Izdvojeno

Ferrari neće prihvatiti dodatna smanjenja budžeta

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U intervjuu za britanski Guardian, šef momčadi Ferrarija, Mattia Binotto, izjavio je kako momčad neće podržati plan daljnjeg smanjenje budžeta u svrhu smanjena troškova na što manju razinu.

Nakon što je održan online sastanak FIA-e, Liberty Medije i momčadi oko smanjenja razine budžeta za sljedeću godinu, Binotto je jasno dao do znanja kako Ferrari neće podržati plan o drastičnom rezanju.

Iznos od 175 milijuna eura je, nakon dolaska koronavirusa, bio ocijenjen kao previsok, te je postignut konsenzus u kojem bi iznos trebao iznositi oko 150 milijuna eura. Međutim, na prošlotjednom sastanku se spominjao čak i manji iznos, koji nikako ne ide u korist velikim momčadima.

Binotto je rekao kako je 145 milijuna eura minimalna granica do koje Ferrari može ići, no, ako iznos bude išao ispod toga, smatra kako bi to moglo momčad natjerati da prebaci fokus na drugu seriju – nešto što on nikako ne bih želio.

“Iznos od 145 milijuna je nova okolnost te je zahtjevnije od onoga što je dogovoreno.”

“To se ne može sprovesti bez bolnih rezova, pogotovo po pitanju ljudskih resursa. Ako bi iznos bio još niži, ne želimo se dovesti u situaciju da gledamo druge opcije za razvoj našeg trkaćeg DNK.”

Ferrari podržava ideju takozvanog “dvoslojnog” budžeta, gdje bi momčadi koji su proizvođači ili oni koji opskrbljuju kupce s dijelovima, imali nešto veći budžet od ostalih. No, ideja nije naišla na preveliku podršku, dok je McLaren zapravo jedina momčad koja se protivi tome.

Također, Binotto je rekao kako ideja o prodavanju bolida malim momčadima bila spas za njih, koju također podržava i Red Bull.

“Ako bi trenutna situacija dovela u pitanje opstanak nekih naših suparnika u ovom sportu i omogućila reviziju određenih stvari, Ferrari bi bio otvoren po tom pitanju.”

“Nije to ništa čudno, imajući na umu da se to događalo prije u F1, a trenutno se događa u MotoGP.”

Talijan smatra kako postoji opasnost za sport ako bi se išlo u prevelike rezove, te da je ključno da vrhovni ljudi u F1 donesu prave odluke.

“Nije jednostavno izvesti strukturne promjene linearnim smanjenjem troškova.”

“Svjesni smo kako cijeli svijet, pa tako i F1, prolazi kroz vrlo teška vremena zbog COVID-19. Međutim, ovo nije vrijeme za ishitrene odluke jer postoji opasnost da se donesu bez evaluacije posljedica koje bi one mogle donijeti.

Mattia Binotto

Komentiraj

9 komentara

  1. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Ipak, rekao bih očekivano…



    2

    0
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Nije ovisnost F1-Ferrari toliko jednostrana koliko crveni misle. Oboje gube u tom slučaju, pa zato i nikad ne shvaćam ozbiljno ove prijetnje.



    6

    11
    • Pirelli Ultrasoft
      Hulk27 Prikaži

      Slažem se da oboje gube u tom slulčaju, ali mišljenja sam da bi odlaskom Ferraria više izgubila F1 nego sam Ferkan.

      Nekako mi se čini da je to kao da Lakersi izađu iz NBA-a, ili Real iz španjolske lige. Jednostavno to nije to.

      F1 je to što je upravo zbog Ferraria. Samo moje mišljenje :)



      7

      1
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Meni je razumljivo da ekipe koje su naučile jest sa velikom žlicom ovako nešto ne mogu probavit i to sve stoji..Al ima i drugih načina da se pronađe način a ne odmah kmee kmeee..mi idemo iz F1 i toliko puta izlizana žalopojka plasirana..Pa nitko nije glup,pa ni sam ferkan, znaju da uzivaju itekakav prestiž preko F1 i samo takvu reklamu a o pravu na veto i inim stvarima(nekada su posebni kolač dobivali iz entog razloga) da ne govorimo..Ostaju i točka..I trebaju nam..



    2

    10
  4. Nije F1 za sirotinju, nista smanjivat



    9

    0
  5. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Posteno je da oni koji proizvode motor i bolid imaju odvojen budzet za motor.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni