Izdvojeno

F1 spremna na moguću odgodu kvalifikacija zbog kiše

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kvalifikacije za VN Štajerske mogle bi se održati tek u nedjelju ujutro zbog najavljene velike količine kiše za subotu.

U Spielbergu se za sutra najavljuje velika količina kiše tijekom cijelog dana, stoga je trkaći direktor Michael Masi momčadima poslao službeni dokument u kojem ih upozorava na moguće odgode.

Sutra se po rasporedu voze treći slobodni trening i kvalifikacije, a Masi je najavio kako će F1 svakako pokušati održati kvalifikacije u subotu.

Ne bude li to moguće, prva opcija je prebacivanje kvalifikacija na nedjelju ujutro, dok će u najgorem slučaju startni poredak odrediti vremena s drugog slobodnog treninga.

Posljednju odgodu kvalifikacija imali smo prošle godine u Japanu zbog tajfuna Hagibis – tada je sva subotnja akcija otkazana, a kvalifikacije su održane u nedjelju.

Komentiraj

17 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Glupost. Jesu li to profesionali vozaci ili tetkice? Kad se sjetim prije u kakvim su uvjetima sve vozili



    18

    6
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Bolje održati kvale u nedjelju nego prema rezultatima sa treninga.



    15

    0
  3. Sve nesto gledam kako je spor ovaj Ferrari, kontam mozda ce na kisi razvalit..
    Ali svakako je bolje da odrade kvale prije utrke nego da ostane ovo sa FP2..



    8

    0
  4. Znači tajfun u Japanu je usporediv sa jačom kišom u Austriji… zanimljivo
    EDIT: još malo pa će im i prevelika relativna vlaga zraka početi smetati (jbg. nema utrke ovaj vikend bikoz južina)



    10

    3
  5. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Što se dogodilo s F1? Razumijem da sigurnost treba bit na prvom mjestu, ali za svaku malo jaču kišicu se starta iza SC ili se odgađa sve. Izgleda su vozači/FIA postali “premekani” ili Pirelli ima shit gume, pa ne vjeruje da su sposobni vozit po mokrom na njima.



    9

    2
    • Nisu vozači premekani nego koliko gume mogu izbaciti vodu (dakle Pirelli). Jedno je kada je mokro a drugo kada je potop i sami aquaplaning. O sprayu vode iza bolida kada je potop ne treba ni govoriti, možeš biti najbolji ikada na mokrom ili samim valovima ali nitko ne može sigurno voziti ako ništa ne vidi od zida vode. Ipak su to ljudi kao i mi. Ako količina vode prelazi količinu koju wet gume mogu izbacivati onda ne vidim smisla za utrkivanjem, utrka od 50 kmh nije nikakva utrka.



      3

      0
  6. Pa ti vozi električne bolide.



    1

    0
  7. Ako Helikopter ne može uzletjeti nema programa na stazi.
    Tako i treba biti. U ovome podržavam FIA.



    2

    0
  8. Jbt sve neki stručnjaci za kišu i bolide formule 1, pa de stručnjaci nađite kad se pod SCom vozilo ili je bilo odgođeno kad je bilo malo morko na stazi? može link u komentar samo da vidim koja je količina vode na stazi u pitanju


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni