Carlos Sainz ostvario je najbolje vrijeme kvalifikacija ovogodišnje VN Italije. Njemu će se u prvom startnom redu pridružiti Max Verstappen kojem će u leđa iz drugog startnog reda gledati Charles Leclerc i George Russell.
Q1
Sukladno alternativnoj alokaciji guma ovoga vikenda, prve suhe kvalifikacije od VN Mađarske otvorene su tako da su vozači u prvoj kvalifikacijskoj rundi vremena morali postavljati na hard komponenti guma. Također, kako bi se spriječile gužve te nagomilavanje bolida u zadnjem sektoru u trenutku kada se vozači spremaju za brzi krug, posebno za kvalifikacije na snazi bila je nova direktiva kojom je propisano maksimalno vrijeme koje vozači smiju provesti između dviju safety car linija. To znači da su vozači od safety car linije koja se nalazi nakon izlaska iz boksa i safety car linije koja se nalazi pri ulasku u boks smjeli voziti maksimalno vrijeme od 1 minutu i 41 sekundi.
Nakon kvara zbog curenja ulja na kraju trećeg treninga, bolid Sergija Pereza doživio je promjenu motora u vremenu do kvalifikacija. Vozači su bili dovoljno puni goriva za nekoliko krugova koji su poslužili da dovedu hard gume na optimalnu temperaturu. Norris i Ocon su imali bliski susret na ulasku u Parabolicu, dok je Francuz također desnim dijelom bolida imao izlet u šljunak i tako oštetio podnicu.
Najbrži je bio Verstappen, a kao petorka s najsporijim vremenima nakon prvog kruga kvalifikacija ispali su Zhou, oba Alpinea Gaslyja i Ocona, Magnussen te Stroll.
Q2
Medium komponenta iznjedrila je kao prve na stazu bolide Red Bulla čiji je Verstappen ostvario najbolje vrijeme dok ga s trona nije svrgnuo Sainz koji je tim krugom postao prvi vozač ispod 1:21. Vozači Mercedesa odradili su svoje prve pokušaje nakon svih ostalih, no Lewis Hamilton napravio je krug dovoljan tek za 12. mjesto.
Tijekom pripreme za drugi brzi krug vidjeli smo popriličnu gužvu i borbu za pozicije. Kao pobjednik izašao je Verstappen koji je postao najbrži vozač drugog kruga kvalifikacija ispred Ferrarija Leclerca i Sainza. Lewis Hamilton popravio je vrijeme iz svog prvog pokušaja i tako završio na šestoj poziciji.
Kao i na treninzima, Williamsovi bolidi su se pokazali kao najbrži na pravcu što je pokazao Albon ušavši u najboljih 10. Nažalost, isto nije uspio napraviti i njegovi timski kolega Sargeant koji je bio najsporiji u drugom dijelu kvalifikacija.
U top 10 još nisu upali Tsunoda, Lawson, Hülkenberg te Bottas.
Q3
Konačno na najmekšoj komponenti, vozači su mogli pokazati najbolje od sebe i svojih bolida. Kao i svake godine u Monzi, momčadi su do samog kraja čekale da netko izađe iz boksa kako bi se svi ostali poredali iza njega i tako dobili slipstream.
Prvi brzi pokušaj otvorio je Red Bull izašavši kao prvi s Verstappenom kao predvodnikom koji je davao zavjetrinu Perezu. Verstappen je u svom brzom krugu lijevom stranom bolida dotaknuo šljunak na izlazu iz druge šikane i postavio vrijeme koje je potom oboreno od strane oba Ferrarija. Sainz je bio desetinku brži od Verstappena, a Leclerc samo 3 stotinke sporiji od Sainza.
Finalni brzi krug otvorio je Fernando Alonso, iza kojeg se pozicionirao Leclerc, pa Verstappen. Leclerc je dobrim krugom oborio Sainzovo vrijeme iz prvog pokušaja, a Verstappen je potom i od toga bio brži. Za subotnje slavlje Tifosa u Monzi pobrinuo se cijeli vikend brzi Carlos Sainz postavivši vrijeme za stotinku bolje od Verstappena i tako si osigurao četvrti pole position u karijeri. Dobar krug ostvario je Russell pobjedivši Pereza, a top 10 redom zaključuju Albon, Piastri, Hamilton, Norris te Alonso.
Postojala je opasnost da vozači Ferrarija budu pod istragom u vremenu nakon kvalifikacija zbog mogućeg kršenja direktive o maksimalnom vremenu između dvije safety car linije tijekom prve kvalifikacijske runde, ali nakon završetka kvalifikacija dobili smo potvrdu da od toga neće biti ništa.
Utrka se vozi sutra s početkom u 15 sati.
# | Vozač | Konstruktor | Q1 | Q2 | Q3 | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:21.965 | 1:20.991 | 1:20.294 | 20 |
2 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:21.573 | 1:20.937 | 1:20.307 | 21 |
3 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:21.788 | 1:20.977 | 1:20.361 | 21 |
4 | George Russell | MERCEDES | 1:22.148 | 1:21.382 | 1:20.671 | 21 |
5 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:21.911 | 1:21.240 | 1:20.688 | 21 |
6 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | 1:21.661 | 1:21.272 | 1:20.760 | 21 |
7 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | 1:22.106 | 1:21.527 | 1:20.785 | 24 |
8 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:21.977 | 1:21.369 | 1:20.820 | 21 |
9 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:21.995 | 1:21.581 | 1:20.979 | 23 |
10 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:22.043 | 1:21.543 | 1:21.417 | 19 |
11 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:21.852 | 1:21.594 | 15 | |
12 | Liam Lawson | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:22.112 | 1:21.758 | 15 | |
13 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | 1:22.343 | 1:21.776 | 16 | |
14 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | 1:22.249 | 1:21.940 | 14 | |
15 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | 1:21.930 | 1:21.944 | 15 | |
16 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | 1:22.390 | 8 | ||
17 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | 1:22.545 | 7 | ||
18 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:22.548 | 8 | ||
19 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:22.592 | 8 | ||
20 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:22.860 | 9 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
FERRARIJU pool a REDBULL pobjeda … jednostavno receno
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I trebat će nam bazen za suze😂
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ajmo sutra bar 2,3…. malo veselja i za nas tifose
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dam se kladit da bar jedan neće vidjet na kraju postolje. Ako sve bude islo po planu već će Ferrari naći način da ukenjaju stvar.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ja se uvijek nadam najboljem, pa se obično razočaram…. vidjet ćemo sutra 🙂
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vamos carlos 💪💪💪 sutra dupli podij bi bilo super
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako god . To bi bila ekstaza uz provalu navijača sa svih tribina po ulasku prvoga bolida u cilj prije završetka utrke. Drugi bi morali odustati od cilja i uvući se u box ako ne žele pokosti tifose ko zelenu travu (pioniri (tifosi) maleni mi smo vojska prava – svakim danom rastemo ko zelena trava)
Još 2 dva sata do početka.
Mozak mi kuha pa meljem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da se utrka ne održava u Italiji, plesnuli bi im kaznu, ovako su dobro i prošli. Sainzov krug fenomenalan, uzbudljiv bio kraj Q3, Albon ponovno fenomenalan, u njegovim rukama Williams izgleda kao FW14b. Hamilton opet ispod očekivanja, Aston gubi priključak sve više. Alpine katastrofa, iako je Ocon imao navodno neko oštećenje kad je malo zaplesao kod Ascarija.
Utrka će bit standardno, Max P1, iako se nadam P1 Sainza.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jel mi možeš reći zbog čega su bili pod istragom? nisam vidio taj dio
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uveli su pravilo da outlap na Monzi mora trajat maksimalno 109 sekundi kako se ne bi dogodio kaos što se znalo dogoditi prijašnjih godina, a dvojac iz Ferrarija je prekoračio to pravilo
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hvala
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čarlijev krug je bio 1:50,286, a Carlosov 1:58,458. Navodno nisu kažnjeni jer su se micali vozačima koji su vozili brze krugove-
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Što će poći po zlu sutra za Ferrari:
1. Max prvi ulazi u šikanu
2. Ferrari montira intermedije u boxu (čitaj: ukenja box)
3. Ferrari pojede gume prije vremena i ne prismrdi podiju
4. Kaos u prvoj šikani
5. Pobjeda Ferrarija uz pomoć Gospe od Monze
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gospo od Monze………. 🙏🙏 ……..žeži!!
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
monkeyseat – Najbliže što se mogu približiti pobjedi:
Jedan Ferrari razvali Maxa u zavoju.
Drugi Ferrari ide po pobjedu.
Alex Albon pobjedi.
Jedan Mercedes i MCL završe na postolju.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Drugi Ferrari ide po pobjedu, a Alex pobjedi. 😂😂
Sve, samo da Max ne pobjedi. 😎😎
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Carlos! Leclercov bolid sporiji na pravcima. Ne bi me iznenadilo da je opet nesta puklo na tom Ferrariju br16.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nešto puklo… Možda u glavi. Carlos ga razbija!
6
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U najgoroj Charlseovoj sezoni u F1, Carlos ispred 3 boda. Teška razbijačina
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ipak je nešto puklo. Neko drugi je uvek kriv. Sreća da nije poljubio zid u Q3.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
cenki95 .. stvarno je ovo najgora sezona CL ? a kakva je onda bila 2021. kad je
posli 13 trka također bija 6. sa 92 boda ? valjda je tada sezona bila bolja jer je ima 2,5 bodova više od 7. CS . sad je najlošija ( iako iz 13 trka ima 99 tj 7 bodova više nego 2021.) jer CS ima 3 boda više . istina , leclerc ima 2 odustajanja više pa je i to jedan od razloga zašto carlos ima više bodova ali bar jednu trku ove sezone su carlosa “štopali” u korist leclerca . valjda je zato prošlu trkupreko TR kaza “molim vas nemojte me sad usporavat” .
nije carlos iza sebe ostavija samo tim kolegu nego i maxa šta nije baš lako zar ne ? trebalo je odvozit izuzetno za to postić pa zašto onda ne priznat to ?
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja smatram da je ovo strollova sezona iz noćne more
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidjecemo u nekoliko sledecih trka… Lecler obicno u kvalama ima dvije desetinke vise od svih… tesko ce biti da je ovoliko pao.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije Leclerc nista pao, problem je globalne mantre da je Sainz nekakav prosjek. Leclerc ima najtežeg kolegu za pobijediti od svih top ekipa, the end.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Carlos je top, ali baš da CL ima najtežeg za pobijediti ne bih rekao. Mislim da Perez, Russell i Stroll ipak imaju teži posao od Leclerca.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Smr201 znaš na što sam mislio, Max treba pobijediti Pereza, Alonso Strola a Ham Russela. Po tom pitanju Ferrarijev dvojac je najizjednaceniji . Ili da ljudima dočaram jednostavnije , Sainz je dobio dva od tri najveća mlada talenta današnjice a to su Noris i Leclerc. S obzirom na formu nebi me čudilo da opet bude bolji na kraju od Leclerca a a obzirom na godine peovedene pokraj Norisa i Leclerca ako bi to uspio imao bi 4-1 score u 5 sezona po meni kontra najvećih nada sporta. Tako čega se nebi posramio ni Max Ham ili Alonso kontra tih momaka.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Karlitoooo!
Kako to da je on autsajder ispred Čarlija 🤔🤔?
I šta se sad može reći za Lancea, kakve ga sad brojke vade?
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jedva se cekam sutra razocarat kad im obojici zeznu strategiju 😂😂
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako treba neka sjebu. Ovo danas je preslatka mini pobjeda. Ne zaboravimo da je RB najbolji bolid. Vidjet ćemo što može Ferrari kroz cijelu utrku. Mislim da je gotovo nemoguće da budu konkurentni, ali nadajmo se.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cestitke ekipi i Sainzu, ne sumnjam da ce sutra nešto sjebati, a i ako im se omakne poješće ih Red Bull. Uzdravlje
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zna li spori Carlos…
Bravo.
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oduvijek si znao da je Sainz brzi od Lec i Maxa
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam Ferrarijev navijač, ali ovo je tako dobrooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! 😎😎😊😊
Za sutra, ostaje (mala) nada. Forza Ferrari.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo da se nada ne istopi do prvog zavoja ili prvog DRS-a.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Budimo realni , ne znam ni otkuda au izvukli ovo. Sve osim pobjede red bulla bi bilo čudo nad čudima povotovo od strane da ih pobijedi Ferrari koje je ove godine u prosjeku 4 ekipa po brzini.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da su uzeli i nove motore za Monzu (zadnje koje
mogu bez penalty-a). Sve za domaću stazu! Da nebi ti motori dimili za par utrka :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako pobijede danas, neka se slijedeće dvije, tri utrke slobodno dime. Ionako nisu u igri za nikakvu titulu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@sfzd
Motore i dijelove mjenjača:
https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2023%20Italian%20Grand%20Prix%20-%20New%20RNCs%20for%20this%20Competition.pdf
https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2023%20Italian%20Grand%20Prix%20-%20New%20PU%20elements%20for%20this%20Competition.pdf
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oh kako je Sky sport postao “objektivan” od kada nemaju
domaćega favorita.
Jedino što im je preostalo za utjehu nacije slaviti Sainza kao da je osvojio prvenstvo.
Nego interesantno. U Q1 Cijeli grid je završio unutar jedne sekunde.
OK, osim Strolla. Njegova je karijera u Formuli 1 ionako završila. Možda on to još to ne za jer mu je tata vlasnik ali…
Nego da li to Sky Sport još uvijek mrzi Alonsa otkada se prije dosta godina obrecnuo na odnos prema vozačima koji imaju svoj naglasak kad govore engleski jezik. (Originalna izjava iz osamdesetih mislim od Nelsona
Piqeta)
Samo su ga jednom spomenuli onako ovlaš.
Definitivno je napravio pogrešku u Q2 drugom krugu kasnio je skoro 1,5)
U Q3 je imao velikih problema.
Niti znamo kojih, niti zašto, kako, niti sekunde videa, prolaznih vremena, izvještaja nakon utrke…..
Mislim čovjek je još uvijek na trećoj poziciji u borbi za naslov prvaka.
Moraš ga spomenuti, u negativnom smislu ako treba.
Meni se čini da Aston Martin ima problema na brzim stazama (vjerojatno brzi zavoji)
Činilo mi se da i MCL ima problema na tvrdim gumama ali to ne mora biti slučaj. Možda su samo taktizirali.
Usput, koja razlika na brzoj stazi bez hrpe sporih zavoja nabacanih jedan do drugoga,
kada moraš u tri sekunde proći zavoj ubrzati usporiti ući u slijedeći zavoj…… + kiša
Danas na kvalifikacijama 0 izlijetanja,
minimum škakljivih situacija…
Ok, dobro je imati različite staze.
Još 21 sat do utrke.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max nije pronašao pola sekunde? Pitam za frenda.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Frend veli:
Postavke za utrku.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A ok, već sam mislio da je netko bio brži od Maxa. Zbunilo me jer kad je Max prvi onda je do Maxa pa rekoh je li sad do Sainza.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno da je do Sainza ipak je on klasa dokazana Čini se da je Ferari pravio bolid samo za Monzu i to samo za Q i bolid da odgovara njegovom stilu kako vele veliki znalci, jer je na svim ostalim stazama bio trubetina. Ali sutra je utrka pa se vraća sve na staro
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Carlos odličan krug, vidjet ćemo što se može sutra.
Očekujem veliku borba za mjesta na postolju, osim za prvo koje bi trebalo biti Maxovo ako se neko čudo ne dogodi
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sumnjam da će sutra Max dobiti utrku
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lako tako kad u kvalama nema strategije xD
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne možemo se ni mi McLarenovci pohvaliti s startegijom zadnjih par godina.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još nakon zandvoorta… Pohvale ne dolaze u obzir :'(
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pozdrav svima iz osunčane Monze!!!
Jedna zanimljivost od danas, bilo je predstavljanje timova ujutro i zajedno su na podij izašli iz Alpinea i Haasa, i pitali su međusobne prognoze
I Gasly je izjavio da HAAS ceka 15-16 mjesto a Hulk je rekao 8-9 za Alpine
Tako da lijepo Alpine odmah ispao u Q1
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav samo udarac karme na Gaslya i Alpine.
Svi znamo da je trebao reci Haas 8-9, bilo je toliko očigledno!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Talijani pisu da je na pravcu Red Bull bio danas najsporiji ,i da je pravo cudo da je MV ugurao bolid do 2 mijesta te da je CS odigra lukavo jer je iskoristio sciu od MV koja mu je dala 0.200.
Albon odlican,Sargent doma pa uzet De Vriesa jer je prebrzo odletio.Strol i dalje na neodredeno zaposlen pa kako god zavrsilo,koliko su bodova izgubili sa njime i di bi bili u poretku sa nekim boljim vozacem…
LH los te citam njegovu izjavu da GR ima drugi setup te zbog toga da je bolje prosao.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da bi se Schumacher uklopio u ovako strelovit Williams.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako se ne varam, u doba Seba u RB-u isto nisu imali neki top speed na brzim stazama i vozili su sa više downforcea i tako bježali u zavojima (uz odličnu trakciju na izlasku iz istih).
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
2011 je Vettel vec na ciljnoj crti dostizao svoj top speed te ga odrzavao do kraja pravca. Zbog kraceg mjenjaca i veceg downforcea je doslovno bio katapultiran iz zavoja i nitko mu nije mogao prismrdit.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istu taktiku s malo više downforcea je Max koristio i prošle godine protiv Ferrarija, s poantom da kroz zavoje lete.
0
0