Izdvojeno

F1 bi mogla uvesti i zamrzavanje razvoja motora!

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Ako se za to ukaže potreba – Formula 1 bi mogla uvesti novu zabranu, ovaj put se radi o razvoju pogonskih jedinica.

Dok još nitko ne zna koliko će trenutna kriza utjecati na financije entiteta u Formuli 1, počinje se raspravljati i o drastičnim mjerama za štednju. Tako bi ograničenje budžeta predviđeno za 175 milijuna dolara moglo biti dodatno sniženo (top ekipe žele 150, neki drugi čak do 100 milijuna dolara).

Naravno, pritom F1 mora osigurati da proizvođači pogonskih jedinica spuste krajnje cijene za kupce, s obzirom da bi nestali njihovi troškovi za istraživanje i razvoj.

Kako smo već pisali – Christian Horner je najavio moguće odgađanje novog tehničkog pravilnika sve do 2023. godine, a još je od prije poznato da je FIA odlučila zabraniti DAS od iduće sezone iako tehnički pravilnik ostaje isti.

Komentiraj

10 komentara

  1. Znaci tehnicki pravlinik ce ostati za iducu sezonu isti. A zasto je onda DAS ilegalan za iducu sezonu ako po ovom pravilniku valja?



    6

    2
  2. Ova sva pravila su smrt za “male” momčadi koje vjeruju u reinkarnaciju poslije novog pravila. Renault, Alfa,Williams,HAAs, čak PU nema toliku ulogu koliko aerodinamika sto se tiče eventualnog zamrzavanja, naravno niti Ferrari nije u lijepoj poziciji ako dođe do toga



    1

    0
  3. Odlična vijest
    Nema smisla dalje razvijati ovu formulu motora.



    2

    14
  4. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Patit će svaki sport, a F1 bi mogla pošteno nadrapati i godinama bi moglo biti dosadnjikavih sezona. Baš onako, hladan tuš za sve navijače, trebali smo uskoro imati novi tehnički pravilnik i neka nova vremena. Bit će tu opet sada plakanja kukanja i pogodovanja raznim momčadima, nebitno kojima, vjerojatno iz top 3, a trebali smo imati jedan pošteni tehnički reset koji bi sigurno promiješao karte. S obzirom da će ostati isti pravilnik mogao bi dio navijača izgubiti interes, što je još jedan mogući problem….
    Pravi test za LM i F1.


    0

    0
  5. Onda ce mercedes zavrsiti s 3. PU po snazi. To ne valja bas.



    1

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni