F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Momčadi jednoglasno odbacile Pirellijeve nove gume za 2020.

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

F1 momčadi odlučile su odbaciti novu specifikaciju guma i za 2020. zadržati ovogodišnju specifikaciju.

S obzirom na brojne kritike na specifikaciju iz 2019., Pirelli je za 2020. pokušao napraviti bolje gume s manjom degradacijom, većim rasponom radne temperature i smanjenim pregrijavanjem u prljavom zraku, no u tome očito nisu uspjeli.

Iako je Pirelli tijekom cijele godine testirao gume sa svim momčadima i u listopadu je čak održan dodatni test u Kataloniji, vozači i momčadi su izrazili veliko nezadovoljstvo nakon što su na slobodnim treninzima za VN SAD-a dobili konačnu specifikaciju.

Već tada se zadržavanje guma iz 2019. spominjalo kao izgledna opcija, a niti nakon dvodnevnog testa sa svim momčadima nakon trkaćeg vikenda u Abu Dhabiju stanje se nije promijenilo, što je danas i službeno potvrđeno:

“Glasanje je rezultiralo jednoglasnom odlukom momčadi o zadržavanju specifikacije guma iz 2019. za sezonu 2020.”

“FIA bi se željela zahvaliti Pirelliju i svim momčadima na njihovom radu i suradnji na poboljšanju guma za sezonu 2020. i buduće sezone. U svakom slučaju, naučene lekcije bit će dragocjene u daljnjem poboljšanju guma u budućnosti.”

– službeno priopćenje FIA-je

Podsjetimo, u druženju s Pirellijem uživat ćemo barem do kraja 2023. godine.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Kico.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
520 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

35 komentara

  1. jasno, a što ste očekivali od ovakvog trash proizvođača guma koji pogoduje jednoj strani?
    pirelli – crveni karton !



    10

    7
  2. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    od 2 zla su birali ono manje…vrijeme je da se 2021 zavrsi prica oko guma



    8

    0
  3. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Čudi me da je Merc glasao isto kao ostali.

    Konačno je i momčadima došlo iz dupeta u glavu da je nepotrebno svake godine mrdati po gumama.



    9

    0
  4. F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    83. put dokazano da Pirelli ne radi “onako kako im se kaže” nego su samo nesposobni.



    20

    4
  5. Dobra stvar je sto će momčadi imati veliku količinu podataka o gumama, losa stvar još jedna sezona gdje su gume glavni faktor , dizajn bolida će biti fokusiran na to da se gume sto manje troše odnosno brzo zagrijavaju na optimalnu temperaturu, gledat ćemo utrke poput Mexica/Rusije gdje je moguće odvest cijelu utrku na jednoj komponenti. Bravo f1. Stvarno “Pure Racing”



    3

    0
  6. Kineska kvaliteta je uvijek za one koji ne znaju za bolje.



    10

    0
  7. F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

    Sranje je uopće mijenjati gume svake godine, bravo za ekipe što su odbacile te nove gume. :thumbs:

    Pirelli je za 2020. pokušao napraviti bolje gume s manjom degradacijom, većim rasponom radne temperature i smanjenim pregrijavanjem u prljavom zraku, no u tome očito nisu uspjeli.

    Šta reći? Nesposobnost.



    8

    0
  8. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ok.. Napravili su smece (ovaj put vece nego inace) ne rade dobar posao, nebo je plavo…
    Mene vise u oci bode monopol koji imaju ili je FIA stvarno mislila da ce netko novi doc, razvit gume za jednu sezonu pa onda ispocetka sa novim konceptom za 2021, jest da je prozvakano ali opet, radilo se sve da Pirelli ostane proizvodit smece..
    Ali kako se pise, ispada da stvarno ne znaju sta rade a i sam såm mislio da rade po nalogu..



    2

    2
  9. Italija senna66 Donator Prikaži

    Najnesposobniji proizvođač guma u F1 ikada.
    Već je postalo žalosno….



    5

    0
  10. gume nisu bile problem do Indianapolisa 2005…od tada samo problemi i ostao ovaj trash od guma



    6

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      navedi mi molim te probleme od tog indya do povratka pirellija.


      0

      0
      • prekid suradnje michelina i bridgestonea sa F1? to je prvi veliki lom….do tada fia nije puno šalabajzala po gumama. One sa utorima nisu bile problematične uopće, a nakon toga su se počeli miješati sve više i više i na kraju birokracija, kakva god da je i u bilo čemu, uvijek samo syebe situaciju. kad počneš učiti gumara kako se rade gume, a nikad nisi proizveo niti jednu…rezultat će uvijek biti porazan



        12

        0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          još čekam odgovor o konkretnim problemima sa gumama u spomenutom razdoblju (od indya ’05. do ’10.). a bilo je ie puno, kako pišeš.
          znaš ono:pucanje guma, vožnja ko po jajima, stalne kritike od strane momčadi i vozača, loše procjene trajnosti i sl…to su ‘problemi s gumama’, a ne mijenjanje ili odlazak dobavljača.



          2

          0
        • zeko
          sve si sam rekao a problemi su počeli sa michelinom koji se povinovao i proizveo tu gumu u kojoj je ralf skoro poginuo iz čista mira. kako je michael bio netko na vrijednosti u to vrijeme i radilo mu se o bratu (dogodio se najbijedniji start trke F1 u povijesti, startalo ih samo 6) , michelin se još svadio godinu dana (vjerovatno ugovor koji su ispoštovali) te se povukao jer nije prihvaćao naredbe fia birokrata na kraju 2006 nakon još jedne promjene koncepta guma. bridgestone je izdržao još koju godinu zbog duljeg ugovora te su jedva nagovorili pirelli da se uključi nakon što ih je i goodyear odbio u takvoj suradnji po naredbi neznalica te je jedino pirelli ušao u taj vakuum. dakle, agonija nastala zbog fia birokrata radi zavrzlamu do današnjeg dana. gume su uvijek pucale ako si ih zaderao na oštro i to nije predmet osporavanja kvalitete već nejednakost i nekonzistentnost guma( ista mješavina po istim uvjetima različitih trajanja)

          sve te naredbe iz fie su bile usmjerene protiv schumija jer se tada nije znalo do kada će još biti aktivan a pobjednik se zna unaprijed. zanimljivo je kako je tada ferrari znao odabrati ključne stvari, a danas ne zna.



          11

          0
        • zeko
          netko ti okrene leđa kad više ne želi niti na jedan način razgovarati s tobom…to su učinili sva 3 proizvođača, goodyear, michelin, bridgestone…dakle, njima se ne isplati taj marketing ili ona druga mogućnost:”nebuš ti više mene yebal”?…da nije bilo problema, bili bi i dalje oni tu, ali sa ludim ljudima (u to vrijeme) se ne razgovara, a kamoli nešto pametno planira.

          svi su se žalili na ne konzistentnosti guma i to je bilo očitije nego danas



          5

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          daj mi link na jednu žalbu svezi nekonzistentnosti guma u razdoblju koje je predmet naše rasprave. strpljivo čekam.



          3

          2
        • Formula 1 1883 Prikaži

          @zekohonda
          Montreal 2010.
          Takav raspad sistema i Pirelliju je rijetko kada bio dostizan u proteklih dvjestotinjak utrka. Ta je utrka bila zvijezda vodilja za BE od 2011.



          4

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          @1883
          zahvaljujem!



          2

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          @nebum
          zahvaljujem, je li to bio problem? :)
          jedino za nring ’07. wikipedija kaže:
          The final session of qualifying was delayed for half an hour when Lewis Hamilton crashed into the barriers due to a wheel gun failure which caused the wheel to not be secured on the car. The wheel rubbed against the car, destroying the wheel and tyre, and sending the car into the wall.

          bolje ovaj primjer:
          https://www.youtube.com/watch?v=TGJrsmPyfwA



          3

          0
        • zeko nema frke
          rastezao sam net po kući pa nisam imao vremena, a ako si pratio tada se sjećaš puno priča i bridgestonu je pukao film jer je ušlo u negativnu marketinšku konotaciju



          3

          0
  11. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …s obzirom na rezultate iz abu dhabi-a , merc ima komotnih 0,5s ispred svih na ovim gumama, ferrari mora dizajnirati novi bolid za ove gume, rb je jedini koji bi im mogao prismrditi…nekako mi se čini da već spremaju gravuru za No.7….a nije parfem iz chanel-a…



    10

    1
  12. nije to niti nesposobnost nego nema konkurencije i to automatski znači manjak kvalitete.to je u svakom poslu



    7

    1
  13. Sergio Perez Ibarac00 Prikaži

    Pireli je namjerno napravio shit gume kako bi se izglasao ostanak guma iz 2019. Vjer se nisu ni potrudili napravit novu gumu, zasto i bi sad proizvodili novi set guma a ima na lageru jos starih.
    Ili su se toliko svidile Mercu da su gurnili par dolara u dzep da prezentiraju teski shit od gume da guma iz 2019. pokraj nje izgleda kao spektakl. Mogucnosti je bezbroj, al sigurno je to da se sport, F1, traži. Sad su na međi generacije i vise ne znaju bi li privlacili novu publiku ili zadrzali postojecu.



    1

    3