Izdvojeno

Horner ne isključuje mogućnost timskih odredbi u nastavku sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dok Laurent Mekies tvrdi da se o momčadskim odredbama Ferrarija više priča izvan nego unutar ekipe, čini se da je u Red Bullu situacija drukčija. Na pitanje novinara o mogućnosti sklanjanja Sergija Pereza ako se za to pokaže potreba Christian Horner je imao spreman odgovor.

Podsjetimo, Max Verstappen trenutno ima 80 bodova prednosti ispred Charlesa Leclerca, a ispred nas je još devet utrka.

Sergio Perez je nakon Velike nagrade Monaka bio samo 15 bodova iza Verstappena, ali je onda nanizao nekoliko loših rezultata, djelomično i zbog dva tehnička problema, stoga mu sad nedostaje 85 bodova da sustigne kolegu.

Horner je bio jasan:

“Ekipa će uraditi sve što je potrebno kako bi se ostvario najbolji mogući rezultat u svakoj mogućoj prilici.”

“Max je trenutno u dobroj poziciji u vozačkom prvenstvu, ali smo već vidjeli kako se brzo sve može okrenuti. Ništa ne uzimamo zdravo za gotovo.”

“Puno je utrkivanja ispred nas, a imamo i sprint utrku. Gledamo na svaki vikend, kao što smo to radili i dosad. Želimo na svakom osvojiti više bodova od naših konkurenata.”

Perez je nedavno komentirao da nadograđeni Red Bullov bolid više ne leži njegovom stilu vožnje kao na početku sezone, a Horner kaže da Meksikanac nije imao previše sreće:

“Mislim da je imao par nesretnih trenutaka poput problema s mjenjačem u Montrealu.”

“Naravno, Austrija je bila frustrirajuća. Tamo je izgubio puno bodova. No, vratit će se on, ne sumnjam u to.”

#VozačBodoviΔ
1.Max Verstappen258
2.Charles Leclerc178-80
3.Sergio Pérez173-5

Komentiraj

16 komentara

  1. ne znam sto ce mu timske odredbe 😂



    6

    0
  2. Perez ne smije napasti Maksa, lijepo mu je branio ledja i na kraju izgubio poziciju u Mađarskoj kad se ovaj izvrtio.. Normalna stvar, osim kad se uradi u Mercedesu.. Da ne govorim što se bolid razvija po Maksu, izvesno je da je Perez puno bliže bio na početku sezone nego sad, takođe normalna stvar..



    5

    4
  3. Čitam njihove izjave, ne da saznam nešto, već da vidim koliko mobu pričati, a ne reći zapravo ništa.

    U RB su odlučili da je Perez broj dva u trenutku kada su ga pomislili zvati u momčad.

    Po meni tako treba i biti. Npr. u košarci i nogometu se zna tko je glavni strijelac i na koga lopta ide tj. po kome se igra kreira…

    Nije lijepo dobiti etiketu vozača br. 2, ali umjesto F1 mirovine fino vozi najbrži auto na planeti i zarađuje masne pare. Nije to ni tako loše.

    Što Bottas fali? Ima 20 PP, 19 FL i 10 pobjeda. Jednog dana kada ga prikažu na TVu ove brojke će pisati isod imena. Nema baš previše neprvaka koji se može s time pohvaliti. Lagano jajca u snijeg, pa u saunu i boli ga uvo. 😎



    11

    0
    • Rezonovanje koje ste iznijeli razumno je i smisleno iz perspektive gledatelja, nekoga tko je “čvrsto na zemlji u kućnom mantilu i papučama i dvije bebe u krilu”, tj. osobe koja želi fino zaraditi a imati i otvorena vrata jer je “medijski prepoznatljiva”. No, gledano iz vozačkog kuta iznijeto i nema mnogo smisla.
      Zamislite da ste počeli voziti karting u 6 godini i da ste praktično žrtvovali sve, socijalni i profesionalni život, da se ostvarite u moto sportu (kroz OŠ i SŠ ste ste protutnjali tek da imate potvrdu o tome kako bi izbjegli probleme “sa zakonom”, fakultet ste propustili, niste se osposobili za bilo što….) Zatim ste redom prošli sve kategorije moto takmičenja prije F1 i bili ste odlični u svim “nižim serijama” i onda napokon uđete u F1, a zatim igrom sudbine završite u najdominatnijoj ekipi koju je F1 ikada vidjela, san da postane prvak F1 vam je nadohvat ruke. A tada sebi kažete:
      – Eh, pa u redu je “ne moram biti prvak” doboljno je da imam “10 pobjeda, 20 PP ….”
      Pa to je NESREĆA. Vozaču koji tako razmišlja treba doživotno zabraniti pristup bilo u kojem seriji auto sporta.
      Pomenuti Bottas je untermensch (karikatura od vozača i osobe) u toj mjeri da svi prethodni, a vrlo vjerojatno i budući, Irvinei, Barrichelloa mogu smatrati blistavim moto herojima.
      Većina nas sklona je držati da je Latifi zalutala ovčica, pa se čak i ismijavati kako se Kanađanin bori za 16 ili 17. poziciju, a što tek reći na osobu koja u pobjedničkom bolidu odustaje od borbe za naslov prvaka?



      7

      9
      • Sebastian Vettel
        The Best F1 Driver Prikaži

        Da i ???
        Bottas ili Perez svejedno očito nemaju kvalitetu i brzinu momčadskih kolega, i onda bi oni trebali što ?
        Dat otkaz u ekipi, pobjeći u tamo neki Williams pa tamo bit ravnopravni ili uzet desetke milijuna u Mercedesu/RB-U ?

        Sve je to divno i krasno da se treba borit, no treba bit i realan te svjestan svojih mogućnosti…

        A iste su takve da momčadske naredbe u RB-u praktički pa nisu ni moguće, jer eto Perez se teško može nać ispred Maxa čak i ako Max obavi boks prije Pereza, a kamo li kad su na istoj strategiji, u toj situaciji Perez Maxa u utrci ni ne vidi osim na startu…



        10

        0
      • > dejan_s

        Imaš + od mene i sve stoji što si napisao i opisao njihovu perspektivu. Ali kad gledaš širu sliku, životnu sliku, žive bolje od 99% ostalog stanovništva na Zemlji. Dok on ide psihijatru da mu pomogne pomiriti se s tim da je br. 2, ja gutam knedle od kada sam vidio da Toyotin servis uzima 900 kn za ruke – za redovni servis…



        5

        0
        • Već sam rekao da iz naše perspektive (gledatelja) može naći racionala za Bottasa. No, iz vozačkog kuta ne. Bottas nije na istoj razini kao Hamilton jer je lošiji vozač to svi znamo u vezi s tim nema dileme. No, kada vam tim naredi da usporite 5 sekundi da prepustite prvo mjesto prvom vozaču zar ne možete to prečuti i to izignorisati? I Rosberg je, u cjeiini uzeto, bio slabiji vozač od Hamiltona …… pa opet se dokopao titule.
          Sainz je vjerojatno slabiji od Leclair pa ste vidjeli kakav je odgovor poslao Ferrariju kada su od njega tražili da drži 10 dužina auta na stazi iz Leclerca:
          https://www.youtube.com/watch?v=1oWmmFh5tfE
          Poslušati od 13:22

          Problem Bottasa je u tome da je on na riječi bio sve ono što nije na djelu. I da nesreća bude veća on je svaki puta ničim izazvan ponavljao da se popravio i da ide na veću razinu i da će izazvati Hamiltona. Sjećamo se svih onih verzija Bottas 2.0, 2.77, 3.0 ….. tom otužnom repeticijom je tako postao iritantan da je na koncu postigao to da su ga čak i Hamiltonovi navijači i britanski novinari počeli smatrati kao tragičnu šalu i oslovljavati kao klauna.
          https://the-race.com/formula-1/why-bottas-3-0-is-more-than-just-a-twitter-joke/
          Bilo je doboljno da je bio tek normalan F1 vozač. Nije trebalo ništa više.



          3

          1
      • Eto ti se izgleda ne bi mijenjao sa njima nego išao na fakultet ,a zašto kad vidiš kako diplomu možeš kupiti ,malo šale ali nažalost puno istine
        Danas i nema baš puno zanimanja koje ne možeš savladati i bez fakulteta ,naravno nitko nije protiv škole
        Ali kladio bi se da bi svi koji vole f1,moto gp ,odnosno moto sport ili sport općenito bez problema odustali od fakulteta i školovanja samo da mogu voziti , a ti govoriš o odricanju ,naravno da ima i toga ali toga ima u svemu ,uvijek se nečeg moraš odreći
        I onaj zaljubljenik lov i ribolov.se odriče nečega ,to je jednostavno tako
        Po ovome kako ti razmišljaš onda bi ekipe i vozači trebali odustati nakon dvije utrke kada uvide da nemaju šanse nikakve biti prvaci ,čemu voziti,jer svi znaju da na kraju na 1. mjestu može biti samo jedan
        Isto je tako i u ekipi ,mogu oni za javnost govoriti ovo ili ono,svi mi znamo tko je broj 1 u Red Bullu ,a ako netko ne zna ,lijepo mu piše na bolidu Red Bulla !!!
        Ma koje odricanje ,za ove dečke zna gotovo cijeli svijet a ,o zarađenoj lovi da ne govorimo ,sa kojim fakultetom ni zaradio toliko novaca ?!?!!!



        2

        0
      • dejan_s ….”No, gledano iz vozačkog kuta iznijeto i nema mnogo smisla.” da bi se gledalo iz vozačkog kuta prvo treba bit vozač ;) gotovo sam siguran da vozači dobro znaju svoje domete , mogu li ili ne mogu parirati vozaču kojem su kolege . VB je zna da ne može parirat lewisu ali ko bi da je bija na njegovom mistu odbija MB bez obzira na spoznaju da dolazi u “lewisov tim” ? šta je valteri treba odbit ponudu merca i karijeru provodit u nekom osrednjem timu u kojem teško da bi i vidija podij , a o zaradi da i ne govorimo ? bottasa okarakterizirat ka karikaturu od vozača i osobe je po meni jako uvredljivo jer eto on u pobjedničkom bolidu nije “juriša” na titulu . je li to moga pokraj lewisa ? je li ima kvalitetu , talent jednak lewisu ? LH je već u svojoj prvoj sezoni odlično parira alonsu . sve da ga je alonso i pobjedija to bi bilo za “udar ruke” da se poslužim plivačkom terminologijom šta bi i dalje bija veliki uspjeh rookia u srazu sa 2 X prvakom . jesu li spomenuti irvine , rubens mogli parirat MS ? svi koji “ozbiljno” prate F 1 znaju da je to bilo nemoguče . jesu li zbog toga rubens i irvin bili loši vozači jer nisu mogli parirat jednom od najboljih u povijesti F 1 , a u tu skupinu spada i lewis ? npr irvine je pokaza kvalitetu kad je MS slomija nogu ,kad ga nije bilo mislim 6 trka i tada se irvine do samog kraja za titulu borija sa hakkinenom . a znamo ( valjda) da je sam MS izjavija da mu je mika bija “najljući” protivnik . i taj “najljući” je na
        kraju od irvina kojeg spominješ (valjda ka nedovoljno sposobnog ) bij abolji tek za 2 boda … 76 Vs 74 ;) pogledajmo ovo kroz lanjsku sezonu … max je klasa , zvijezda u usponu , lewis 7 X prvak pa je ipak od maxa u možda slično konkurentnim bolidima za “udar ruke” izgubija prvenstvo u 7 godina neprikosnovenom , pobjedničkom bolidu . je li VB klasa maxa ? je li perez ili hoće li biti karikatura od vozača i osobe ka kolega maxu ? jer i on vozi isti bolid , pobjednički ali titule vidit neće . jer u RB se sve vrti oko maxa isto ka šta se u MB 8 sezona vrtilo oko lewisa . virujem da svi znamo , vidimo da su u MB jako promišljeni , pametni , lukavi , da točno znaju šta žele pa ispada da su jedini grešku napravili angažiranjem bottasa i da nisu primjetili da je on zapravo karikatura od vozača i osobe . toto ga “proglasi” najboljim pomoćnikom , mialim u sočiu dobije naredbu da propusti lewisa , a ovaj će mu na kraju vratit poziciju ako ne uspije . na kraju je ne vrati , a toto TR “obavjesti” VB da su imali težak dan i sve će riješit “iza kulisa” . na sprovodima je znala bit bolja atmosfera nego na podiju taj dan . sa bottasom je potpisivan ugovor iz sezone u sezonu i kad sve ovo znam napisat da je bottas karikatura od vozača i osobe je šta ? komentar zd1400rt je pogodija u sridu naročito kad daje primjer iz nogometa ili košarke i uspoređuje top igrače/vozače . je li pippen moga bit bolji od jordana ili itko iz barce od mesia , neko u bayernu ( možda müller u bayernu od lewandovskog , bottas od lewisa ? 112 vozača je do sada ostvarivalo pobjede u povijesti F 1 , VB sa 10 pobjeda je na 35. mistu ;) na 15. ( od njih 105) po ostvarenim PP . od 135 vozača koj su vozili FL , bottas je na 19. mistu sa istim brojem FL ka i trenutno max . 215. vozača u povijesti F 1 je osvajalo podije , VB je u toj “kategoriji” 10. vozač . npr ima više podija od 3 X prvaka piquea , nice rosberga 1 X prvak ( manje trka od njih ) , mansella , laude , hakkinena , a svi su oni osvajali titule , istine radi VB je odvozija 4 trke više od mansella 20 više od laude , 30 od hakkinena ali ipak .. pa nije loše za ” karikaturu od vozača i osobe” zar ne ? VB ima i 2 hat trick – a i time se svrstava među tek 47 vozača koji su to postigli . btw sa williamsom je odvozija tek 1 FL i 9 osvojia 9 od njegovih 67 podija sve ostalo je ostvarija sa MB pa možda tamo nisu bili baš ludi kad su angažirali “karikaturu od vozača i osobe” kako si ga okarakterizirao … lakše je nama “kalima i siromašnima” špekulirat šta bi na mi na mistu VB , a za “uči u glavu” vozaču da bi shvatili njegovo razmišljanje treba bit vozač ;)



        8

        0
        • @avalon
          Vjerojatno pamtite, jer napisao sam to nekoliko puta do sada, da vas držim najboljim forumašem na ovom forumu. Još uvijek sam istog stava. No, post koji ste napisali nije na razini reputacije koju imate.
          Nekako sam dojma da u interpretacijama onoga što sam ja napisao idete previše široko.
          Nigdje nisam napisao da VB nije trebao potpisati s Mercedesom. Da sam vozač F1 ponudio bih se voziti taj bolid bez ikakve nadoknade, čak bih i platio samo da mogu voziti takav pobjednički automobil.
          Od Bottasa sam očekivao da bude “normalan vozač F1” i da se ponaša u skladu s tim. Imao je ugovor od jedne godine pa što? Da li je to bio alibi da postane beskičenjak bez presedana?
          Ne izlazite ispred kamera sa izjavama “I cried like a baby” kako je to radio VB.
          Čime je Bottas opravdao gledateljima i fanovima F1 prilike koju je dobio? Imao je sreću da mu je manager Wolf i a i to da je nakon Rosbergovog umirovljenja Mercedesu ostalo malo prostora za manevar i to su vjerojatno i bili ključni faktora zašto je VB zavšio u timu iz Brackleya.
          Napisao sam već da Bottas nije na razini Hamiltona.
          Tako i dalje držim da je on karikatura od osobe i vozača: većina će ga gledatelja pamtiti ne po tih par pobjeda koje mu je osigurao Mercedes nego prije svega po izjavama koje su “joke” zbog kojih su mu se novinari smijali u lice.
          Možda ne možete odabrati da budete prvak, ali možete odabrati biti borac, a ne beskičmenjak. Bottasa je već i Russell u drugorazrednom Williamsu deklasirao kada je imao priliku za to. Neću niti spominjati kako je to zavšilo u Bahrainu 2020. kada je prvi puta Russell sjeo u Mercedes, niti sudar pomenutog dvojca u Imoli prošle godine. Ovdje ne govorim o krivici za sudar, nego o tome odkuda Bottasov Mercedes uz Russellovog Williamsa kada ta dva auta ne pripadaju istoj ligi.

          Ne znam što bih rekao za vaš primjer Irvine iz 1999. nego samo to da selektivno iznosite činjenice.
          Kada pominjete razliku od “samo” dva poena na kraju mogli ste reći da te razlike nebi niti bilo da je Schumacher propustio Irvinea na zadnjoj utrci GP Japana (to nije imalo smisla jer je Häkkinen imao više pobjeda), a baš ta ključna dva poena je Irvine izgubio izlijetanjem u Mađarskoj kada je popustio pod pritiskom David Coultharda.
          Naravno kako biste opravdali vlastiti narativ zažmurili ste na oba oka te ste zaboravili da pomenete da je to bila neobična sezona u kojoj se Mclaren često kvario te je Häkkinen odustao pet puta dok je Irvine odustao samo jednom u toj sezoni. Da podsjetim sezona je imala “samo” 16 velikih nagrada. Kako znate sistem bodovanja je bio: 10, 6, 4, 3, 2, 1 pa su generalno razlike bile manje na kraju prvenstva.
          Na ostali dio vašeg posta nema se što dodati jer nema nikakve veze sa onim o čemu sam govorio.
          Bilo kako bilo ne bih volio biti u koži apologeta koji bi imao zadatak da brani postupke Valteri Bottasa s GP Rusije te 2018. nekom novopečenom fanu F1.
          No, na drugoj strani veoma rado bih bio u ulozi osobe koja bi tumačila postupke Verstappen koji se po pred sami kraj bio u vođstvu iako se probio s devetnaeste pozicije.
          Nadam se da će se uskoro na GP Belgije baviti veselijim temama.



          1

          3
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          @dejan_s
          Da bi se moglo nekoga nazvati “karikaturom od osobe” valjda bi tu osobu trebalo i poznavati.
          Temeljiti kakva je osoba bilo tko od njih na temelju ovog malog djelića što vidimo kroz medije je neozbiljno da ne kažem nešto više.
          Jedno je imati takvo mišljenje od njemu kao vozaču, nebitno da li je to mišljenje točno ili ne.
          Ali govoriti da je karikatura od osobe, a da se nikad tu osobu nije pogledalo u oči je smiješno.



          3

          0
  4. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Samo malo… pa ja sam mislio da u Red Bullu postoje timske odredbe oduvijek :-D Kakvi su ovo bakrači ? Perez je tu da glanca Maxov automobil i da oduzme Mercedesu i Ferrariju vrijeme.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni