Izdvojeno

Mekies: O našim momčadskim odredbama se priča više izvan nego unutar ekipe

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev sportski direktor Laurent Mekies kaže da se o mogućim momčadskim odredbama između njihova dva vozača puno više priča izvan ekipe nego unutar nje.

“Imate pravo da se o tome više priča izvan Ferrarija nego u Ferrariju. Ali, budimo ozbiljni, uvijek smo bili vrlo jasni. Ciljamo na najbolji mogući rezultat za ekipu. Ferrari je na prvom mjestu.”

“To ne znači da ćemo čekati matematičku razliku, ali znači da postoji period sezone u kojem će to biti ispravna stvar.”

Ferrarijeva strategija je u Velikoj Britaniji koštala Leclerca borbe za pobjedu, a u Mađarskoj ga je bacila na šestu poziciju. S druge strane, pamtimo i fijasko iz Francuske sa Carlosom Sainzom koji je poziv na promjenu guma dobio u trenucima dok se borio sa Sergiom Perezom.

Mekies kaže da je problem bio u televizijskom prijenosu:

“To je primjer kako se ista situacija može drukčije vidjeti izvan i unutar ekipe. Ta zbunjenost je došla kao rezultat kašnjenja prijenosa radio poruke 30 ili 40 sekundi.”

“Da morate ponoviti tu situaciju – opet biste zvali Carlosa točno kao što smo mi učinili. To pokazuje koliko je teško u ovom kompleksnom sportu shvatiti određene strategije.”

“Svejedno, treba reći da smo ove godine izgubili određen broj bodova. Imali smo problema s pouzdanošću, bilo je par stvari u kojima smo trebali biti bolji. I da, radimo na tome vrlo marljivo.”

“Pritisak ne raste, on je stalno na maksimumu. Ovo je kompetitivan svijet i mi volimo da je tako.”

“Taj pritisak nas gura dalje da se poboljšamo od utrke do utrke.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    “Pritisak ne raste, on je stalno na maksimumu. Ovo je kompetitivan svijet i mi volimo da je tako.”

    Bome ne izgleda da volite, pogotovo kad vidim kako Mattia bjezi prije kraja utrke. Zanimljivo je kako svaki clan Ferrarija spomene kako je nepouzdanost problem, a po viđenom se da zakljucit da je to njihov najmanji problem u ovom trenutku. Na kraju ce se svi sefovi sastat i okrivit bolid, a da pitamo ljude koji su ga pravili oni bi sigurno drugacije pricali (samo sto njima niko ne gura mikrofon).



    18

    0
  2. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Just a suggestion, ali možda bi bilo bolje da onda malo više pričate o tim stvarima unutar ekipe 🤔🤣



    7

    0
  3. Pa sad…

    Ako Mekies kaže da se o određenim stvarima priča više van tima nego unutar, onda imamo problem, i on potvrđuje sve ono što mi navijači/laici nagađamo neko vrijeme. Ferrari kao momčad pati od kroničnog manjka neorganiziranosti i to nije nikakav novi, šokantan podatak. Ali problem je što izgleda kao da ignoriraju sve to. Ono što je šokantno je da se to događalo i pod Domenicallijem, poslije pod Arrivabeneom (ali manje), a sad pod Binottom. Doduše, to se događalo i prije početka ovog tisućljeća. Jedino se stvari mogu popraviti ako dođe do kompletne promjene na zidu Ferrarija. Jer svi ovi zvuče baš kao da ih boli briga. Evo, Mekies mrtav ladan kaže da neće čekati situaciju kada je matematički nemoguće za Sainza da bude prvak, kako kaže, čekat ćemo pravi trenutak, al’ ono, nemam pojma kad će biti taj trenutak. Radimo greške, al’ono, bit će bolje, popravit ćemo se. Izgubili smo titulu, al’ono, osvojit ćemo nagodinu. A ako ne osvojimo nagodinu, ah, koga boli ku*ac.

    Takav stav nije stav prvaka. To je stav gubitnika, a Ferrari, sa svojim brendom, svojom ogromnom navijačkom bazom, i kod kuće u Italiji i u inozemstvu si to ne može dozvoliti.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni