Izdvojeno

Ferrari također potpisao Concorde ugovor

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je McLaren prvi objavio potpis novog Concorde ugovora za razdoblje od 2021. do 2025. godine, Ferrari je također potvrdio svoje daljnje sudjelovanje u Formuli 1.

U službenom priopćenju navedeno je kako su potpisali ugovor s FIA-jom i Formulom 1 koji definira regulatorni i upravljački aspekt sporta te ugovor s Formulom 1 koji definira komercijalni dio.

“Drago nam je što smo ponovo potpisali ono što je poznato kao Concorde ugovor, koji će regulirati Formulu 1 u idućih pet godina”, rekao je izvršni direktor Ferrarija Louis Camilleri.

“To je važan korak za osiguranje stabilnosti i rasta sporta. Mi smo uvjereni kako suradnja s FIA-jom i Liberty Medijom može napraviti Formulu 1 privlačnom i spektakularnom, istovremeno čuvajući njezin status ultimativnog tehnološkog izazova.”

“Utrkivanje je u Ferrarijevom DNK-u i nije slučajnost da je Scuderia jedina momčad koja je sudjelovala u svakom izdanju Svjetskog prvenstva FIA Formule 1, postavši integralni i esencijalni dio njezinog uspjeha danas, kao i u prošlosti, a iznad svega, u budućnosti.”

Rok za rani potpis ugovora koji momčadima garantira financijski bonus je danas, a konačni rok je do kraja mjeseca – očekuje se da će sve momčadi iskoristiti raniji rok.

Komentiraj

4 komentara

  1. I Williams.
    I po redoslijedu se vidi tko su pravi “stanovnici” F1.



    20

    1
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Bravo,bravo…Al daj sad više tu olupinu složite u konkurentni bolid,nije dovoljan samo RB uz strašnu ali ranjivu mečku i nadolazeči McLaren i nadam se Renault a o pinki prevari(smije se-ne smije,jednostavo copy-paste off) ne bih..Ostalima mrvice..



    3

    2
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Prva pozitivna stvar od njih ove godine. Ajde, drago mi je vidjeti da su oni i McLaren prvi potpisali, bravo :thumbs:



    1

    0
  4. Nekoć bi ferrari za potpis dobio kruha preko pogače. Nema više sile u Ferrariju.



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni