Verstappen i Perez nastavljaju u dominantnom tonu, a Ocon, de Vries, Gasly i Alonso popunili su prvih 6 pozicija.
Dugo očekivani trening u Barceloni, vizavi testiranja novih komponenti na bolidima u poznatim uvjetima na stazi s koje ekipe imaju salve povijesnih podataka počeo je bez prevelikih uzbuđenja. Pirelli je momčadima servirao nekoliko dodatnih setova hard guma u svrhu testiranja nove konfiguracije koja bi trebala pratiti napredak momčadi u brzini zbog kojeg se trenutne gume naprežu iznad predviđene granice.
Vrijedi spomenuti da od ove godine treći sektor izgleda drugačije – vozači više neće prolaziti kroz šikanu nego kroz puno brži vanjski zavoj koji je dosad služio kao izlazna zona, što bi trebalo ubrzati vremena krugova za desetak sekundi, kao i poboljšati utrkivanje s obzirom na mogućnost uzimanja boljeg zaleta u DRS zonu na startno-ciljnom pravcu.
Mogli smo vidjeti primjenu nekolicine tehnika za testiranje aerodinamičkih komponenti – Aston Martin je na Alonsov prednji dio bolida montirao rešetke sa senzorima, a Red Bull je na bolidima Pereza i Verstappena pošpricao lijevi kraj stražnjeg krila rijetkom bojom kako bi imali bolji uvid u strujanje zraka u zavojima.
Detaljnije o novim nadogradnjama: Ferrari se odlučio za novi dizajn poklopca za motor i bočnih usisnika. Mercedes se nada konkretnijem uvidu u performanse novog aerodinamičkog dizajna nakon što su konačno napustili “zero-pods” filozofiju, budući da u Monaku zbog specifičnosti staze nisu saznali mnogo. Red Bull je priredio redizajn bočnih rubova podnice, a McLaren se nada rastu forme, iako najveći paket nadogradnji najavljuje tek za Silverstone. Ljubitelji nestandardnih livreja moći će ponovo uživatu u prevladavajuće bijelom izdanju McLarena kojeg smo vidjeli i prošli tjedan u Monaku.
Vremenska prognoza zasad predviđa pljuskove tijekom vikenda, što bi moglo dodatno začiniti utrku kao što je to slučaj bio i prošli tjedan u Monaku, a očekuje se da će drugi trening koji je na rasporedu u 17 sati biti kišni.
P | Vozač | Momčad | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:14.606 | 31 | |
2 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:15.374 | +0.768s | 31 |
3 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:15.418 | +0.812s | 27 |
4 | Nyck De Vries | AlphaTauri Honda RBPT | 1:15.504 | +0.898s | 26 |
5 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:15.545 | +0.939s | 26 |
6 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:15.547 | +0.941s | 23 |
7 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:15.689 | +1.083s | 21 |
8 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:15.694 | +1.088s | 27 |
9 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:15.726 | +1.120s | 26 |
10 | George Russell | Mercedes | 1:15.753 | +1.147s | 31 |
11 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:15.783 | +1.177s | 24 |
12 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:15.845 | +1.239s | 28 |
13 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 1:15.906 | +1.300s | 23 |
14 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 1:15.915 | +1.309s | 26 |
15 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:15.939 | +1.333s | 24 |
16 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 1:15.978 | +1.372s | 23 |
17 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:16.353 | +1.747s | 25 |
18 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:16.461 | +1.855s | 27 |
19 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 1:16.506 | +1.900s | 29 |
20 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:16.630 | +2.024s | 27 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budi prvi koji će napisati komentar!
Evo
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hard guma u svrhu testiranja nove konfiguracije koja bi trebala pratiti napredak momčadi u brzini zbog kojeg se trenutne gume naprežu iznad predviđene granice.
Naprezu se previse dok Max moze slobodno s mediumom iz monaca nastavit vozit i imao bi konkuretna vremena 🤣
8
1