F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

U McLarenu otvoreni za opciju vlastitog motora za 2021.

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

U McLarenu kažu kako opcija izrade vlastitog motora za 2021. godinu nije isključena, ali samo ako se troškovi drastično smanje.

U ovom trenutku još uvijek nije jasno hoće li iduće godine biti s Hondom ili s Renaultom, a Zak Brown gleda i malo dalje u budućnost:

“Zanima nas kakve motore ćemo imati u Formuli 1 za četiri godine. Vidjet ćemo hoćemo li ići u razvoj vlastitog motora ili će doći novi ljudi u F1 pod tim novim pravilnikom.”

“Trenutno smo usredotočeni na iduće tri godine, a čim to shvatimo onda naravno da moramo razmisliti o budućnosti.”

“Mislim da će se okruženje u Formuli 1 promijeniti od 2021. pa nadalje u vrlo pozitivnom smjeru. Troškovi će se smanjiti, prihodi ravnopravnije distribuirati, a imat ćemo i nove motore.”

“Zbog toga je teško sada donositi nekakve odluke za 2021. jer će se toliko toga promijeniti.”

Brown kaže da će McLarenu trebati sve informacije unaprijed ako se odluče za razvoj vlastite pogonske jedinice.

“To nismo prije radili i trebalo bi vremena i sredstava da krenemo tim putem. Razmislili bi o tome. Moramo razumjeti platformu, razumjeti pravila i zbrojiti troškove.”

“Sigurno ne bismo bili u poziciji potrošiti stotine milijuna koliko je trenutno potrebno za razvoj motora, tako da će se to trebati promijeniti ako želimo da bude isplativo za nas.”

Brown misli da bi najbolji put za F1 bio privlačenje neovisnog dobavljača motora koji bi mogao garantirati kompetitivnost.

“Jako nam se sviđa ideja nezavisne i kompetitivne pogonske jedinice.”

“Ekipe proizvođača su odlične, u potpunosti prihvaćam njihovo postojanje, ali za sport bi bilo zdravo, kao što je to nekad bilo, da imamo neovisni motor kojeg ekipe mogu koristiti i pritom biti kompetitivne. To je ključ.”

“Prošli put je Cosworth bio tu, a na kraju – oni nisu bili kompetitivni.”

“Prema tome, ta ideja na vrijedi ako se ne radi o proizvodu s kojim možete pobjeđivati.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3324 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 The Stig Prikaži

    V4 hibridi 1000ccm 50l protok goriva i 10000 rpm .


    0

    0
  2. Bilo bi i vrijeme !

    A inaće ste ga već mogli i napraviti.


    0

    0