Sainz osvojio pole position u Monzi!

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 8 mjeseci 4 min 55 komentara

Carlos Sainz ostvario je najbolje vrijeme kvalifikacija ovogodišnje VN Italije. Njemu će se u prvom startnom redu pridružiti Max Verstappen kojem će u leđa iz drugog startnog reda gledati Charles Leclerc i George Russell.

Q1

Sukladno alternativnoj alokaciji guma ovoga vikenda, prve suhe kvalifikacije od VN Mađarske otvorene su tako da su vozači u prvoj kvalifikacijskoj rundi vremena morali postavljati na hard komponenti guma. Također, kako bi se spriječile gužve te nagomilavanje bolida u zadnjem sektoru u trenutku kada se vozači spremaju za brzi krug, posebno za kvalifikacije na snazi bila je nova direktiva kojom je propisano maksimalno vrijeme koje vozači smiju provesti između dviju safety car linija. To znači da su vozači od safety car linije koja se nalazi nakon izlaska iz boksa i safety car linije koja se nalazi pri ulasku u boks smjeli voziti maksimalno vrijeme od 1 minutu i 41 sekundi.

Nakon kvara zbog curenja ulja na kraju trećeg treninga, bolid Sergija Pereza doživio je promjenu motora u vremenu do kvalifikacija. Vozači su bili dovoljno puni goriva za nekoliko krugova koji su poslužili da dovedu hard gume na optimalnu temperaturu. Norris i Ocon su imali bliski susret na ulasku u Parabolicu, dok je Francuz također desnim dijelom bolida imao izlet u šljunak i tako oštetio podnicu.

Najbrži je bio Verstappen, a kao petorka s najsporijim vremenima nakon prvog kruga kvalifikacija ispali su Zhou, oba Alpinea Gaslyja i Ocona, Magnussen te Stroll.

Q2

Medium komponenta iznjedrila je kao prve na stazu bolide Red Bulla čiji je Verstappen ostvario najbolje vrijeme dok ga s trona nije svrgnuo Sainz koji je tim krugom postao prvi vozač ispod 1:21. Vozači Mercedesa odradili su svoje prve pokušaje nakon svih ostalih, no Lewis Hamilton napravio je krug dovoljan tek za 12. mjesto.

Tijekom pripreme za drugi brzi krug vidjeli smo popriličnu gužvu i borbu za pozicije. Kao pobjednik izašao je Verstappen koji je postao najbrži vozač drugog kruga kvalifikacija ispred Ferrarija Leclerca i Sainza. Lewis Hamilton popravio je vrijeme iz svog prvog pokušaja i tako završio na šestoj poziciji.

Kao i na treninzima, Williamsovi bolidi su se pokazali kao najbrži na pravcu što je pokazao Albon ušavši u najboljih 10. Nažalost, isto nije uspio napraviti i njegovi timski kolega Sargeant koji je bio najsporiji u drugom dijelu kvalifikacija.

U top 10 još nisu upali Tsunoda, Lawson, Hülkenberg te Bottas.

Q3

Konačno na najmekšoj komponenti, vozači su mogli pokazati najbolje od sebe i svojih bolida. Kao i svake godine u Monzi, momčadi su do samog kraja čekale da netko izađe iz boksa kako bi se svi ostali poredali iza njega i tako dobili slipstream.

Prvi brzi pokušaj otvorio je Red Bull izašavši kao prvi s Verstappenom kao predvodnikom koji je davao zavjetrinu Perezu. Verstappen je u svom brzom krugu lijevom stranom bolida dotaknuo šljunak na izlazu iz druge šikane i postavio vrijeme koje je potom oboreno od strane oba Ferrarija. Sainz je bio desetinku brži od Verstappena, a Leclerc samo 3 stotinke sporiji od Sainza.

Finalni brzi krug otvorio je Fernando Alonso, iza kojeg se pozicionirao Leclerc, pa Verstappen. Leclerc je dobrim krugom oborio Sainzovo vrijeme iz prvog pokušaja, a Verstappen je potom i od toga bio brži. Za subotnje slavlje Tifosa u Monzi pobrinuo se cijeli vikend brzi Carlos Sainz postavivši vrijeme za stotinku bolje od Verstappena i tako si osigurao četvrti pole position u karijeri. Dobar krug ostvario je Russell pobjedivši Pereza, a top 10 redom zaključuju Albon, Piastri, Hamilton, Norris te Alonso.

Postojala je opasnost da vozači Ferrarija budu pod istragom u vremenu nakon kvalifikacija zbog mogućeg kršenja direktive o maksimalnom vremenu između dvije safety car linije tijekom prve kvalifikacijske runde, ali nakon završetka kvalifikacija dobili smo potvrdu da od toga neće biti ništa.

Utrka se vozi sutra s početkom u 15 sati.

#VozačKonstruktorQ1Q2Q3Krugovi
1Carlos SainzFERRARI1:21.9651:20.9911:20.29420
2Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:21.5731:20.9371:20.30721
3Charles LeclercFERRARI1:21.7881:20.9771:20.36121
4George RussellMERCEDES1:22.1481:21.3821:20.67121
5Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT1:21.9111:21.2401:20.68821
6Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES1:21.6611:21.2721:20.76021
7Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES1:22.1061:21.5271:20.78524
8Lewis HamiltonMERCEDES1:21.9771:21.3691:20.82021
9Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:21.9951:21.5811:20.97923
10Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:22.0431:21.5431:21.41719
11Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT1:21.8521:21.59415
12Liam LawsonALPHATAURI HONDA RBPT1:22.1121:21.75815
13Nico HulkenbergHAAS FERRARI1:22.3431:21.77616
14Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI1:22.2491:21.94014
15Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES1:21.9301:21.94415
16Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI1:22.3908
17Pierre GaslyALPINE RENAULT1:22.5457
18Esteban OconALPINE RENAULT1:22.5488
19Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:22.5928
20Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:22.8609

Odgovor

55 komentara

  1. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    FERRARIJU pool a REDBULL pobjeda … jednostavno receno



    3
    1

    2
  2. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    ajmo sutra bar 2,3…. malo veselja i za nas tifose



    20
    20

    0
  3. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Vamos carlos 💪💪💪 sutra dupli podij bi bilo super



    10
    10

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Kako god . To bi bila ekstaza uz provalu navijača sa svih tribina po ulasku prvoga bolida u cilj prije završetka utrke. Drugi bi morali odustati od cilja i uvući se u box ako ne žele pokosti tifose ko zelenu travu (pioniri (tifosi) maleni mi smo vojska prava – svakim danom rastemo ko zelena trava)

      Još 2 dva sata do početka.
      Mozak mi kuha pa meljem.


      0
      0

      0
  4. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Da se utrka ne održava u Italiji, plesnuli bi im kaznu, ovako su dobro i prošli. Sainzov krug fenomenalan, uzbudljiv bio kraj Q3, Albon ponovno fenomenalan, u njegovim rukama Williams izgleda kao FW14b. Hamilton opet ispod očekivanja, Aston gubi priključak sve više. Alpine katastrofa, iako je Ocon imao navodno neko oštećenje kad je malo zaplesao kod Ascarija.
    Utrka će bit standardno, Max P1, iako se nadam P1 Sainza.



    6
    5

    1
  5. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Što će poći po zlu sutra za Ferrari:
    1. Max prvi ulazi u šikanu
    2. Ferrari montira intermedije u boxu (čitaj: ukenja box)
    3. Ferrari pojede gume prije vremena i ne prismrdi podiju
    4. Kaos u prvoj šikani
    5. Pobjeda Ferrarija uz pomoć Gospe od Monze



    15
    14

    1
  6. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Bravo Carlos! Leclercov bolid sporiji na pravcima. Ne bi me iznenadilo da je opet nesta puklo na tom Ferrariju br16.



    2
    0

    2
    • Michael Schumacher
      Veljko Prikaži

      Nešto puklo… Možda u glavi. Carlos ga razbija!



      6
      -3

      9
      • Ayrton Senna
        cenki95 Prikaži

        U najgoroj Charlseovoj sezoni u F1, Carlos ispred 3 boda. Teška razbijačina



        11
        9

        2
        • Michael Schumacher
          Veljko Prikaži

          Ipak je nešto puklo. Neko drugi je uvek kriv. Sreća da nije poljubio zid u Q3.



          3
          0

          3
        • avalon Prikaži

          cenki95 .. stvarno je ovo najgora sezona CL ? a kakva je onda bila 2021. kad je
          posli 13 trka također bija 6. sa 92 boda ? valjda je tada sezona bila bolja jer je ima 2,5 bodova više od 7. CS . sad je najlošija ( iako iz 13 trka ima 99 tj 7 bodova više nego 2021.) jer CS ima 3 boda više . istina , leclerc ima 2 odustajanja više pa je i to jedan od razloga zašto carlos ima više bodova ali bar jednu trku ove sezone su carlosa “štopali” u korist leclerca . valjda je zato prošlu trkupreko TR kaza “molim vas nemojte me sad usporavat” .
          nije carlos iza sebe ostavija samo tim kolegu nego i maxa šta nije baš lako zar ne ? trebalo je odvozit izuzetno za to postić pa zašto onda ne priznat to ?



          10
          6

          4
        • Vw
          Crni molo Prikaži

          Ja smatram da je ovo strollova sezona iz noćne more


          0
          -1

          1
      • Ferrari
        nelinjo Prikaži

        Vidjecemo u nekoliko sledecih trka… Lecler obicno u kvalama ima dvije desetinke vise od svih… tesko ce biti da je ovoliko pao.



        2
        -2

        4
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Nije Leclerc nista pao, problem je globalne mantre da je Sainz nekakav prosjek. Leclerc ima najtežeg kolegu za pobijediti od svih top ekipa, the end.



          7
          6

          1
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Carlos je top, ali baš da CL ima najtežeg za pobijediti ne bih rekao. Mislim da Perez, Russell i Stroll ipak imaju teži posao od Leclerca.



          1
          1

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Smr201 znaš na što sam mislio, Max treba pobijediti Pereza, Alonso Strola a Ham Russela. Po tom pitanju Ferrarijev dvojac je najizjednaceniji . Ili da ljudima dočaram jednostavnije , Sainz je dobio dva od tri najveća mlada talenta današnjice a to su Noris i Leclerc. S obzirom na formu nebi me čudilo da opet bude bolji na kraju od Leclerca a a obzirom na godine peovedene pokraj Norisa i Leclerca ako bi to uspio imao bi 4-1 score u 5 sezona po meni kontra najvećih nada sporta. Tako čega se nebi posramio ni Max Ham ili Alonso kontra tih momaka.



          7
          7

          0
  7. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Bravo Karlitoooo!
    Kako to da je on autsajder ispred Čarlija 🤔🤔?
    I šta se sad može reći za Lancea, kakve ga sad brojke vade?



    6
    -2

    8
  8. Nando
    andrej12 Prikaži

    Jedva se cekam sutra razocarat kad im obojici zeznu strategiju 😂😂



    10
    10

    0
    • Chequered Flag
      AnteF1 Prikaži

      Ako treba neka sjebu. Ovo danas je preslatka mini pobjeda. Ne zaboravimo da je RB najbolji bolid. Vidjet ćemo što može Ferrari kroz cijelu utrku. Mislim da je gotovo nemoguće da budu konkurentni, ali nadajmo se.



      6
      6

      0
  9. F1puls Portal
    Testarossa Prikaži

    Cestitke ekipi i Sainzu, ne sumnjam da ce sutra nešto sjebati, a i ako im se omakne poješće ih Red Bull. Uzdravlje



    4
    4

    0
  10. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Zna li spori Carlos…
    Bravo.



    7
    4

    3
  11. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Nisam Ferrarijev navijač, ali ovo je tako dobrooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! 😎😎😊😊
    Za sutra, ostaje (mala) nada. Forza Ferrari.



    14
    13

    1
  12. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Oh kako je Sky sport postao “objektivan” od kada nemaju
    domaćega favorita.
    Jedino što im je preostalo za utjehu nacije slaviti Sainza kao da je osvojio prvenstvo.
    Nego interesantno. U Q1 Cijeli grid je završio unutar jedne sekunde.
    OK, osim Strolla. Njegova je karijera u Formuli 1 ionako završila. Možda on to još to ne za jer mu je tata vlasnik ali…

    Nego da li to Sky Sport još uvijek mrzi Alonsa otkada se prije dosta godina obrecnuo na odnos prema vozačima koji imaju svoj naglasak kad govore engleski jezik. (Originalna izjava iz osamdesetih mislim od Nelsona
    Piqeta)
    Samo su ga jednom spomenuli onako ovlaš.
    Definitivno je napravio pogrešku u Q2 drugom krugu kasnio je skoro 1,5)
    U Q3 je imao velikih problema.
    Niti znamo kojih, niti zašto, kako, niti sekunde videa, prolaznih vremena, izvještaja nakon utrke…..
    Mislim čovjek je još uvijek na trećoj poziciji u borbi za naslov prvaka.
    Moraš ga spomenuti, u negativnom smislu ako treba.

    Meni se čini da Aston Martin ima problema na brzim stazama (vjerojatno brzi zavoji)
    Činilo mi se da i MCL ima problema na tvrdim gumama ali to ne mora biti slučaj. Možda su samo taktizirali.

    Usput, koja razlika na brzoj stazi bez hrpe sporih zavoja nabacanih jedan do drugoga,
    kada moraš u tri sekunde proći zavoj ubrzati usporiti ući u slijedeći zavoj…… + kiša

    Danas na kvalifikacijama 0 izlijetanja,
    minimum škakljivih situacija…
    Ok, dobro je imati različite staze.

    Još 21 sat do utrke.



    7
    6

    1
  13. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Max nije pronašao pola sekunde? Pitam za frenda.



    1
    1

    0
  14. Shell
    FernandoMclaren Donator Prikaži

    Bravo Carlos odličan krug, vidjet ćemo što se može sutra.
    Očekujem veliku borba za mjesta na postolju, osim za prvo koje bi trebalo biti Maxovo ako se neko čudo ne dogodi



    6
    6

    0
  15. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Lako tako kad u kvalama nema strategije xD



    11
    11

    0
  16. Ferrari
    kimaliki Prikaži

    Pozdrav svima iz osunčane Monze!!!

    Jedna zanimljivost od danas, bilo je predstavljanje timova ujutro i zajedno su na podij izašli iz Alpinea i Haasa, i pitali su međusobne prognoze
    I Gasly je izjavio da HAAS ceka 15-16 mjesto a Hulk je rekao 8-9 za Alpine

    Tako da lijepo Alpine odmah ispao u Q1



    6
    6

    0
  17. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Talijani pisu da je na pravcu Red Bull bio danas najsporiji ,i da je pravo cudo da je MV ugurao bolid do 2 mijesta te da je CS odigra lukavo jer je iskoristio sciu od MV koja mu je dala 0.200.
    Albon odlican,Sargent doma pa uzet De Vriesa jer je prebrzo odletio.Strol i dalje na neodredeno zaposlen pa kako god zavrsilo,koliko su bodova izgubili sa njime i di bi bili u poretku sa nekim boljim vozacem…
    LH los te citam njegovu izjavu da GR ima drugi setup te zbog toga da je bolje prosao.



    2
    2

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.