Izdvojeno

Herbert protiv Masse i Di Reste; Hill optužio Verstappena da se namjerno sudario

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 33 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Incident Lewisa Hamiltona i Maxa Verstappena izaziva reakcije svih koji su se našli u paddocku u Monzi, pa je tako Toto Wolff sugerirao da je Verstappen odradio “taktički faul” jer je znao da kasnije ne bi mogao uhvatiti Hamiltona.

Christian Horner, s druge strane, naravno – vjeruje da se radi o trkaćem incidentu.

Zanimljivo je bilo popratiti i debatu između Felipea Masse i Johnnyja Herberta.

“Bore se za prvenstvo, tu se vidi da nitko neće ostavljati prostora. Niti centimetra. Rekao bih da je 50/50. Po mom mišljenju visoka pasica, koja je dio staze, je lansirala Maxa. Možda je Lewis trebao pustiti kočnicu.”

Herbert ga je zatim upitao:

“Zašto Max nije mogao odustati i povući se kad je pomislio da je visok rizik?”

Massa je odgovorio da to nije Verstappenov stil vožnje:

“Nije bio izvan staze, nije bio vani. Bio je unutar bijele linije.”

Herbert je na to dodao da je dosad jedan tip izbjegavao incidente, a to je Lewis Hamilton.

Paul di Resta se uključio i podržao Masu:

“Mislim da je 50/50. To je utrkivanje, to je poanta ovog sporta. Iskreno ne mislim da je ovo posljednji put da njih dvojica idu kotač u kotač. Prvenstvo je takvo da nitko od njih neće ostaviti prostora onom drugom.”

Damon Hill se u svom komentaru malo zanio i optužio Maxa Verstappena da je namjerno izbacio Lewisa Hamiltona iz utrke nakon što je shvatio da bi mogao izgubiti svoju bodovnu prednost ako završi iza njega.

“Moram reći, gledajući snimku – nema šanse da bi to moglo proći. Morao je izbjeći [sudar] kao što je Lewis odradio u drugoj šikani. Jedino što mogu zaključiti jest da je razmišljao: ‘moram ga izbaciti’.”

“Ne želim to misliti niti o jednom vozaču, ali mislim da je bila riječ ili od pogrešnoj prosudbi ili o kalkuliranom potezu kako bi se sudario s Lewisom. To je vrlo, vrlo jaka tvrdnja i ne sviđa mi se ideja da ikoga optužim za to, ali ima bodovnu prednost i ovo je bila utrka na kojoj je Mercedes trebao pobijediti.”

Komentiraj

33 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Herbert ili Coulthard. Ne znaš tko je gori.



    20

    7
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      Znam ..D. Hill



      33

      5
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Hill me iznenadio danas. Ne znam da je ranije reagirao ovako na neki incident. Možda njegove stare traume ili je jednostavno toliko iskusan da tačno zna sta je Max učinio.

        Takodjer, Martin je u prenosu prvo sugerirao kako Lewisa nije ostavio dovoljno prostora. Kasnije je malo spustio loptu.

        Opet, jako je bilo zanimljivo gledati kako se raspravljaju. Ovo će biti sezona koje će se prepričavati generacijama.



        14

        1
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Da sad je isluženi starac, a kad je u Silverstone rekao da je Hamilton bio taj koji je trebao popustiti, taj je bio svjetski šampion.



          16

          2
        • Damon Hill je jednom napao u komentarima nakon utrke na BBC-u (bio je gost ili tako nešto) nekog vozača jer je tražio od tima da ga timski kolega ne napada. A na to mu je Eddie Jordan vrhunski spustio podsjećajući ga na Spa 1998 i na ono što je on tražio od Eddiea.



          16

          0
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Ono sto sam pokusao reci je da… Inace cijenim Damona i postujem njegovo misljenje.
          Kao navijac Maxa tesko mi je biti objektivan. Ali kada Damon ovako optuzuje Verstapena ne mogu a da ne sumnjam u njegov potez.



          9

          1
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Da, ali meni kao navijaču Hamiltona ne pada na pamet da propitivam kompetenciju npr. Masse ili Davidsona koji su smatrali da se radi o trkaćem incidentu, zato što ja drugačije gledam na taj incident.
          Nekako mi ono stare traume “upale u uho”

          Mada nisam ja samo tebi replicirao … Tebi možda i najmanje :thumbs:



          10

          0
  2. Aston Martin
    JB005 Prikaži

    Flashback Hilla na 1994.tu..Hehe
    Max kao da je sin od MS-a, a ne Mick. Hehe



    2

    6
  3. Ayrton Senna
    MCLfan Prikaži

    Mala krivica za maxa,Al vraća se što je dobio hamilton kaznu u silverstonu,moglo proći kao trkaći incident,Al suci su odlučili da budu isti kriteriji



    3

    1
  4. Lewis iza sebe ima najdominantniji tim ikad, cijelu propagandu Britanskoga carstva, zaštićen kao ugrožena vrsta… Nikada od njega pravog šampiona. A Hillu preporučam da svako jutro 3 puta ponovi sveto ime Schumacher. Lik se bori s traumatskim iskustvom desetljećima.



    34

    14
    • Aston Martin
      JB005 Prikaži

      Ne kuzim te teorije zavjera oko britanaca. Zasto ne gutraju McL ili Williams, sad Aston..nego NJEMAČKU mečku ili AUSTRIJSKI RB sa JAPANSKIM motorom….



      4

      13
      • Mick Schumacher
        Kaiser Prikaži

        Mercedes je britanska ekipa



        4

        1
      • Njemačka mečka sa sjedištem u Barckleyu u UK. S Njemačkom ima jedino poveznicu s imenom i to je to. Odavno to nije Njemački tim.



        11

        0
        • Aston Martin
          JB005 Prikaži

          Skoro sve f1 ekipe su u eng ukljucujuci i RB. To ne znaci da su britanske ekipe.
          Mercedes F1 vlasnici su:
          – Mercedes 60% pravo eng. vozlo hehe
          – Toto Wolf 30% cistokrvni englez hehe
          – 10% ostali



          2

          7
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Mercedes AMG Petronas je F1 tim sa sjedištem u Brackleyu, UK.
          Vlasnici su 33% Daimler AG, 33% Toto Wolf, 33% INEOS Group Ltd (britanska multinacionalna kemijska tvrtka sa sjedištem i registracijom u Londonu).


          0

          0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Vlasnici ManU su amerikanci, pa se ne smatra američkim nego engleskim timom.
          Vlasnici PSGa su arapi, pa se smatra francuskim timom.

          U F1 je stanje čak i drastičnije jer su (za razliku od nogometaša) većina zaposlenih englezi.

          Teorije zavjere oko britanaca su nešto manje teorije zavjere, a više činjenica kako je većina timova, medija i organizacije u F1 smještena u engleskoj i samim tim subjektivna. Hoću reći da itko ne tvrdi da postoji dogovor i zavjera negdje u nekoj maloj zadimljenoj sobici u engleskoj gdje se kuje plan kako Lewisa instalirati na mjesto prvaka, nego jednostavno nisu objektivni koliko bi jedna neutralna organizacija trebala biti.

          Primjer – svojevremeno se je HK Medveščak natjecao u EBEL ligi (nećemo sad o ruskoj), koja je zapravo bila austrijska liga sa par stranih klubova. Koliko god se oni trudili postići internacionalni karakter, uvijek je to bila austro-centrična liga gdje su sve dvojbene odluke išle u njihovu korist. Ili NBA sa kanadskim klubovima. Slična priča je sa F1 i britancima… Svi ne-britanski vozači su to prošli, od Schumachera, Alonsa, Vettela…



          1

          0
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Kad Mercedes pobijedi svira Njemačka himna.
          Kad RB pobijedi svira Austrijska himna.
          Kako vam se da više pisati tome?


          0

          1
  5. Hamilton je trebal ostaviti vise mjesta,. Verstapen sve kaj je napravil, napravil je dobro. Prema tome kriv je Hamilton.



    12

    9
  6. Tko god je mislio da do ovog nece doci nakon Silverstonea di je Lujo kriv 100 posto (dobio simbolicnu kaznicu izbio Maxu prvo ili drugo mjesto i uz kaznu uzeo utrku toliko o toj kaznici i njenoj bitnosti) je lud 100 posto.

    Nakon onoga Max nece vise popustati. Pod cijenu sudara. Danas je trebao. Kriv je za ovo većinski ali nece. I nece do kraja sezone pa sta bude bit ce.

    Ne svidja mi se grid penalty za iducu utrku jer kazna nije proporcionalna kazni koju je dobio Lujo za Silverstone.



    17

    4
  7. Da vidimo što Alonso misli o Herbertu:
    https://youtu.be/EHXu876EZ2c

    A Hill, ža mi ga je, pati još od Shumijevog sindroma…

    Nadam se da će novu eru izdominirati Ferrari ili RB gdje nema britanskih vozača jer mi se ovo već gadi prvi put u 20 godina praćenja sporta.



    16

    3
  8. ..kad sam gledao utrku, prvi dojam je bio da je ham opet htio previše, no nakon prvog slow motiona promijenio sam mišljenje jer je merc-ov kotač uvijek bio ispred rb-ovog… da nije za prvenstvo i da ham nije englez ovo bi bio racing incident, ovako suci moraju nešto odrezat, slično kao i naši ‘vrli’ inspektori kad dođu u firmu/kafić/restoran ili sl…ja sam još od 2016-te govorio da će maxove nepodopštine kad tad doći na naplatu…ovo je možda kamilica u odnosu na prošlost ali opet ponavljam, ‘karma is a bitch…



    8

    4
    • Pa realno ovdje Maxu ništa nije došlo na naplatu, čak štoviše on je iz ovoga izašao kao pobjednik, bodovno u prvenstvu je ostala ista meta, isto odstojanje, jer realno Mercedes je imao jači race pace, a još nakon što su zeznuli u boxu stop od 11 sekundi Max bi završio iza Lewisa na kraju i sada bi Lewis bio vodeći čovjek u prvenstvu, a ovako kao što sam već rekao ista meta, isto odstojanje. A ako misliš da mu je došlo na naplatu ova tri mjesta kazne u Rusiji, neznači to previše Maxu, opet će on u Rusiji završit prvi ili drugi, ja vjerujem. Pozdrav!



      2

      1
      • …razlika je premala u bodovima da ništa ne znači…je, ako gledamo za ovu utrku samo bonus…i moguće je da i u rusiji i pobijedi, no isto tako je moguće i da zapne a nadalje čeka ga jedna utrka za motor vjerojatno…što se tiče naplate, nije ovo sve, imao je on dovoljno ‘grijeha’ da mu se vrati i već mu se desilo ove g. a može i još…da povučem paralelu lewis koliko god bio iritantan (vidi pod zandvort) zna da je mercu konstruktorski naslov jednako važan kao i njegov dok je max ovdje pokazao da misli samo na sebe (vidi pod razgovor s helmutom i govor tijela prilikom istog, kad je skinuo kacigu u garaži)…



        3

        0
  9. Michael Schumacher
    DDR Donator Prikaži

    Englezi (i ovaj Austrijanac)… od njih se uvijek može očekivat savršena objektivnost. Zanimljivo kako nitko od njih nije rekao da je Lewisovo u Silverstoneu, ili Bottasovo na Hungaroringu bilo namjerno.



    5

    2
  10. Hiil me iznenadio, kao i MB u priijenosu kad je izjavio da ne vidi ništa sporno jer je Maxa lansirala pasica. Hamilton me iznenađuje, a to sam već pisao, da nakon 7 naslova i n pobjeda nema Prostovski način vožnje nego se ide laktariti sa “klincima”. Očekivao sam od njega puno zreliju vožnju u tom dijelu. Može se postaviti reroričko pitanje zar i Hamilton nije razmišljao da Max neće popustiti i mora preko pasica. Oštetiti će auto i odustati. Gledajući povijest njegovih sudara gdje je on u velikoj većini izlazio neokrznut. Negdje sam pročitao da vrhunski vozači koriste 5-10% mentalnih sposobnosti za vožnju a ostalo za procesuiranje situacije oko sebe. Tako da je istina negdje u sredini i neka su svi živi izašli iz ovoga.



    5

    1
  11. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Mislim da je glupo reci za ovakav invident da je namjeran. To bi znacilo da je Max u 5 sekundi dok vidi Hamiltona kako izlazi iz boxa i bori se za poziciju, izracunao sve prednosti i nedostatke mozebitnog obostranog izbacivanja iz utrke i tocno odredio na koji nacin to mora i odraditi kako bi bio siguran da ce obojica na tom mjestu zavrsiti utrku. Vjerujem da se mozemo sloziti da je to malo vjerojatan scenarij. Po meni, trkacki incident.

    Nisam imao prilike gledati uzivo dvoboje Senne i Prosta jer jos nisam postojao nego sam te dvoboje gledao kasnije i nisam htio olako usporedivati te epske duele s ovim, ali cini mi se da smo na tragu neceg slicnog. Ovo su dueli zbog kojih se gleda F1.

    Navijam za Maxa od Brazila 2016. Tada mi se nije cinilo da je sposoban za ovo sto radi sada. Mislio sam da ce biti nesto poput Montoye. Brz, ali bez pedigrea sampiona. Zadnje tri sezone vjerujem da upravo gledamo odrastanje jednog od najvecih F1 vozaca ikada i visestrukog svjetskog prvaka. Ako i ne osvoji ove godine, pokazao je da se moze boriti protiv svega sto Hamilton i Mercedes predstavljaju na stazi i izvan nje. Za tako nesto moras biti poseban.



    6

    4
  12. Pratim F1 preko 30 godina i u nisam navijač niti Hamiltona niti Verstappena, iskreno briga me za obojicu.
    Zapravo sam navijač ekipe koja je jučer nakon 9 godina pobjedila.

    Ali za jučerašnji sudar krivim Maxa.
    Išao je s namjerom, a to najbolje dokazuje njegov komentar.
    On nikada nikome ne pušta mjesta, nikada. I naučio je da mu se svi miču.
    Sjetite se kako je npr. Leclercu ‘ostavio mjesta’ u Austriji u zavoju 3, gdje mu je ostavio je čak i manje mjesta nego Hamilton jučer njemu.
    Jedina razlika je da je Leclerc tada odustao i maknuo bolid van staze jer je vidio da će doći do sudara.
    Ali što se mene tiče, nek se oni sudaraju svaku utrku do kraja i da McLaren opet bude na vrhu!



    5

    6
  13. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Ma da Max je kalkulirao da će ga lansirati ona kobasica u zrak i da će završiti na Hamiltonu.
    Stvarno nisu normalni ti Britanci.



    2

    2
  14. Ja sam jos uvijek na tome da je Hamilton mogao bolje ovdje, pa jasno se vidi da u lijevo ima mijesta za bar jos jedan bolid i znao je da je Max unutra. Jest Max isao agresivno kroz prvi zavoj ali uspio je u naumu i gurno je bolid za duzinu kotaca manje i kad je vec tu onda mu moras i ostavit mijesta a on nije vec upire u desno i garant misli kako ce ovaj skrenut na pasice. Pa nije da je bio iza 4metra bio je pored! Uostalom i sam Lewis tvrdi da je ispred pa sta nije onda nastavio sirom putanjom a ne desno i opet bi bio ispred tih par metara i jos bi mogao ranije stisnut gas i odvojit se na ubrzanju? Obojca tvrdo ali mislim da je Lewis usro vise



    2

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni