Izdvojeno

Gasly: Tsunoda se malo uozbiljio ove sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Pierre Gasly vjeruje da je njegov timski kolega Yuki Tsunoda počeo malo ozbiljnije gledati na Formulu 1 kroz svoju drugu sezonu u sportu, uslijed čega je uspio pružiti ekipi bolje povratne informacije i pomogao oko napretka.

Tsunoda prošle godine nije briljirao, a izuzev prve i posljednje utrke – sve drugo je bilo za zaborav. Međutim, ove godine je vidno napredovao i puno se bolje nosi s Gaslyjem koji je, s druge strane, od jednog od najboljih vozača prošle sezone pao u prosječnost.

“Mislim da sad vjerojatno malo ozbiljnije gleda na Formulu 1, što je dobar pristup. Po onom što on kaže – ja sam donekle utjecao na to. Pokazao sam mu primjerom kako se treba posvetiti ovom sportu.”

“Ove godine radimo kao ekipa, a prošle godine smo bili pomalo razjedinjeni jer nije imao previše iskustva. Bio je nov u ovom poslu.”

“Ove godine mislim da ima jasnije ideje i povratne informacije što mu je potrebno da bude brži. Tako možemo surađivati i ubrzavati bolid.”

AlphaTauri je na Velikoj nagradi Francuske imala paket nadogradnji koji još nije profunkcionirao kako su očekivali. Bodove čekaju još od Azerbajdžana početkom lipnja gdje je Gasly završio na petom mjestu.

Tehnički direktor Jody Egginton potvrdio je Gaslyjeve riječi:

“Vozači moraju apsolvirati puno informacija i to nije uvijek lak zadatak. No, kao u svemu drugome – vježbom dolazite do savršenstva. Yukiju su sad neke stvari legle na svoje mjesto i bolje ih shvaća.”

“Osim toga, ima jasnija stajališta oko toga što želi od bolida. Za to je uvijek potrebno vrijeme, bez obzira o kojem se vozaču radi.”

Gasly i Tsunoda su timski kolege koji dobro funkcioniraju i van staze, te se nazivaju prijateljima.

“On je jako smiješan tip. Nema nikakav filter ni kočnicu, a ja to cijenim, to je zabavno. Što god mu padne na pamet – to će odmah reći.”

“Nakon toga će promisliti i često požaliti što je rekao. To je smiješno.”

Pierre Gasly
VozačiPozicijeGrid
Hungarian GPPierre Gasly
Yuki Tsunoda
12
19
PIT
16
French GPYuki Tsunoda
Pierre Gasly
R
12
8
14
Austrian GPPierre Gasly
Yuki Tsunoda
15
16
14
16
British GPYuki Tsunoda
Pierre Gasly
14
R
13
11
Canadian GPPierre Gasly
Yuki Tsunoda
14
R
15
20
Azerbaijan GPPierre Gasly
Yuki Tsunoda
5
13
6
8
Monaco GPPierre Gasly
Yuki Tsunoda
11
17
17
11
Spanish GPYuki Tsunoda
Pierre Gasly
10
13
13
14
Miami GPYuki Tsunoda
Pierre Gasly
12
R
9
7
Emilia Romagna GPPierre Gasly
Yuki Tsunoda
12
7
17
12
Australian GPPierre Gasly
Yuki Tsunoda
9
15
11
13
Saudi Arabian GPPierre Gasly
Yuki Tsunoda
8
R
9
19
Bahrain GPYuki Tsunoda
Pierre Gasly
8
R
16
10

Komentiraj

1 komentar

  1. TSU je Japanac..vjv što na um to na drum, na prvu… Ali nije to uvijek pogrešno.. GAS se mora dobro zamisliti… Čini mi se da ga TSU lagano može dobiti ako se ovako nastavi… BTW danas na moto utrkama u Austriji dvije japanske himne… Sasaki i Ogura..Moto3 i Moto2


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni