Izdvojeno

Moguće dodatno smanjenje budžeta za 2021.?

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prije dva dana održan je još jedan online sastanak s predsjednikom FIA-e, Jean Todtom, s momčadima i F1 šefovima Chaseom Careyjem i Ross Brawnom, a glavna tema je bila ograničenje budžeta.

Četverosatni sastanak mogao bi se opisati kao “konstruktivan” jer je napravljen pomak po pitanju smanjenja ograničenja budžeta za sljedeću sezonu, iako i dalje nema konačne odluke.

Momčadi su već ranije pristale na smanjenje iznosa sa 175 na 150 milijuna dolara dolaskom krize uzrokove koronavirusom. Međutim, neke momčadi su zahtijevale čak i veće smanjenje poput McLarena koje je predložio 100 milijuna dolara. No, tri velike momčadi su se usprotivile većim rezovima jer bi morale još veći broj zaposlenika otpustiti.

Iako nema još finalnog dogovora, iz današnjeg razgovora se može izvući kako je opcija da za 2021. bude iznos od 145 milijuna dolara, a da se za 2022., taj iznos smanji još za 15 milijuna te bi onda budžet iznosio 130 milijuna dolara.

Takva opcija bi mogla biti dobra za sve zbog toga što bi dalo više vremena velikim momčadima za reorganizaciju, te istovremeno, uzimajući u obzir, da će momčadi morati rasporediti dodatne resurse 2021. kako bi mogli raditi na novom bolidu prema novom tehničkom pravilniku, koji je pomaknut na 2022.

“Kada smo započeli priču prije dvije godine, bilo je negdje oko 130 milijuna, što je ogroman novac,” rekao je Brawn.

“Mislim da bi sada trebali biti tu.”

Brawn je naglasio kako je pandemija dala priliku da se ponovno raspravi o visini troškova.

“Snažno smo se borili da imamo budžet od 175 milijuna dolara za ovu godinu.”

“To je više od onoga nego što smo mi htjeli, ali to je sredina koju smo pronašli s momčadima.”

“Pandemija je dala priliku ljudima da ponovno promisle o tome koja je realna i razumna razina za budžet. To nam omogućuje da ponovno promislimo o tome.”

Ross Brawn

Na kraju sastanka je dogovoreno da se uzme još vremena za dodatnu raspravu prije sljedećeg sastanka, koji je najavljen za idući tjedan.

Također, druga tema je bila vezana uz kalendar te je sve vjerojatnije kako će se rane utrke u Europi održati bez publike.

Komentiraj

14 komentara

  1. Michael Schumacher
    Ferrari Maniac Prikaži

    Stvarno me zanima kako misle kontrolirati proračun, pogotovo kod većih momčadi kao što su Ferrari i Mercedes s napretek infrastrukture i resursa?



    3

    1
  2. x1
    x1

    Ugradit će senzore u Maranello da mogu to kontrolirat jeli išta ilegalno :)



    8

    0
  3. Nije mi jasno zasto je McLaren najglasniji u prici oko budzeta. Godinama u nazad su bili uvek u vrhu sa budzetom. Kako im je sad nestalo para? Ima li neko objasnjenje? Vidim da im je budzet 5ti, cak iza Renoa.



    1

    0
  4. Ma najbolje smotat kablove i gasi sve



    2

    3
  5. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    FIA i ekipa nikad nece biti pametniji od inzinjera koji rade za timove i korporativnih odvjetnika… pronaci ce se nacin da se zaobide taj budzet i opet ce najvise trosit onaj tko najvise ima



    1

    0
  6. Mislim da ce budgeti za nagodinu past i bez intervencije fia-e i ne samo u f1…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni