Max Verstappen odnio je svoju drugu ovogodišnju pobjedu, ispred Hamiltona i Alonsa. Utrka je završila u proceduri rolling starta, a obilježena je sa čak tri crvene zastave.
Melbournške sunčane zrake unijele su dašak nostalgije, uzbuđenja i dozvale su mnoge uspomene iz prethodnih sezona, a već prvi krug današnje utrke stvorio je novu i to ne lijepu za Ferrari. Charles Leclerc je u trećem zavoju prenadobudno skrenuo, ne računavši na postojanje Strollovog bolida te se izbacio iz utrke nasukavši se na šljunku nakon udara u Kanađaninov Aston Martin. Uslijedio je safety car, a poredak prvih 5 pozicija nakon starta bio je Russell, Hamilton, Verstappen, Sainz, Alonso. Nakon što se SC povukao uslijedila je jako zanimljiva potjera između vodećeg trojca, koju je skratio Albon izvrtanjem u drugom sektoru. Ponovni izlazak safety cara za kraći pitstop iskoristili su vodeći Russell te Sainz, koji su prokleli svoju sudbinu kad je kontrola utrke izvjesila crvenu zastavu jedan krug poslije. Zbog mogućnosti za promjenu guma tijekom crvene zastave, Russell i Sainz više nisu mogli računati na prednost odrađenog zaustavljanja u boksu u odnosu na ostale vozače, čime je vodstvo utrke preuzeo Hamilton.
Vidjeli smo novi standing start koji je donio nešto manje uzbuđenja u odnosu na početak, a već s prvom mogućnošću otvaranja DRS-a Verstappen je strahovitom brzinom na pravcu otpuhnuo Hamiltona za vodstvo utrke. U trenutku kad je i Alonso ušao unutar sekunde od Hamiltona, doživjeli smo novi šok za Russella kojem je u pretposljednjem zavoju otkazao motor. Russell se parkirao kod izlaza iz boksa, a kontrola utrke proglasila je virtualni safety car.
U nastavku smo vidjeli uzbudljivu borbu u sredini poretka, a istaknuo se Sainz u Ferrariju koji je dobrim pretjecanjima napredovao s 11. do 4. mjesta. Perez se također probijao kroz poredak, ali nešto sporije od očekivanog iako je imao nekoliko atraktivnih pretjecanja.
Igru mačke i miša vidjeli smo između Alonsa i Hamiltona koji je podsjetio na neka prošla vremena sa sebi svojstvenim blef izjavama o gumama preko timskog radija. U momentu kad smo očekivali miran kraj utrke, s 4 kruga prije kraja Kevin Magnussen je stražnjim desnim kotačem zagrebao barijeru te ostao bez istog. Zbog zaustavljanja Haasa na stazi najprije smo očekivali VSC, a kontrola utrke je odlučila da je incident vrijedan punog SC-a koji se krug nakon pretvorio u još jednu crvenu zastavu!
Dobili smo i treći standing start koji je prouzrokovao nezapamćeni kaos u Albert Parku. Seriju kolizija inicirao je Sainz koji je izbacio Alonsa, a nakon brojnih izbjegavajućih manevara totalni sudar imali su Gasly i Ocon nakon čega je izvješena još jedna, treća crvena zastava. Alonso, kao veliki tragičar restarta, požurio je upozoriti momčad da bi poredak trebao biti vraćen na krug ranije, a ponudio je i primjer slične situacije s prošlogodišnjeg Silverstonea.
Utrka se konačno privela kraju još jednim restartom, ali ovaj put iza sigurnosnog automobila i bez utrkivanja. S obzirom na to da vozači u prethodnom pokušaju nisu prošli nijedan sektor – uspostavio se posljednji poznati poredak, ali bez bolida koji su odustali. Katastrofalan dan za Ferrari zapečatila je kazna od 5 sekundi za Sainza zbog sudara s Alonsom zbog koje je Sainz završio tek dvanaesti.
P | Vozač | Momčad | Krugovi | + |
---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 58 | 2:32:38.371 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 58 | +0.179s |
3 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 58 | +0.769s |
4 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 58 | +3.082s |
5 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 58 | +3.320s |
6 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 58 | +3.701s |
7 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 58 | +4.939s |
8 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 58 | +5.382s |
9 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 58 | +5.713s |
10 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 58 | +6.052s |
11 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 58 | +6.513s |
12 | Carlos Sainz | Ferrari | 58 | +6.594s |
13 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 56 | DNF |
14 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 56 | DNF |
15 | Nyck De Vries | AlphaTauri Honda RBPT | 56 | DNF |
16 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 56 | DNF |
17 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 52 | DNF |
– | George Russell | Mercedes | 17 | DNF |
– | Alexander Albon | Williams Mercedes | 6 | DNF |
– | Charles Leclerc | Ferrari | 0 | DNF |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
bez komentara
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova FIA žešča sprdačina.F1 pod htino netko iz EU mora kupit.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sterilnost na vrhuncu..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bog me ubio, ako ovaj cirkus nije sve zbog Netflixa!? Ovo je KATASTROFA!
29
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pomislio sam istu stvar.. pa ovo ne trebaju niti montirat za seriju.. samo puste u skracenoj verziji s dramaticnom glazbom u pozadini
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve cesce se dogadja ovakav cirkus nebi me cudilo da ameri u saradnji sa DTS rade ovo zbog para. Inace sto se tice Sainca ne bi me cudilo da mu poniste kaznu posle trke.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koja je ovo jeb… lakrdija. Ovo nema veze s mozgom. Koji debili. Sve za šou…
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nema smisla ovo gledat!
Od nepotrebih crvenih zastava do kazne za Sainza.
Dakle covjek dobie kaznu koju sluzi iza sc a Alonso vracen gdje je bio, dok Stroll izbaci Lecreca u prvom krugu nista
Bravo FIA top poosal TOP
8
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc je sam sebe izbacio
28
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda je i Alonso sam sebe izbacio
2
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
razlika nebo-zemlja izmedu te dvije situacije…
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nravno da su situacije nebo i zemlja.
Dao sam plus VRSV546, naravno, zbog sarkazma, čovjek se šalio, zašto mu lupate minuse.
Pregledao reply starta, usporeno, puse na moment kintakta, Stroll kriv 1/1
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bi rekao da je sam sebe izbacio, ali morao je daleko pametnije i opreznije uci u taj zavoj.
Situacija Alonso-Sainz potpuno drugacija.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta god sudci naprave u ovakvim situacijama, jedna strana će se naći oštećena i pričat će se o teorijama zavjere i slično. Velika šteta za Gaslya, Sainza i Hülkenberga koji bi s poretkom nakon krša, loma i Sainzove kazne bio konačno treći. Odličan posao Red Bulla i McLarena, Hamilton isto dobar, bolje nije moglo. Utrka s obzirom na Australiju je bila vrlo zanimljiva.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da da tako je da LULU bio izbacen iz trke sad bi kmeceo sad ovde kako sampionat namesten.
7
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sigurno,kao i što je Holandez kukao kada su ga u prvom krugu obišla dva Mercedesa i trazio kaznu🤮
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ono Maxovo plakanje je toliko licemjerno da sam ga samo poslao u recycle bin. Dečko je zaboravan.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahaha ne znan odakle ti potreba komentirat na taj način kad se nije uopće danas o njemu radilo, nemoš virovat kakve komplekse vam je čovik nabija, strašno.
Evo, ako te već zanima moje mišljenje, farsa s crvenim zastavama se mogla izbjeći izbacivanjem SC-a na stazu prva dva puta, najpošteniji poredak bi bio nakon sudara i možda s kaznom za Sainza, al opet, to je samo moje mišljenje
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne treba ti dva puta “sad “u ovoj recenici Mr. Nabrijani. Momak nije upirao prstom i govorio protiv nekoga nego o tome da uvijek postoje i jedna i druga strana, pa to moze isto tako i protiv Hamiltona biti.
A ovom prilikom cestitam i autoru na pljuvanju Hamiltona. Tako ste jadni 😉
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@msc pa to ti je šjor Vetmen, to se već zna odavno
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
LewisHamilton44 … znači šjor vetma je po tvom i mišljenju Msc3005 pluva po lewisu u svom osvrtu na trku ? šteta šta ni jedan od vas nije citira te “ispljuvke” . Ok , onda ću ja citirat … vetma 6 X spominje lewisa .
1. na početku osvrta di konstatira poredak prve trojice
2. poredak prvih 5 nakon odlaska 1. SC
3. posli izlaska sa staze 2. SC konstatira da je vodstvo preuzeja lewis
4. preticanje maxa posli SC u DRS zoni navodeći da “… je strahovitom brzinom na pravcu otpuhnuo Hamiltona za vodstvo utrke.” je li to bilo točno ili je vetma pretjera u opisu jer max je jedva preteka lewisa ? i sam button koji je komentira trku osta je zapanjen brzinom maxa/RB prilikom tog preticanja
5. zaaadni put u osvrtu je vetma spomenija LH napisavši “Igru mačke i miša vidjeli smo između Alonsa i Hamiltona koji je podsjetio na neka prošla vremena sa sebi svojstvenim blef izjavama o gumama preko timskog radija.” je li istina da je lewis mislim 2 X obavjestija pit da teško da će sa hardom dovet bolid do kraja trka , a svaki put kad ih je “obavještava” odvozija bi najbrži krug trke ? lewis je preiskusan da bi u situaciji kad “nije siguran” u trajnost guma 2 X ih dodatno “uništava” vozeči najbrže krugove . je li to onda pljuvanje vetme po LH ili njegov blef koji j ekoristija na identičan način proteklih sezona ?
pišeš “nemoš virovat kakve komplekse vam je čovik nabija, strašno.” meni se čini da je vetma u ovom slučaju tebi i Msc3005 nabija komplekse i na samo navođenje činjenica o trci i spominjanje lewisa vidite pljuvanje . ako sam u krivu daj se potrudi pa citiraj djelove di ante pljuje po lewisu ;) a možda je na mom monitoru verzija di vetma ne pljuje po lewisu , a na tvome verzija di pljuje ? :) :) :)
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@avalon upravo u dijelu o gumama. Koliki postotak team radija dođe u live prijenos? Na primjer, Hamiltonove pritužbe na gume su puštene, a Chandok je sam reka da je nekoliko vozača spominjalo pitwallu nagibe krila i opcije s gumama te potencijalna izdržljivost do kraja. Nisam siguran da se niko osim Lewisa nije žalio na gume. Odvest najbrži krug utrke ne znači da će ta guma bit dobra za 20 krugova, pa jbt ne pratiš valjda od jučer, znaš šta je management guma. Poanta je bila da je iza njega bio brzi Alonso, ukoliko Hamilton nastavi management guma neće izdržat do kraja da bude van DRS-a Alonsu, a ako pokuša pobjeći, pojest će gume, znači 2-3 kruga bi pobjega na 2s, a onda bi usporija do 1.1s prednosti, isto tako, suptilno traži neku informaciju od tima da vidi ima li Alonso kakvu primjedbu na gume eto, nacrtano ti je, jasnije?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda je najbolja verzija gdje je autor teksta Luka Softić.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I da… Vetmen u mom komentaru označava množinu, ne pojedinca, nešto slično kao X-men 😂🤣
Zapravo, šjor je možda višak, pa je ispalo da je pojedinac oslovljen, moja greška 😉
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ekipa, čitaj gore: Piše: Luka Softić
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, pa zato sam i stavio zadnji komentar
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
LewisHamilton44… a kad mi tako nacrtaš naravno da mi je jasno samo … nisi mi citira teks di vetma pljuje po lewisu . “Hamiltonove pritužbe na gume su puštene” jbga , tako je to kad u prenosu sky -a vetma određuje koji postotak tim radija ( i o čemu vozači pričaju ) će u “javnost” . nisam ni zna koliko je vetma močan samo da bi pljuva po lewisu . chandok je reka /spomija i druge vozače ali vetma namjerno nije pustija u eter njihove “opaske” pa ih nismo vidili na ekranu ka šta smo vidili lewisove . kad ti nisi siguran da se niko osim lewisa nije žalio na gume onda je sigurno tako tj da su i drugi žalili.
nažalost priznajem da F 1 pratim od jučer i zato mi je drago da me neko iskusan ( u ovom slučaju ti ) uvede u tajne menađiranja gumama . mislim da ima logike u tome šta pišeš jer i kad nisi siguran koliko će gume trajati u “kondicij” i o tome “javno” izvjestiš pit jednostavno moraš u 4 kruga odvozit 2 X najbrže krugove na stazi jer iza tebe je brzi alonso koji usprkos trudu da dostigne i možda prestigne uopće ne troši svoje gume . jbga ka laik uopće nisam zna da samo “progonjeni” troši gume , “progonitelj” ih ne troši ni malo .
nije mi jasno ni šta znači biti ispod 1 s tj u DRS zoni jer gledajući gasly -a koji je odvozija odličnu trku i koji je stalno bija u DRS “zoni” iza carlosa no nije uspjeva preteći ispada da ni DRS kod bolida koji su tu negdje nije baš svemoguć . ili zašto je alonso na kraju odusta od dostizanja lewisa ? jer je poprilično lošiji vozač od hamiltona ili su se možda i njegove gume trošile dok se pokušava primaknuti lewisu i ugrozit njegovu P 2 poziciju ?
i ovo mi je interesantan dio komentara “I da… Vetmen u mom komentaru označava množinu, ne pojedinca, nešto slično kao X-men ” čudni ste vi navijači , fanovi LH , mada … svi su čudni ali vi nekako posebno jer ako neko napiše nešto kontra odma se skače , brani i bez ili sa komičnim argumentima . npr iako sam ti napisa da navedeš di vetma u tekstu pljuje po LH nisi to uradija jer možda toga ni nema ? ali dobar ti je pokušaj da vetma u tvom komentaru označava množinu . ja sam malo glupast ali ipak to kod mene nije “prošlo” jer eto ne mora ta množina/ takozvana vetma obožavat lewisa ka vi fanovi zar ne ? npr prije 10 dana fan Berislav piše “Jel ti i takvi kao ti ( valda i on misli na vetme) zaista mislite da će se poradi vas, rastrgati pokušavajući vaditi mast sebi i bolidu, svijestan da nemože doći ni blizu RB-u. Njemu je trenutačno, svejedno, hoće li doći 2., 3. 4. ili ……. 5.” nadam se da je gleda današnju trku i čuja reakciju lewisa preko TR iz koje je bilo “očito” da mu je svejedno dođe li 2. , 3. , 4. , ili 5. :) :) :) ili kako je neko od fanova LH/MB napisa posli saudiske arabie da je MB na konfornom ( ili ugodnom ? ) 2. mistu u konstruktorskom iako su AM i MB dijelili 2. misto sa 38 bodova “zaboravivši” da su LH i GR završili obe trke , a da je u SA stroll odusta ;) sad je MB na ugodnom 3. mistu samo šta bodovno nije izjednačen sa AM nego zaostaje 9 bodova jer russell nije završija trku . jbte ponašate se ka katolici koji odma skaču na “zadnje noge” ako neko posumlja u jahvea ili sveto pismo ….. pa ne moraju svi bit “vjernici” , neki mogu bit i vetma zar ne ? ;)
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim, komentar ti je pun provokacija i sarkazma, ne razumijem zbog čega, al dobro.
Objašnjeno ti je sve u komentarima, pročitaj i nećeš više bit kako ti kažeš “glupast”, vidimo se iduću utrku, a do tad Still We Rise 😘
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
LewisHamilton44…….sarkastičan sam , a ne vidiš razlog ? možda je razlog tvoja bahatost u zadnjem dijelu rečenice tvog odgovora na moj prvi komentar koji glasi “…nacrtano ti je , jasnije ? ” + držiš mi “lekciju” o menađiranju gumama ka da si vozač F 1 ili bar neki šef pirellia koji sve zna o gumama . bahatost = stav koji precjenjuje vlastitu vrijednost ili vlastite vještine.
da se vratim na moj sarkazam …’neprijatelji’ me ne podnose upravo zbog izjava i komentara , a možda bi me trebali gleda sa zahvalnošću jer moj sarkazam potiče mozak “neprijatelja” da se više napreže i da više razmišlja jer izloženost sarkastičnom ponašanju potiče kreativnost kod drugih mad ne baš svaki put uspješno ;) ti si pokuša bit “kreativan” u svom komentaru – izvlakuši kako si mislija na množinu kad si spomenija vetmu ili u “lekciji” o menađiranju sa gumama sa pitanjem koliki postotak TR dođe u live prenos uz primjer kako su lewisove pritužbe na gume su puštene . možda tvoja “kreativnost” izvlačenja pali kod nekih ( mnogih ? ) ali ne i kod mene jer u istraživanjima znastvenicisa harvard business school su zaklučili da sarkazam ide ruku pod ruku sa inteligencijom … eto da i ja budem malo bahat :) :) :)
ako te zanima postotak TR dođe u live prenosu uputi mail sa pitanjem direkciji F 1 , FIA ili nekom trećam . mi obićni možemo samo komentirat ono šta vidimo/čujemo tokom prijenosa pa je tako i vetma komentira lewisov povratak na blef o gumama šta je tebe ka fana
na primjedbu Msc3005 ” A ovom prilikom cestitam i autoru na pljuvanju Hamiltona.” navelo da konstatiraš “pa to ti je šjor Vetmen, to se već zna odavno” zato sam i napisa “… daj se potrudi pa citiraj djelove di ante pljuje po lewisu? ” složija si se sa Msc3005 ali nisam vidija di si citira rečenicu(e) di ante pljuje po lewisu jer ih možda nisi ni moga pronać jer ih jednostavno nema ;) umisto toga pišeš o TR , menađiranju gumama … ovde kod nas za takav postupak kažu ljudi “privrni da ne zagori” :) :) :) za razliku od tebe ja sam vrlo konkretan , citiram antu , tebe , Msc3005 , Berislava , a ti nisi da se niko osim Lewisa nije žalio na gume “pozivajući” se na chandoka koji spominje nekoliko vozača koji su spominjali nagib krila , opcije sa gumama te njihovu potencijalnu izdržljivost do kraja trke ali ne konkretizira kojih vozača šta ti otvara prostor za špekulaciju jer eto “dokaza” da lewis nije bija jedini . možda i nije ali njega smo čuli ( i to ne prvi put ) da se žali , a druge nismo …. ili jesmo ?
i u čijim mi je komentarima sve objašnjeno ? tvojim ka fana LH ? :) :) :) da si mi “objasnija” kako i di je vetma pljuva po lewisu ovo bi odavno završilo ali “objasnija” nisi i siguran sam da nećeš ;)
a na tvoj pokušaj cinizma , podrugljivosti “…. do tad Still We Rise ” posjetit ću te na 2022. na francusku , mađarsku , ameriku , meksiko , brazil trke u kojima je lewis završava ka 2. na postolju , di je rise pa je na kraju završija prvestvo na P6 bez pobjede i ka najlošije plasirani vozač “velike trojke” te prvi put bez pobjede kroz sezonu u karijeri . merc koji je 8 uzastopnih sezona osvaja konstruktorsku titulu 2022. je završija 3. iza RB i ferraria , a izgledalo je still we rise jer u 6 od 9 trka koje je završija u drugom dijelu prvenstva lewis se penja na P 2 . bija je
rise ali ne dovoljan pa mislim da je možda prerano posli tek 3 trke “kukurikat” still we rise ;) a možda sam ja fan AM pa mogu uzvratiti kako vi fanovi MB/LH still we rise ali AM still we rise more . eto i ja sam tebi sve objasnija pa se nadam da će te moj sarkazam potaknuti da više razmišljaš kod pisanja i citiraš vetmu di pljuje po lewisu . neću bit bahat pa napisat kako sam ti sve nacrta uz dodatak “jasnije” koji si ti koristija odgovarajući meni .
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ahhh… Ajmo opet….
Moje “točke” na koje se želim osvrnuti:
1. Pljuvanje Hamiltona od strane autora
Napisano:
“Igru mačke i miša vidjeli smo između Alonsa i Hamiltona koji je podsjetio na neka prošla vremena sa sebi svojstvenim blef izjavama o gumama preko timskog radija.”
Dakle, u nastavku rečenice se da zaključiti da se govori o Hamiltonu i o “sebi svojstvenim blef izjavama” u kojima se žali na gume preko radija. E na to ti je aludirao i Msc3005. Dakle, Hamilton je ni manje ni više običan blefer, jel? 😂
U tom trenutku je Hamilton nezadovoljan s potrošnjom guma i sumnja u to da će izdržati do kraja na tom setu guma. Moj zaključak je da može izdržati do kraja, al da će se morati boriti s Alonsom za drugo mjesto. Nadalje, Hamilton nema predodžbu koliko Aston Martin/Alonso troši gume, već samo može primijetit da je brži prva 2-3 kruga nakon restarta (istaknuto u prijenosu od strane Jensona Buttona kako Aston Martinu treba duže vremena da gume dovede na radnu temperaturu nego što to treba Mercedesu) i traži od ekipe nekakvu informaciju glede toga, a i to dobiva od Bonoa (19. krug, pušteno u prijenos nakon VSC-a) koji mu javlja “We’re planning on all eventualities”, znači Mercedes je razmišljao o još jednom pitstopu kojeg su kasnije ionako dobili besplatno s crvenom zastavom. Također, Bono mu u 21. krugu pušta informaciju da je Alonso počeo štediti gume (nije pušteno u prijenos). 32. krug, Alonso je na 1.2s (nakon što je nekoliko krugova bio na 2.5s)i Hamilton javlja da “Guys, they can’t be on the same strategy as us mate.” na što mu Bono odgovara “If they were to stop again we think they would struggle with the tyres they have available.” (pušteno u prijenos).
-Karun Chandok je u prijenosu izjavio da “Nekoliko vozača pita ekipu za nagibe krilaca” i navodi da to znači da se i kod tih “nekoliko” razmatra još jedan ulazak u box.
2. Na prozivanje za bahatost ti nemam šta reć, praviš se da ne razumiješ ništa i tražiš podcjenjivački od mene raznorazna objašnjenja i citate, kao da ih sam ne vidiš, pa ti vraćam istom mjerom. Isto tako, uvjeren sam da već dugo pratiš formulu i da razumiješ management guma i da nema potrebe tražit reakciju i podlo se narugivati i sarkastično izražavati.
“jbga ka laik uopće nisam zna da samo “progonjeni” troši gume , “progonitelj” ih ne troši ni malo .”
Jenson Button je jučer u prijenosu također govorio da Alonso pokušava isprovocirati grešku kod Hamiltona, ali i nagnati ga na veću potrošnju guma, no, to će dovesti i do njegove povećane potrošnje. Pa zna Alonso da mu je najbolja šansa potrošit malo više svoje gume, ali time pritisnuti Hamiltona i možda izvući njegovu grešku.
3. Engl. men=množina od riječi man, eto odgovora na
” ti si pokuša bit “kreativan” u svom komentaru – izvlakuši kako si mislija na množinu kad si spomenija vetmu”
4. “ako te zanima postotak TR dođe u live prenosu uputi mail sa pitanjem direkciji F 1 , FIA ili nekom trećam .”
Ne, ne zanima me, nego ističem da se u prijenos ne puštaju sve poruke već samo one “najzanimljivije”. Opet nisi skužio poantu.
Radio komunikacija se može naći i na YouTubeu nekoliko sati nakon utrke, dakle nije tajna.
5. “neću bit bahat pa napisat kako sam ti sve nacrta uz dodatak “jasnije” koji si ti koristija odgovarajući meni .”
Hmm, ovo je vrhunac, neću, ali ipak oću. 😂
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imam samo jedno pitanje, zasto nitko nije pohvalio hamiltonovu vožnju u slabijem bolidu, držao je alonsa iza sebe 50 krugova, evo Alonso ga je pohvalio
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja luđu utrku vidio nisam. Masi vrati se sve ti je oprošteno.
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Btw i bio je na utrci možda je to neki butterfly effect kojeg je donjeo sa sobom :D :D :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajmo preko 200 komentara sad :D
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
al su ga masakrirali brate mili
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nakon sat i po utrkivanja umor i pad koncentracije su loša kombinacija za standing startove.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čim je Masi na utrci, makar kao gledatelj, kaos je zagarantiran…
37
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav cirkus od utrke i vodstva klaunskog. Tu se ne zna tko pije tko plaća.
Nadam se da će vozači reći nešto na sve ovo.
Odlična borba između Ham i Alo cijelu utrku.
Bravo za Hulka.
Da nema RB sezona bi bila čudo po pitanju borbe za naslov 😄
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nesto sto nece biti hot topic, ali sad se OPET vidi kako Max grijesi, samo ima srece. Lako se moglo dogoditi da zavrsi u travi i zidu, a ima daleko najbolji bolid.
Sad zamislite Maxa da vozi Ferrari od ove ili prosle godine. Grijesio bi isto ako ne i vise od Leclerca.
I prosle godine je imao gresaka, ali ga je kod svake sreca mazila.
Inace, Leclerc je dns morao bit pametniji i oprezniji, ali sta je tu je.
Ostalo necu komentirat.
16
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
samom sebi davaš plus
ostalo necu komentirat :D
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kao i uvijek ;)
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
to je dobra taktika za kontriranje minusa koje @lando noris svima stavlja
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Podrška @landu. Predložio bih da na svaki njegov komentar isključivo pluseve udaramo. 😀
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@vlado jos uvijek iscekujemo njegov artikulirani doprinos raspravama
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo reci da sam zgrozen, samo da je drame, utkrivanje pada u drugi plan. Bitno da tik tokeri i ostali content creatori imaju materijala i svi sretni. Ova cijela utrka je na lijep nacin pokazala kako formula 1 ide u skroz krivom smjeru
27
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Previše cirkusa za moj ukus.
Mom ocu, koji nije pogledao poštenu utrku od kako je HRT prestao prenositi, dosta toga jednostavno nije bilo jasno
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A kaj ćeš? Moj pita koji je Šumi.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo bi nakon par utrka, a danas bar nije bilo dosadno za gledati
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ma naravno, no ne postoji neka volja kad gledam streamove na jeziku koji ne razumije (možda i prednost što ne mora slušat Crofty-a 😂 )
Dok je SK prenosio prošle 2-3 sezone bilo je stvarno ok, al sad smo opet u banani
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa SK i dalje prenosi, o cemu ti pricas? Nema na MAX tvu tog kanala. Ja ga imam jebiga zato sam i odjeba t com
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pogrešno sam se izrazio, no nemam SK više
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eon tv start paket ima
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Direkcija kao neka dobra komedija!!
Pucas sam sebi u nogu,pa onda zbog miliona očiju si primoran donositi ovako Frazne odluke.
Poništis sve Ali 5S ostaviš.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Necu nikako utrku komentirati.
Jednostavno sramota za ove vodeće ljude. Nemogu shvatit da nijedna utrka ne moze proći bez nekih repova.
Mislim da ce svima dobro doc ova pauza.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Amerikanizacija Formule 1. Tražili ste, dobili ste. Mnogi vozači izgledaju kao da su maloljetni, gledalište je puno klinaca od 7 godina, pravila su namjerno kaotična, primjena istih je kaotična, sve ide u krivom smjeru. Bernie nikada nije htio da se formula 1 približava mladim “tulipanima” od gledatelja i dobro je mislio. Ovo postaje Instagram i Twitter event, s totalnim kaosom, bez duhanskih sponzora i teta s dobrim dojkama jer to nije dobar primjer za nedoraslu omladinu.
20
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
toliko spominješ tete sa dojkama da se čovjek zapita što radiš tu :)
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tu je nekada bilo dobrih teta sa dojkama/grudima/cicama. :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta znači ovo – “Tražili ste, dobili ste”?
Mislim da ovdje 99.99% ljudi to nije tražilo.
Ah da, moderno je valjda takvom izjavom ispast faca i opaki F1 fan….
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako je riječ o podršci Bernijevog odlaska onda je većina bila za to.
Sada se pravila kreiraju na bazi nove publike. Koja je generalno zbunjena. Evo, već se spominju “mini sektori”. Jer svaki put kada je neki problem treba uvesti novo pravilo da bih se stvari “riješile”. A Bora je davno opjevao o pravilima.
Dobro Max kaže da neće on još dugo ako ovako nastave.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nova publika nije zbunjena, nova publika ne zna što je formula 1 i samo znaju da je Netflix obećao kaos i dramu. Što ti misliš da ti likovi znaju za ikoga osim za Maxa, Charlesa, Lewisa, Landa? Da im pokažeš fotografiju Michaela Schumachera, Senne, Prosta, Laude, Fittipaldija, Ceverta ili Hunta svi ti veliki novi zaljubljenici u F1 bi samo slijegnuli ramenima. Ti likovi ne znaju značaj Monze, Spa, Silverstona, Suzuke, za njih je vrhunac kada im se servira Miami, budući Las Vegas, London, Madrid…
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ciljao sam inače zbunjeni ne samo f1.
Opsesija sa safety first je pojela ovaj sport. Spustila ga na koljena.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cestitke Maxu, Lewisu i Fernandu.
Utrka osim prvih 15 krugova katastrofa.
Crvene zastave
1. Pod hitno treba mijenjat puno toga, ali prva stvar bi trebala biti da se zamjena guma pod istim ne racuna pod obaveznu i da se ta promjena moze izvrsiti samo ako je utrka u tijeku. Tako ce se izbjeci situacija da netko izgubi kao Russel i Sainz. Slobodno neka mijenjaju gume ali da se ta promjena ne racuna kao obavezna.
2. Prestat za svaki incident zvat istu. Danas su mogli komotno timovima (pogotovo Alpine) ustedit finu svotu novaca da ju nisu zvali.
3. Ako se vec trebaju obavljat popravci, bolid koji se popravlja ide na zacelje.
Sainzova kazna opravdana, bez obzira koliko bila moralno upitna u ovom sklopu okolnosti.
Gasly sta reci nakon svega.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dapače, Sainz i Alonso situacija ispravljena, kazna besmislena. Perezovo nesigurno vraćanje na stazu kod kaosa u 56. krugu ništa?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kazna po pravilu zakona je opravdana, samo odsluzivanje je upitno. E sad posto se incident dogodio u dijelu koji je na kraju ignoriran kao i sve ostalo nakon tog restarta, pretpostavljam da se ferrari zalio.
Pravila kao i inace super jasna :)
Opet na kraju Alpine jedini pusionicari u svemu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najdulje kvalifikacije za najkraću utrku 😊
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imaju 5 komponenti guma i oni stave tvrdu koja izdrži cijelu utrku…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tribalo bi pravilima uvest koliko komponenti guma toliko ulazaka u box.Kad nema dolivanja goriva i taktiziranja..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kevine…čiji je ono točak ?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naš
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://youtu.be/6bH7_A1M9sw
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta je najgore sve je po pravilima danas. Jebiga. CIRKUS, to pravilo ako nisu svi prosli prvi sektor se gleda krug iza me jedino nekako muči, ovo ostalo je dio cirkusa uvik bija
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam, svašta bih mogao reći o ovoj utrci. I dobro i loše.
Ono (zadnjih xx godina) kada FIA loš zakon ili pravilo ispravlja sa 10 novih pravila i nakuplja tisuće pretežno ili djelomično besmislenih pravila. Kao neka propala država ala mi ili…..
Ne mogu vjerovati da ne znaju što učiniti ako se nešto desi, kao danas na kraju.
Zbog toga uvijek imaš dio ogorčenih ljudi i momčadi. Da su odmah znali pravilo nitko se ne bi bunio.
Mene F1 sve više podsjeća na Američki NASCAR ili INDY.
Od ove sezone izdvajaju samo bolid na prvom mjestu, drugi i treći ostaju u gužvi sa svim ostalima.
To je kao kraj NASCAR ringišpila. Vrište tko je pobijedio, kamere samo njega prate, on mora piti mlijeko……. i blage veze nemaš tko je drugi, treći…… Nije im na kraj pameti spomenuti čak niti objaviti poredak na tv-u. Ovo u F1 je na pola puta.
Naravno čestitke vozačima.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Problem je u pravilu da svi auti trebaju proći prvi sektor da bi krug vridija šta se na zadnjem restartu nije dogodilo, iz tog razloga su morali i zadnji rolling start staviti da bi se dobila puna klasifikacija.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se, ali pola sata vijećanja….ne.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa danas nije bilo toga.
Mislin Sainz i dva Alpina su uzrokovala kaos, pravila primjenjena. Šta je tu je.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
F1bodul, slažem se. Smeta mi pretjerano dugo vrijeme koje im je potrebno do objave.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
od kako je počelo ovo sranje s Liberty-em i Netflixom bojim se da će se F1 dogoditi isto što i NASCARU od vrha popularnosti 90ih pa do danas – raspizdit će okorjele fanove te i vremenom izgubit, a ovi novopečeni ionako se neće zadržati ako bude nedostatka “showa”
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odo leć, previše je ovo za mene😴
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo je sramota šta se radi. Srećom kasnije ima MotoGP, nadam se da će čelnici F1 da sjednu i pogledaju trku, pa možda da im dođe iz dupeta u glavu. Ove crvene zastave su toliko vještačke da počinje da se vrijeđa inteligencija. Vjerujem da i neinteligentni Ameri i Briti ne uživaju u ovome. E moj Bernie, vrati se sve ti je oprošteno, instaliraj prskalice, teško da može od ovog gore.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je bolje nego da gledam 7 krugova kako idu iza SC. Eto, rekao sam. Isto i na kraju, jebiga dogodilo se kako se dogodilo i to je to. Ni kad je po pravilima ne valja, ko bi svima udovoljio🫡
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Britanija je kolijevka F1.
Zasto ih zaboga stavljas u istu kategoriju sa Amerima?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
MotoGP nema veze s Formulom 1 i ne bih htio da glavonje donose zaključke na temelju iste. Sprint utrke po kratkom postupku izbaciti iz F1 zauvijek.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baš to.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gledaju oni MotoGP itekako, Stefano je čak mahao kockastom zastavom na kraju utrke u Portugalu – zato će se po kratkom postupku mijenjati sprint format, da i kod nas (skoro) svaka sesija bude kvalifikacijska ili utrka 😉 Kvaliteta suđenja je već na sličnoj razini, tu se natječu tko će biti bolji. Možda pokupe i koju foru od Carmela u smislu promjena pravila pa uvedu neke radikalne promjene formata bez da vozači znaju išta o tome dok vijest ne procuri u medije…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kazna za Sainza, a kazna za Strola?
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A što je Stroll napravio da zasluži kaznu?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izbacio Leclerca iz trke, a mogao je bez problema proći zavoj iza Alonsa, ne dodirujući Leclerca.
Naravno, uz gubitak pozicije, Bože moj. Lec je bio ispred i preticanje je bilo skoro “obavljeno”, naravno da ga “vozač sa najmanje osjećaja za orijentaciju, na startu” nije izbacio. Slobodno provjeriti na reply…. 🍻
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po ono ne znam što bi rekao, Gledao sam replay iz svih mogućih kuteva. Moglo je proći bez kontakta a nije. Alonso je bio desno, Stroll za dužinu prednjeg krila pored guzice od svog kolege a Leclerc lijevo. Da je Leclerc išao još šire i dublje gubio bi mjesto koje je već osvojio. Stroll da je išao desno udario bi Alonsa. ovo su one situcije gdje npr Vettel Kimi Button ovako što ne bi izveli nikada. Stroll je bio u sendviču no po meni je krivica na obojici. Leclerc je mogao proći i zato je išao tuda dok Stroll nije mogao proći ni Alonsa i Leclerca jer je bio zatvoren i mogao je jedino odustati i pratiti Alonsa. Trkaći incident i to je to. No Strool očito nije baš oprezan a ni pouzdan kao ni kad je pogodio Alonsa na prvoj utrci ove sezone . Vozač treba znati kada odustati. Kada bi svi se držali svoje putanje kao Stroll ovdje onda svaku utrku bi bilo ovakvih 10 izbacivanja van. Izgleda da za mnoge vozače ne vrijedi ono pravilo kad je netko ispred ima prednost. Zapravo me čudi da nije klopio i Alonsa.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovim si sve rekao i načelno se složio sa mnom.
Samo što bi u današnjoj situaciji za Strolla to značilo gubitak pozicije.
Stroll je bio taj koji je trebao popustiti.
Strollovo prednje krilo našlo u jednom momentu između Leca i Ferde, a i to prednje krilo je sa normalnim kočenjem i prihvatanjem gubitka pozicije trebalo izaći iz “sendviča”.
Neko napisa da je najveća Lecova greška što nije razmislio s kim se trka. Dakle, otvoriti 6 očiju (4 po defaultu + još 2 za Lancea 😁), ali mislim ako ćeš ti razmišljati i paziti za drugog, onda jbga.
Stroll je sa tim svojim (ne)osjećajem za prostor na startovima zreo za kazni (kaznenih bodova). Ni Grozni se onomad nije smirio dok nije popio race ban.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A kazna za sve one sto su pljuvali po Binottu ?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto kazna, ovo sada je Binottova ostavština.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
znaci 4 mjeseca nitko nista nije radio poslije Binotta, a primao je placu?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Budimo realni ovo je bilo režirano za Netflix
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RF vise radi publike da se ne gubi dugo iza SC. Meni je to ok. Sve po pravilima, Netflixu rodilo spletom okolnosti. Tin foil hat komentar
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“RF više radi publike” i “sve po pravilima” mi ne idu u istu rečenicu.
Je li bilo “radi publike” ili je bilo “sve po pravilima”?
Ja mislim da je bilo “radi publike”.
Edit
Pogledati današnju F2 trku.
Imali su puno više razloga za red flag ali su zvali samo Safete
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Službeni odgovor je bio da su krhotine bile na pre velikom dijelu staze, pa se to nije moglo obaviti za vrijeme SC izgubilo bi se previše krugova. I ima smisla. To šta nije uobičajena RF za ove situacije ne znači da se ne smije mahati.. ne lupetaj bezveze ka dite koje mu je pa sladoled na pod.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači “zbog publike”. 👍
A ovo
ti je vrh!!
Ja tebe nisam vrijeđao, pa nema potrebe za ovakvim tonom.
Uz to, komuniciraš sa (možda i prilično, neznam) starijom osobom od sebe.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@frantic
Bodul je dokazano nevaspitano derište f1pulsmedie. Mada im uspijeva da svako malo propuštaju njegove bezobrazne komentare i gaze svoje pravilo sajta gdje kažu da je zabranjeno vrijeđanje članova sajta licno.
Pa kad je već tako da i ja onda napišem komentar po svom mišljenju o njemu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da li je ovo podijima sa ukupno najviše titula?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moguće. Sad baš razmišljam, Valencia 2012. na podiju je bilo ukupno 10 titula, ovdje je 11.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Toliko titula je mislim već bila sa Hamiltonom i Vettelom, ali tri svjetska prvaka mislim da nisu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kada je Vettel bio na podijumu dok je Lewis već imao 7 titula. Ja se ne sjećam.
I meni je prvo 2012 pala na pamet.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Našao. U Turskoj 2020. Mislio sam da Seb nije imao podijum te godine.
Ne radi edit.
2021 Seb i Lewis nisu bili na postolju. Ovo je rekord po broju titula.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
FIA i suci su postali lakrdija sa ovakvim odlukama.. Amerikanizacija.. Sainzova kazna je vrhunac gluposti.. Inače se u prvom krugu nakon starta takve stvari karakteriziraju kao trkači incidenti tim više što je Alonso vraćen na 3 mjesto sama kazna je glupa i besmislena.. Ali što mi je još žalosnije Ferrari kao da se uopće nije ni pokušao žaliti na to.. Sainz očito sam mora uložiti žalbu i sam sve odrađivat ako želi išta postići.. Jadna ekipa bez muda i jasnog vodstva..
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz je uzrokovao cijeli sudar, zasluzija je kaznu sinko, doletija ka torpedo, lagan bolid jbg nije prvi krug.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Štaa sad je opravdanje kad neko napravi sr nje u prvom krugu jer je bolid težak.
Na prošloj trci Alonsu su dali kaznu poslije 30+ krugova a Sainzu iako je trkaci incident
poslije nekoliko minuta.
Ovo je možda bila kazna – na narednoj trci – 3 mjesta na gridu.
U F1 je Ferrari pastorče ..ne mogu da dokucim zbog cega …još od Vettela i Kanade.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po meni, puno je razlika izmedu npr. Vettela u Kanadi i Pereza danas sto se tice nesigurnog vracanja na stazu….a ono glavno da je danas bilo puno nesigurnije i da Perez nije dobio kaznu..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako su mjesta vraćena zbog toga sto nisu prosli sektor,onda kazna Sainzu nije poštena,mislim već ako se resetira ,onda je ovako najpoštenije
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To šta su vraćena mjesta ne znači da nisu napravili dio kruga, sve se broji, od RF do boxa, pa instalacijski krug za, u ovom
slučaju, besmilseni rolling restart.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A to što je uzrokovao kaos u kojem su ispala 5-6 bolida ništa ne znači? Nije da je samo Alonso stradao zbog toga
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz je udario u zadnji kraj Alonsa isto kao sto je Russell udario Sainza u Austinu prosle godine. Kazna je jedno i drugo , bez obzira sto se poredak vracao na staro.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://sportklub.n1info.hr/automoto/max-moze-ostati-bez-pobjede-mercedes-se-zalio-da-je-varao/
Cirkus se nastavlja
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nema ni govora o kazni.
Max ovo često radi. Ne stoji na žutoj nego bijeloj crti.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam samo kakav je to cirkus , proslu trku je Alonso kaznjen zbog apsolutno iste stvari , i da situacija bude jos gora , Max je samo 14 dana poslije greske Alonsa i uvecanih kvadrata za standing start uradio isto to. Ako je Alonso tada kaznjen i nije se bunio, ne znam sto Max danas ne bi bio kaznjen? Postoje i slike sa tribina gdje se vidi da RB Maxa stoji nepravilno.
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso je parkirao metar pokraj grida, ode se pričalo da mu je prednja osovina prosla liniju bijelu. A vidi se iz aviona da nije. Tako da tjesi se heštegtimelejč lol
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sta da radim? heštegtimelejč lol?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zasto bi bio kaznjen kad je bio unutar granica? Ima i slika iz boksa gdje se vidi da nije presao liniju.
https://www.instagram.com/p/CqhwXjbNnK_/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Gasly je u ovom slucaju upitan!?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Radi se o nečemu što je mjereno senzorima, samim time nema se što dalje preispitivati je li bolid ispravno ili neispravno parkiran.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
O ikakvoj istrazi Maxovog starta FIA nije ništa objavila, tako da mislim da od ovoga neče biti ništa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma ajde Gasly u pi*du materinu!!
Fenomenalnu trku, odličan tempo i potencijalnu četvrtu poziciju zasjenit onakvim glupavim zatvaranjem momčadskog kolege, stvarno nemam riječi. 😡
Russella i Albona mi je žao, Hulkenberg odvozio monstruoznu trku, svaka čast matori 👍, Perez truba, treba mu pola trke da stigne Norrisa koji je 5 sek ispred njega. Hamilton isto fenomenalan, cijelu trku drži Alonsa 1,5 sek iza sebe. A šta reći tek za Strolla s onim ničim izazvanim izlijetanjem u pijesak nakon što se našao na trećem mjestu nakon kaosa poslije RF. Sreća njegova što je poredak vraćen kao i prije RF. A gospodin Fernando Alonso, kakav je to profesor jači i od Prosta, čovjek svaku situaciju uoči u sekundi, od boljih taktičkih rješenja nego vlastiti pitwall, do ove situacije kad se u sekundi sjetio Silverstonea i vraćanja poretka kakav je bio prije RF-a. Lisac je to najveći u F1.
I Max, šta reći, svaka mu čast, ali mislim da i njegovi navijači nekad požele da mu rikne motor da bude bar malo zanimljivije 😂
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da su opalili RF nakon sta su prosli sektor, sta su realno mogli, nebi auti stigli do dijela di je bio sudar ionako, nebi bilo potrebe za ikakvim nastavljanjem, Hulk podij. Show.
Ps: Gasly stvarno, Sainz mozda i nebi uzrokovao RF sam po sebi.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Što bi bilo da Sainz nije opalio Alonsa ni ti, ni ja niti itko može znati. Možda bi svi prošli prvi zavoj bez problema, možda bi se netko drugi zakačio. Ovako je on taj koji je “cousing a collision” što je dovelo do toga da ih drugi moraju obilaziti, voziti van staze, opasno se vraćati na nju i sve što proizlazi iz toga
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina al da je Gasly malo zamota volan u lijevo, nebi prilipija Ocona na zid.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je bilo u prijenosu da ga Gasly nije ni vidio.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ništa ga tu opravdat nemože, Ocon se vidio u desnom retrovizoru.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A je pred sudar, al tad je kasno. Koliko god se vozači naviknu na (ne)preglednost koju imaju, to je i dalje samo navika, a retrovizori su i dalje mali, a vozač je u bolidu “ukopan” radi što bolje zaštite.
Kad sam prvi put vozio sportski auto na grobniku, instruktor mi je cijelo vrijeme napominjao da se moram micati vozilima iza, a koja ja nisam primijećivao jer sam bio fokusiran na brzu vožnju. A moš mislit kako je ta vožnja brza u odnosu na F1, ruganje doslovno. Tako da, lako je suditi iz fotelje, treba neke stvari probati i tek se onda barem pokušati staviti u glavu vozača da se vidi kakve su to brutalne brzine.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
1. Pogledaj tko je Driver of the day i tko je odvezao najbrži krug
2. Albona ti je žao, jer je napravio vizualno najljepšu pogrešku dana?
3. Gasly je kriv jer su ga Sainz i Stroll izgurali na silu sa staze zajedno s Perezom i jer je dao sve od sebe da preživi taj zavoj.
4. Max, svaka mu čast kako je maestralno prošao kraj Russella instinktivnom reakcijom čekanja RF-a zbog dviju tački kamene sipine na stazi. A zamisli glupog Pereza koji je dva puta ulazio u boks za to vrijeme.
5. Jedino se slažem za Hulka i Luisa, dobar posao oba, samo bi njima još pridodao dvojac iz Mclarena.
Savjet: Pogledaj još jednom sve od početka, ponavljanje je majka znanja
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I dalje stojim pri svom mišljenju, a mišljenje je ko i šup*k, svak ga ima 😉
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Respect! 👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gasly se sam prekocio iza Alonsa i izasa sa staze, nitko ga nigdje nije tjera.. Vratio se i guro Ocona prema zidu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako je, prekočio se na ulazu u prvi zavoj i već tad kompromitirao svoj izlazak iz zavoja.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Garly je za vrijeme kontakta Sainza i Alonsa vec bio van staze..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ako bi gledali “kroz” blisku povijest onda je kazna za carlosa OK jer vrlo slične situacije ( identične ? ) su bile u brazilu 2019. i austriji 2020. kad su na stazi “bliske susrete” imali lewis i albon i oba puta je lewis kažnjen sa 5 s . no ako gledamo današnji događaj opet identična situacija … stroll Vs leclerc i carlos Vs alonso . jedan slučaj je proša ka trkači incident , drugi ka krivica carlosa .
naravno , leclerc i alonso su “omiljeniji” ( kod nekih ) od carlosa , a naročito strolla pa treba zanemarit cetrifugalnu silu/fiziku jer oba “pogođena” su bila na vanjskoj strani staze , a “cetrifuga” … kako djeluje ? ako se dobro sjećam od centra prema rubu u ovom slučaju staze . snimka iz kokpita LS ukazuje da je volan okrenut desno i da ovaj drži putanju koliko je moguće uz “centrifugu” , a CL pokušava na samom startu izvršiti preticanje “zaboravivši” da se trka ne rješava na startu . kod “slučaja” carlos nema snimke iz kokpita ( bar je ja nisam vidija ) ali ako su suci koji su vjerovatno gledali snimke u slučaju CL Vs LS to proglasili trkačim incidentom na staru onda je i “slučaj” carlos također treba bit trkači incident na startu jer je usljedija nakon restarta . opet je nekonzistentnost sudaca bila na djelu … žal mi je zbog carlosa jer je dans odvozija jako dobru trku , anulira “pad” sa P4 na P11 zbog tajminga izmjene guma ( tik prije SC isto ka i russell ) jako dobro pretica i “dolaskom” ili povratkom na P4 jako dobro se branija od danas jako dobrog gasly -a koji mu je konstantno bija u DRS – u .
moga bi se dotaknut još jednog vozača ali neću da se ne misli kako ga “mrzim” :) neka njegovi fanovi uživaju i misle kako je danas odvozija odlično samo … kako bi bilo da nisu odustali leclerc , russell pa i albon koji je u trenutku odustajanja vozija na P 6?
o samoj trci tek toliko … ovo je bila jedna od raritetnih trka ako gledamo kroz prekide . čudi me npr prekid zbog šlunka kad je albon izletija jer na svakoj stazi koja ima šljunčane izletne zone vozač koji ozleti gumama donese šljunak na stazu . i bez prekida kroz neki krug bi šljunak bija “očišćen” . imam osjećaj da je današnja trka bar DONEKLE bila “dirigirana” no možda me osjećaj i vara …
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da incidenti Stroll-Leclerc i Alonso-Sainz nemaju veze jedno s drugim.
Leclerc je skrenuo u Strolla na pocetku zavoja kao da njega nema tamo…(da je Alonso bio na mjestu Strolla on bi pustio gas neposredbo prije incidenta pa nebi doslo do kontakta). No svejedno, Leclerc ne moze na slijepo probat uc u zavoj pa stavit sudbinu u tuđe ruke.
Sainz amaterski prekasno kočio i pokušao se izvuci no prednji kraj je otklizao do Alonsa.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
junior… “Mislim da incidenti Stroll-Leclerc i Alonso-Sainz nemaju veze jedno s drugim.” imaju bar jednu poveznicu odnosno dvi … start i hladne gume . start često zna bit kaotičan , takav je za CL bija prvi , a takav je za CS bija i zadnji . obićno se kontakt na startu kvalificira od sudaca ka vozački incident jer i suci znaju da su na startu usprkos warm up krugu i kočnice i gume nedovoljno zagrijane pa nisu na 100 % u ispunjavanju svog “zadatka” . na you tubu imaš izjave nekih vozača s osvrtom na taj ponovljeni start i max je izjavija da je SC vozija previše sporo pa su zbog toga startali sa hladnim gumama . kad se još u obzir uzme protok vrimena zbog prekida trke , a usljed toga i pad temperature staze onda izjava maxa itekako drži vodu pa ovo tvoje “Sainz amaterski prekasno kočio i pokušao se izvuci no prednji kraj je otklizao do Alonsa.” , a s obzirom na izjavu maxa baš i nije fer napisano . jer ako bi na startu trke alonso na mistu strolla pustija gas neposredno prije incidenta pa ne bi došlo do kontakta zašto to nije uradija i prilikom “zadnjeg” starta ? nije jer se rješavalo pitanje krajnjeg plasmana u 2 preostala kruga .
izgleda da je prva odluka bila da se trka završi sa SC na “vrhu poredka” , a onda možda i zbog spektakla je “izvješena” crvena zastava i donesena odluka o ponovnom startu . i ponovno mišljenje maxa koji je izjavija da je direkcija trke sama “kreirala” problem jer crvena zastava nije bila potrebna , da bi SC bij adovoljan i OK u toj situaciji . čisto sumnjam da je ovo max izjavija u svom interesu bojeći se lewisa i gubitka svog P 1 jer 4 kruga prije kraja trke ima je gotovo 8,5 s prednosti pred lewisom .
i kakvi su bili “rezultati” odluke direkcije o restartu ? kontakt između alonsa i carlosa , izljetanje u šljunak pereza i strolla , kontakt između sargeanta i de vrisa , izljetanje gasly -a koji je pri povratku ima krš sa kolegom oconom dok su oba bila u bodovima .
btw nije samo max bija “šokiran” crvenom zastavom posli krša kevina , bija je i alonso u “šoku” . kako je bilo lani u monzi 6 krugova prije kraja kad je ricciardo “parkira” bolid uz stazu , a gotovo pola bolida je ostalo na stazi ? je li bila crvena zastava ili tek SC ? 6 krugova , do kraja trke se vozilo za SC , a ovde je trebalo restart za 2 kruga jer im je trebalo koliko .. 2 – 3 kruga da donesu “pravu” odluku ?!?!? kako je bilo u abu dabiu kad se latifi zakuca .
za alonsa su crvene zastave bile nepotrebne i u slučaju alboma i kevina i o tome će se još raspravljat u bakuu . isto misli i max . šta j ebilo sa odlukom sudaca o alonsu u saudujskoj arabii ? završija 3. , dobija kaznu od 5 s koja je posli više od 3 sata poništena na žalbu iz AM i vraćeno mu je 3. misto . u slučaju carlosa kazna je bila promptna i nema povratka . jesu li suci razgovarali sa njim , pregledavali telemetriji itd ili su mu kaznu opalili onako …. odokativno . nekad su spori u donošenju odluka ka melasin sirup , nekad brži i od wyatt earpa , a zbog svoje nekonzistentnosti idu iz greške u grešku i time gube kredibilitet . nije carlos postupija amaterski već je sa hladnim gumama riskira isto ka i mnogi vozači o čemu “govori” i krš koji je prouzrokovala odluka FIA . to je moje mišljenje sa kojim se može ali i ne mora složit “puk” portala …..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pretedent za naslov, Perez, 15krugova skidao 5sec za Norrisom. Ne može on Maxu ni “kopačke očistit”. Max bi danas na postolje došao u njegovoj poziciji. Ako ne i pobjedio.
Lulua sreća jako mazi do sada u sezoni. Ali neće vječno. Russel po svemu do sada ispred(osim po bodovima).
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajoj, jasno ti je da su u tom vremenu i Perez i Norris bili brži od svih ispred njih, pa i od nedodirljivog. Max da nije bilo prvog RF-a bi možda bio na postolju kao treći, jer su do tad Mercedesi brisali pod s njim.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
O kakvom ti brisanju poda pises, cim bi Ham izgubio drs Max bi ga uzeo kao sto ga je uzeo i nakon RF a onda i Russela. Samo u 3 kruga nakon obilazenja je izgradio 4 sekunde prednosti.
Jedino gdje je merc bio bolji su prvih krug dva dok Maxu nisu gume dosle na radnu temperaturu. Sve ostalo je bilo menadzeriranje utrke od Maxa.
Sad su stvari takve da RB ima u race paceu debelu prednost.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Početna razlika koju je Verstappen stekao proizlazi iz Hamiltonovog lift-&-coastanja kroz treći sektor. Mislim da je Verstappen razvio nekih 2-2.5s prednosti u svega 6 zavoja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jest razvio je ravno 2 sekunde do kraja tog kruga i onda sljedeca 2 po 0.6 svaki.
Samim time sto je Hamilton morao lift and coast radit odmah nakon pretjecanja pokazuje da je do pretjecanja spamao energiju u nadi da ce ostat naprijed a Max ga mogao pratit bez da on isto radi, a drs je tek imao u zoni gdje ga je prestigao.
Ima redbull postenu prednost, dovoljno o tome govori cinjenica da je Max poceo pravit najbrze krugove tek kad je Ham pokusavao pobjec Alonsu, a tad je vec bio na 9 sekundi naprijed. Ovo lici na obrnuti odnos snaga iz 2020e.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A ti si službena Baba Vanga ovdje ili što? Rekao si da bi Max na mjestu Pereza bio na podiju i ne razumijem po čemu se to razlikuje od moje tvrdnje da bi bio treći da nije bilo RF-a. Bez obzira na razloge, do prekida je Max bio treći iza Mercedesa i to je činjenica. Znači sa puno boljim bolidom je lagano spušio dvije pozicije, a razlog je jer se bojao da ne dođe do kontakta i izgubi u utrci od Pereza. Nakon prošle utrke je naglo palo samopouzdanje kod izabranog i to me veseli i to jako. Nastavi lupati minuse, slobodno ako te to veseli, to i inače djeca rade.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Russell ispred po svemu osim po bodovima? Ovo mi je jedna od boljih izjava.
Osim po omjeru u kvalama, po čemu je to još “svemu” ispred? Umjetničkom dojmu? 🤣
Imao je zato GR prošle godine više sreće u utrkama, pa šta sad. Sve se to iznivelira kad tad.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije loš Russell, ali je još uvijek klinac koji ne shvaća da ugrožava ljude oko sebe glupavim postupcima. S vremenom kad mu dosadi vozit se Vespama do boxa, moći će u istu rečenicu s Luisom. Već sam tu napisao da me najviše podsjeća na Maxa od prije 4-5godina kad je mislio da igra Carmageddon a ne vozi F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobra utrka prije trotjedne pauze. Cestitke Maxu na jos jednoj pobjedi i samo ga 4 pobjede dijele od Senne. Bez obzira na konacni rezultat Albon je danas, a i tijekom cijelog vikenda, pokazao da je Williams sposoban boriti se za bodove na svakoj utrci, i takoder velika steta za Georga
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Russell mora shvatiti da dok god je Ham njegov timski kolega uvijek če biti drugi vozač, bio brži ili ne u tom trenutku.
Što prije shvati zašto je došao iz Williamsa to bolje za njega.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ko je brži taj će biti prvi vozac. Prednost Mercedesa sto imaju Russella je u pregovarackoj prednosti nad Hamiltonom. Sad kad imaju 2 podjednaka vozaca Hamilton ne moze ocekivati da se tretira kao kralj.
Osobno mislim da je Hamilton i dalje bolji kao kompletan vozac (barem još godinu dvije ukoliko ima maksimalnu motivaciju) te on biva sve bolji kroz sezonu kao i prosle godine.
Mene veseli njihovo rivalstvo pogotovo ako se približe Red Bullu. A i ponovne muke Toto Wolfa kao u pocetku Turbo-hibridne ere
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iskreno volio bi da je tako ali se ne slažem s tobom, Ham je brand koji nosi lovu a F1 je ništa drugo nego samo lova.
MB će učiniti sve da HAM ako bude imao priliku osvoji osmi naslov.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hoće da, ali ako GR bude brzi neće ga spriječiti da se bori za naslov kao što nisu Rosberga spriječili da osvoji 2016.
Tako da sve u njegovim rukama.
Ako bude konstantno bolji u kvalama i ispred na stazi nitko mi neće stajati na put.
Druga stvar je to što je @junior rekao, s kojom se slažem da je Ham još uvijek kompletniji vozač bar još neko vrijeme.
Plus treba vidjeti kako će se GR ponašati ako bude u borbi za naslov. Mnogi su pucali pod pritiskom bitke za naslov.
Po meni bi najbolji scenarij za GR bio da Ham uzme 8.naslov i ode u mirovinu, a njemu prepusti ekipu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Crvene zastave, ulicne staze, standing startovi, nasumicno dodjelivanje kazni, nasumično određivanje poretka, jos malo kazni, kontroverze, žalbe… konacni poredak saznajte prije milijunaša, a poslje lota 7/39 u cetvrtak!
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Staza u Australiji je ulična
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zasto se i ja ustado u ova doba sina ti isusa..
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kae najbolje i idući put ćeš 😁 ja isto svaki put to pomislim i pogodi šta se desi iduću trku🥳🥳
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uvijek ćemo to gledati. Gledam isto od 90ih. Godinama se nadam da Ferrari može biti dobar. Znam da neće. Vidim greške na svojoj utrci. Vidim sudačke odluke na svakoj odluci, ali i dalje se gleda.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajd da je neko i ovom oconu pokazo kako se bori protiv timskog kolege =)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koja debilana od suđenja.
Ovoliko RF nisam vidio od Masija.
Znači od Masija su tražili više akcije na stazi, pa je to bio trn u oku Tota i sada je sucima opet naređeno da rade isto što je i Masi radio.
Zadnja Monza se završila pod SC, a ova utrka pokoljem i lutrijom. Nema veze s nekom konzistencijom. Prvo zovu SC, momčadi krenu u rat strategijama i onda dignu RF i doviđenja Russell, ko te je3e i svi ostali koji ste išli po nove gume.
Po suđenju, najgora trka ikad. Da, gora i od Spa i od AD 2021.
Shitshow
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je nova politika da ako je ikako moguće završe bez SCa utrku, čak i kad to nema baš smisla kao danas.
Masi je bio začetnik toga jer je sranje u AD nastalo iz istih motiva, da se ne završava pod SCom.
Sad su samo to digli na veću razinu gluposti 🤣
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso je toliko inteligentan s pravilnicima da vodi brakorazvodnu parnicu vlastitom odvjetniku 🤣
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Danasnju utrku je bolje ne komentirat nego sacekat da se sve misli posloze nakon tolko crvenih zastava i svih kaosa 😅
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pogledo sinoć utrku.
rezultatom zadovljan, ali ostaje vrlo gorak okus zbog odluka direkcije utrke i sudaca.
nemam volje za duži komentar.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://youtu.be/3rJUxke3rrI
Ovo zaslužuje kaznu, nepoštivanje razmaka u odnosu na safety car skoro prouzroći sudar kao i u Mugellu. Ali nekako je neopaženo prošlo.
0
0