I vozači Alpinea komentiraju direktorove riječi: Svi smo mi razočarani

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 12 mjeseci 2 min 20 komentara

Alpineovi vozači Esteban Ocon i Pierre Gasly su komentirali izjave direktora Alpinea Laurenta Rossija nakon Velike nagrade Miamija. Naime, Rossi je izrazio frustracije ne baš sjajnim početkom sezone, a nije se libio kritizirati šefa ekipe Otmara Szafnauera.

Ekipa iz Enstonea je prošle godine završila na četvrtom mjestu u konstruktorskom poretku, a za ovu sezonu su očekivali u najmanju ruku zadržavanje te pozicije kao “prvih od ostatka” iza Ferrarija, Mercedesa i Red Bulla. Međutim, Alpine je bodove uspio osvojiti na samo tri od pet dosadašnjih utrka, te se nalaze na šestoj poziciji u konstruktorskom poretku, iza McLarena.

Dvostruki bodovi iz Miamija donekle ih mogu utješiti, ali Rossi svejedno inzistira da će biti ozbiljnih posljedica ako se uskoro ne preokrene forma ekipe.

Esteban Ocon kaže:

“Ja sam usredotočen na utrkivnje. Moj posao je isporučiti rezultate na stazi i izvući maksimum iz bolida.”

Njihov novi vozač Pierre Gasly kaže da ekipe konstantno razgovara s direktorom Alpinea Rossijem i s direktorom Renaulta Lucom de Meom:

“Konstantno razgovaramo s Laurentom i Lucom, kao i sa svim drugim članovima ekipe. Mislim da smo svi mi razočarani početkom sezone jer u prve četiri utrke sezone nismo uspjeli kapitalizirati na prilikama koje su se ukazale. Zato je dobro da smo u Miamiju s oba bolida osvajali bodove.”

Gasly vjeruje da Alpine ide u dobrom smjeru:

“Naravno da želimo više, želimo se boriti s Mercedesom i Ferrarijem i dečkima ispred nas. Mislim da ne zaostajemo tako puno.”


Odgovor

20 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Alpine puno laje, ali nista ne grize. I pred proslu sezonu su najavljivali pobjednicki bolid i napad na titulu, a bili su prosjek u njihovim najboljim utrkama. Meni se taj Szafnauer cini kao dosta nesposoban lik, gdje god je bio ista prica. Ne znam je li to laganje neki njegov nacin navlacenja sponzora…



    4
    4

    0
    • Mclaren
      kimi-f1 Prikaži

      NIsu čak ni tako spori, malo ima fali do druge tri ekipe, ali boli što je Aston ispred. Ja čak vjerujem da bi se mogli priključiti u tu borbu, još da imaju top vozača…



      1
      1

      0
    • avalon Prikaži

      Yura … “Meni se taj Szafnauer cini kao dosta nesposoban lik, gdje god je bio ista prica.” možda bi ti se manje činilo da je szafnauer dosta nesposoban da pogledaš krajnje rezultate/plasmane FI od 2009. do kraja 2017. u alpinu je doša lani početkom sezone na poziciju šefa tima , tim je u odnosu na 2021. napredova jedno misto i završili su sezonu ka best of the rest .
      jučer čitamo o financijskom osiguravanju budžeta alpine za sljedećih 10 godina , a kako je financijski bilo prije jer alpina je zapravo ex renault . jesu li imali sredstava ka i RB , MB , ferrari ? i sad bi oni po rossiu kad je tek od lani budžet ograničen svima na 145 milja $ trebali uči u borbu sa onima koji su do nedavno trošili pun kur više od renaulta ? i sam rossi je izjavija da je budžet osiguran za sljedećih 10 godina cifra koju tim iz enstonea nikada nije imao toliko dugo u kontinuitetu. ne branim optmara ali zar nije tačno ovo šta je kaza “Najveći dio posla na performansama bolida odrađuje se u Enstoneu i Viryju…” to potvrđuje i nedavna izjava tosta “Inženjeri mi kažu da dobro napredujemo, ali ne vjerujem im više. Želim vidjeti rezultate na štoperici jer je to jedino što je bitno.” a di su inžinjeri “stacionirani” , uz stazu ili u tvornici ? i šta mogu otmar , franz ili bilo koji šef tima uradit ako ili kad inžinjeri podbace ? je li npr otmar kriv šta je ocon u bahreinu kažnjen zbog krivog postavljanja na startnoj liniji , zbog toga šta njegovi mehaničari nisu ispravno odradili kaznu ili zbog prebrze vožnje u boxu ?
      uvik se “puca” po neomiljenima bili u pitanju šefovi ili vozači . “pucalo” se i ismijavalo ( zbog izgleda) binotta , je li sad ferrari bolji sa Vasseurom na čelu tima ? lani sa “nesposobnim” binottom su posli 5 trka bili na P 1 u konstruktorskom , leclerc je vodija u prvenstvu . sada posli 5 trka carlos ka bolje plasirani je 5. u prvenstvu , ferrari 4. u konstruktorskom . baš dobro šta je otiša nesposobni mattia , a doša sposobni frederick . otmaru se ne priznaje dobar , ma ne dobar , s obzirom na budžet FI odličan rad možda samo zato jer je upa u nesuglasice sa alonsom i zato ga se omalovažava ?
      usprkos lošem startu , bakuu alpin bi i sad trenutno bija na P 4 da nije bilo one konfuzije u australiji . tu su se nakon restarta dobro “provukli” u odnosu na vozače alpine jer gasly je bija ispred norrisa , a ocon ispred piastria .


      0
      -2

      2
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Manje-više sve što si napisao stoji osim dijela u kojem pišeš da nije on kriv za razna događanja što su ih imali na stazi posebno u Bahreinu. Nije kriv, ali je njegova direktna odgovornost. Pa ono odustajanje u Australiji kad su se međusobno izbacili…takve stvari se u dobro vođenoj ekipi ne događaju. Na njemu je da takve šlampavosti svede na minimum


        0
        0

        0
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Što se tiče Alpinea, donekle se slažem, ali činjenica je da u timu još uvijek sve stvari ne rade kao urica i da ima konfuzije i nesnalaženja, a upravo je to (uz osiguravanje budžeta) posao šefa. I da, lanjski loš odnos sa Alonsom je isto dio tog nesnalaženja i petljanja. Šef ne mora ići svima niz dlaku, ali kad se postavlja autoritarno onda se i to radi zbog boljih rezultata u konačnici (npr. Toto). Otmarovi sukobi su donosili samo svađu i zlu krv. Vidjet ćemo kako će biti u ostatku sezone…

        Što se tiče Ferrarija, uopće se ne slažem. Binotto je imao novi set pravila, cijelu godinu, cijeli budžet i dekoncentriranu konkurenciju da se spremi za prošlu godinu. I dok je tehnički dio odradio korektno, ostatak tima je bio u rasulu – katastrofalne taktike, procjene, koordinacija na utrkama i slično. Razvoj kroz sezonu je isto tako bio nikakav. Na kraju su se svi složili da je greška što nije ostao u tehnici. Ne kažem da je Vasseur sjajan, za to je prerano. Ali dobio je tim koji je isposvađan i u rasulu, bez glave i repa. Bolid je naslijedio od Binotta i takav je kakav je. Uz sve to mora se priznati da ove godine nije bilo taktičkih grešaka i da je sve funkcioniralo iznenađujuče dobro. Imali su kvarove koji se više ne pojavljuju i Leclercove greške. Bolid je spor i nije uopće napredovao u odnosu na druge i na prošlu sezonu, i to je ćinjenica. Sad mu je glavni ispit brzina razvoja u ovoj sezoni.



        1
        1

        0
      • Renault
        Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

        @Avalon

        To sve što si napisao možda i stoji, ali Otmar je kriv što je momčad napustio jedan od najboljih vozača ikad, koji će UVIJEK donijeti rezultat ako mu bolid to dopusti, tj. ako ne crkne prije cilja, a i ona sramota sa Piastrijem, ispali su ko kakva seljačka zadruga, a ne ozbiljna momčad Formule 1. Ako ništa, samo zbog ove dvije stvari debeli mora dobit nogu.



        5
        4

        1
  2. Honda
    dzeno Prikaži

    Evo osma sezona kao fabrički tim ne da nisu do sada napravili šampionski bolid nego ni pobjednički koji bi tu i tamo uzeo pobjedu neku,sramota.Propali projekat.


    0
    0

    0
  3. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Fali im Alonso. Da je on kojim slučajem ostao u Alpine osvojio bi koji bod više, bljesnuo bi nekim brzim krugom, napravio neko iznenađenje na iskustvo i znanje i sada ne bi toliko kukali.
    Sreća njegova pa ode.



    8
    8

    0
  4. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    Bogu hvala da je netko relevantan kritizirao debelog krmka Otmara i rezultate ekipe. Ovo je katastrofa, otkad su se vratili 2016. stalno najavljuju nešto, nekakve borbe za vrh, prva mjesta, a sve stoji na mjestu. Mislim da su vozači ok, mada mi je žao što je Alonso otišao (zbog navedenog krmka) , jer je bolji od Gaslyja, al dobro ae.

    Rossi se pravi pametan, a i on snosi veliki dio krivice, mislim da je Abiteboul kakav god da je bio, bio bolji od Otmara, a i ova promjena imena i imidža iz Renault u Alpine mi nije legla, ali šta je tu je.
    Nada umire zadnja tako da se stvarno nadam da će stvari krenuti nabolje.



    1
    0

    1
  5. Blue Flag
    sinjski ushtipci Prikaži

    Godinama Alphine(nekad Renault) djeluje bezživotno ali isprike su uvijek spremne. Kada se preuzeli momčad od Lotusa tada su rekli da se u momcad nije investrialo, a sada kada se investiralno opet ništa. Spadaju u istu kategoriju kao i Ferarri



    1
    1

    0
  6. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Koliko im je vrijedio Alonso.
    Koliko im nedostaje Alonso.
    Gazde Alpniea išle su se kockati sa vozačkim postavama zbog potencijalnog ugovora s mladom nadom.
    Alonso je u tome vidio uvredu, jer ako bi mali potpisao Alonso bi dobio nogu.
    Na kraju je Alonso povukao prvi potez i otišao, ovaj puta u pravome smijeru, a Alpine je ostao bez ijednog od dva željena vozača.
    A tek kada ih je pogodila “sretna vijest” o konkurentnosti ovogodišnjeg bolida u odnosu na prošlu godinu.
    Potpuno su promašili.
    Bit će sretni ako završe na istom mjestu – sedmom, na kojem je prošle godine završio Aston Martin, a ekipa iz Aston Martina neće biti sretna ako završi na njihovom prošlogodišnjem rezultatu – četvrtom mjestu.
    Puno su jači i bez problema ulaze u duele s Ferrarijem i Mercedesom.



    7
    7

    0
  7. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    PITSTOP kaze:Pa ono odustajanje u Australiji kad su se međusobno izbacili…takve stvari se u dobro vođenoj ekipi ne događaju.
    Nije da nekog branim ali zar nisu i u tako hvaljenom Red Bullu se MV i DR izbacili,u Ferrariju SV i CL,mecki di je sef jedan TW sudar imali NR i LH.
    A sto se tice MB i Ferrarija u talijanskim medijima se dosta prica o tome da je bas MB ostavio kaos i slamperaj te sada FV pokusava dovest u red.
    Vecina tifosa citajuci njihove komentare smatra da FV radi dobro ali da treba vremena.



    3
    3

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Ni jedna ekipa nije imuna na probleme i nitko nije bezgrešan ili savršen.
      Ali u “pravim” ekipama se iz takvih grešaka nešto nauči. Ovi nikako da nauče već dosta godina


      0
      0

      0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.