Pirelli je objavio kako je FIA odobrila njihov zahtjev za uvođenjem nove specifikacije guma s čvršćom konstrukcijom od Velike nagrade Velike Britanije nadalje.
Ekskluzivni dobavljač guma za F1 tražio je promjenu usred sezone zbog povećanih performansi ovogodišnjih bolida u smislu brzine i downforcea u odnosu na podatke iz predsezone, a također očekuju da će one dodatno porasti tijekom sezone.
“Primjerice, vrijeme za pole position u Miamiju bilo je gotovo dvije sekunde brže nego prošle godine, a isti napredak viđen je i u utrkama”, rekao je čelnik Pirelli Motorsporta Mario Isola.
“Pirellijev simulacijski rad nije usmjeren samo na dobavljanje proizvoda koji ostvaruje ciljane i tražene performanse, već je uvijek bio usmjeren i na anticipaciju potencijalnih problema te brzu reakciju na njih.”
U proizvodnji guma nove specifikacije koristit će se materijali koji su se razvijali za 2024., a oni bi trebali učiniti gume otpornijima, bez utjecaja na ostale tehničke parametre i njihovo ponašanje na stazi.
Gume će prije uvođenja na 11. utrci sezone u Silverstoneu biti isprobane tijekom prvih dvaju treninga na osmom vikendu u Španjolskoj mjesec dana ranije.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Počelo je… Kome će to najviše koristiti? Ferrariju? Oni nekako najviše pate od ubrzane potrošnje. Ili će RB biti još brži?
Nadam se samo da će svi biti u mogućnosti jače pritiskati, a ne da se pola utrke razmišlja o njegovanju guma
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrariju neće sigurno.
Prije da će ih još usporiti.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Usporiti će sve jer će biti tvrđe. Ferrariju će možda to i odgovarati jer će se manje trošiti. RB i sad treba par krugova da ih pošteno zagrije, a sa novom konstrukcijom će im to biti i više otežano
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferari je najgori na najtvrdjoj komponenti .
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoji već elementarno pravilo formule 1 – svaka promjena će negativno utjecati na performanse Ferrarija. Što god dirnu Ferrari će potonuti dalje.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pre bih rekao da ce Mercedes da profitira vec su smanjili DRS jos sad gume da im se srede i bice bolje.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Netko ima fetiš na te gume…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto ima fetiš na latex.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedesu je bilo dosta blamaže (a i Ferrariju)
Otišli su u Pirelli i rekli im ako nešto ne poduzmu Pirelli gume se više neće moći fizički montirati niti na jedan novoproizvedeni Mercedes.
“Nećete tako ponižavati našu princezu. Eno je tamo u mraku pije normabele ” U Silvertsonu ima da bude na pobjedničkom postolju ili krećemo sa realizacijom upozorenja.
Ne kužim što ne valja s ovogodišnjim gumama?
Sada ćemo opet dobiti do kraja sezone isključivo jednu promjenu guma.
Jedna stvar je ako su sve momčadi nezadovoljne gumama.
Druga je stvar ako samo nekima (nekada sa vrha poretka)
To samo znači da su drugi napravili bolji posao.
Meni je bezveze u pola sezone mijenjati gume koje sasvim dobro rade.
Umjesto da prilagode bolide gumama, prilagođavaju gume pojedinim bolidima.
I to baš prije Siverstona.
Ta staza nije poznata po pokušaju Maxovog ubojstva, a moglo bi se nabrojati još toga.
Englezi su tako…….. blago rećeno Lordovski nastrojeni na F1 i misle da je F1 njihova zadnja kolonija koju nisu izgubili
Daaa
11
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.motorsportweek.com/2015/03/15/10008/
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajd pogledaj neku utrku iz 2014. ili 2015. pa da vidiš koliko je Mercedesov motor bio jači… Pa morali su im preko Team radia govoriti da uspore… Od 2014.-2016. pobijedili na 51 od 59 utrka…
To je neusporedivo s RB-om koji je na početku ovih pravila bio u nekom egalu s Ferrarijem, a tek poslije razvojem i činjenicom da je Ferrari Ferrari, postao dominantan… A da i ne zaboravimo na podizanje podnice jer se Merc žalio i njegovi vozači glumili stanare staračkog doma…
13
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel tvrdiš da se horner nije žalio?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Janez
Ne, nego ti uspoređuješ neusporedivo.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li se netko sjeća promjene specifikacija guma u sredini sezone, jer ja Ferrari 2012 napravio brz bolid koji ne jede gume, a RB nije mogao završiti utrku bez 2 odlaska u box. Pa su gledali Ferrariju u leđa nakon 5 ili 6 utrka. Sada ista priča. Zato manje pratim F1 jer to više nije nadmetanje uspješnosti konstruktora i vozača, već je u pozadini politika od kako se Berni polakomio za guranjem prvog crnca za svjetskog prvaka F1, a sve ne bi li povećao gledanost i zaradu…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je bilo 2013 nakon Silverstonea, tad su u prosjeku 3 do 4 puta isli u box.
Dotad je RB bio brzi ali vise trosio gume pa je Alonso imao sanse, nakon toga vise nije bilo sanse i onda je poslije ljetne stanke Vettel dobio 9 utrka za redom.
Ferrari iz 2012 je bio u prosjeku 0.8 sekundi sporiji od tada najbrzeg Mclarena, RB 0.1 sekundu sporiji, i pravo je cudo da ga je Alonso drzao u trci za naslov do zadnjih krugova. Zaostatci su iz sluzbene analize super vremena te sezone.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baterijo sto je neusporedivo? Dominirali su tada oni,sada ovi,kenjaju jedni i drugi, muljaju svi osim ferrarija
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
OK, istina, ali ovdje pričamo o ovosezonskim promjenama.
Ovaj puta je potpuno drugačije. Gume se jako troše.
I što god da urade neće se približiti R.B. jer su oni napravili posao sa DRS-om
Njih muči bezbožničko drugo mjesto Aston Martina.
Aston Martin ima Mercedesov motor i bivše R.B. mehaničare.
Dobro su iskoristili obije šanse.
Prijašnjih godina momčadi koje su dobivale motore od Mercedesa, Ferrarija….. nisu ništa napravile.
Isto tako se možeš prisjetiti izjave vlasnika R:B.-a kada su prestali pobjeđivati da će se povući iz motosporta zbog promjene pravilnika.
Uvijek kuka onaj kome smeta.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi iz Mercedesa tvrde da je pola astonovog bolida njihovo,ovo iz RB tvrde da je druga polovica njihova
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, brži su nego lani što je i logično. Tako je skoro svake godine dok su na snazi ista pravila. No ako nema problema sa gumama, gume traju i ne pucaju, čemu izmjena guma onda? Pogodovanje nekome opet ili?
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz godine u godinu, ovaj sport sebi dozvoljava neviđene lakrdije i cirkus. Ne znam da postoji slična situacija na vrhunskom nivou bilo kojeg sporta, da se 5 do 12 donose neke velike odluke po pitanju tehničkih ili sportskih pravilnika, a kamo li u toku sezone. Pa zamislite samo da neko pred knockout fazu Lige prvaka odluči promijeniti sastav travnjaka “jer se previše troši i potencijalne neravnine mogu dovesti do povrede igrača” ili pred playoff NBA odluče malo ispuhati lopte i staviti čvršće obruče “jer se ovi preglasno čuju pri kontaktu s loptom”….
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gume H u miamiju koje su koristili večinom svi u drugom stintu i to jako dugačkom, kada su ih svi potrošili do određenog sloja, netko nakon 4-5 kruga, netko nakon 15, radili su podjednaka vremena, jer gap im nije gotovo uopče više rastao. tu prvenstveno mislim na bolide 4 vodeče momčadi.
sad je samo pitanje dali će ti slojevi biti pojačani kako bi svi imali neki kontinuitet na početku. jer rbr nije toliko brži po krugu a da to ove tri momčadi ne mogu pratiti ili biti bolji.
naravno da bi se tu rbr trebao prvi pobuniti, jer oni su eto svojom inženjerskom domišljatoću uspjeli sastaviti bolid prema pravilima i da im čuva gume.
nego je tu u pozadini očiti druga igra. fia traži novog gumara, a Michelin je rekao šta misli o cirkusu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da bi mi navijaci mecke,neki od njih trebali bit malo realniji.
Neki imaju oci ali ne vide.
Koju je prednost imao Mercedes ovih 6,7,8 godina nije imala ni jedna momcad jos,koliko poguranaca od sudaca,fie,gledanja fie na jedno oko za mecku a mikroskopom trazenja dali sve stima za druge momcadi.
Ferarri je imao tajni dogovor sa Fiom,sad Red Bull je prosao blago sa kaznom i to nije bilo fer,ali kad god je mecki trebala mama Fia vecinom je bila dostupna za razliku prema drugim ekipama.
Sjetimo se guma,dasa,spaljivanja ulja,felge itd.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sta je sa dasom? Isto kao drs sada
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ulje je imao još netko drugi. O
To se zaboravlja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je, nakon par godina dok su skuzili u cemu je fora kod Mercedesovog party moda. I onda ovi to tako zabrane da je Mercedes uspio ugurati novi motor koji moze trositi ulje do kraja godine a ostali ne.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Ferrari mislio da će Mercedes ispoštovati džentlmenski dogovor🤣
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.autosport.com/f1/news/fresh-formula-1-engine-oil-burn-intrigue-ahead-of-monza-clampdown-4996340/4996340/
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naivčine.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad ce Max jos lakse uzet najbrzi krug na 50 krugova starom Hardu…can’t wait.
3
0