F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli bi mogao odustati od novih guma za 2020. nakon lošeg testa u Austinu

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pirellijeve nove gume za 2020. godinu mogle bi biti odbačene nakon što su mnogi vozači kritizirali njihove performanse na treningu u Austinu.

Podsjetimo, svi vozači su dobili priliku testirati nove gume, a većina je javljala da im nedostaje gripa. Ipak, radilo se o hladnijim uvjetima i stazi na kojoj nije bilo položeno puno gume, tako da je i to utjecalo na ponašanje bolida. Svejedno, vozači su kasnije vozili i na standardnim ovogodišnjim gumama pa su ih mogli direktno usporediti.

Šarlatanstvo se nastavlja u Abu Dhabiju 3.-4. prosinca kad će ekipe ponovo isprobati nove gume.

“Mislim da je ponašanje guma bilo prilično drukčije nego u Barceloni kad smo ih mi testirali.”

Mattia Binotto

“Nove gume nisu dizajnirane da budu brže ili da manje degradiraju nego da pruže bolji interval rada i spriječe pregrijavanje.”

“Definitivno se ne slažemo s njihovim uvođenjem ako ne pogađaju ciljeve koji su bili zadani. Osjećaj vozača nije bio dobar.”

Christian Horner je dodao:

“Složili smo se da ćemo uzeti malo vremena i proanalizirati što se točno tu dogodilo. Gume nisu bile dobre i oko toga se vjerojatno svi slažu. Ipak, odlučili smo uzeti par dana da pregledamo podatke i shvatimo zašto.”

“Mislim da ćemo radije ostati na ovome što imamo ako već novi proizvod nije bolji.”

Otmar Szafnauer iz Racing Pointa kaže da će se nove gume odbaciti i da je to neizbježno:

“Mislim da je to najvjerojatniji ishod. Konstrukcija guma za 2020. nije isporučila ono što je obećano. Mislim da nemamo izbora nego ostaviti ovo što imamo. Pitajte vozače – gume nisu bile onakve kakve su trebale biti.”

Pirellijev šef Mario Isola kaže da se nije radilo o reprezentativnom testu i da će se puno više naučiti u Abu Dhabiju u prosincu:

“Staza je bila jako hladna, a bolidi su dizajnirani za ovogodišnje gume. Nismo imali testiranja dužih stintova, a te gume su dizajnirane primarno da spriječe pregrijavanje. To znači da su u dužim stintovima konzistentnije. To ne možete provjeriti u pet krugova.”

“Siguran sam da će test u Abu Dhabiju biti reprezentativniji. Imat ćemo vremena postaviti setup bolida, provjeriti novi profil, gubi li se nešto downforcea i sve te stvari.”

Na upit je li moguće zadržati ovogodišnje gume, Isola odgovara:

“Ništa nije nemoguće. Malo je neobično jer su ove gume dobile puno kritika na početku sezone. Jako smo se potrudili razviti nešto novo. Tijekom razvoja smo imali pozitivne rezultate.”

“Ako se vratimo natrag na ove gume i ako nove gume dobiju negativne reakcije – moramo shvatiti zašto. Ne možemo testirati jednu godinu i uzeti korelaciju između jednog do drugog testa, a onda odjednom dobiti potpuno drukčiji rezultat. U tom slučaju priča nema kraja i nikad nećemo napredovati.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: zekohonda.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

25 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Opet nove gume, opet ce netko imat prednost zato sto je pogodio bolid za gume a netko ce pusit zbog tih istih guma koje bi trebale biti neutralna stvar, neka ostave ovakve gume kad su se vec svi prilagodili i gotovo, nek se posvete pravljenju niskoprofilnih za 2021 da ne bi bilo nismo znali.sljedece godine ce biti bolje



    15

    1
  2. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Eventualno zadrzavanje ovogodisnjih guma.

    Malo je neobično jer su ove gume dobile puno kritika na početku sezone

    Ako je novi proizvod jos vece govno, zasto bi nesto bilo neobicno..
    #pirellisucks



    10

    1
  3. Honda zekohonda Donator Prikaži

    da mi je kuna za svaku kritiku upućenu pirelliju od 2011….



    10

    0
  4. Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

    Svi se bune, samo Mercedes šuti :shock: :party: :party: :party:



    10

    2
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Ja se od početka godine pitam zašto svake godine nove gume i novi troškovi razvoja i prilagodbe novim gumama. Mislim da momčadi imaju rođenu priliku ovo prepiliti i reći “Basta Pirelli!”



      2

      1
  5. Unazad par godina ne pobjeđuju bolidi koji imaju najbolji aerodinamicki paket niti bolidi sa najboljom, odnosno najbržom pogonskom jedinicom već bolidi koji uspiju sto prije dovesti gume na optimalni nivo i u stanju su sto dulje biti u njemu. To nije bit niti poanta formule 1 da vozači ne pritišću bolide do samih granica i samim time sebe samih.



    17

    0
    • Carmen Jorda Frantic Donator Prikaži

      Slažem se.
      Gume ne bi trebale biti odlučujući faktor.
      Stvarno ne kontam zašto se nije moglo prije par godina doći do neke specifikacije guma (kakve takve, sa višom degradacijom, sa manjom degradacijom, da traju kraće ili duže, svejedno……, ali da se dođe do neke trajnije specifikacije) i to ostaviti i ne mijenjati, kao što piše i @dzalac iznad.
      I ako bi prve godine neki imali problema sa takvim gumama, a drugima bi pogodovale, nakon 2-3 godine, svi bi (napokon) shvatili gume, prilagodili bi se, čime bi se i eliminisao njihov uticaj.



      4

      0
      • lukarak Donator Prikaži

        Pa cijelo vrijeme je Pirelli rastegnut izmedju zahtjeva koji su kontradiktorni.

        Guma mora imat degradaciju inace necemo imat pitstopove pa nema under i overcutova , a istodobno guma ne smije imat degradaciju jer ju onda vozaci stede i ne jure maksimalno.

        Jednostavno je, box uzima 20+ sec i nema tu nekog lijeka, ako hoces boxeve, guma mora biti potrosna roba da ovaj koji bi isao u box to moze nadoknaditi u odnosu na ovog koji bi ostao vani. I zato je sadadnji sustav super, jer su moguce obje strategije kako smo vidjeli u USA, HUN i jos par utrka.



        3

        3
        • Carmen Jorda Frantic Donator Prikaži

          Ja uošte nisam poentirao na to kakve će biti gume.
          Neka budu kakve hoće. Naravno, ne treba ići u krajnosti, da traju predugo ili prekratko, mada bi ja volio da traju kraće, pa da se ide po 2x u box (pa čak i 3x).
          Poentirao sam na to da se gume ne mijenjaju svake godine!
          Dakle, da su (lupam) 2016. napravili “nekakve” gume, u 2019. vjeruj da ih niko ne bi spominjao, niti bi se žalio na iste (ako bi se neka ekipa i nakon 3 godine žalila na gume, onda bi toj ekipi toplo preporučio da napusti F1, ako ne znaju za 3 godine napraviti bolid koji će biti dobar sa tim gumama).



          4

          1
  6. Ova F1 ide u pogrešnom smijeru…

    Štedi motor, štedi gume, štedi gorivo…
    Samo neka štednja a to uopšte nije poenta utrkivanja…
    Ako neko može bit najbrži na utrci a za to mu treba 2 rezervoara goriva, 5 setova guma, i na kraju bude pobjednik, to je ono što mislim da svi želimo vidjeti.



    6

    0
  7. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …baš me zanima što toto ima za reći u vezi zadržavanja ovogodišnjih guma…


    0

    0
  8. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    Znači gume koje se još teže zagrijavaju. I gume za koje većina kaže da ne valjaju, a manjina šuti. Baš me zanima tko je ta manjina koja bolje zagrijava gume? Hm, hm, hm, … Dobra stvar je što momčadi više manje znaju što im je činiti po pitanju ovogodišnjih guma, pa ako ostanu bit će izjednačenije, a očito loša stvar je da nove pašu (za sada barem), očito, samo manjini u ovoj priči.



    1

    1
  9. ovo što radi pirreli je totalna amaterština. vratite michelin, goodyear i bridgestone….ovo nema smisla. naprave još goru gumu od ovogodišnje i onda “pametno” zaključe da će ovo smeće od gume ostaviti druge godine….sve se to potrovalo gmo-oom.
    dajte mi kaučuka pa bum sam u kuhinji napravil bolju gumu nego ti “geniji” tamo. pa nije guma toliko uzbuđujuća tehnologija u svijetu, a ako pogledamo uopće tehnologiju F1- guma je najniži rang tehnologije uključen uu sport a kao takav skoro presudno utječe na rezultat.



    3

    1
    • Pirelli radi ono sto traže od njega, jer jedne godine traže gume da se ovako troše, druge godine da se onako troše. Pirelli je itekako sposoban da napravi vrhunsku gumu.


      0

      2
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ne radi, to je standardan alibi za Pirellijev fijasko. Jednostavno, traženo je od njih da naprave gumu koja se manje pregrijava, oni su napravili gumu koja nema gripa. Oko toga se slažu svi koji su komentirali nove gume prije tjedan dana. Znači, očigledno ne znaju što rade.

        Druga je priča zašto je to tako, o tome se da raspraviti. Možda im smeta što nemaju aktualni bolid na raspolaganju za testiranje i razvoj. Vjerojatno. Ali i dalje stoji da je od njih traženo nešto, a oni to nisu znali napraviti u uvjetima koje imaju.



        2

        0
  10. Clay Regazzoni Ber Prikaži

    Bilo bi lijepo vidjeti opet dva gumara u F1..
    Razvijao bi se proizvod pomnije.. A imali bi još jedan”rat” za prvenstvo..


    0

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Zašto dva? Nek si svatko nabavlja gume gdje želi.

      Nekada nismo imali pojma jesu li gume tvrde ili mekane. Gumar bi donio gume svakoj momčadi njihove i vozi. trku. Bilo je nešto priče oko zagrijavanja guma nakon izlaska iz boksa ili na početku trke, ali pizdarija o nedostatku gripa jer gume ne rade – takvih sranja nije bilo i ne treba ih biti. Bio je debakl Michelina u Indianapolisu, ali to se dogodilo jednom u N godina.



      1

      0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Slažem se. Svako svoga gumara, i da ti radi gume koje tebi najbolje odgovaraju. I još nešto, ne znam zašto moramo imati obavezno zaustavljanje. Pogotovo od 2021, ako se bude lakše prestizalo. Neka se sve riješi na stazi. Ako neki gumar može napraviti bržu gumu, a da se mora zamijeniti, neka tako napravi ako im se isplati. A neka drugi gumar drugome timu napravi gumu koja može izdržati čitavu utrku, ako će im tempo biti dovoljno dobar za pobjedu. Tako bi za par sezona svi počeli uzimati gume kod najboljih gumara, a ne bi FiA trebala praviti glupe tendere u kojima samo Pirelli može pobijediti…



        1

        0
  11. Troše se i Mercedesu. Evo Hamilton nakon 70 odvezenih krugova kaže da je počeo osjećati degradaciju ..

    Šalu na stranu. Gume danas igraju preveliku ulogu u odnosima snaga momčadi. Onaj tko pogodi bolid za gume ima ogromnu prednost u utrci. Treba ili zadržati iste gume par godina, pa da se nakon prve svi znaju jednako pripremiti, ili vratiti par proizvođača pa lijepo svako uzme koje mu najbolje pašu. Previše kompliciraju.


    0

    0
  12. Tag Heuer tifosoante Prikaži

    Šarlatanstvo se nastavlja u Abu Dhabiju 3.-4. prosinca kad će ekipe ponovo isprobati nove gume.

    Hahahahaha dobro me je nasmijalo.



    1

    0
  13. Pa se ljudi pitaju zašto se pljuca po pirelliju već 9 godina.



    1

    0