Ako se za to ukaže potreba – Formula 1 bi mogla uvesti novu zabranu, ovaj put se radi o razvoju pogonskih jedinica.
Dok još nitko ne zna koliko će trenutna kriza utjecati na financije entiteta u Formuli 1, počinje se raspravljati i o drastičnim mjerama za štednju. Tako bi ograničenje budžeta predviđeno za 175 milijuna dolara moglo biti dodatno sniženo (top ekipe žele 150, neki drugi čak do 100 milijuna dolara).
Naravno, pritom F1 mora osigurati da proizvođači pogonskih jedinica spuste krajnje cijene za kupce, s obzirom da bi nestali njihovi troškovi za istraživanje i razvoj.
Kako smo već pisali – Christian Horner je najavio moguće odgađanje novog tehničkog pravilnika sve do 2023. godine, a još je od prije poznato da je FIA odlučila zabraniti DAS od iduće sezone iako tehnički pravilnik ostaje isti.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znaci tehnicki pravlinik ce ostati za iducu sezonu isti. A zasto je onda DAS ilegalan za iducu sezonu ako po ovom pravilniku valja?
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova sva pravila su smrt za “male” momčadi koje vjeruju u reinkarnaciju poslije novog pravila. Renault, Alfa,Williams,HAAs, čak PU nema toliku ulogu koliko aerodinamika sto se tiče eventualnog zamrzavanja, naravno niti Ferrari nije u lijepoj poziciji ako dođe do toga
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlična vijest
Nema smisla dalje razvijati ovu formulu motora.
2
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jelda, merc je svoje napravio vecinski zbog motora pa sad kad se tlo trese pod nogama i kad su ih sustigli treba zamrznit motor :D
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Golemo se trese tlo :chill:
5
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svašta se trese u Mercedesu. Jako me zanima tko će sjediti u garaži, a tko u bolidima 2021 i hoće li Mercedes uopće potpisati Concorde. Mislim da nitko još nije potpisao, ako mi nije nešto promaklo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trese da, ali ne iz gore navedenih razloga.
Ova pandemija je dosta toga negativnog napravila u sportu. Ne samo u F1.
Pitanje je hoćemo li uopšte imati ikoga u F1, a ne samo Mercedes.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja se u potpunosti slazem da se zabrani razvoj ovog motora ako se pravila prolongiraju za jos jednu godinu.. Definitivno ce smanjit troskove ali opet vidim lovce u sivom jer ce se sigurno neke nadogradnje motora pozivat na pouzdanost ili na sigurnost.. Treba to dobro upakirat ako je u planu..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Patit će svaki sport, a F1 bi mogla pošteno nadrapati i godinama bi moglo biti dosadnjikavih sezona. Baš onako, hladan tuš za sve navijače, trebali smo uskoro imati novi tehnički pravilnik i neka nova vremena. Bit će tu opet sada plakanja kukanja i pogodovanja raznim momčadima, nebitno kojima, vjerojatno iz top 3, a trebali smo imati jedan pošteni tehnički reset koji bi sigurno promiješao karte. S obzirom da će ostati isti pravilnik mogao bi dio navijača izgubiti interes, što je još jedan mogući problem….
Pravi test za LM i F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda ce mercedes zavrsiti s 3. PU po snazi. To ne valja bas.
1
3