motori
……..
Nastavi niz
0
0
2009 rezultirala izmješanim poretkom, 2006 v8 motori, 2005 prekinula dominaciju Ferraria.
2014 prekinula dominaciju Red Bulla.
2017 ipak nije uspjela prekinuti dominaciju Mercedesa iako je Ferrari bio bliže
12
1
2006. prelazak sa v10 na v8 i vraćanje promjene guma u utrci.
p.s.
E sad vidim da je kimi to već stavio.
1998. gume sa naborima i uskrsnuće mclarena i odlazak renaulta.
2
1
Ovo je laž u rangu Toto Wolffa
6
1
Za 2022. svi ulaze na slijepo. Sve ovisi o inspiraciji dizajnera bolida i onoga koji proof read-a pravila i traži sive zone koje će, prije nego ih se skuži, donijeti par desetinki prednosti.
A za ovu godinu, niste se vi čarobno ubrzali nego se Ferrari usporio, RB tu i tamo ima gremline, Renault vas još nije dostigao a RP je tu negdje blizu. Da je normalna situacija, bili bi 4. ili 5. momčad koja bi jako teško došla na postolje.
1
0
Hajde da se kladimo da jedna neće, pogađajmo koja
0
0
Haas 😳
0
0