Izdvojeno

Verstappen najbrži na drugom slobodnom treningu

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen je na soft komponenti uspio postaviti najbrže vrijeme drugog treninga. Drugo mjesto je zauzeo Valtteri Bottas, dok je treće vrijeme postavio Sergio Perez, koji je imao sjajan tempo i na drugom treningu.

Iza njega se smjestio momčadski kolega Lance Stroll, dok je Carlos Sainz došao do pete pozicije. Lewis Hamilton nije mogao bolje od šestog, dok je Alexander Albon, nakon izljetanja, došao do sedmog mjesta. Osmo vrijeme je postavio Lando Norris, dok su krug desetorice zatvorili Charles Leclerc i Esteban Ocon u Renaultu.

Zbog najave lošeg vremena za sutra, pojavila su se predviđanja kako bi upravo vremena s drugog slobodnog treninga mogla biti uzeta prilikom formiranja grida za nedjeljnu utrku. Isto tako, Lando Norris je kažnjen s tri mjesta pomaka na gridu zbog pretjecanja bolida pod žutim zastavama na prvom slobodnom treningu.

Nije dugo trebalo čekati prvi prekid. Nakon samo 15 minuta, Daniel Ricciardo je ulaskom u zavoj devet, izgubio zadnji kraj bolida te otklizao van staze i zadnjim dijelom udario u zid. Svom srećom, Australac je, šepajući, sam izašao iz bolida bez ozbiljnijih ozljeda te je odmah odvezen u bolnički centar na stazi na pregled. Nakon stanke od 10 minuta, trening je nastavljen.

Većina vozača je krenula simulaciju kvalifikacija s obzirom na najave o vremenu. Iako su mnogi popravili svoja vremena, većina istih je bila odmah izbrisana zbog kršenja granica staze. Albon se izvrtio na izlazu iz zavoja osam, no uspio se izvući iz šljunka i vratiti u garažu.

Većinu treninga je Perez držao vrh poretka, no Nizozemac je pronašao sjajan tempo i uspio odvoziti najbrže vrijeme. Osim njega, na drugo mjesto se uspio ubaciti i Bottas i to sa zaostatkom od četiri stotinke.

Ako bude sve prema rasporedu, treći slobodni trening je od 12 sati, dok su kvalifikacije zakazane u 15 sati!

PozicijaVozačMomčadBroj krugovaVrijemeZaostatak
1 Max VerstappenRed Bull271’03.660 
2 Valtteri BottasMercedes361’03.7030.043
3 Sergio PerezRacing Point431’03.8770.217
4 Lance StrollRacing Point431’04.2410.581
5 Carlos Sainz Jr.McLaren451’04.3330.673
6 Lewis HamiltonMercedes271’04.3480.688
7 Alex AlbonRed Bull291’04.4370.777
8 Lando NorrisMcLaren311’04.5410.881
9 Charles LeclercFerrari351’04.7061.046
10 Esteban OconRenault321’04.7461.086
11 Pierre GaslyAlphaTauri371’04.7571.097
12 Daniil KvyatAlphaTauri341’05.0501.390
13 Kimi RaikkonenAlfa Romeo231’05.1521.492
14 Antonio GiovinazziAlfa Romeo361’05.3651.705
15 George RussellWilliams341’05.5881.928
16 Sebastian VettelFerrari401’05.6131.953
17 Nicholas LatifiWilliams491’05.6551.995
18 Kevin MagnussenHaas361’05.7902.130
19 Romain GrosjeanHaas381’06.0962.436
20 Daniel RicciardoRenault2  

Komentiraj

17 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Pa ti sad budi pametan?! Kao da se prošli weekend vozila neka druga staza(ne računajući ove kerefeke sa štajerskom) pa su i rezultati tak da se pitaš gdje se Ham izgubio…Još zovu kišu tak da..Opet dobro hm hmmm



    3

    0
    • Fernando Alonso
      Luka Kolak Prikaži

      Treba se, naravno, uzeti u obzir da se ne zna s kojom su količinom goriva vozile momčadi te na kojim postavkama. :D



      8

      0
      • Mclaren
        raca Prikaži

        @Luka upravo to. Na neslužbenim treninzima momčadi kalkuliraju različito na istim gumama. Nitko ne zna sa koliko je goriva neki bolid počeo. Vidjet ćemo sutra i preksutra u kakvim je uvjetima startao Racing Point na neslužbenim treninzima i da li je u borbi za postolje kao, npr. sad, nakon dva neslužbena treninga. Nema sumnje da su bolid dobro postavili, ali dokaz prave, stvarne, vrijednost tek dolazi



        2

        0
    • Toro Rosso
      25_321 Prikaži

      Hamiltonu su ceprkali po ovjesu na kraju FP2. I toplije je u odnosu na prosli vikend (ostatak utrke nece biti).
      Ali izgleda i da je RB rijesio djecje bolesti i djeluje brze, a moze se reci i da je Racing Point jos bolje postimao svog W10.



      1

      0
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Sjajne nadogradnje Ferrarija. Možda mi nismo shvatili, izgleda da su se nadogradnje odnosile na pozicije na gridu.



    8

    0
  3. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Izgleda da je mercedes prepisao Ferrarijeve upgrade-ove, lanjski bolid ih lako pobjeđuje.

    Sarkazam naravno



    3

    0
  4. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Ferrari čuo da će kiša pa odmah postavio bolid za kišu, reci ćemo da je zato ovakav pace!



    4

    0
  5. Racing point dobro izgleda definitivno, mozda nisu to postigli na bas najsportskiji nacin ali barem smo dobili jos jednu kompetitivnu ekipu.



    4

    0
  6. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Mercedes sigurno full tank , a ajde makar je i Max pokazao malo brzine konačno .
    Što se tiče Racing Pointa,zbilja se nadam da će se Perezu otvoriti da pobjedi koju utrku iako je to izuzetno teško za očekivati,ali nekakvu brzinu imaju.
    Haas je iza Williamsa .



    1

    1
  7. to tije nagodba izmedju ferarija i fie. ocigledno je da je ferarijev proslogodisnji motor bio ne ilegalan



    2

    0
  8. Kada vidim Lance Stroll P4 osjećam se glupo i prevareno.



    1

    2
  9. Mclaren
    raca Prikaži

    meni ovo sa Ferrarijem, apsolutno ništa nije jasno, a pogotvo kad je Vettel u pitanju



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni