Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Shaila-Ann Rao odgovara na insinuacije o pogodovanju Mercedesu

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Shaila-Ann Rao odgovara na insinuacije o pogodovanju Mercedesu

Ante Vetma

Glavna tajnica FIA-e za motosport Shaila-Ann Rao je odbila insinuacije o mogućem pogodovanju svom bivšem poslodavcu – Mercedesu. Rao je u FIA-u došla u lipnju, ali nisu svi bili oduševljeni tim angažmanom jer je od 2018. do 2022. radila kao posebni savjetnik za Tota Wolffa.

Skakutanje zaposlenika između FIA-e i ekipa nije neobično, pa čak ni za Rao, s obzirom na to da je ona u Mercedes i došla iz FIA-e gdje je radila dvije godine, od 2016. do 2018.

Mattia Binotto je još u lipnju komentirao:

“Što se tiče Shaile-Ann, da, to je definitivno nešto o čemu brinemo.”

“Ona je sjajna osoba, ima puno iskustva. Definitivno će biti sposobna obavljati posao, u to sam siguran.”

“Brinemo o tome, FIA mora dokazati da ne postoji sukob interesa i da će se sve odvijati po propisima. Predsjednik to mora osigurati. Ja vjerujem da će to učiniti.”

“Postoji zabrinutost u Ferrariju, ali sam siguran da će kroz odluke i ponašanje pokazati da je ta zabrinutost neosnovana.”

Rao kaže da ne mari za te stvari i da samo radi svoj posao:

“Prije mog posla u Mercedesu radila sam u FIA-i u pravnom odsjeku. Svijet Formule 1 je takav, idete iz jedne ekipe u drugu. Svugdje imate bivših zaposlenika. Čak je i Stefano Domenicali bivši zaposlenik Ferrarija. Ne brinem o glasinama, samo radim svoj posao, kao što sam uvijek radila.”

Uslijed cijele ove situacije pažljivo će se promatrati njezina uloga u novoj aferi potencijalnog mijenjanja tehničkog pravilnika za 2023. godinu koji bi mogao značajno pogodovati Mercedesu koji nije odradio dovoljno dobar posao s novim tehničkim pravilnikom.

Rao kaže da se trenutno radi samo o prijedlogu promjene pravilnika, ali da moraju nešto napraviti ako se radi o sigurnosnom pitanju:

“Ništa još nije zaključeno. U svakom slučaju, mi radimo na sigurnosti vozača. Što bi se dogodilo ako ne reagiramo u trenutku kad je sigurnost vozača pod znakom upitnika?”

Povezani članak: U tijeku je nova žestoka politička bitka: Je li Mercedes dovoljno moćan da se opet promijeni pravilnik?

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4143 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #FIA#Mercedes

Komentiraj

9 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Zbog ovakvih stvari volim F1 i to je cini posebnim sportom, inzinjersko sportsko i politicko ludilo :D



    6

    4
  2. Ja se nadam da ovo neće usporiti Ferrari u odnosu na RB.


    0

    0
  3. Renault zd1400rt Prikaži

    Kakve sigurnosti?
    Blagoslovljenoga više ne bole leđa.



    15

    8
  4. “Ništa još nije zaključeno. U svakom slučaju, mi radimo na sigurnosti vozača. Što bi se dogodilo ako ne reagiramo u trenutku kad je sigurnost vozača pod znakom upitnika?” koja je ovo dimna zavjesa :):):) 12 trka je odvoženo , nije bilo nikakvog problema oko sigurnosti vozača po pitanju “poskakivanja” bolida . naravno da treba nešto napravit ako jedna ekipa ( a znamo koja ) nije dobro odradila “domaći rad” po pitanju teh pravilnika . svi za jednoga (pate) , jedan sam za sebe . rao samo radi svoj posao na čije zadovoljstvo ? osim toga kako kaže trenutno se radi samo o prijedlogu promjene pravilnika . koliko je udaljen put od prijedloga da realizacije , promjene ? možda ka od pi*de do guzice ?



    17

    4
  5. Mattia Binotto Limpskinz Prikaži

    Moze ona prodavat fore o sigurnosti koliko hoce, dok god oni ne maknu sosiđ kerbove koji su lansirali vise ljudi u zrak nego NASA, sve su to floskule i obicno politikanstvo



    13

    2
  6. Mclaren raca Prikaži

    Nikad se nije pogodovalo Mercedesu, zašto bi sada? :rofl:



    9

    0