Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Kvalifikacije za VN Štajerske mogle bi se održati tek u nedjelju ujutro zbog najavljene velike količine kiše za subotu.
U Spielbergu se za sutra najavljuje velika količina kiše tijekom cijelog dana, stoga je trkaći direktor Michael Masi momčadima poslao službeni dokument u kojem ih upozorava na moguće odgode.
Sutra se po rasporedu voze treći slobodni trening i kvalifikacije, a Masi je najavio kako će F1 svakako pokušati održati kvalifikacije u subotu.
Ne bude li to moguće, prva opcija je prebacivanje kvalifikacija na nedjelju ujutro, dok će u najgorem slučaju startni poredak odrediti vremena s drugog slobodnog treninga.
Posljednju odgodu kvalifikacija imali smo prošle godine u Japanu zbog tajfuna Hagibis – tada je sva subotnja akcija otkazana, a kvalifikacije su održane u nedjelju.
Morate biti logirani za komentiranje.
Glupost. Jesu li to profesionali vozaci ili tetkice? Kad se sjetim prije u kakvim su uvjetima sve vozili
18
6
Kompletna glupost. Jos ce puhnut bura od 34 kmh pa ce otkazat
5
3
po kakvim uvjetima su vozili? ajde sjeti se
0
0
Guglaj Senna Donnington park
1
0
Bolje održati kvale u nedjelju nego prema rezultatima sa treninga.
15
0
Sve nesto gledam kako je spor ovaj Ferrari, kontam mozda ce na kisi razvalit..
Ali svakako je bolje da odrade kvale prije utrke nego da ostane ovo sa FP2..
8
0
Ovako bi Perez imao pole :)
0
0
Joj joj pomješao sam FP1 sa FP2
0
0
Znači tajfun u Japanu je usporediv sa jačom kišom u Austriji… zanimljivo
EDIT: još malo pa će im i prevelika relativna vlaga zraka početi smetati (jbg. nema utrke ovaj vikend bikoz južina)
10
3
Što se dogodilo s F1? Razumijem da sigurnost treba bit na prvom mjestu, ali za svaku malo jaču kišicu se starta iza SC ili se odgađa sve. Izgleda su vozači/FIA postali “premekani” ili Pirelli ima shit gume, pa ne vjeruje da su sposobni vozit po mokrom na njima.
9
2
Nisu vozači premekani nego koliko gume mogu izbaciti vodu (dakle Pirelli). Jedno je kada je mokro a drugo kada je potop i sami aquaplaning. O sprayu vode iza bolida kada je potop ne treba ni govoriti, možeš biti najbolji ikada na mokrom ili samim valovima ali nitko ne može sigurno voziti ako ništa ne vidi od zida vode. Ipak su to ljudi kao i mi. Ako količina vode prelazi količinu koju wet gume mogu izbacivati onda ne vidim smisla za utrkivanjem, utrka od 50 kmh nije nikakva utrka.
3
0
Slažem se, i ja mislim da je više do Pirellia. Baš sam gledao video na F1 YouTube kanalu i rekli su da se predviđa oluja, te da medicinski helikopter ne bi mogao poletjeti ako se dogodi sra**. Kao što sam napisao, sigurnost na prvom mjestu.
1
0
Tuzna je jedna stvar – gume nikad šire, a nikad manje masenog fluksa vode kroz iste… Eh moji ‘talijani, ocigledno sve sj**u…
2
2
Pa ti vozi električne bolide.
1
0
Ako Helikopter ne može uzletjeti nema programa na stazi.
Tako i treba biti. U ovome podržavam FIA.
2
0
Za milijardu i pol dolara prihoda godisnje mogli bi imati i helikopter opremljen za letenje po svakakvom vremenu.
0
0
Jbt sve neki stručnjaci za kišu i bolide formule 1, pa de stručnjaci nađite kad se pod SCom vozilo ili je bilo odgođeno kad je bilo malo morko na stazi? može link u komentar samo da vidim koja je količina vode na stazi u pitanju
0
0