Znamo, reklame su naporne, ali nam omogućuju da ovaj portal održavamo na životu već 11 godina. Ako niste u mogućnosti pretplatiti se za 3 eur mjesečno (ili 36 eur godišnje) - molimo da isključite AdBlock i tako nam pomognete. Pretplati se
Error 1Glavna tajnica FIA-e za motosport Shaila-Ann Rao je odbila insinuacije o mogućem pogodovanju svom bivšem poslodavcu – Mercedesu. Rao je u FIA-u došla u lipnju, ali nisu svi bili oduševljeni tim angažmanom jer je od 2018. do 2022. radila kao posebni savjetnik za Tota Wolffa.
Skakutanje zaposlenika između FIA-e i ekipa nije neobično, pa čak ni za Rao, s obzirom na to da je ona u Mercedes i došla iz FIA-e gdje je radila dvije godine, od 2016. do 2018.
Mattia Binotto je još u lipnju komentirao:
“Što se tiče Shaile-Ann, da, to je definitivno nešto o čemu brinemo.”
“Ona je sjajna osoba, ima puno iskustva. Definitivno će biti sposobna obavljati posao, u to sam siguran.”
“Brinemo o tome, FIA mora dokazati da ne postoji sukob interesa i da će se sve odvijati po propisima. Predsjednik to mora osigurati. Ja vjerujem da će to učiniti.”
“Postoji zabrinutost u Ferrariju, ali sam siguran da će kroz odluke i ponašanje pokazati da je ta zabrinutost neosnovana.”
Rao kaže da ne mari za te stvari i da samo radi svoj posao:
“Prije mog posla u Mercedesu radila sam u FIA-i u pravnom odsjeku. Svijet Formule 1 je takav, idete iz jedne ekipe u drugu. Svugdje imate bivših zaposlenika. Čak je i Stefano Domenicali bivši zaposlenik Ferrarija. Ne brinem o glasinama, samo radim svoj posao, kao što sam uvijek radila.”
Uslijed cijele ove situacije pažljivo će se promatrati njezina uloga u novoj aferi potencijalnog mijenjanja tehničkog pravilnika za 2023. godinu koji bi mogao značajno pogodovati Mercedesu koji nije odradio dovoljno dobar posao s novim tehničkim pravilnikom.
Rao kaže da se trenutno radi samo o prijedlogu promjene pravilnika, ali da moraju nešto napraviti ako se radi o sigurnosnom pitanju:
“Ništa još nije zaključeno. U svakom slučaju, mi radimo na sigurnosti vozača. Što bi se dogodilo ako ne reagiramo u trenutku kad je sigurnost vozača pod znakom upitnika?”
Povezani članak: U tijeku je nova žestoka politička bitka: Je li Mercedes dovoljno moćan da se opet promijeni pravilnik?
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti.
Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zbog ovakvih stvari volim F1 i to je cini posebnim sportom, inzinjersko sportsko i politicko ludilo :D
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se nadam da ovo neće usporiti Ferrari u odnosu na RB.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve sigurnosti?
Blagoslovljenoga više ne bole leđa.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kako ne bole?
eno ležo je na podu od bolova nakon utrke u francuskoj!
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio zedan, izgleda i merc zaboravi da poveze pice mao alfa i ferari
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moraš ti sve pokvarit.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Ništa još nije zaključeno. U svakom slučaju, mi radimo na sigurnosti vozača. Što bi se dogodilo ako ne reagiramo u trenutku kad je sigurnost vozača pod znakom upitnika?” koja je ovo dimna zavjesa :):):) 12 trka je odvoženo , nije bilo nikakvog problema oko sigurnosti vozača po pitanju “poskakivanja” bolida . naravno da treba nešto napravit ako jedna ekipa ( a znamo koja ) nije dobro odradila “domaći rad” po pitanju teh pravilnika . svi za jednoga (pate) , jedan sam za sebe . rao samo radi svoj posao na čije zadovoljstvo ? osim toga kako kaže trenutno se radi samo o prijedlogu promjene pravilnika . koliko je udaljen put od prijedloga da realizacije , promjene ? možda ka od pi*de do guzice ?
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moze ona prodavat fore o sigurnosti koliko hoce, dok god oni ne maknu sosiđ kerbove koji su lansirali vise ljudi u zrak nego NASA, sve su to floskule i obicno politikanstvo
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikad se nije pogodovalo Mercedesu, zašto bi sada? :rofl: