Izdvojeno

F1 spremna na moguću odgodu kvalifikacija zbog kiše

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kvalifikacije za VN Štajerske mogle bi se održati tek u nedjelju ujutro zbog najavljene velike količine kiše za subotu.

U Spielbergu se za sutra najavljuje velika količina kiše tijekom cijelog dana, stoga je trkaći direktor Michael Masi momčadima poslao službeni dokument u kojem ih upozorava na moguće odgode.

Sutra se po rasporedu voze treći slobodni trening i kvalifikacije, a Masi je najavio kako će F1 svakako pokušati održati kvalifikacije u subotu.

Ne bude li to moguće, prva opcija je prebacivanje kvalifikacija na nedjelju ujutro, dok će u najgorem slučaju startni poredak odrediti vremena s drugog slobodnog treninga.

Posljednju odgodu kvalifikacija imali smo prošle godine u Japanu zbog tajfuna Hagibis – tada je sva subotnja akcija otkazana, a kvalifikacije su održane u nedjelju.

Komentiraj

17 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Glupost. Jesu li to profesionali vozaci ili tetkice? Kad se sjetim prije u kakvim su uvjetima sve vozili



    18

    6
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Bolje održati kvale u nedjelju nego prema rezultatima sa treninga.



    15

    0
  3. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Sve nesto gledam kako je spor ovaj Ferrari, kontam mozda ce na kisi razvalit..
    Ali svakako je bolje da odrade kvale prije utrke nego da ostane ovo sa FP2..



    8

    0
  4. Znači tajfun u Japanu je usporediv sa jačom kišom u Austriji… zanimljivo
    EDIT: još malo pa će im i prevelika relativna vlaga zraka početi smetati (jbg. nema utrke ovaj vikend bikoz južina)



    10

    3
  5. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Što se dogodilo s F1? Razumijem da sigurnost treba bit na prvom mjestu, ali za svaku malo jaču kišicu se starta iza SC ili se odgađa sve. Izgleda su vozači/FIA postali “premekani” ili Pirelli ima shit gume, pa ne vjeruje da su sposobni vozit po mokrom na njima.



    9

    2
    • Blue Flag
      Tow Pie Pie Prikaži

      Nisu vozači premekani nego koliko gume mogu izbaciti vodu (dakle Pirelli). Jedno je kada je mokro a drugo kada je potop i sami aquaplaning. O sprayu vode iza bolida kada je potop ne treba ni govoriti, možeš biti najbolji ikada na mokrom ili samim valovima ali nitko ne može sigurno voziti ako ništa ne vidi od zida vode. Ipak su to ljudi kao i mi. Ako količina vode prelazi količinu koju wet gume mogu izbacivati onda ne vidim smisla za utrkivanjem, utrka od 50 kmh nije nikakva utrka.



      3

      0
      • Fernando Alonso 14
        alonso05espana Prikaži

        Slažem se, i ja mislim da je više do Pirellia. Baš sam gledao video na F1 YouTube kanalu i rekli su da se predviđa oluja, te da medicinski helikopter ne bi mogao poletjeti ako se dogodi sra**. Kao što sam napisao, sigurnost na prvom mjestu.



        1

        0
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        Tuzna je jedna stvar – gume nikad šire, a nikad manje masenog fluksa vode kroz iste… Eh moji ‘talijani, ocigledno sve sj**u…



        2

        2
  6. Pa ti vozi električne bolide.



    1

    0
  7. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Ako Helikopter ne može uzletjeti nema programa na stazi.
    Tako i treba biti. U ovome podržavam FIA.



    2

    0
  8. Ferrari
    Korisnik Prikaži

    Jbt sve neki stručnjaci za kišu i bolide formule 1, pa de stručnjaci nađite kad se pod SCom vozilo ili je bilo odgođeno kad je bilo malo morko na stazi? može link u komentar samo da vidim koja je količina vode na stazi u pitanju


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni