Izdvojeno

Horner: Ekipe traže odgodu novog tehničkog pravilnika za 2023!

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Christian Horner kaže da ekipe nisu presretne jednogodišnjom odgodom novog tehničkog pravilnika i traže da se isti odgodi za 2023. godinu. Štoviše, kaže da se većina slaže oko tog zahtjeva.

“Pregovoramo o novoj odgodi pravilnika za još jednu godinu jer bi po mom mišljenju bilo potpuno neodgovorno 2021. imati toliki teret razvojnih troškova.”

“Čini se da postoji razuman konsenzus među ekipama, ali sve to treba potvrditi i FIA.”

“Najvažnije je ostvariti stabilnost. Kad god uvedete nova pravila to znači da uvodite novi trošak, a trenutno je najodgovornija stvar držati troškove pod kontrolom tako da onemogućite razvoj što više dijelova bolida.”

F1 se sprema na uvođenje ograničenja budžeta od 2021. godine, i to na 175 milijuna dolara godišnje. Horner kaže da je to sve sekundarno u odnosu na viši cilj, a to je anticipacija ekonomskog utjecaja trenutne situacije.

“Ako je recimo 60% šasije zamrznuto za razvoj za idućih 18 mjeseci – to će dramatično smanjiti troškove ekipa, bilo da se radi o Red Bullu ili Williamsu.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    E sad treba lupit sakom o stol i reci dosta, previse se popusta



    5

    0
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Znači RB vjeruje u ovogodišnji bolid.



    7

    0
  3. Kimi Raikkonen 7
    kimi007 Prikaži

    Normalno da Red Bull ovo govori pošto Honda svake godine izgleda sve bolje i bolje, a aeropaket s Adrian Neweyom nikad neće razočarati.



    5

    0
  4. Najbolje da ostave ovakve bolide od lani i uvedu tokene jos 10 godina s istim pravilima. Ovo je dojadioo bogu i vragu. Ne kuzim kako netko misli skinut u ovim pravilima Mercedes ako ne zele promjenu istih. Ocito je da su najbolji i da ih jedino promjena iz temelja moze skinuti s trona .



    7

    1
    • Fernando Alonso
      Alonso king Prikaži

      Kada je u pitanju posao, smatram da im skidanje Mercedesa s trona i nije toliko bitno kao prije nekoliko godina. Top 3 tima su u svome svijetu i imaju velike prihode. Ova situacija o odgodi pravilnika za jos jednu godinu im ide u korist jer im je to nepisana potvrda da ce i uvodenjem novih pravila imati bolid za vrh sporta, a 2022. sa sadasnjim pravilima ce i dalje biti u vrhu kao i obicno. Mozda grijesim, ali vrijeme ce pokazati. Opet sve ovisi o FIA-i, a mi fanovi cemo se morat moliti da donesu, u posljednje vrijeme rijetke, dobre odluke.



      4

      0
  5. Ma ništa onda, čekajte 2025 pa ako se motori budu mijenjali onda i nova pravila…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni