Alpineovi vozači Esteban Ocon i Pierre Gasly su komentirali izjave direktora Alpinea Laurenta Rossija nakon Velike nagrade Miamija. Naime, Rossi je izrazio frustracije ne baš sjajnim početkom sezone, a nije se libio kritizirati šefa ekipe Otmara Szafnauera.
Ekipa iz Enstonea je prošle godine završila na četvrtom mjestu u konstruktorskom poretku, a za ovu sezonu su očekivali u najmanju ruku zadržavanje te pozicije kao “prvih od ostatka” iza Ferrarija, Mercedesa i Red Bulla. Međutim, Alpine je bodove uspio osvojiti na samo tri od pet dosadašnjih utrka, te se nalaze na šestoj poziciji u konstruktorskom poretku, iza McLarena.
Dvostruki bodovi iz Miamija donekle ih mogu utješiti, ali Rossi svejedno inzistira da će biti ozbiljnih posljedica ako se uskoro ne preokrene forma ekipe.
Esteban Ocon kaže:
“Ja sam usredotočen na utrkivnje. Moj posao je isporučiti rezultate na stazi i izvući maksimum iz bolida.”
Njihov novi vozač Pierre Gasly kaže da ekipe konstantno razgovara s direktorom Alpinea Rossijem i s direktorom Renaulta Lucom de Meom:
“Konstantno razgovaramo s Laurentom i Lucom, kao i sa svim drugim članovima ekipe. Mislim da smo svi mi razočarani početkom sezone jer u prve četiri utrke sezone nismo uspjeli kapitalizirati na prilikama koje su se ukazale. Zato je dobro da smo u Miamiju s oba bolida osvajali bodove.”
Gasly vjeruje da Alpine ide u dobrom smjeru:
“Naravno da želimo više, želimo se boriti s Mercedesom i Ferrarijem i dečkima ispred nas. Mislim da ne zaostajemo tako puno.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alpine puno laje, ali nista ne grize. I pred proslu sezonu su najavljivali pobjednicki bolid i napad na titulu, a bili su prosjek u njihovim najboljim utrkama. Meni se taj Szafnauer cini kao dosta nesposoban lik, gdje god je bio ista prica. Ne znam je li to laganje neki njegov nacin navlacenja sponzora…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
NIsu čak ni tako spori, malo ima fali do druge tri ekipe, ali boli što je Aston ispred. Ja čak vjerujem da bi se mogli priključiti u tu borbu, još da imaju top vozača…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Yura … “Meni se taj Szafnauer cini kao dosta nesposoban lik, gdje god je bio ista prica.” možda bi ti se manje činilo da je szafnauer dosta nesposoban da pogledaš krajnje rezultate/plasmane FI od 2009. do kraja 2017. u alpinu je doša lani početkom sezone na poziciju šefa tima , tim je u odnosu na 2021. napredova jedno misto i završili su sezonu ka best of the rest .
jučer čitamo o financijskom osiguravanju budžeta alpine za sljedećih 10 godina , a kako je financijski bilo prije jer alpina je zapravo ex renault . jesu li imali sredstava ka i RB , MB , ferrari ? i sad bi oni po rossiu kad je tek od lani budžet ograničen svima na 145 milja $ trebali uči u borbu sa onima koji su do nedavno trošili pun kur više od renaulta ? i sam rossi je izjavija da je budžet osiguran za sljedećih 10 godina cifra koju tim iz enstonea nikada nije imao toliko dugo u kontinuitetu. ne branim optmara ali zar nije tačno ovo šta je kaza “Najveći dio posla na performansama bolida odrađuje se u Enstoneu i Viryju…” to potvrđuje i nedavna izjava tosta “Inženjeri mi kažu da dobro napredujemo, ali ne vjerujem im više. Želim vidjeti rezultate na štoperici jer je to jedino što je bitno.” a di su inžinjeri “stacionirani” , uz stazu ili u tvornici ? i šta mogu otmar , franz ili bilo koji šef tima uradit ako ili kad inžinjeri podbace ? je li npr otmar kriv šta je ocon u bahreinu kažnjen zbog krivog postavljanja na startnoj liniji , zbog toga šta njegovi mehaničari nisu ispravno odradili kaznu ili zbog prebrze vožnje u boxu ?
uvik se “puca” po neomiljenima bili u pitanju šefovi ili vozači . “pucalo” se i ismijavalo ( zbog izgleda) binotta , je li sad ferrari bolji sa Vasseurom na čelu tima ? lani sa “nesposobnim” binottom su posli 5 trka bili na P 1 u konstruktorskom , leclerc je vodija u prvenstvu . sada posli 5 trka carlos ka bolje plasirani je 5. u prvenstvu , ferrari 4. u konstruktorskom . baš dobro šta je otiša nesposobni mattia , a doša sposobni frederick . otmaru se ne priznaje dobar , ma ne dobar , s obzirom na budžet FI odličan rad možda samo zato jer je upa u nesuglasice sa alonsom i zato ga se omalovažava ?
usprkos lošem startu , bakuu alpin bi i sad trenutno bija na P 4 da nije bilo one konfuzije u australiji . tu su se nakon restarta dobro “provukli” u odnosu na vozače alpine jer gasly je bija ispred norrisa , a ocon ispred piastria .
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Manje-više sve što si napisao stoji osim dijela u kojem pišeš da nije on kriv za razna događanja što su ih imali na stazi posebno u Bahreinu. Nije kriv, ali je njegova direktna odgovornost. Pa ono odustajanje u Australiji kad su se međusobno izbacili…takve stvari se u dobro vođenoj ekipi ne događaju. Na njemu je da takve šlampavosti svede na minimum
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Što se tiče Alpinea, donekle se slažem, ali činjenica je da u timu još uvijek sve stvari ne rade kao urica i da ima konfuzije i nesnalaženja, a upravo je to (uz osiguravanje budžeta) posao šefa. I da, lanjski loš odnos sa Alonsom je isto dio tog nesnalaženja i petljanja. Šef ne mora ići svima niz dlaku, ali kad se postavlja autoritarno onda se i to radi zbog boljih rezultata u konačnici (npr. Toto). Otmarovi sukobi su donosili samo svađu i zlu krv. Vidjet ćemo kako će biti u ostatku sezone…
Što se tiče Ferrarija, uopće se ne slažem. Binotto je imao novi set pravila, cijelu godinu, cijeli budžet i dekoncentriranu konkurenciju da se spremi za prošlu godinu. I dok je tehnički dio odradio korektno, ostatak tima je bio u rasulu – katastrofalne taktike, procjene, koordinacija na utrkama i slično. Razvoj kroz sezonu je isto tako bio nikakav. Na kraju su se svi složili da je greška što nije ostao u tehnici. Ne kažem da je Vasseur sjajan, za to je prerano. Ali dobio je tim koji je isposvađan i u rasulu, bez glave i repa. Bolid je naslijedio od Binotta i takav je kakav je. Uz sve to mora se priznati da ove godine nije bilo taktičkih grešaka i da je sve funkcioniralo iznenađujuče dobro. Imali su kvarove koji se više ne pojavljuju i Leclercove greške. Bolid je spor i nije uopće napredovao u odnosu na druge i na prošlu sezonu, i to je ćinjenica. Sad mu je glavni ispit brzina razvoja u ovoj sezoni.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Avalon
To sve što si napisao možda i stoji, ali Otmar je kriv što je momčad napustio jedan od najboljih vozača ikad, koji će UVIJEK donijeti rezultat ako mu bolid to dopusti, tj. ako ne crkne prije cilja, a i ona sramota sa Piastrijem, ispali su ko kakva seljačka zadruga, a ne ozbiljna momčad Formule 1. Ako ništa, samo zbog ove dvije stvari debeli mora dobit nogu.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo osma sezona kao fabrički tim ne da nisu do sada napravili šampionski bolid nego ni pobjednički koji bi tu i tamo uzeo pobjedu neku,sramota.Propali projekat.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A eto uzeli su tu jednu pobjedu sa Oconom, ali svi znamo da je to čista sreća zbog Mercedesove greške i naravno fenomenalnog Alonsa. Doduše, treba pohvalit i Ocona, jer je odvezao fenomenalnu trku bez greške pod stalnim pritiskom Vettela.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fali im Alonso. Da je on kojim slučajem ostao u Alpine osvojio bi koji bod više, bljesnuo bi nekim brzim krugom, napravio neko iznenađenje na iskustvo i znanje i sada ne bi toliko kukali.
Sreća njegova pa ode.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bogu hvala da je netko relevantan kritizirao debelog krmka Otmara i rezultate ekipe. Ovo je katastrofa, otkad su se vratili 2016. stalno najavljuju nešto, nekakve borbe za vrh, prva mjesta, a sve stoji na mjestu. Mislim da su vozači ok, mada mi je žao što je Alonso otišao (zbog navedenog krmka) , jer je bolji od Gaslyja, al dobro ae.
Rossi se pravi pametan, a i on snosi veliki dio krivice, mislim da je Abiteboul kakav god da je bio, bio bolji od Otmara, a i ova promjena imena i imidža iz Renault u Alpine mi nije legla, ali šta je tu je.
Nada umire zadnja tako da se stvarno nadam da će stvari krenuti nabolje.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
thejudge13 jučer piše (nagađa) da je otmar do imole bivši.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Niko sretniji od mene.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadam se Binottu. I da se Alpineu 2024-2025 dogodi Ferrari 2022 godine.
Mattia, ako ovo kojim slučajem čitaš, sad ti je šansa…..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mogao bi Rossi biti bivši, jer performanse su njegov, a ne Otmarov posao. Binotto neće doći na Otmarovo nego na Rossijevo mjesto, ako će doći.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teško da će Rossi otići tako lako. On je zadužen za kompletan projekt Alpine, dakle i proizvodnju njihovih automobila, i za nastupe u drugim serijama. A prodaja ide vrlo dobro od ulaska Alpine u F1. Sad su predstavili i novi model.
Iako mislim da je on veći problem od Otmara
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kod nas navijača Renaulta, McLarena i Ferrarija nada nikad ne umire. Kao kod braće Trotter: Slijedeće godine u ovo isto vrijeme…..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Godinama Alphine(nekad Renault) djeluje bezživotno ali isprike su uvijek spremne. Kada se preuzeli momčad od Lotusa tada su rekli da se u momcad nije investrialo, a sada kada se investiralno opet ništa. Spadaju u istu kategoriju kao i Ferarri
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko im je vrijedio Alonso.
Koliko im nedostaje Alonso.
Gazde Alpniea išle su se kockati sa vozačkim postavama zbog potencijalnog ugovora s mladom nadom.
Alonso je u tome vidio uvredu, jer ako bi mali potpisao Alonso bi dobio nogu.
Na kraju je Alonso povukao prvi potez i otišao, ovaj puta u pravome smijeru, a Alpine je ostao bez ijednog od dva željena vozača.
A tek kada ih je pogodila “sretna vijest” o konkurentnosti ovogodišnjeg bolida u odnosu na prošlu godinu.
Potpuno su promašili.
Bit će sretni ako završe na istom mjestu – sedmom, na kojem je prošle godine završio Aston Martin, a ekipa iz Aston Martina neće biti sretna ako završi na njihovom prošlogodišnjem rezultatu – četvrtom mjestu.
Puno su jači i bez problema ulaze u duele s Ferrarijem i Mercedesom.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
PITSTOP kaze:Pa ono odustajanje u Australiji kad su se međusobno izbacili…takve stvari se u dobro vođenoj ekipi ne događaju.
Nije da nekog branim ali zar nisu i u tako hvaljenom Red Bullu se MV i DR izbacili,u Ferrariju SV i CL,mecki di je sef jedan TW sudar imali NR i LH.
A sto se tice MB i Ferrarija u talijanskim medijima se dosta prica o tome da je bas MB ostavio kaos i slamperaj te sada FV pokusava dovest u red.
Vecina tifosa citajuci njihove komentare smatra da FV radi dobro ali da treba vremena.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ni jedna ekipa nije imuna na probleme i nitko nije bezgrešan ili savršen.
Ali u “pravim” ekipama se iz takvih grešaka nešto nauči. Ovi nikako da nauče već dosta godina
0
0