Izdvojeno

Norrisu kazna od tri mjesta zbog nepoštivanja žutih zastava

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Lando Norris krenut će u nedjeljnu utrku s tri pozicije niže od one na koju će se kvalificirati nakon nepoštivanja žutih zastava na prvom slobodnom treningu za VN Štajerske.

Norris je pod žutim zastavama zbog zaustavljenog bolida Nicholasa Latifija prestigao Pierrea Gaslyja uoči zavoja 5.

“Snimka s bolida jasno pokazuje da je vozač bolida 4 [Norris] prestigao bolid 10 [Gaslyja] uz jasno vidljive žute panele i izvješene žute zastave.”

– službena odluka sudaca

McLarenov vozač je za ovaj prekršaj dobio i dva kaznena boda.

Komentiraj

18 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    alonso5 Donator Prikaži

    Glupa kazna :faceplam:



    12

    0
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Three-place grid penalty is a joke



    9

    1
  3. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Malo grubo, nisam vidio snimku i koliko je ‘opasno’ to bilo ali odmah kazna ovako na slobodnom treningu…


    0

    0
    • Pascal Wehrlein 94
      Wehrlein94 Prikaži

      ah, trkači inžinjer mu javlja turn 5 yellow flags i onda bi Lando morao testirati kočnice u tom trenutku dok ide 330 km/h, da bi usporio, što isto ugrožava sigurnost,tako da je on odlučio proći ekipu koja je već skužila da su žute zastave. ma mislim,da je ovo bio Hamilton,ne bi se ništa dogodilo.



      12

      3
  4. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Izivljavaju se sad nad njim zasto sto je uzeo Hamlitonu u zadnjem krugu trece mjesto



    21

    3
  5. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Sad će se dijeliti kazne i ako je netko sanjao preticanje pod žutim zastavama.
    A kaj će napraviti u kvalifikacijama ako netko ovo napravi? Diskvalifikacija sa 3 utrke?



    9

    0
  6. Koja glupost, uredu da je utrka al trening.. Treniraju strogocu



    4

    2
    • Renault
      zd1400rt Prikaži

      Koja je razlika stradati na utrci ili na treningu?



      3

      4
      • Apsolutno nikakva ako cemo gledat s te strane. Poanta je u nedosljednosti, ovdje treniraju strogocu na treningu prema mlađem vozacu, a nekim puno iskusnijim vozacima toleriraju opasnije situacije tijekom utrka.



        8

        1
        • Gdje je dodatna kazna Lewisu kada je u nedjelju vozio prebrzo pod zutim zastavama ? Znaci na utrci. Nema je. Sainz ostao bez 4og mjesta. A ovdje na treningu lupaju klincu kaznu , a nije niti mogao vise usporiti do zastava nego sta je usporio.



          14

          0
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Pa dobio je kaznu zbog pretjecanja pod zutim zastavama…



          1

          2
        • U zadnji tren, pred samu utrku, a ovdje instant kazna..al nije samo da po Ham lupamo vec opcenito selektivno kaznjavanje nije dobro za sport



          2

          0
  7. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Sve je pizdarija dok netko ne pogine, a kada pogine onda se svi pitaju gdje su bile zastave…

    FIA i sudci su krivi kako god okreneš. Prvo su radili za Ferrari u doba Shumachera, pa su radili za RB, a sada rade za Mercedes. Koja glupa razmišljanja.



    2

    5
  8. Za ovakve stvari treba samo kaznene bodove dat.
    Grid penalty je previse



    6

    0
  9. Nego, Hamilton je isto dobio neku kaznu za onu brzu voznju pod zutim zastavama u nedjelju?

    Nije mi sporno kaznjavanje za krsenje pravila, ali ako postoji konzistentnost odlucivanja. A ne postoji… zato je ova kazna za Landa glupost i definitivno prestroga!



    2

    0
  10. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Pa dobro, majke mu mile, je ta FIA normalna? Di uzimaju suce?
    Imam osjećaj da FIA na sudačka mjesta postavlja ljude po principu kak je stožer civilne zaštite u doba karantene kod nas regrutirao u stožer “svakoga tko je slobodan” (penzioneri, lokalni solo drinkeri, svakakvi balavanderi i lokalni frajeri….).



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni