Izdvojeno

Alonso: Ovo je bio samo trkaći incident

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 32 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Fernando Alonso se nije složio s procjenom FIA-inih sudaca, Johnnyja Herberta i Damona Hilla, te smatra da se radilo o trkaćem incidentu.

“To su dva prvaka i uvijek su na rubu. Upravo sam pogledao incident i čini mi se da je na toj poziciji bila nesretno postavljena pasica.”

“Brzine nisu visoke, to je 30 ili 40 kilometara na sat, nema opasnosti, ništa. Mislim da to danas nije bio ‘big deal’. U Silverstoneu vjerojatno jest, ali ovo je bio samo trkaći incident.”

Alonso je dao i detaljniji opis situacije iz svoje perspektive:

“Mislim da je Lewis pokušao ići šire u prvom zavoju kako bi prisilio Maxa da prereže zavoj. Max nije prerezao zavoj nego je ostao s vanjske strane, ali onda nije mogao odraditi drugi zavoj s unutrašnje strane. Obojica su uradili ono što su morali uraditi, utrkivali su se i to nije baš drukčije od pet ili šest incidenata koje smo vidjeli na početku utrke.”

Komentiraj

32 komentara

  1. Ayrton Senna
    MCLfan Prikaži

    Naravno da je trkaći incident,a pošto je bio hamilton kažnjen u silverstonu,pošteno je i ova kazna za verstapena.
    U silverstonu da verstapen mrvicu kasnije počeo skretati nebi bilo kontakta



    13

    27
  2. ali onda nije mogao odraditi drugi zavoj s unutrašnje strane

    Maxa je sigurno bila sramota da iskoristi izlazni pravac, kao sto je to napravio npr. Leclerc, al j***** ipak je to Max i njegov tzv. “stav” – ostani đubre do kraja.



    17

    29
    • To je spor zavoj. Svatko može dati malo gasa i začas se preko pasica poravnati. Postoji jedan problem. Nikad nitko tuda ne ide jer to nije pretjecanje s vanjske već naguravanje.

      Nisam za kazne. Ne volim ih. Pogotovo ako će kazne odkučiti prvenstvo.

      Novčane kazne isto nemaju smisla.kad su oni mulitmilijunaši plus timovi bi platili lako tw kazne. Zabrana utrkivanja je dobra mjera, ali opet ne kad se obojica bore za prvenstvo.

      I sad se postavlja pitanje što napraviti s nekim kao Max koji je nedokaziv. Tu leži problem. Ako se neće primiriti dobiti će ozbiljniju kaznu i to će odrediti prvenstvo.

      Onda nam ide maFia, Toto, zavjere i cijeli paket.

      Činjenica jest da se Max mora primiriti i ne raditi gluposti. Ne vjerujem da će tako biti…samo se nadam.



      4

      2
  3. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Da nisu one divovske pasice na sredini zavoja ne bi se ovo dogodilo i ne bi bilo nikakve kazne ni nista. Vjerojatno bi bilo kontakta ali se ne bi dogodilo to sto se dogodilo i nastavili bi se utrkivati dalje



    15

    0
    • Formula 1
      RazzHR Prikaži

      Ma jasno… da nema ”Variante del Rettifilo” nego da se startno-ciljna odmah nastavlja na ”Curva Grande”, bilo bi još bolje…



      3

      6
      • Sebastian Vettel 5
        battery992 Prikaži

        Ne! Nego da se F1 brine za sport, govorilo bi se o tome zašto su potrebne pasice koje te mogu lansirati na drugi bolid?
        Ali tu je odgovorna FIA pa se o tome ne priča.



        13

        0
        • Formula 1
          RazzHR Prikaži

          Ma znam stari… ali pasice su tu, postoje. Najvjerojatnije zato što se taj zavoj iskorištava za ”nelegalne” aktivnosti :-)
          Znaš da postoje. Znaš da bi te mogle lansirati. Ako ništa drugo, oštetiti bolid. A ti svejedno, glavom kroz zid…



          7

          3
        • Sebastian Vettel 5
          battery992 Prikaži

          Da, ali koja je poanta utrkivanja ako nećeš iskoristiti priliku?
          A bilo je prostora i Max je ušao pokraj Lewisa u šikanu…
          I dogodio se incident jer nisu htjeli popustiti, jer je utrkrivanje u svojoj prirodi ponekad takvo, a incidentu je kumovala pasica.

          Sad da li treba smisao utrkivanja primjeniti, pa da drs zone postanu overtaking zone, ili primjeniti glupu pasicu?



          5

          2
        • Da je ham iskoristio priliku u drugom zavoju na početku utrke, do ovog sudara nebi došlo, več bi se sudarili odma na početku jer max nebi popustio



          5

          2
        • Formula 1
          RazzHR Prikaži

          battery992, ma ja se slažem s tobom. Ne bi trebalo mijenjati smisao utrkivanja niti bi trebalo ne iskorištavati prilike. Htio sam reći da se zna da je pasica tamo, znaju oni svi za nju, pa se mislim, pa ne moraš baš na silu… ali eto, nekad dobiješ, nekad izgubiš. Eto u Monzi je bilo “izgubiš”… za obojicu…


          0

          0
  4. Formula 1
    RazzHR Prikaži

    Baš će biti dosadno i tužno kad Hamilton ode u penziju.
    Koga ćemo onda pljuvati? Jadni naš Max… mislim da te čeka njegova sudba.
    Čini se da ipak nije točna ona ”svijet voli pobjednike…” mislim se da je obrnuto…
    Aj živili…



    11

    12
  5. Brundle je sve rekao tokom prijenosa uživo.



    7

    0
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Upravo! Ali, kad je suđenje na razini rukometa. Postoje tu neka pravila ali se koriste kako tko i kad hoće i interpretiraju se različito od incidenta do incidenta….

      Jučer sam zinuo kad je Brundle rekao da Lewis jednostavno nije Maxu ostavio prostora, i tvrdio to bez obzira na Croftijeve pokušaje relativizacije…
      Sve si razmišljam ajde valjda neće kazniti Lewisa jer je baš trkački incident u žaru borbe i ne popuštanja…

      I onda vidim kazna za Maxa i to kakva kazna… Za incident kakav se u svim trkačkim serijama događa 15 puta u utrci, da dođe do kontakta u uskom zavoju…

      Očito u F1 smiješ pretjecati samo na pravcu uz DRS… Sve ostalo je preopasno



      19

      2
  6. Netko mora reći da je car gol, a Masi, Lewis, Toto i prijatelji hodaju goli već 7 godina.



    7

    6
  7. Alonso je dosljedan. Kao i za Copse ovo mu je trkaći incident.

    Ako ništa drugo dosljedna je i FIA jer njima su oba incidenta za kaznu.



    7

    1
    • Nisam za kažnjavanje. Smatram sve najbolje vozače teškom đubradi po mentalitetu. Nema potrebe da se ikoga kazni. Senna, Prost, Schumacher…. Max i Lewis također. Sve je to đubrad koja ide silom da dođe do rezultata. Neka idu. Pravila ista za sve, tko jači taj kači. To je utrkivanje. Ali ponavljam ISTO ZA SVE. Ne da se Ferrari kažnjava za nešto što drugi rade zabadava. Ili da se jedan vozač kazni ovako, a drugi onako.



      3

      2
      • Pirelli Intermedium
        crofessional Donator Prikaži

        Zaboravljaš da Leclerc nije kažnjen za izgurivanje Lewisa u Monzi 2019 u Variante della Roggia (Ocon ove godine jest), niti je kažnjen za defenzivno vijuganje po Curvi Grande i i prošao je lišo što je dva put presjekao prvu šikanu… nisam fan Lewisa ni MB, ali ne treba imati selektivno pamćenje…


        0

        2
  8. Williams
    DoDo13 Prikaži

    Jedini pravi komentar na jučerašnji sudar



    9

    3
  9. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Alonso je u pravu



    2

    2
  10. Lance Stroll 18
    dino18 Prikaži

    Da nisu kontenderi nebi bilo ni kazne…u vremenu kad se pored imena pise u zagradi pronounce, a ameri su vlasnici svijeta – nista me necudi.
    Mada… Kad vidim kad Hamu ona plavka cisti i susi tenisice na ulasku u kokpit… Odmah bi ga istjerao iz sporta, nevezano za silverstone ili monzu



    1

    2
  11. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Zamislite utakmicu svjetskog nogometnog prvenstva Engleska – Nizozemska a suci Englezi Graham Poll i Howard Webb…

    71.godina lakrdije…



    6

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni