Verstappen i Perez nastavljaju u dominantnom tonu, a Ocon, de Vries, Gasly i Alonso popunili su prvih 6 pozicija.
Dugo očekivani trening u Barceloni, vizavi testiranja novih komponenti na bolidima u poznatim uvjetima na stazi s koje ekipe imaju salve povijesnih podataka počeo je bez prevelikih uzbuđenja. Pirelli je momčadima servirao nekoliko dodatnih setova hard guma u svrhu testiranja nove konfiguracije koja bi trebala pratiti napredak momčadi u brzini zbog kojeg se trenutne gume naprežu iznad predviđene granice.
Vrijedi spomenuti da od ove godine treći sektor izgleda drugačije – vozači više neće prolaziti kroz šikanu nego kroz puno brži vanjski zavoj koji je dosad služio kao izlazna zona, što bi trebalo ubrzati vremena krugova za desetak sekundi, kao i poboljšati utrkivanje s obzirom na mogućnost uzimanja boljeg zaleta u DRS zonu na startno-ciljnom pravcu.
Mogli smo vidjeti primjenu nekolicine tehnika za testiranje aerodinamičkih komponenti – Aston Martin je na Alonsov prednji dio bolida montirao rešetke sa senzorima, a Red Bull je na bolidima Pereza i Verstappena pošpricao lijevi kraj stražnjeg krila rijetkom bojom kako bi imali bolji uvid u strujanje zraka u zavojima.
Detaljnije o novim nadogradnjama: Ferrari se odlučio za novi dizajn poklopca za motor i bočnih usisnika. Mercedes se nada konkretnijem uvidu u performanse novog aerodinamičkog dizajna nakon što su konačno napustili “zero-pods” filozofiju, budući da u Monaku zbog specifičnosti staze nisu saznali mnogo. Red Bull je priredio redizajn bočnih rubova podnice, a McLaren se nada rastu forme, iako najveći paket nadogradnji najavljuje tek za Silverstone. Ljubitelji nestandardnih livreja moći će ponovo uživatu u prevladavajuće bijelom izdanju McLarena kojeg smo vidjeli i prošli tjedan u Monaku.
Vremenska prognoza zasad predviđa pljuskove tijekom vikenda, što bi moglo dodatno začiniti utrku kao što je to slučaj bio i prošli tjedan u Monaku, a očekuje se da će drugi trening koji je na rasporedu u 17 sati biti kišni.
P | Vozač | Momčad | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:14.606 | 31 | |
2 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:15.374 | +0.768s | 31 |
3 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:15.418 | +0.812s | 27 |
4 | Nyck De Vries | AlphaTauri Honda RBPT | 1:15.504 | +0.898s | 26 |
5 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:15.545 | +0.939s | 26 |
6 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:15.547 | +0.941s | 23 |
7 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:15.689 | +1.083s | 21 |
8 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:15.694 | +1.088s | 27 |
9 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:15.726 | +1.120s | 26 |
10 | George Russell | Mercedes | 1:15.753 | +1.147s | 31 |
11 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:15.783 | +1.177s | 24 |
12 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:15.845 | +1.239s | 28 |
13 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 1:15.906 | +1.300s | 23 |
14 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 1:15.915 | +1.309s | 26 |
15 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:15.939 | +1.333s | 24 |
16 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 1:15.978 | +1.372s | 23 |
17 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:16.353 | +1.747s | 25 |
18 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:16.461 | +1.855s | 27 |
19 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 1:16.506 | +1.900s | 29 |
20 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:16.630 | +2.024s | 27 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Budi prvi koji će napisati komentar!
Evo
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hard guma u svrhu testiranja nove konfiguracije koja bi trebala pratiti napredak momčadi u brzini zbog kojeg se trenutne gume naprežu iznad predviđene granice.
Naprezu se previse dok Max moze slobodno s mediumom iz monaca nastavit vozit i imao bi konkuretna vremena 🤣
8
1