Izdvojeno

Domenicali: Ne možemo intervenirati po pitanju Red Bullove dominacije

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Izvršni direktor Formule 1 Stefano Domenicali kaže da kao čelnik F1 ne smije intervenirati po pitanju Red Bullove dominacije.

Podsjetimo, ekipa iz Milton Keynesa je i ove godine svojim vozačima isporučila najbolji bolid, a dok se konkurenti spotiču i ne pokazuju znakove značajnijeg napretka – Max Verstappen i Sergio Perez su pobijedili na svih pet utrka ove sezone.

Aston Martinov Fernando Alonso se istaknuo kao prvi konkurent, ali već sad zaostaje 44 boda za Verstappenom.

“Ove godine treba se reći istina: Red Bull je odradio bolji posao od drugih, to je činjenica. No, ne bih htio uraniti s izjavama da je prvenstvo već gotovo.”

“Ne možemo intervenirati u performanse ekipa. Siguran sam da će se posljedice financijskog pravilnika osjetiti s tehničke strane.”

Povezani članak Odobreno uvođenje nove specifikacije guma od Silverstonea

Komentiraj

15 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Zato svaki put kad se poredak stisne (npr. 2021.) i kad imamo neizvjesnu borbu nekoliko timova tijekom sezone, onda mijenjate pravila 🫡



    5

    1
    • Već prije toga je odlučeno da se promjene pravila….



      1

      2
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Pravila su smisljena 2019e, a svi se sjecamo kako je proslo to prvenstvo. Deja vu mozda.
      Ovu godinu treba jednostavno odgledat, pustit da drugi dio sezone ekipe malo stignu RB kad oni stanu sa razvojem i prebace se na sljedecu godinu i onda se nadat da ce nagodinu bit bolje. I ovdje opet imamo deja vu jer je taj ciklus bio i sa Mercedesom.

      Bilo kakvo prisilno interveniranje bi dovelo do toga da jedna ekipa profitira od toga a lako se moze dogoditi da intervencija jos vise pase RBu i onda corak, jer realno nitko nezna sto tocno cini taj bolid toliko dobrim i vjv se radi o cijelom sklopu i tu ih ne mogu tako lako uskopiti.

      Idemo uzivat u borbama iza RBa.



      6

      1
  2. Da je to ferrari već bi vozio 20kg kojekakvih senzora.



    12

    0
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    tko im je kriv kada prenose samo borbe za prvo mjesto. A takvih žestokih borbi ima unatrag 10 godina u sredini poretka da je milina gledati….kada bi to prikazivali.



    5

    0
    • Točno to. Formula 1 je natjecanje konstruktora i kao takva uvijek će imati dominantnu momčad većinu vremena i to tako treba biti.
      Kao što si rekao problem je u prijenosu utrke jer redatelj, a i komentatori ne prate trkaće priče iz sredine poretka, nikad ne čujemo team radio momčadi iza osim ako nije neki sudar… Pokažu neko pretjecanje, ali nemaš pojma tko i zašto.
      Trebali bi se malo više fokusirati na akciju, a ne samo na lidere i opravdavanja Hamiltona i Mercedesa (Sky F1)



      2

      1
  4. …još jedan koji se uzdigao do razine vlastite nesposobnosti…pri tome ne mislim da rb treba ograničavati….



    4

    0
  5. Pravila se mogu pojednostaviti, pa kome paše a kome ne, nek se snađe.

    Svi gume po izboru, po pravilniku.
    Svi motori iste kubikaže, po pravilniku.
    Vanjski gabariti bolida po pravilniku.
    Količina goriva po pravilniku
    Sve ostalo … kemijajte društvo.

    Nemojte se žaliti ako netko ima manji/veći pritisak u gumama, troši više/manje goriva… i ostali sitnice. Hoće turbo(neće turbo. “Priljepci” po šasiji, aerodizajn …
    Pa da vidimo tko je domišljatiji. Svatko snosi svoj rizik…

    LP



    1

    2
  6. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    A TD po pitanju sigurnosti ne utječu na nečije performanse?


    0

    0
  7. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Bude išla klasična promjena pravilnika za koju godinu kada se napokon drugi približe, baš kao i pred dvije godine. Pa iznova čuđenje od kuda nova dominacija.



    4

    0
  8. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Haha posljedice financijskog pravilnika se osjećaju. Ali ne kod RB-a već upravo obrnuto.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni