Momčadi jednoglasno odbacile Pirellijeve nove gume za 2020.

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 4 godina 2 min 35 komentara

F1 momčadi odlučile su odbaciti novu specifikaciju guma i za 2020. zadržati ovogodišnju specifikaciju.

S obzirom na brojne kritike na specifikaciju iz 2019., Pirelli je za 2020. pokušao napraviti bolje gume s manjom degradacijom, većim rasponom radne temperature i smanjenim pregrijavanjem u prljavom zraku, no u tome očito nisu uspjeli.

Iako je Pirelli tijekom cijele godine testirao gume sa svim momčadima i u listopadu je čak održan dodatni test u Kataloniji, vozači i momčadi su izrazili veliko nezadovoljstvo nakon što su na slobodnim treninzima za VN SAD-a dobili konačnu specifikaciju.

Već tada se zadržavanje guma iz 2019. spominjalo kao izgledna opcija, a niti nakon dvodnevnog testa sa svim momčadima nakon trkaćeg vikenda u Abu Dhabiju stanje se nije promijenilo, što je danas i službeno potvrđeno:

“Glasanje je rezultiralo jednoglasnom odlukom momčadi o zadržavanju specifikacije guma iz 2019. za sezonu 2020.”

“FIA bi se željela zahvaliti Pirelliju i svim momčadima na njihovom radu i suradnji na poboljšanju guma za sezonu 2020. i buduće sezone. U svakom slučaju, naučene lekcije bit će dragocjene u daljnjem poboljšanju guma u budućnosti.”

– službeno priopćenje FIA-je

Podsjetimo, u druženju s Pirellijem uživat ćemo barem do kraja 2023. godine.


Odgovor

35 komentara

  1. Rolex
    nebum kopiral Prikaži

    jasno, a što ste očekivali od ovakvog trash proizvođača guma koji pogoduje jednoj strani?
    pirelli – crveni karton !



    10
    3

    7
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    od 2 zla su birali ono manje…vrijeme je da se 2021 zavrsi prica oko guma



    8
    8

    0
  3. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Čudi me da je Merc glasao isto kao ostali.

    Konačno je i momčadima došlo iz dupeta u glavu da je nepotrebno svake godine mrdati po gumama.



    9
    9

    0
  4. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    83. put dokazano da Pirelli ne radi “onako kako im se kaže” nego su samo nesposobni.



    20
    16

    4
  5. gidra Prikaži

    Dobra stvar je sto će momčadi imati veliku količinu podataka o gumama, losa stvar još jedna sezona gdje su gume glavni faktor , dizajn bolida će biti fokusiran na to da se gume sto manje troše odnosno brzo zagrijavaju na optimalnu temperaturu, gledat ćemo utrke poput Mexica/Rusije gdje je moguće odvest cijelu utrku na jednoj komponenti. Bravo f1. Stvarno “Pure Racing”



    3
    3

    0
  6. Po Plinu Prikaži

    Kineska kvaliteta je uvijek za one koji ne znaju za bolje.



    10
    10

    0
  7. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Sranje je uopće mijenjati gume svake godine, bravo za ekipe što su odbacile te nove gume. :thumbs:

    Pirelli je za 2020. pokušao napraviti bolje gume s manjom degradacijom, većim rasponom radne temperature i smanjenim pregrijavanjem u prljavom zraku, no u tome očito nisu uspjeli.

    Šta reći? Nesposobnost.



    8
    8

    0
  8. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Ok.. Napravili su smece (ovaj put vece nego inace) ne rade dobar posao, nebo je plavo…
    Mene vise u oci bode monopol koji imaju ili je FIA stvarno mislila da ce netko novi doc, razvit gume za jednu sezonu pa onda ispocetka sa novim konceptom za 2021, jest da je prozvakano ali opet, radilo se sve da Pirelli ostane proizvodit smece..
    Ali kako se pise, ispada da stvarno ne znaju sta rade a i sam såm mislio da rade po nalogu..



    2
    0

    2
  9. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Najnesposobniji proizvođač guma u F1 ikada.
    Već je postalo žalosno….



    5
    5

    0
  10. Rolex
    nebum kopiral Prikaži

    gume nisu bile problem do Indianapolisa 2005…od tada samo problemi i ostao ovaj trash od guma



    6
    6

    0
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      navedi mi molim te probleme od tog indya do povratka pirellija.


      0
      0

      0
      • Rolex
        nebum kopiral Prikaži

        prekid suradnje michelina i bridgestonea sa F1? to je prvi veliki lom….do tada fia nije puno šalabajzala po gumama. One sa utorima nisu bile problematične uopće, a nakon toga su se počeli miješati sve više i više i na kraju birokracija, kakva god da je i u bilo čemu, uvijek samo syebe situaciju. kad počneš učiti gumara kako se rade gume, a nikad nisi proizveo niti jednu…rezultat će uvijek biti porazan



        12
        12

        0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          još čekam odgovor o konkretnim problemima sa gumama u spomenutom razdoblju (od indya ’05. do ’10.). a bilo je ie puno, kako pišeš.
          znaš ono:pucanje guma, vožnja ko po jajima, stalne kritike od strane momčadi i vozača, loše procjene trajnosti i sl…to su ‘problemi s gumama’, a ne mijenjanje ili odlazak dobavljača.



          2
          2

          0
        • Rolex
          nebum kopiral Prikaži

          zeko
          sve si sam rekao a problemi su počeli sa michelinom koji se povinovao i proizveo tu gumu u kojoj je ralf skoro poginuo iz čista mira. kako je michael bio netko na vrijednosti u to vrijeme i radilo mu se o bratu (dogodio se najbijedniji start trke F1 u povijesti, startalo ih samo 6) , michelin se još svadio godinu dana (vjerovatno ugovor koji su ispoštovali) te se povukao jer nije prihvaćao naredbe fia birokrata na kraju 2006 nakon još jedne promjene koncepta guma. bridgestone je izdržao još koju godinu zbog duljeg ugovora te su jedva nagovorili pirelli da se uključi nakon što ih je i goodyear odbio u takvoj suradnji po naredbi neznalica te je jedino pirelli ušao u taj vakuum. dakle, agonija nastala zbog fia birokrata radi zavrzlamu do današnjeg dana. gume su uvijek pucale ako si ih zaderao na oštro i to nije predmet osporavanja kvalitete već nejednakost i nekonzistentnost guma( ista mješavina po istim uvjetima različitih trajanja)

          sve te naredbe iz fie su bile usmjerene protiv schumija jer se tada nije znalo do kada će još biti aktivan a pobjednik se zna unaprijed. zanimljivo je kako je tada ferrari znao odabrati ključne stvari, a danas ne zna.



          11
          11

          0
        • Rolex
          nebum kopiral Prikaži

          zeko
          netko ti okrene leđa kad više ne želi niti na jedan način razgovarati s tobom…to su učinili sva 3 proizvođača, goodyear, michelin, bridgestone…dakle, njima se ne isplati taj marketing ili ona druga mogućnost:”nebuš ti više mene yebal”?…da nije bilo problema, bili bi i dalje oni tu, ali sa ludim ljudima (u to vrijeme) se ne razgovara, a kamoli nešto pametno planira.

          svi su se žalili na ne konzistentnosti guma i to je bilo očitije nego danas



          5
          5

          0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          daj mi link na jednu žalbu svezi nekonzistentnosti guma u razdoblju koje je predmet naše rasprave. strpljivo čekam.



          3
          1

          2
        • Formula 1
          1883 Donator Prikaži

          @zekohonda
          Montreal 2010.
          Takav raspad sistema i Pirelliju je rijetko kada bio dostizan u proteklih dvjestotinjak utrka. Ta je utrka bila zvijezda vodilja za BE od 2011.



          4
          4

          0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          @1883
          zahvaljujem!



          2
          2

          0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          @nebum
          zahvaljujem, je li to bio problem? :)
          jedino za nring ’07. wikipedija kaže:
          The final session of qualifying was delayed for half an hour when Lewis Hamilton crashed into the barriers due to a wheel gun failure which caused the wheel to not be secured on the car. The wheel rubbed against the car, destroying the wheel and tyre, and sending the car into the wall.

          bolje ovaj primjer:
          https://www.youtube.com/watch?v=TGJrsmPyfwA



          3
          3

          0
        • Rolex
          nebum kopiral Prikaži

          zeko nema frke
          rastezao sam net po kući pa nisam imao vremena, a ako si pratio tada se sjećaš puno priča i bridgestonu je pukao film jer je ušlo u negativnu marketinšku konotaciju



          3
          3

          0
  11. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …s obzirom na rezultate iz abu dhabi-a , merc ima komotnih 0,5s ispred svih na ovim gumama, ferrari mora dizajnirati novi bolid za ove gume, rb je jedini koji bi im mogao prismrditi…nekako mi se čini da već spremaju gravuru za No.7….a nije parfem iz chanel-a…



    10
    9

    1
  12. Sc
    RafaelaF1 Prikaži

    nije to niti nesposobnost nego nema konkurencije i to automatski znači manjak kvalitete.to je u svakom poslu



    7
    6

    1
  13. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Pireli je namjerno napravio shit gume kako bi se izglasao ostanak guma iz 2019. Vjer se nisu ni potrudili napravit novu gumu, zasto i bi sad proizvodili novi set guma a ima na lageru jos starih.
    Ili su se toliko svidile Mercu da su gurnili par dolara u dzep da prezentiraju teski shit od gume da guma iz 2019. pokraj nje izgleda kao spektakl. Mogucnosti je bezbroj, al sigurno je to da se sport, F1, traži. Sad su na međi generacije i vise ne znaju bi li privlacili novu publiku ili zadrzali postojecu.



    1
    -2

    3

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.