Izdvojeno

FP2: Ferrariji opet na vrhu u Singapuru!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dva Ferrarija i drugi su trening u Singapuru završili na prve dvije pozicije, ali ovaj put u drugoj formaciji – Carlos Sainz je ostao ispred Charlesa Leclerca i to sa samo 18 tisućinki sekunde prednosti.

Ponovo su, barem po njihovim standardima, u problemima bila dva Red Bulla. Sergio Perez završio je trening na osmoj, a Max Verstappen na devetoj poziciji, što samo potvrđuje najave Verstappena da na ovoj stazi neće imati prednost na koju su naviknuti ove sezone.

Treći je tako bio George Russell u Mercedesu, ispred Fernanda Alonsa u Aston Martinu i Lewisa Hamiltona u drugom Mercedesu. Brži od Red Bullova bio je i Lando Norris u značajno nadograđenom McLarenu.

Probleme s pogonskom jedinicom imao je Alexander Albon koji je zbog toga odradio samo pet krugova.

U ovih sat vremena nismo vidjeli nijednu žutu zastavu, a GP vikend se nastavlja sutra kad je u 11:30 sati na rasporedu posljednji slobodni trening.

PVozačEkipaKrugovi+
1C. SAINZFerrari261’32.120
2C. LECLERCFerrari27+0.018
3G. RUSSELLMercedes25+0.235
4F. ALONSOAston Martin25+0.358
5L. HAMILTONMercedes23+0.465
6L. NORRISMcLaren23+0.591
7S. PEREZRed Bull23+0.692
8M. VERSTAPPENRed Bull23+0.732
9K. MAGNUSSENHaas25+0.897
10V. BOTTASAlfa Romeo24+0.985
11N. HULKENBERGHaas221.019
12L. LAWSONAlphaTauri271.165
13E. OCONAlpine251.241
14L. STROLLAston Martin251.270
15O. PIASTRIMcLaren231.341
16Y. TSUNODAAlphaTauri271.357
17G. ZHOUAlfa Romeo251.455
18P. GASLYAlpine241.704
19L. SARGEANTWilliams282.207
20A. ALBONWilliams53.438

Komentiraj

22 komentara

  1. Pirelli Ultrasoft
    Mistery Prikaži

    Ferrari izgleda dobro.
    Red Bull u problemima ili samo fulali postavke? Kako god, nisu ove sezone bili u ovakvom zaostatku pa makar to bilo j na slobodnim treninzima.
    Znam, sanjam pustite me.



    20

    0
  2. Nova tehnicka direktiva TD018 cini se ocito pogađa Red Bull vise nego ocekivano. Nove promjene nisu samo vezane za preveliku fleksibilnost krila, nego se odnose i na podnicu i podnu dasku. Prica se da su timovi pronasli nacin da se podna daska ne istrosi vise od dozvoljenog (izolacijskim materijalima između šasije i daske ili s pričvrsnim vijcima u dasci, kako bi se manje gulila). Svi ti trikovi s podnicom su sada gotovi s novom direktivom u Singapuru.



    10

    0
    • Ovo s podnicom je direktiva 039 ali sada dopunjena dodatkom 1.3, vijci koji su virili iz “daske” podnice 2-3milimetra (možda i više) blokirali da podnica grebe po podu sad toga više nema, isto tako one” skije” od metala što su ekipe postavile na podnicu da smanje grebanje po podu nisam siguran je li i to zabranjeno, nećemo saznati dok ne vidimo nečiju podnicu. Slušao sam šefove ekipe prije treninga, Stella kaže da ovo neće usporiti RB desetinku, a Toto kaže da će ih značajno usporiti sad neznam koliko ima istine, vidjet ćemo sutra.



      3

      0
      • Toro Rosso
        25_321 Prikaži

        Ne treba zuriti sa zakljuccima. Niti konkurencija jos nema pojma hoce li to imati utjecaja na RB. Nadaju se, naravno, da hoce. Moze u pitanju biti samo Singapur i promasaj u pocetnom podesenju bolida.

        Za dasku (TD039) sumnjam da ce imati bitan utjecaj, ali za krilca vec nisam siguran. Perez se zalio da mu se u svakoj zoni kocenja cini da ce se sudariti. Mozda to moze uputiti na neki efekt zbog ‘ispravljanja’ prednjeg krila, sto bi se eventualno zbog direktive moglo desavati malo drukcije (pa i remeti aerodinamiku otraga). Ako sad balans postane problem u par utrka, bit ce jasnije.



        2

        0
  3. Red Bull
    grga Prikaži

    A gdje je gušter?



    3

    1
  4. Ferrari
    jura718 Prikaži
    x1

    Lijepo, lijepo. Znači, opet ću se nadati. Vjerojatno će i kvale dobro proći. Onda ću jedva čekati nedjelju, pa poslije trke kad se Ferrari opet zezne, žena će mi opet reci da sam budala jer i ona vidi da od Ferrarija ništa. Klasičan F1 vikend



    36

    0
  5. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Opet daju nadu 💪 kvale ce reci di se nalazimo ovaj vikend ,rip guster



    5

    0
  6. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Sada mi crveni možemo kao zabludjeli Hajdukovci pisati #vrime je :-D



    7

    1
  7. Red Bull će to riješiti bez problema
    No bilo bi jako zanimljivo da Ferrari ,Mercedes ,Mclaren Aston Martin budu brži od Red Bulla ,uh to bi bio show a do tada ostaje nam Moto GP gdje su utrke ludnica !
    Uh ,baš me zanima kome bi gušter u kvalama mogao donijeti sreću🙃


    0

    0
  8. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Zna li neko ako uzmem tv pro oce li biti uracunato sto sam kupia tv acces,jer tv acces nema live


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni