Dva Ferrarija i drugi su trening u Singapuru završili na prve dvije pozicije, ali ovaj put u drugoj formaciji – Carlos Sainz je ostao ispred Charlesa Leclerca i to sa samo 18 tisućinki sekunde prednosti.
Ponovo su, barem po njihovim standardima, u problemima bila dva Red Bulla. Sergio Perez završio je trening na osmoj, a Max Verstappen na devetoj poziciji, što samo potvrđuje najave Verstappena da na ovoj stazi neće imati prednost na koju su naviknuti ove sezone.
Treći je tako bio George Russell u Mercedesu, ispred Fernanda Alonsa u Aston Martinu i Lewisa Hamiltona u drugom Mercedesu. Brži od Red Bullova bio je i Lando Norris u značajno nadograđenom McLarenu.
Probleme s pogonskom jedinicom imao je Alexander Albon koji je zbog toga odradio samo pet krugova.
U ovih sat vremena nismo vidjeli nijednu žutu zastavu, a GP vikend se nastavlja sutra kad je u 11:30 sati na rasporedu posljednji slobodni trening.
P | Vozač | Ekipa | Krugovi | + |
---|---|---|---|---|
1 | C. SAINZ | Ferrari | 26 | 1’32.120 |
2 | C. LECLERC | Ferrari | 27 | +0.018 |
3 | G. RUSSELL | Mercedes | 25 | +0.235 |
4 | F. ALONSO | Aston Martin | 25 | +0.358 |
5 | L. HAMILTON | Mercedes | 23 | +0.465 |
6 | L. NORRIS | McLaren | 23 | +0.591 |
7 | S. PEREZ | Red Bull | 23 | +0.692 |
8 | M. VERSTAPPEN | Red Bull | 23 | +0.732 |
9 | K. MAGNUSSEN | Haas | 25 | +0.897 |
10 | V. BOTTAS | Alfa Romeo | 24 | +0.985 |
11 | N. HULKENBERG | Haas | 22 | 1.019 |
12 | L. LAWSON | AlphaTauri | 27 | 1.165 |
13 | E. OCON | Alpine | 25 | 1.241 |
14 | L. STROLL | Aston Martin | 25 | 1.270 |
15 | O. PIASTRI | McLaren | 23 | 1.341 |
16 | Y. TSUNODA | AlphaTauri | 27 | 1.357 |
17 | G. ZHOU | Alfa Romeo | 25 | 1.455 |
18 | P. GASLY | Alpine | 24 | 1.704 |
19 | L. SARGEANT | Williams | 28 | 2.207 |
20 | A. ALBON | Williams | 5 | 3.438 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari izgleda dobro.
Red Bull u problemima ili samo fulali postavke? Kako god, nisu ove sezone bili u ovakvom zaostatku pa makar to bilo j na slobodnim treninzima.
Znam, sanjam pustite me.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo bi lijepo vidjeti borbu.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda testiraju
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nova tehnicka direktiva TD018 cini se ocito pogađa Red Bull vise nego ocekivano. Nove promjene nisu samo vezane za preveliku fleksibilnost krila, nego se odnose i na podnicu i podnu dasku. Prica se da su timovi pronasli nacin da se podna daska ne istrosi vise od dozvoljenog (izolacijskim materijalima između šasije i daske ili s pričvrsnim vijcima u dasci, kako bi se manje gulila). Svi ti trikovi s podnicom su sada gotovi s novom direktivom u Singapuru.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo s podnicom je direktiva 039 ali sada dopunjena dodatkom 1.3, vijci koji su virili iz “daske” podnice 2-3milimetra (možda i više) blokirali da podnica grebe po podu sad toga više nema, isto tako one” skije” od metala što su ekipe postavile na podnicu da smanje grebanje po podu nisam siguran je li i to zabranjeno, nećemo saznati dok ne vidimo nečiju podnicu. Slušao sam šefove ekipe prije treninga, Stella kaže da ovo neće usporiti RB desetinku, a Toto kaže da će ih značajno usporiti sad neznam koliko ima istine, vidjet ćemo sutra.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne treba zuriti sa zakljuccima. Niti konkurencija jos nema pojma hoce li to imati utjecaja na RB. Nadaju se, naravno, da hoce. Moze u pitanju biti samo Singapur i promasaj u pocetnom podesenju bolida.
Za dasku (TD039) sumnjam da ce imati bitan utjecaj, ali za krilca vec nisam siguran. Perez se zalio da mu se u svakoj zoni kocenja cini da ce se sudariti. Mozda to moze uputiti na neki efekt zbog ‘ispravljanja’ prednjeg krila, sto bi se eventualno zbog direktive moglo desavati malo drukcije (pa i remeti aerodinamiku otraga). Ako sad balans postane problem u par utrka, bit ce jasnije.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A gdje je gušter?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
u boxu, oštri kanđe za sutrašnji pp
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
FIA navodno razmatra uvođenje nove “zastave”, za životinje na stazi 😉😁
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lijepo, lijepo. Znači, opet ću se nadati. Vjerojatno će i kvale dobro proći. Onda ću jedva čekati nedjelju, pa poslije trke kad se Ferrari opet zezne, žena će mi opet reci da sam budala jer i ona vidi da od Ferrarija ništa. Klasičan F1 vikend
36
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tradicija…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet daju nadu 💪 kvale ce reci di se nalazimo ovaj vikend ,rip guster
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sada mi crveni možemo kao zabludjeli Hajdukovci pisati #vrime je :-D
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Velika gospa je prošla a Hajduk je još u igri za titulu.
Možda ima šanse i za Ferrari. Čuda se događaju.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Red Bull će to riješiti bez problema
No bilo bi jako zanimljivo da Ferrari ,Mercedes ,Mclaren Aston Martin budu brži od Red Bulla ,uh to bi bio show a do tada ostaje nam Moto GP gdje su utrke ludnica !
Uh ,baš me zanima kome bi gušter u kvalama mogao donijeti sreću🙃
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teško,verstapen ima nadnaravne moći
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zna li neko ako uzmem tv pro oce li biti uracunato sto sam kupia tv acces,jer tv acces nema live
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da moras prvo ic na cancel subscription pa onda uzet f1tvpro a onda shodno tome mislim da je i cijena ista. Jedino ako mozes uzet refund za prepstale mjesece trenutne pretplate, ako netko ima iskustva sa time.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo sto kaze f1tv site
Upgrading a subscription
Head to the F1 TV website here.
Sign in with your e-mail address and Password.
Select the person icon in the top right-hand corner of the screen.
Select ‘Manage Account’
Select ‘My Subscriptions’
Click ‘Cancel Subscription’ link located under your next payment date.
Select a reason for Cancellation and click ‘Yes, Cancel’.
Select ‘Upgrade’ and then complete the appropriate upgrade journey.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo to sam ucinio ali nije vratilo nego naplatilo jos jednom punu cijenu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa da. Cancel i onda si na nuli. A nema klasicini upgrade na nivo vise.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nesto si zeznuo. Kontaktiraj support.
0
0