Izdvojeno

Suci upozorili 12 vozača zbog velike nesreće na restartu, pojasnili da Bottas nije napravio ništa protivno pravilima

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Foto: F1/Twitter

Kevin Magnussen, Daniil Kvjat, Nicholas Latifi, Alexander Albon, Lance Stroll, Daniel Ricciardo, Sergio Perez, Lando Norris, Esteban Ocon, George Russell, Antonio Giovinazzi i Carlos Sainz – to su vozači koji dobili službeno upozorenje zbog sudjelovanja u velikom sudaru na restartu na kraju šestog kruga.

Bio je to drugi veliki incident na kaotičnoj Velikoj nagradi Toskane u Mugellu u kojem su iz utrke ispali Latifi, Magnussen, Giovinazzi i Sainz.

Magnussen, Latifi i Kvjat bili su pozvani na saslušanje kod sudaca zajedno s predstavnicima momčadi, a suci su nakon toga donijeli sljedeću odluku:

“Suci zaključuju kako je glavni uzrok incidenta bilo nekonzistentno korištenje gasa i kočnice navedenih vozača od zadnjeg zavoja i duž startno-ciljne ravnine. Suci priznaju problem koji na ovoj stazi predstavlja lokacija kontrolne linije i želju vozača da ostvare prednost na restartu.”

“Međutim, ovaj incident pokazuje potrebu za korištenjem opreza u slučaju restarta.”

“Također dodajemo kako su neki vozači mogli izbjeći sudjelovanje u incidentu da nisu izravno pratili bolid ispred sebe.”

“Izdana su upozorenja zato što je mišljenje sudaca da nijedan vozač nije u potpunosti ili u najvećoj mjeri kriv.”

Osim toga, suci su potvrdili kako Valtteri Bottas nije napravio ništa protivno pravilima, što je i on sam nakon utrke izjavio.

“Dodaje se kako su vozač bolida 77 (Valtteri Bottas) i ostali vozači uključeni u restart koji nisu navedeni iznad postupili po pravilima. Bolid 77 imao je pravo da prema pravilima diktira tempo.”

Komentiraj

20 komentara

  1. Iliti sve vozace osim Mercedesovih. U tom trenutku na stazi.



    1

    9
  2. Iskusnjare Kimi i Vettel polako iz daljine pogledali lom..
    A gdje je Russell u toj prici.. Njega suci nizu zvali da popricaju



    14

    2
    • On ima člansku iskaznicu.



      8

      1
      • x2

        Vidiš da je Kimi opet dobio kaznu koja se ne dosuđuje onima koji se malo zbune prilikom ulaska u boks, a pri tome su nosioci članske iskaznice….



        23

        1
        • Niti trenutka nisam dvojio kako će ta priča završiti… još na forumu napisao da bi se Kimi trebao pokušati izvući na zbunjenost… ali nisu mu dali priliku da se opravda.



          8

          1
        • Michael Schumacher
          VRSV546 Prikaži

          Clanska iskaznica > legija stranaca



          3

          0
        • navijač sam kimija, ali, ako je napravio grešku koja se kažnjava, ok.. al iskreno takve stvari kažnjavati, malo bedasto.. al moje pitanje glasi, jer se ne sjećam, 2019 njemačka, lewis po kiši izlijeće i razbija prednje krilo, ulazi u box na isti način kao i kimi, siječe liniju pit lanea, da li je on dobio kaznu?
          što se ove utrke tiče, generalno treba mijenjati pravilo restarta.. SC treba ugasiti svijetla na pola staze… da se vozači pripreme, drugo, od tog trenutka zabraniti vrludanje, ubrzavanje, kočenje, konst brzina i tak sve dok prvi ne odluči ubrzati…. i možda najvažnije SC liniju ranije postaviti,



          2

          1
        • @LUTHER bilo je to tako sa linijom sc1, pa je bio skandal. Googlaj Schumacher, Alonso, Monaco, 2010….

          Glede Luje, što pitaš kad znaš, ne može on biti kažnjen, on je vozač Mercedesa, a vozači Mercedesa se lako zbune u raznim situacijama pa im treba oprostiti. Vidiš da se i u Monzi mozgalo ima li načina da se vozaču Mercedesa oprosti. Vozač Alfe je kaznu dobio u roku koliko ima je trebalo da napišu tekst u sustav službenih poruka.prema momčadima.

          Glede restarta, SC se sklanja u boks i gasi svjetla. Od tog trenutka je restart.



          7

          0
    • Fernando Alonso
      tomidix Prikaži

      Kako gdje je Russell? Naveden je gore među krivcima..


      0

      0
  3. kako je bolid 77 imao pravo da diktira tempo pod zelenom zastavom kad zelena zastava obiljezava pocetak utrkivanja?


    0

    5
    • Monisha Kaltenborn
      monkeyseat Prikaži

      Zato jer je u tom trenutku bio prvi i nema pretjecanja dok se ne pređe startno-ciljna crta.



      11

      0
    • Bruce Mclaren
      Widowmaker Prikaži

      Zelena zastava ne obilježava početak utrkivanja već je znak da je staza “čista” i da nema opasnosti, a bolid na prvoj poziciji diktira tempo i nema pretjecanja do startne crte. Jedino bolid koji vodi kolonu ne smije ponovo usporavati kada jednom da pun gas i počne utrkivanje da ne bi došlo do nezgode, ali to Bottas nije ni radio, imao je konstantnu brzinu i nije ubrzavao pa usporavao.
      On može krenuti u bilo kom trenutku od momenta kada se SC skloni sa staze do momenta kada dođe do ciljne crte. Obično se krene prije, ali ovdje je čekano do posljednjeg momenta zbog specifičnosti staze.



      4

      0
    • utrkivanje počinje za svakog vozača INDIVIDUALNO kada pređe ciljnu ravninu. Zato su mnogi vozači u sredini igrali igru Bottasa i na trenutak pustili gas da vozač iza koji je već skoro paralelno s njima mora zakočiti. I u tom trenu se stisne gas da se pređe crta. Naravno neki su gledali više iza sebe, a ne ispred sebe i eto ti problema.



      2

      0
  4. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Po meni nisu trebali u zadnjem zavoju ugasit svjetla na SC, slažem se sa Hamiltonom da je to bilo krivo. A opet, Botas je imao pravo vozit kak je vozio, a vozio je tako da smanji mogućnost da ga Ham prestigne, jer da su nabili gas od zadnjeg zavoja, prestigao bi ga (a možda bi i njih više) bez problema zbog zavjetrine.

    Trebali su suci sami sebi dat upozorenje.



    3

    0
    • Trebali su suci sami sebi dat upozorenje.

      S ovim se najviše slažem. Ovaj Masi je jednostavno nije kapacitet za posao koji radi. U Monzi su cijelu minutu razmišljali o Safetu kad je stao Magnussen.



      6

      0
  5. Koja glupost. Pa nisu u gradskoj vožnji nego na trkalištu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni