Izdvojeno

Williams, kao McLaren i Ferrari, potpisao Concorde ugovor

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što su ranije danas stigle obavijesti kako su McLaren, pa zatim i Ferrari, potpisali Concorde ugovor, i Williams je učinio isto to.

U objavi iz Williamsa navode kako će nova sportska, tehnička i financijska pravila biti krucijalna u dugoročnom osiguranju vitalnosti i održivosti Formule 1.

“Novi Concorde ugovor je veliki korak unaprijed, kako za Formulu 1, tako i za Williams.”

“Kao jedna od najdugovječnijih momčadi u sportu, sretni smo u kojem smjeru ide Formula 1 u sljedeću eru.”

“Naša očekivanja, usklađena s Liberty Medijom, su da iduća era pruži bliže i zanimljivije utrkivanje, kao rezultat novih pravila, koja uključuju pravedniju raspodjelu i ograničeni budžet po prvi puta.”

“Ugovor je veliki korak unaprijed po pitanju razvoja za Formulu 1, ali isto tako i prilika za Williams da započne svoj put ka povratku na sam vrh.”

Claire Williams, zamjenica šefa momčadi Williamsa

Komentiraj

11 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    3 najveće momcadi potpisale.



    11

    0
  2. 3 veličine potpisale. Iskreno , to je i najbitnije. Od drugih ekipa , osim mozda Renaulta , nebi nam bilo previse zao da ih nema :D.
    Dosle bi druge i rijesen problem.
    Ali ove 3 , plus potencijalno 4 , bez njih nema Formule 1.



    14

    2
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Sto,sta fali Mercedesu?

      Tim koji je ulozio tako mnogo da ti pruzi priliku da gledas F1 bolide na najvecem vrhuncu u trenutnoj eri F1.

      Mozda nije zanimljivo,ali to nije njihova greska niti povod za njihovu osudu. Drugi timovi su ti koji su zakazali. Oni su ti koji su te razocarali,ne Mercedes,to zapamti.

      Zao ti je da nema Renaulta,ali ne i Mercedesa?

      Idi covjece gledaj karting.



      2

      24
      • Ayrton Senna
        MCLfan Prikaži

        Mercedes je tu gdje je ili slučajno ili se znalo sve unaprijed, znači kad se pravila mjenjala ili su znali sta će bit ili su krenuli istraživati na glasine, naravno to se tako i radi, jer oni su već imali motor prije nego šta se pravila dogovorila zato su bili u prednosti.



        8

        1
      • To sta je Mercedes kvalitetna ekipa neznaci da su jako bitni za F1.
        Ocito imas drugi pogled na F1 i bitne su ti stvari koje su nebitne.

        Kolicina trofeja u zadnjih nekoliko godina te ne ucine automatski velikom ekipom.

        Bubam primjer , PSG u nogometu koliko je naslova u Francuskoj uzeo pa ih rijetko tko smatra velikom ekipom.



        4

        1
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Heh. Tvornička ekipa čiji motori će pogoniti pola grida je za tebe nebitns ekipa i još je upoređuješ sa PSG.

          Sorry Alky ali gubiš se u realnosti.
          U F1 jedina bitnija ekipa od Mercedesa je Ferrari. Nije to zbog trofeja, već zbog važnosti i uticaja ekipe na sam brend F1.



          2

          4
        • Ma ne gubim se ja.
          Ja gledam globalnu sliku od pocetka.
          Za sam brend F1 od svojih pocetaka pa do danas su , definitivno , vazniji McLaren , Ferrari i Williams.
          Svaka cast Mercedesu u hibridnoj eri. I svaka njima cast na opskrbljivanju ekipa motorom kroz povijest.
          Ja cu prvi to reci jer McLaren pamti jako lijepa vremena dok su suradivali sa njima.
          Ali govorim o ekipi koja se natjece sa svojim bolidima u Formuli 1.
          Kao takva , ipak , jos nije dostigla razinu ove 3 momcadi.
          Netko ce se sloziti , netko nece. Iako 90% ljudi ce se sloziti sa tim.



          3

          0
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Ti gledaš sliku od početka, a pričaš o važnosti brenda u sadašnjosti?
          Ako želiš vidjeti šta je važnije, zapitaj da li bi F1 više izgubila da iz nje istupi McLaren ili Mercedes.
          Kad bi Liberty grupa morala birati između ove dvije ekipe, koga bi prekrižila?


          0

          3
        • Danas bez imalo razmisljanja McLaren ?
          U biti “danas” McLaren gubi koga kod izbrises ?


          0

          0
        • Govorim o Mercedesu u sadasnjosti , jer u proslosti ga rijetko gdje imam spomenuti a da moze u istu recenicu sa ove 3 ekipe.
          A o brendu govorim od pocetaka do danas. Rijec brend samo to i predstavlja , kompletan vremenski period.
          Nemozemo o brendu govoriti u par godina ako postoji 70 godina. Zato se mora uzeti u obzir sve sta se dogada danas i sta se dogadalo do danas.
          I samo u tom smislu govorim , da Mercedes nemoze jos u istu recenicu sa ove 3 ekipe.
          Ponavljam , netko ce se sloziti netko nece. Naravno da Mercedesovi fanovi se s tim ne slazu , ali od 100 ljudi barem njih 90 ce se sloziti samnom.
          Na osnovu toga mogu zakljuciti da sam u pravu.
          Tko moze reci da je ime Mercedes vece od imena McLaren , Ferrari i Williams u Formuli 1 opcenito. Jos uvijek se to nikako nemoze reci , tko god sta mislio.



          2

          0
  3. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Evo sad je došla obavijest da su sve momčadi potpisale Concorde ugovore do 2025.(čak i Haas)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni