Verstappen pobjednik kaotične VN Australije sa čak tri crvene zastave!

Izdvojeno

Luka Softić

Prije 1 godinu 4 min 160 komentara

Max Verstappen odnio je svoju drugu ovogodišnju pobjedu, ispred Hamiltona i Alonsa. Utrka je završila u proceduri rolling starta, a obilježena je sa čak tri crvene zastave.

Melbournške sunčane zrake unijele su dašak nostalgije, uzbuđenja i dozvale su mnoge uspomene iz prethodnih sezona, a već prvi krug današnje utrke stvorio je novu i to ne lijepu za Ferrari. Charles Leclerc je u trećem zavoju prenadobudno skrenuo, ne računavši na postojanje Strollovog bolida te se izbacio iz utrke nasukavši se na šljunku nakon udara u Kanađaninov Aston Martin. Uslijedio je safety car, a poredak prvih 5 pozicija nakon starta bio je Russell, Hamilton, Verstappen, Sainz, Alonso. Nakon što se SC povukao uslijedila je jako zanimljiva potjera između vodećeg trojca, koju je skratio Albon izvrtanjem u drugom sektoru. Ponovni izlazak safety cara za kraći pitstop iskoristili su vodeći Russell te Sainz, koji su prokleli svoju sudbinu kad je kontrola utrke izvjesila crvenu zastavu jedan krug poslije. Zbog mogućnosti za promjenu guma tijekom crvene zastave, Russell i Sainz više nisu mogli računati na prednost odrađenog zaustavljanja u boksu u odnosu na ostale vozače, čime je vodstvo utrke preuzeo Hamilton.

Vidjeli smo novi standing start koji je donio nešto manje uzbuđenja u odnosu na početak, a već s prvom mogućnošću otvaranja DRS-a Verstappen je strahovitom brzinom na pravcu otpuhnuo Hamiltona za vodstvo utrke. U trenutku kad je i Alonso ušao unutar sekunde od Hamiltona, doživjeli smo novi šok za Russella kojem je u pretposljednjem zavoju otkazao motor. Russell se parkirao kod izlaza iz boksa, a kontrola utrke proglasila je virtualni safety car.

U nastavku smo vidjeli uzbudljivu borbu u sredini poretka, a istaknuo se Sainz u Ferrariju koji je dobrim pretjecanjima napredovao s 11. do 4. mjesta. Perez se također probijao kroz poredak, ali nešto sporije od očekivanog iako je imao nekoliko atraktivnih pretjecanja.

Igru mačke i miša vidjeli smo između Alonsa i Hamiltona koji je podsjetio na neka prošla vremena sa sebi svojstvenim blef izjavama o gumama preko timskog radija. U momentu kad smo očekivali miran kraj utrke, s 4 kruga prije kraja Kevin Magnussen je stražnjim desnim kotačem zagrebao barijeru te ostao bez istog. Zbog zaustavljanja Haasa na stazi najprije smo očekivali VSC, a kontrola utrke je odlučila da je incident vrijedan punog SC-a koji se krug nakon pretvorio u još jednu crvenu zastavu!

Dobili smo i treći standing start koji je prouzrokovao nezapamćeni kaos u Albert Parku. Seriju kolizija inicirao je Sainz koji je izbacio Alonsa, a nakon brojnih izbjegavajućih manevara totalni sudar imali su Gasly i Ocon nakon čega je izvješena još jedna, treća crvena zastava. Alonso, kao veliki tragičar restarta, požurio je upozoriti momčad da bi poredak trebao biti vraćen na krug ranije, a ponudio je i primjer slične situacije s prošlogodišnjeg Silverstonea.

Utrka se konačno privela kraju još jednim restartom, ali ovaj put iza sigurnosnog automobila i bez utrkivanja. S obzirom na to da vozači u prethodnom pokušaju nisu prošli nijedan sektor – uspostavio se posljednji poznati poredak, ali bez bolida koji su odustali. Katastrofalan dan za Ferrari zapečatila je kazna od 5 sekundi za Sainza zbog sudara s Alonsom zbog koje je Sainz završio tek dvanaesti.

PVozačMomčadKrugovi+
1Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT582:32:38.371
2Lewis HamiltonMercedes58+0.179s
3Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes58+0.769s
4Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes58+3.082s
5Sergio Perez Red Bull Racing Honda RBPT58+3.320s
6Lando NorrisMcLaren Mercedes58+3.701s
7Nico Hulkenberg Haas Ferrari58+4.939s
8Oscar Piastri McLaren Mercedes58+5.382s
9Zhou GuanyuAlfa Romeo Ferrari58+5.713s
10Yuki TsunodaAlphaTauri Honda RBPT58+6.052s
11Valtteri Bottas Alfa Romeo Ferrari58+6.513s
12Carlos Sainz Ferrari58+6.594s
13Pierre GaslyAlpine Renault56DNF
14Esteban Ocon Alpine Renault56DNF
15Nyck De Vries AlphaTauri Honda RBPT56DNF
16Logan Sargeant Williams Mercedes56DNF
17Kevin Magnussen Haas Ferrari52DNF
George RussellMercedes17DNF
Alexander Albon Williams Mercedes6DNF
Charles Leclerc Ferrari0DNF

Odgovor

160 komentara

  1. Nando
    Matek14 Prikaži

    bez komentara



    21
    20

    1
  2. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Ova FIA žešča sprdačina.F1 pod htino netko iz EU mora kupit.



    16
    15

    1
  3. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Sterilnost na vrhuncu..



    7
    7

    0
  4. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Bog me ubio, ako ovaj cirkus nije sve zbog Netflixa!? Ovo je KATASTROFA!



    29
    28

    1
  5. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Koja je ovo jeb… lakrdija. Ovo nema veze s mozgom. Koji debili. Sve za šou…



    8
    6

    2
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Nema smisla ovo gledat!
    Od nepotrebih crvenih zastava do kazne za Sainza.
    Dakle covjek dobie kaznu koju sluzi iza sc a Alonso vracen gdje je bio, dok Stroll izbaci Lecreca u prvom krugu nista
    Bravo FIA top poosal TOP



    8
    -3

    11
  7. Mercedes
    LewisHamilton44 Prikaži

    Šta god sudci naprave u ovakvim situacijama, jedna strana će se naći oštećena i pričat će se o teorijama zavjere i slično. Velika šteta za Gaslya, Sainza i Hülkenberga koji bi s poretkom nakon krša, loma i Sainzove kazne bio konačno treći. Odličan posao Red Bulla i McLarena, Hamilton isto dobar, bolje nije moglo. Utrka s obzirom na Australiju je bila vrlo zanimljiva.



    16
    15

    1
    • Honda
      Nikolar95 Prikaži

      Da da tako je da LULU bio izbacen iz trke sad bi kmeceo sad ovde kako sampionat namesten.



      7
      -6

      13
      • Petronas
        Janez Prikaži

        Sigurno,kao i što je Holandez kukao kada su ga u prvom krugu obišla dva Mercedesa i trazio kaznu🤮



        11
        11

        0
      • Mercedes
        LewisHamilton44 Prikaži

        Hahaha ne znan odakle ti potreba komentirat na taj način kad se nije uopće danas o njemu radilo, nemoš virovat kakve komplekse vam je čovik nabija, strašno.
        Evo, ako te već zanima moje mišljenje, farsa s crvenim zastavama se mogla izbjeći izbacivanjem SC-a na stazu prva dva puta, najpošteniji poredak bi bio nakon sudara i možda s kaznom za Sainza, al opet, to je samo moje mišljenje



        7
        6

        1
      • Msc3005 Prikaži

        Ne treba ti dva puta “sad “u ovoj recenici Mr. Nabrijani. Momak nije upirao prstom i govorio protiv nekoga nego o tome da uvijek postoje i jedna i druga strana, pa to moze isto tako i protiv Hamiltona biti.

        A ovom prilikom cestitam i autoru na pljuvanju Hamiltona. Tako ste jadni 😉



        8
        8

        0
        • Mercedes
          LewisHamilton44 Prikaži

          @msc pa to ti je šjor Vetmen, to se već zna odavno



          7
          5

          2
        • avalon Prikaži

          LewisHamilton44 … znači šjor vetma je po tvom i mišljenju Msc3005 pluva po lewisu u svom osvrtu na trku ? šteta šta ni jedan od vas nije citira te “ispljuvke” . Ok , onda ću ja citirat … vetma 6 X spominje lewisa .
          1. na početku osvrta di konstatira poredak prve trojice
          2. poredak prvih 5 nakon odlaska 1. SC
          3. posli izlaska sa staze 2. SC konstatira da je vodstvo preuzeja lewis
          4. preticanje maxa posli SC u DRS zoni navodeći da “… je strahovitom brzinom na pravcu otpuhnuo Hamiltona za vodstvo utrke.” je li to bilo točno ili je vetma pretjera u opisu jer max je jedva preteka lewisa ? i sam button koji je komentira trku osta je zapanjen brzinom maxa/RB prilikom tog preticanja
          5. zaaadni put u osvrtu je vetma spomenija LH napisavši “Igru mačke i miša vidjeli smo između Alonsa i Hamiltona koji je podsjetio na neka prošla vremena sa sebi svojstvenim blef izjavama o gumama preko timskog radija.” je li istina da je lewis mislim 2 X obavjestija pit da teško da će sa hardom dovet bolid do kraja trka , a svaki put kad ih je “obavještava” odvozija bi najbrži krug trke ? lewis je preiskusan da bi u situaciji kad “nije siguran” u trajnost guma 2 X ih dodatno “uništava” vozeči najbrže krugove . je li to onda pljuvanje vetme po LH ili njegov blef koji j ekoristija na identičan način proteklih sezona ?
          pišeš “nemoš virovat kakve komplekse vam je čovik nabija, strašno.” meni se čini da je vetma u ovom slučaju tebi i Msc3005 nabija komplekse i na samo navođenje činjenica o trci i spominjanje lewisa vidite pljuvanje . ako sam u krivu daj se potrudi pa citiraj djelove di ante pljuje po lewisu ;) a možda je na mom monitoru verzija di vetma ne pljuje po lewisu , a na tvome verzija di pljuje ? :) :) :)



          7
          1

          6
        • Mercedes
          LewisHamilton44 Prikaži

          @avalon upravo u dijelu o gumama. Koliki postotak team radija dođe u live prijenos? Na primjer, Hamiltonove pritužbe na gume su puštene, a Chandok je sam reka da je nekoliko vozača spominjalo pitwallu nagibe krila i opcije s gumama te potencijalna izdržljivost do kraja. Nisam siguran da se niko osim Lewisa nije žalio na gume. Odvest najbrži krug utrke ne znači da će ta guma bit dobra za 20 krugova, pa jbt ne pratiš valjda od jučer, znaš šta je management guma. Poanta je bila da je iza njega bio brzi Alonso, ukoliko Hamilton nastavi management guma neće izdržat do kraja da bude van DRS-a Alonsu, a ako pokuša pobjeći, pojest će gume, znači 2-3 kruga bi pobjega na 2s, a onda bi usporija do 1.1s prednosti, isto tako, suptilno traži neku informaciju od tima da vidi ima li Alonso kakvu primjedbu na gume eto, nacrtano ti je, jasnije?



          3
          2

          1
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Mozda je najbolja verzija gdje je autor teksta Luka Softić.



          2
          1

          1
        • Mercedes
          LewisHamilton44 Prikaži

          I da… Vetmen u mom komentaru označava množinu, ne pojedinca, nešto slično kao X-men 😂🤣

          Zapravo, šjor je možda višak, pa je ispalo da je pojedinac oslovljen, moja greška 😉



          1
          1

          0
        • Rover
          zjurina Prikaži

          Ekipa, čitaj gore: Piše: Luka Softić



          3
          2

          1
        • Mercedes
          LewisHamilton44 Prikaži

          Da, pa zato sam i stavio zadnji komentar


          0
          0

          0
        • avalon Prikaži

          LewisHamilton44… a kad mi tako nacrtaš naravno da mi je jasno samo … nisi mi citira teks di vetma pljuje po lewisu . “Hamiltonove pritužbe na gume su puštene” jbga , tako je to kad u prenosu sky -a vetma određuje koji postotak tim radija ( i o čemu vozači pričaju ) će u “javnost” . nisam ni zna koliko je vetma močan samo da bi pljuva po lewisu . chandok je reka /spomija i druge vozače ali vetma namjerno nije pustija u eter njihove “opaske” pa ih nismo vidili na ekranu ka šta smo vidili lewisove . kad ti nisi siguran da se niko osim lewisa nije žalio na gume onda je sigurno tako tj da su i drugi žalili.
          nažalost priznajem da F 1 pratim od jučer i zato mi je drago da me neko iskusan ( u ovom slučaju ti ) uvede u tajne menađiranja gumama . mislim da ima logike u tome šta pišeš jer i kad nisi siguran koliko će gume trajati u “kondicij” i o tome “javno” izvjestiš pit jednostavno moraš u 4 kruga odvozit 2 X najbrže krugove na stazi jer iza tebe je brzi alonso koji usprkos trudu da dostigne i možda prestigne uopće ne troši svoje gume . jbga ka laik uopće nisam zna da samo “progonjeni” troši gume , “progonitelj” ih ne troši ni malo .
          nije mi jasno ni šta znači biti ispod 1 s tj u DRS zoni jer gledajući gasly -a koji je odvozija odličnu trku i koji je stalno bija u DRS “zoni” iza carlosa no nije uspjeva preteći ispada da ni DRS kod bolida koji su tu negdje nije baš svemoguć . ili zašto je alonso na kraju odusta od dostizanja lewisa ? jer je poprilično lošiji vozač od hamiltona ili su se možda i njegove gume trošile dok se pokušava primaknuti lewisu i ugrozit njegovu P 2 poziciju ?
          i ovo mi je interesantan dio komentara “I da… Vetmen u mom komentaru označava množinu, ne pojedinca, nešto slično kao X-men ” čudni ste vi navijači , fanovi LH , mada … svi su čudni ali vi nekako posebno jer ako neko napiše nešto kontra odma se skače , brani i bez ili sa komičnim argumentima . npr iako sam ti napisa da navedeš di vetma u tekstu pljuje po LH nisi to uradija jer možda toga ni nema ? ali dobar ti je pokušaj da vetma u tvom komentaru označava množinu . ja sam malo glupast ali ipak to kod mene nije “prošlo” jer eto ne mora ta množina/ takozvana vetma obožavat lewisa ka vi fanovi zar ne ? npr prije 10 dana fan Berislav piše “Jel ti i takvi kao ti ( valda i on misli na vetme) zaista mislite da će se poradi vas, rastrgati pokušavajući vaditi mast sebi i bolidu, svijestan da nemože doći ni blizu RB-u. Njemu je trenutačno, svejedno, hoće li doći 2., 3. 4. ili ……. 5.” nadam se da je gleda današnju trku i čuja reakciju lewisa preko TR iz koje je bilo “očito” da mu je svejedno dođe li 2. , 3. , 4. , ili 5. :) :) :) ili kako je neko od fanova LH/MB napisa posli saudiske arabie da je MB na konfornom ( ili ugodnom ? ) 2. mistu u konstruktorskom iako su AM i MB dijelili 2. misto sa 38 bodova “zaboravivši” da su LH i GR završili obe trke , a da je u SA stroll odusta ;) sad je MB na ugodnom 3. mistu samo šta bodovno nije izjednačen sa AM nego zaostaje 9 bodova jer russell nije završija trku . jbte ponašate se ka katolici koji odma skaču na “zadnje noge” ako neko posumlja u jahvea ili sveto pismo ….. pa ne moraju svi bit “vjernici” , neki mogu bit i vetma zar ne ? ;)



          5
          1

          4
        • Mercedes
          LewisHamilton44 Prikaži

          Mislim, komentar ti je pun provokacija i sarkazma, ne razumijem zbog čega, al dobro.
          Objašnjeno ti je sve u komentarima, pročitaj i nećeš više bit kako ti kažeš “glupast”, vidimo se iduću utrku, a do tad Still We Rise 😘



          3
          3

          0
        • avalon Prikaži

          LewisHamilton44…….sarkastičan sam , a ne vidiš razlog ? možda je razlog tvoja bahatost u zadnjem dijelu rečenice tvog odgovora na moj prvi komentar koji glasi “…nacrtano ti je , jasnije ? ” + držiš mi “lekciju” o menađiranju gumama ka da si vozač F 1 ili bar neki šef pirellia koji sve zna o gumama . bahatost = stav koji precjenjuje vlastitu vrijednost ili vlastite vještine.
          da se vratim na moj sarkazam …’neprijatelji’ me ne podnose upravo zbog izjava i komentara , a možda bi me trebali gleda sa zahvalnošću jer moj sarkazam potiče mozak “neprijatelja” da se više napreže i da više razmišlja jer izloženost sarkastičnom ponašanju potiče kreativnost kod drugih mad ne baš svaki put uspješno ;) ti si pokuša bit “kreativan” u svom komentaru – izvlakuši kako si mislija na množinu kad si spomenija vetmu ili u “lekciji” o menađiranju sa gumama sa pitanjem koliki postotak TR dođe u live prenos uz primjer kako su lewisove pritužbe na gume su puštene . možda tvoja “kreativnost” izvlačenja pali kod nekih ( mnogih ? ) ali ne i kod mene jer u istraživanjima znastvenicisa harvard business school su zaklučili da sarkazam ide ruku pod ruku sa inteligencijom … eto da i ja budem malo bahat :) :) :)
          ako te zanima postotak TR dođe u live prenosu uputi mail sa pitanjem direkciji F 1 , FIA ili nekom trećam . mi obićni možemo samo komentirat ono šta vidimo/čujemo tokom prijenosa pa je tako i vetma komentira lewisov povratak na blef o gumama šta je tebe ka fana
          na primjedbu Msc3005 ” A ovom prilikom cestitam i autoru na pljuvanju Hamiltona.” navelo da konstatiraš “pa to ti je šjor Vetmen, to se već zna odavno” zato sam i napisa “… daj se potrudi pa citiraj djelove di ante pljuje po lewisu? ” složija si se sa Msc3005 ali nisam vidija di si citira rečenicu(e) di ante pljuje po lewisu jer ih možda nisi ni moga pronać jer ih jednostavno nema ;) umisto toga pišeš o TR , menađiranju gumama … ovde kod nas za takav postupak kažu ljudi “privrni da ne zagori” :) :) :) za razliku od tebe ja sam vrlo konkretan , citiram antu , tebe , Msc3005 , Berislava , a ti nisi da se niko osim Lewisa nije žalio na gume “pozivajući” se na chandoka koji spominje nekoliko vozača koji su spominjali nagib krila , opcije sa gumama te njihovu potencijalnu izdržljivost do kraja trke ali ne konkretizira kojih vozača šta ti otvara prostor za špekulaciju jer eto “dokaza” da lewis nije bija jedini . možda i nije ali njega smo čuli ( i to ne prvi put ) da se žali , a druge nismo …. ili jesmo ?
          i u čijim mi je komentarima sve objašnjeno ? tvojim ka fana LH ? :) :) :) da si mi “objasnija” kako i di je vetma pljuva po lewisu ovo bi odavno završilo ali “objasnija” nisi i siguran sam da nećeš ;)
          a na tvoj pokušaj cinizma , podrugljivosti “…. do tad Still We Rise ” posjetit ću te na 2022. na francusku , mađarsku , ameriku , meksiko , brazil trke u kojima je lewis završava ka 2. na postolju , di je rise pa je na kraju završija prvestvo na P6 bez pobjede i ka najlošije plasirani vozač “velike trojke” te prvi put bez pobjede kroz sezonu u karijeri . merc koji je 8 uzastopnih sezona osvaja konstruktorsku titulu 2022. je završija 3. iza RB i ferraria , a izgledalo je still we rise jer u 6 od 9 trka koje je završija u drugom dijelu prvenstva lewis se penja na P 2 . bija je
          rise ali ne dovoljan pa mislim da je možda prerano posli tek 3 trke “kukurikat” still we rise ;) a možda sam ja fan AM pa mogu uzvratiti kako vi fanovi MB/LH still we rise ali AM still we rise more . eto i ja sam tebi sve objasnija pa se nadam da će te moj sarkazam potaknuti da više razmišljaš kod pisanja i citiraš vetmu di pljuje po lewisu . neću bit bahat pa napisat kako sam ti sve nacrta uz dodatak “jasnije” koji si ti koristija odgovarajući meni .



          2
          0

          2
        • Mercedes
          LewisHamilton44 Prikaži

          Ahhh… Ajmo opet….
          Moje “točke” na koje se želim osvrnuti:
          1. Pljuvanje Hamiltona od strane autora

          Napisano:
          “Igru mačke i miša vidjeli smo između Alonsa i Hamiltona koji je podsjetio na neka prošla vremena sa sebi svojstvenim blef izjavama o gumama preko timskog radija.”

          Dakle, u nastavku rečenice se da zaključiti da se govori o Hamiltonu i o “sebi svojstvenim blef izjavama” u kojima se žali na gume preko radija. E na to ti je aludirao i Msc3005. Dakle, Hamilton je ni manje ni više običan blefer, jel? 😂
          U tom trenutku je Hamilton nezadovoljan s potrošnjom guma i sumnja u to da će izdržati do kraja na tom setu guma. Moj zaključak je da može izdržati do kraja, al da će se morati boriti s Alonsom za drugo mjesto. Nadalje, Hamilton nema predodžbu koliko Aston Martin/Alonso troši gume, već samo može primijetit da je brži prva 2-3 kruga nakon restarta (istaknuto u prijenosu od strane Jensona Buttona kako Aston Martinu treba duže vremena da gume dovede na radnu temperaturu nego što to treba Mercedesu) i traži od ekipe nekakvu informaciju glede toga, a i to dobiva od Bonoa (19. krug, pušteno u prijenos nakon VSC-a) koji mu javlja “We’re planning on all eventualities”, znači Mercedes je razmišljao o još jednom pitstopu kojeg su kasnije ionako dobili besplatno s crvenom zastavom. Također, Bono mu u 21. krugu pušta informaciju da je Alonso počeo štediti gume (nije pušteno u prijenos). 32. krug, Alonso je na 1.2s (nakon što je nekoliko krugova bio na 2.5s)i Hamilton javlja da “Guys, they can’t be on the same strategy as us mate.” na što mu Bono odgovara “If they were to stop again we think they would struggle with the tyres they have available.” (pušteno u prijenos).

          -Karun Chandok je u prijenosu izjavio da “Nekoliko vozača pita ekipu za nagibe krilaca” i navodi da to znači da se i kod tih “nekoliko” razmatra još jedan ulazak u box.

          2. Na prozivanje za bahatost ti nemam šta reć, praviš se da ne razumiješ ništa i tražiš podcjenjivački od mene raznorazna objašnjenja i citate, kao da ih sam ne vidiš, pa ti vraćam istom mjerom. Isto tako, uvjeren sam da već dugo pratiš formulu i da razumiješ management guma i da nema potrebe tražit reakciju i podlo se narugivati i sarkastično izražavati.
          “jbga ka laik uopće nisam zna da samo “progonjeni” troši gume , “progonitelj” ih ne troši ni malo .”
          Jenson Button je jučer u prijenosu također govorio da Alonso pokušava isprovocirati grešku kod Hamiltona, ali i nagnati ga na veću potrošnju guma, no, to će dovesti i do njegove povećane potrošnje. Pa zna Alonso da mu je najbolja šansa potrošit malo više svoje gume, ali time pritisnuti Hamiltona i možda izvući njegovu grešku.

          3. Engl. men=množina od riječi man, eto odgovora na
          ” ti si pokuša bit “kreativan” u svom komentaru – izvlakuši kako si mislija na množinu kad si spomenija vetmu”

          4. “ako te zanima postotak TR dođe u live prenosu uputi mail sa pitanjem direkciji F 1 , FIA ili nekom trećam .”

          Ne, ne zanima me, nego ističem da se u prijenos ne puštaju sve poruke već samo one “najzanimljivije”. Opet nisi skužio poantu.
          Radio komunikacija se može naći i na YouTubeu nekoliko sati nakon utrke, dakle nije tajna.

          5. “neću bit bahat pa napisat kako sam ti sve nacrta uz dodatak “jasnije” koji si ti koristija odgovarajući meni .”

          Hmm, ovo je vrhunac, neću, ali ipak oću. 😂



          2
          2

          0
        • Petronas
          Janez Prikaži

          Imam samo jedno pitanje, zasto nitko nije pohvalio hamiltonovu vožnju u slabijem bolidu, držao je alonsa iza sebe 50 krugova, evo Alonso ga je pohvalio



          2
          2

          0
  8. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    Ja luđu utrku vidio nisam. Masi vrati se sve ti je oprošteno.



    16
    14

    2
  9. Mclaren
    AlkY Donator Prikaži

    Ajmo preko 200 komentara sad :D



    10
    10

    0
  10. Mika Hakkinen
    Djuvedj Pretplatnik Prikaži

    al su ga masakrirali brate mili



    11
    11

    0
  11. Ferrari
    pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Nakon sat i po utrkivanja umor i pad koncentracije su loša kombinacija za standing startove.



    7
    7

    0
  12. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Čim je Masi na utrci, makar kao gledatelj, kaos je zagarantiran…



    37
    37

    0
  13. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Kakav cirkus od utrke i vodstva klaunskog. Tu se ne zna tko pije tko plaća.
    Nadam se da će vozači reći nešto na sve ovo.
    Odlična borba između Ham i Alo cijelu utrku.
    Bravo za Hulka.
    Da nema RB sezona bi bila čudo po pitanju borbe za naslov 😄



    18
    17

    1
  14. Fia
    Realista Prikaži

    Nesto sto nece biti hot topic, ali sad se OPET vidi kako Max grijesi, samo ima srece. Lako se moglo dogoditi da zavrsi u travi i zidu, a ima daleko najbolji bolid.
    Sad zamislite Maxa da vozi Ferrari od ove ili prosle godine. Grijesio bi isto ako ne i vise od Leclerca.
    I prosle godine je imao gresaka, ali ga je kod svake sreca mazila.
    Inace, Leclerc je dns morao bit pametniji i oprezniji, ali sta je tu je.

    Ostalo necu komentirat.



    16
    2

    14
  15. Nando
    andrej12 Prikaži

    Malo reci da sam zgrozen, samo da je drame, utkrivanje pada u drugi plan. Bitno da tik tokeri i ostali content creatori imaju materijala i svi sretni. Ova cijela utrka je na lijep nacin pokazala kako formula 1 ide u skroz krivom smjeru



    27
    23

    4
  16. Carlos Sainz
    VVTi Prikaži

    Previše cirkusa za moj ukus.

    Mom ocu, koji nije pogledao poštenu utrku od kako je HRT prestao prenositi, dosta toga jednostavno nije bilo jasno



    24
    24

    0
  17. Bmw
    EnoEno Prikaži

    Direkcija kao neka dobra komedija!!
    Pucas sam sebi u nogu,pa onda zbog miliona očiju si primoran donositi ovako Frazne odluke.
    Poništis sve Ali 5S ostaviš.



    6
    5

    1
  18. Fernando Alonso 14
    alonso5 Donator Prikaži

    Necu nikako utrku komentirati.
    Jednostavno sramota za ove vodeće ljude. Nemogu shvatit da nijedna utrka ne moze proći bez nekih repova.
    Mislim da ce svima dobro doc ova pauza.



    12
    12

    0
  19. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Amerikanizacija Formule 1. Tražili ste, dobili ste. Mnogi vozači izgledaju kao da su maloljetni, gledalište je puno klinaca od 7 godina, pravila su namjerno kaotična, primjena istih je kaotična, sve ide u krivom smjeru. Bernie nikada nije htio da se formula 1 približava mladim “tulipanima” od gledatelja i dobro je mislio. Ovo postaje Instagram i Twitter event, s totalnim kaosom, bez duhanskih sponzora i teta s dobrim dojkama jer to nije dobar primjer za nedoraslu omladinu.



    20
    8

    12
    • Ferrari
      sfzd Donator Prikaži

      toliko spominješ tete sa dojkama da se čovjek zapita što radiš tu :)



      3
      2

      1
    • Ferrari
      pero iz bukurešta Prikaži

      Šta znači ovo – “Tražili ste, dobili ste”?

      Mislim da ovdje 99.99% ljudi to nije tražilo.

      Ah da, moderno je valjda takvom izjavom ispast faca i opaki F1 fan….



      12
      11

      1
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Ako je riječ o podršci Bernijevog odlaska onda je većina bila za to.

        Sada se pravila kreiraju na bazi nove publike. Koja je generalno zbunjena. Evo, već se spominju “mini sektori”. Jer svaki put kada je neki problem treba uvesti novo pravilo da bih se stvari “riješile”. A Bora je davno opjevao o pravilima.

        Dobro Max kaže da neće on još dugo ako ovako nastave.



        2
        0

        2
        • Flavio Briatore
          Unwoken European Prikaži

          Nova publika nije zbunjena, nova publika ne zna što je formula 1 i samo znaju da je Netflix obećao kaos i dramu. Što ti misliš da ti likovi znaju za ikoga osim za Maxa, Charlesa, Lewisa, Landa? Da im pokažeš fotografiju Michaela Schumachera, Senne, Prosta, Laude, Fittipaldija, Ceverta ili Hunta svi ti veliki novi zaljubljenici u F1 bi samo slijegnuli ramenima. Ti likovi ne znaju značaj Monze, Spa, Silverstona, Suzuke, za njih je vrhunac kada im se servira Miami, budući Las Vegas, London, Madrid…



          13
          11

          2
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Ciljao sam inače zbunjeni ne samo f1.

          Opsesija sa safety first je pojela ovaj sport. Spustila ga na koljena.



          3
          2

          1
  20. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke Maxu, Lewisu i Fernandu.

    Utrka osim prvih 15 krugova katastrofa.

    Crvene zastave
    1. Pod hitno treba mijenjat puno toga, ali prva stvar bi trebala biti da se zamjena guma pod istim ne racuna pod obaveznu i da se ta promjena moze izvrsiti samo ako je utrka u tijeku. Tako ce se izbjeci situacija da netko izgubi kao Russel i Sainz. Slobodno neka mijenjaju gume ali da se ta promjena ne racuna kao obavezna.

    2. Prestat za svaki incident zvat istu. Danas su mogli komotno timovima (pogotovo Alpine) ustedit finu svotu novaca da ju nisu zvali.

    3. Ako se vec trebaju obavljat popravci, bolid koji se popravlja ide na zacelje.

    Sainzova kazna opravdana, bez obzira koliko bila moralno upitna u ovom sklopu okolnosti.

    Gasly sta reci nakon svega.



    5
    1

    4
    • 057f1 zd Prikaži

      Dapače, Sainz i Alonso situacija ispravljena, kazna besmislena. Perezovo nesigurno vraćanje na stazu kod kaosa u 56. krugu ništa?



      7
      7

      0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Kazna po pravilu zakona je opravdana, samo odsluzivanje je upitno. E sad posto se incident dogodio u dijelu koji je na kraju ignoriran kao i sve ostalo nakon tog restarta, pretpostavljam da se ferrari zalio.

        Pravila kao i inace super jasna :)

        Opet na kraju Alpine jedini pusionicari u svemu.



        6
        6

        0
  21. Rolex
    petar8 Prikaži

    Najdulje kvalifikacije za najkraću utrku 😊



    3
    3

    0
  22. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Imaju 5 komponenti guma i oni stave tvrdu koja izdrži cijelu utrku…



    5
    5

    0
  23. Vw
    F1fan001 Prikaži

    Kevine…čiji je ono točak ?



    4
    4

    0
  24. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Šta je najgore sve je po pravilima danas. Jebiga. CIRKUS, to pravilo ako nisu svi prosli prvi sektor se gleda krug iza me jedino nekako muči, ovo ostalo je dio cirkusa uvik bija



    9
    7

    2
  25. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ne znam, svašta bih mogao reći o ovoj utrci. I dobro i loše.
    Ono (zadnjih xx godina) kada FIA loš zakon ili pravilo ispravlja sa 10 novih pravila i nakuplja tisuće pretežno ili djelomično besmislenih pravila. Kao neka propala država ala mi ili…..
    Ne mogu vjerovati da ne znaju što učiniti ako se nešto desi, kao danas na kraju.
    Zbog toga uvijek imaš dio ogorčenih ljudi i momčadi. Da su odmah znali pravilo nitko se ne bi bunio.
    Mene F1 sve više podsjeća na Američki NASCAR ili INDY.
    Od ove sezone izdvajaju samo bolid na prvom mjestu, drugi i treći ostaju u gužvi sa svim ostalima.
    To je kao kraj NASCAR ringišpila. Vrište tko je pobijedio, kamere samo njega prate, on mora piti mlijeko……. i blage veze nemaš tko je drugi, treći…… Nije im na kraj pameti spomenuti čak niti objaviti poredak na tv-u. Ovo u F1 je na pola puta.
    Naravno čestitke vozačima.



    1
    0

    1
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Problem je u pravilu da svi auti trebaju proći prvi sektor da bi krug vridija šta se na zadnjem restartu nije dogodilo, iz tog razloga su morali i zadnji rolling start staviti da bi se dobila puna klasifikacija.



      3
      3

      0
    • Carlos Sainz
      VVTi Prikaži

      od kako je počelo ovo sranje s Liberty-em i Netflixom bojim se da će se F1 dogoditi isto što i NASCARU od vrha popularnosti 90ih pa do danas – raspizdit će okorjele fanove te i vremenom izgubit, a ovi novopečeni ionako se neće zadržati ako bude nedostatka “showa”



      2
      1

      1
  26. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Odo leć, previše je ovo za mene😴



    2
    2

    0
  27. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Ovo je sramota šta se radi. Srećom kasnije ima MotoGP, nadam se da će čelnici F1 da sjednu i pogledaju trku, pa možda da im dođe iz dupeta u glavu. Ove crvene zastave su toliko vještačke da počinje da se vrijeđa inteligencija. Vjerujem da i neinteligentni Ameri i Briti ne uživaju u ovome. E moj Bernie, vrati se sve ti je oprošteno, instaliraj prskalice, teško da može od ovog gore.



    19
    18

    1
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Meni je bolje nego da gledam 7 krugova kako idu iza SC. Eto, rekao sam. Isto i na kraju, jebiga dogodilo se kako se dogodilo i to je to. Ni kad je po pravilima ne valja, ko bi svima udovoljio🫡



      10
      7

      3
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Britanija je kolijevka F1.
      Zasto ih zaboga stavljas u istu kategoriju sa Amerima?



      1
      1

      0
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      MotoGP nema veze s Formulom 1 i ne bih htio da glavonje donose zaključke na temelju iste. Sprint utrke po kratkom postupku izbaciti iz F1 zauvijek.



      5
      4

      1
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Gledaju oni MotoGP itekako, Stefano je čak mahao kockastom zastavom na kraju utrke u Portugalu – zato će se po kratkom postupku mijenjati sprint format, da i kod nas (skoro) svaka sesija bude kvalifikacijska ili utrka 😉 Kvaliteta suđenja je već na sličnoj razini, tu se natječu tko će biti bolji. Možda pokupe i koju foru od Carmela u smislu promjena pravila pa uvedu neke radikalne promjene formata bez da vozači znaju išta o tome dok vijest ne procuri u medije…



      1
      1

      0
  28. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Kazna za Sainza, a kazna za Strola?



    3
    -1

    4
    • Mika Hakkinen
      Djuvedj Pretplatnik Prikaži

      A što je Stroll napravio da zasluži kaznu?



      4
      3

      1
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Izbacio Leclerca iz trke, a mogao je bez problema proći zavoj iza Alonsa, ne dodirujući Leclerca.
        Naravno, uz gubitak pozicije, Bože moj. Lec je bio ispred i preticanje je bilo skoro “obavljeno”, naravno da ga “vozač sa najmanje osjećaja za orijentaciju, na startu” nije izbacio. Slobodno provjeriti na reply…. 🍻



        2
        -2

        4
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Po ono ne znam što bi rekao, Gledao sam replay iz svih mogućih kuteva. Moglo je proći bez kontakta a nije. Alonso je bio desno, Stroll za dužinu prednjeg krila pored guzice od svog kolege a Leclerc lijevo. Da je Leclerc išao još šire i dublje gubio bi mjesto koje je već osvojio. Stroll da je išao desno udario bi Alonsa. ovo su one situcije gdje npr Vettel Kimi Button ovako što ne bi izveli nikada. Stroll je bio u sendviču no po meni je krivica na obojici. Leclerc je mogao proći i zato je išao tuda dok Stroll nije mogao proći ni Alonsa i Leclerca jer je bio zatvoren i mogao je jedino odustati i pratiti Alonsa. Trkaći incident i to je to. No Strool očito nije baš oprezan a ni pouzdan kao ni kad je pogodio Alonsa na prvoj utrci ove sezone . Vozač treba znati kada odustati. Kada bi svi se držali svoje putanje kao Stroll ovdje onda svaku utrku bi bilo ovakvih 10 izbacivanja van. Izgleda da za mnoge vozače ne vrijedi ono pravilo kad je netko ispred ima prednost. Zapravo me čudi da nije klopio i Alonsa.



          4
          3

          1
        • David Croft
          Frantic Donator Prikaži

          Vozač treba znati kada odustat

          Ovim si sve rekao i načelno se složio sa mnom.
          Samo što bi u današnjoj situaciji za Strolla to značilo gubitak pozicije.
          Stroll je bio taj koji je trebao popustiti.
          Strollovo prednje krilo našlo u jednom momentu između Leca i Ferde, a i to prednje krilo je sa normalnim kočenjem i prihvatanjem gubitka pozicije trebalo izaći iz “sendviča”.
          Neko napisa da je najveća Lecova greška što nije razmislio s kim se trka. Dakle, otvoriti 6 očiju (4 po defaultu + još 2 za Lancea 😁), ali mislim ako ćeš ti razmišljati i paziti za drugog, onda jbga.
          Stroll je sa tim svojim (ne)osjećajem za prostor na startovima zreo za kazni (kaznenih bodova). Ni Grozni se onomad nije smirio dok nije popio race ban.



          2
          2

          0
    • Max Verstappen 1
      Kuko11 Prikaži

      A kazna za sve one sto su pljuvali po Binottu ?



      8
      8

      0
  29. Boris3004 Prikaži

    Budimo realni ovo je bilo režirano za Netflix


    0
    -2

    2
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      RF vise radi publike da se ne gubi dugo iza SC. Meni je to ok. Sve po pravilima, Netflixu rodilo spletom okolnosti. Tin foil hat komentar



      4
      3

      1
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        “RF više radi publike” i “sve po pravilima” mi ne idu u istu rečenicu.
        Je li bilo “radi publike” ili je bilo “sve po pravilima”?
        Ja mislim da je bilo “radi publike”.

        Edit
        Pogledati današnju F2 trku.
        Imali su puno više razloga za red flag ali su zvali samo Safete



        4
        4

        0
        • Marlboro
          F1bodul Prikaži

          Službeni odgovor je bio da su krhotine bile na pre velikom dijelu staze, pa se to nije moglo obaviti za vrijeme SC izgubilo bi se previše krugova. I ima smisla. To šta nije uobičajena RF za ove situacije ne znači da se ne smije mahati.. ne lupetaj bezveze ka dite koje mu je pa sladoled na pod.


          0
          -5

          5
        • David Croft
          Frantic Donator Prikaži

          Znači “zbog publike”. 👍
          A ovo

          ne lupetaj bezveze ka dite koje mu je pa sladoled na pod.

          ti je vrh!!
          Ja tebe nisam vrijeđao, pa nema potrebe za ovakvim tonom.
          Uz to, komuniciraš sa (možda i prilično, neznam) starijom osobom od sebe.



          5
          4

          1
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          @frantic

          Bodul je dokazano nevaspitano derište f1pulsmedie. Mada im uspijeva da svako malo propuštaju njegove bezobrazne komentare i gaze svoje pravilo sajta gdje kažu da je zabranjeno vrijeđanje članova sajta licno.

          Pa kad je već tako da i ja onda napišem komentar po svom mišljenju o njemu.


          0
          0

          0
  30. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Da li je ovo podijima sa ukupno najviše titula?



    1
    0

    1
  31. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    FIA i suci su postali lakrdija sa ovakvim odlukama.. Amerikanizacija.. Sainzova kazna je vrhunac gluposti.. Inače se u prvom krugu nakon starta takve stvari karakteriziraju kao trkači incidenti tim više što je Alonso vraćen na 3 mjesto sama kazna je glupa i besmislena.. Ali što mi je još žalosnije Ferrari kao da se uopće nije ni pokušao žaliti na to.. Sainz očito sam mora uložiti žalbu i sam sve odrađivat ako želi išta postići.. Jadna ekipa bez muda i jasnog vodstva..



    6
    5

    1
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Sainz je uzrokovao cijeli sudar, zasluzija je kaznu sinko, doletija ka torpedo, lagan bolid jbg nije prvi krug.



      2
      -1

      3
      • Carlos Sainz 55
        2CV6 Prikaži

        Štaa sad je opravdanje kad neko napravi sr nje u prvom krugu jer je bolid težak.
        Na prošloj trci Alonsu su dali kaznu poslije 30+ krugova a Sainzu iako je trkaci incident
        poslije nekoliko minuta.
        Ovo je možda bila kazna – na narednoj trci – 3 mjesta na gridu.
        U F1 je Ferrari pastorče ..ne mogu da dokucim zbog cega …još od Vettela i Kanade.



        6
        6

        0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Po meni, puno je razlika izmedu npr. Vettela u Kanadi i Pereza danas sto se tice nesigurnog vracanja na stazu….a ono glavno da je danas bilo puno nesigurnije i da Perez nije dobio kaznu..



          4
          4

          0
  32. Mercedes
    Serviser Donator Prikaži

    Ako su mjesta vraćena zbog toga sto nisu prosli sektor,onda kazna Sainzu nije poštena,mislim već ako se resetira ,onda je ovako najpoštenije



    5
    5

    0
  33. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    Ma ajde Gasly u pi*du materinu!!
    Fenomenalnu trku, odličan tempo i potencijalnu četvrtu poziciju zasjenit onakvim glupavim zatvaranjem momčadskog kolege, stvarno nemam riječi. 😡
    Russella i Albona mi je žao, Hulkenberg odvozio monstruoznu trku, svaka čast matori 👍, Perez truba, treba mu pola trke da stigne Norrisa koji je 5 sek ispred njega. Hamilton isto fenomenalan, cijelu trku drži Alonsa 1,5 sek iza sebe. A šta reći tek za Strolla s onim ničim izazvanim izlijetanjem u pijesak nakon što se našao na trećem mjestu nakon kaosa poslije RF. Sreća njegova što je poredak vraćen kao i prije RF. A gospodin Fernando Alonso, kakav je to profesor jači i od Prosta, čovjek svaku situaciju uoči u sekundi, od boljih taktičkih rješenja nego vlastiti pitwall, do ove situacije kad se u sekundi sjetio Silverstonea i vraćanja poretka kakav je bio prije RF-a. Lisac je to najveći u F1.
    I Max, šta reći, svaka mu čast, ali mislim da i njegovi navijači nekad požele da mu rikne motor da bude bar malo zanimljivije 😂



    15
    15

    0
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Da su opalili RF nakon sta su prosli sektor, sta su realno mogli, nebi auti stigli do dijela di je bio sudar ionako, nebi bilo potrebe za ikakvim nastavljanjem, Hulk podij. Show.

      Ps: Gasly stvarno, Sainz mozda i nebi uzrokovao RF sam po sebi.


      0
      -2

      2
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Što bi bilo da Sainz nije opalio Alonsa ni ti, ni ja niti itko može znati. Možda bi svi prošli prvi zavoj bez problema, možda bi se netko drugi zakačio. Ovako je on taj koji je “cousing a collision” što je dovelo do toga da ih drugi moraju obilaziti, voziti van staze, opasno se vraćati na nju i sve što proizlazi iz toga



        2
        2

        0
    • Bmw
      Marko Rakić Donator Prikaži

      Mislim da je bilo u prijenosu da ga Gasly nije ni vidio.



      1
      1

      0
      • Renault
        Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

        Ništa ga tu opravdat nemože, Ocon se vidio u desnom retrovizoru.


        0
        0

        0
        • Bmw
          Marko Rakić Donator Prikaži

          A je pred sudar, al tad je kasno. Koliko god se vozači naviknu na (ne)preglednost koju imaju, to je i dalje samo navika, a retrovizori su i dalje mali, a vozač je u bolidu “ukopan” radi što bolje zaštite.

          Kad sam prvi put vozio sportski auto na grobniku, instruktor mi je cijelo vrijeme napominjao da se moram micati vozilima iza, a koja ja nisam primijećivao jer sam bio fokusiran na brzu vožnju. A moš mislit kako je ta vožnja brza u odnosu na F1, ruganje doslovno. Tako da, lako je suditi iz fotelje, treba neke stvari probati i tek se onda barem pokušati staviti u glavu vozača da se vidi kakve su to brutalne brzine.



          6
          6

          0
    • Heinz Harald Frentzen
      Artikl Prikaži

      1. Pogledaj tko je Driver of the day i tko je odvezao najbrži krug
      2. Albona ti je žao, jer je napravio vizualno najljepšu pogrešku dana?
      3. Gasly je kriv jer su ga Sainz i Stroll izgurali na silu sa staze zajedno s Perezom i jer je dao sve od sebe da preživi taj zavoj.
      4. Max, svaka mu čast kako je maestralno prošao kraj Russella instinktivnom reakcijom čekanja RF-a zbog dviju tački kamene sipine na stazi. A zamisli glupog Pereza koji je dva puta ulazio u boks za to vrijeme.
      5. Jedino se slažem za Hulka i Luisa, dobar posao oba, samo bi njima još pridodao dvojac iz Mclarena.

      Savjet: Pogledaj još jednom sve od početka, ponavljanje je majka znanja



      2
      2

      0
  34. avalon Prikaži

    ako bi gledali “kroz” blisku povijest onda je kazna za carlosa OK jer vrlo slične situacije ( identične ? ) su bile u brazilu 2019. i austriji 2020. kad su na stazi “bliske susrete” imali lewis i albon i oba puta je lewis kažnjen sa 5 s . no ako gledamo današnji događaj opet identična situacija … stroll Vs leclerc i carlos Vs alonso . jedan slučaj je proša ka trkači incident , drugi ka krivica carlosa .
    naravno , leclerc i alonso su “omiljeniji” ( kod nekih ) od carlosa , a naročito strolla pa treba zanemarit cetrifugalnu silu/fiziku jer oba “pogođena” su bila na vanjskoj strani staze , a “cetrifuga” … kako djeluje ? ako se dobro sjećam od centra prema rubu u ovom slučaju staze . snimka iz kokpita LS ukazuje da je volan okrenut desno i da ovaj drži putanju koliko je moguće uz “centrifugu” , a CL pokušava na samom startu izvršiti preticanje “zaboravivši” da se trka ne rješava na startu . kod “slučaja” carlos nema snimke iz kokpita ( bar je ja nisam vidija ) ali ako su suci koji su vjerovatno gledali snimke u slučaju CL Vs LS to proglasili trkačim incidentom na staru onda je i “slučaj” carlos također treba bit trkači incident na startu jer je usljedija nakon restarta . opet je nekonzistentnost sudaca bila na djelu … žal mi je zbog carlosa jer je dans odvozija jako dobru trku , anulira “pad” sa P4 na P11 zbog tajminga izmjene guma ( tik prije SC isto ka i russell ) jako dobro pretica i “dolaskom” ili povratkom na P4 jako dobro se branija od danas jako dobrog gasly -a koji mu je konstantno bija u DRS – u .
    moga bi se dotaknut još jednog vozača ali neću da se ne misli kako ga “mrzim” :) neka njegovi fanovi uživaju i misle kako je danas odvozija odlično samo … kako bi bilo da nisu odustali leclerc , russell pa i albon koji je u trenutku odustajanja vozija na P 6?
    o samoj trci tek toliko … ovo je bila jedna od raritetnih trka ako gledamo kroz prekide . čudi me npr prekid zbog šlunka kad je albon izletija jer na svakoj stazi koja ima šljunčane izletne zone vozač koji ozleti gumama donese šljunak na stazu . i bez prekida kroz neki krug bi šljunak bija “očišćen” . imam osjećaj da je današnja trka bar DONEKLE bila “dirigirana” no možda me osjećaj i vara …



    4
    2

    2
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Mislim da incidenti Stroll-Leclerc i Alonso-Sainz nemaju veze jedno s drugim.
      Leclerc je skrenuo u Strolla na pocetku zavoja kao da njega nema tamo…(da je Alonso bio na mjestu Strolla on bi pustio gas neposredbo prije incidenta pa nebi doslo do kontakta). No svejedno, Leclerc ne moze na slijepo probat uc u zavoj pa stavit sudbinu u tuđe ruke.
      Sainz amaterski prekasno kočio i pokušao se izvuci no prednji kraj je otklizao do Alonsa.



      8
      7

      1
      • avalon Prikaži

        junior… “Mislim da incidenti Stroll-Leclerc i Alonso-Sainz nemaju veze jedno s drugim.” imaju bar jednu poveznicu odnosno dvi … start i hladne gume . start često zna bit kaotičan , takav je za CL bija prvi , a takav je za CS bija i zadnji . obićno se kontakt na startu kvalificira od sudaca ka vozački incident jer i suci znaju da su na startu usprkos warm up krugu i kočnice i gume nedovoljno zagrijane pa nisu na 100 % u ispunjavanju svog “zadatka” . na you tubu imaš izjave nekih vozača s osvrtom na taj ponovljeni start i max je izjavija da je SC vozija previše sporo pa su zbog toga startali sa hladnim gumama . kad se još u obzir uzme protok vrimena zbog prekida trke , a usljed toga i pad temperature staze onda izjava maxa itekako drži vodu pa ovo tvoje “Sainz amaterski prekasno kočio i pokušao se izvuci no prednji kraj je otklizao do Alonsa.” , a s obzirom na izjavu maxa baš i nije fer napisano . jer ako bi na startu trke alonso na mistu strolla pustija gas neposredno prije incidenta pa ne bi došlo do kontakta zašto to nije uradija i prilikom “zadnjeg” starta ? nije jer se rješavalo pitanje krajnjeg plasmana u 2 preostala kruga .
        izgleda da je prva odluka bila da se trka završi sa SC na “vrhu poredka” , a onda možda i zbog spektakla je “izvješena” crvena zastava i donesena odluka o ponovnom startu . i ponovno mišljenje maxa koji je izjavija da je direkcija trke sama “kreirala” problem jer crvena zastava nije bila potrebna , da bi SC bij adovoljan i OK u toj situaciji . čisto sumnjam da je ovo max izjavija u svom interesu bojeći se lewisa i gubitka svog P 1 jer 4 kruga prije kraja trke ima je gotovo 8,5 s prednosti pred lewisom .
        i kakvi su bili “rezultati” odluke direkcije o restartu ? kontakt između alonsa i carlosa , izljetanje u šljunak pereza i strolla , kontakt između sargeanta i de vrisa , izljetanje gasly -a koji je pri povratku ima krš sa kolegom oconom dok su oba bila u bodovima .
        btw nije samo max bija “šokiran” crvenom zastavom posli krša kevina , bija je i alonso u “šoku” . kako je bilo lani u monzi 6 krugova prije kraja kad je ricciardo “parkira” bolid uz stazu , a gotovo pola bolida je ostalo na stazi ? je li bila crvena zastava ili tek SC ? 6 krugova , do kraja trke se vozilo za SC , a ovde je trebalo restart za 2 kruga jer im je trebalo koliko .. 2 – 3 kruga da donesu “pravu” odluku ?!?!? kako je bilo u abu dabiu kad se latifi zakuca .
        za alonsa su crvene zastave bile nepotrebne i u slučaju alboma i kevina i o tome će se još raspravljat u bakuu . isto misli i max . šta j ebilo sa odlukom sudaca o alonsu u saudujskoj arabii ? završija 3. , dobija kaznu od 5 s koja je posli više od 3 sata poništena na žalbu iz AM i vraćeno mu je 3. misto . u slučaju carlosa kazna je bila promptna i nema povratka . jesu li suci razgovarali sa njim , pregledavali telemetriji itd ili su mu kaznu opalili onako …. odokativno . nekad su spori u donošenju odluka ka melasin sirup , nekad brži i od wyatt earpa , a zbog svoje nekonzistentnosti idu iz greške u grešku i time gube kredibilitet . nije carlos postupija amaterski već je sa hladnim gumama riskira isto ka i mnogi vozači o čemu “govori” i krš koji je prouzrokovala odluka FIA . to je moje mišljenje sa kojim se može ali i ne mora složit “puk” portala …..



        2
        1

        1
  35. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Pretedent za naslov, Perez, 15krugova skidao 5sec za Norrisom. Ne može on Maxu ni “kopačke očistit”. Max bi danas na postolje došao u njegovoj poziciji. Ako ne i pobjedio.
    Lulua sreća jako mazi do sada u sezoni. Ali neće vječno. Russel po svemu do sada ispred(osim po bodovima).



    6
    -2

    8
    • Heinz Harald Frentzen
      Artikl Prikaži

      Ajoj, jasno ti je da su u tom vremenu i Perez i Norris bili brži od svih ispred njih, pa i od nedodirljivog. Max da nije bilo prvog RF-a bi možda bio na postolju kao treći, jer su do tad Mercedesi brisali pod s njim.


      0
      -5

      5
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        O kakvom ti brisanju poda pises, cim bi Ham izgubio drs Max bi ga uzeo kao sto ga je uzeo i nakon RF a onda i Russela. Samo u 3 kruga nakon obilazenja je izgradio 4 sekunde prednosti.
        Jedino gdje je merc bio bolji su prvih krug dva dok Maxu nisu gume dosle na radnu temperaturu. Sve ostalo je bilo menadzeriranje utrke od Maxa.
        Sad su stvari takve da RB ima u race paceu debelu prednost.



        6
        6

        0
        • F1puls Portal
          gosuasus Prikaži

          Početna razlika koju je Verstappen stekao proizlazi iz Hamiltonovog lift-&-coastanja kroz treći sektor. Mislim da je Verstappen razvio nekih 2-2.5s prednosti u svega 6 zavoja.


          0
          0

          0
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Jest razvio je ravno 2 sekunde do kraja tog kruga i onda sljedeca 2 po 0.6 svaki.
          Samim time sto je Hamilton morao lift and coast radit odmah nakon pretjecanja pokazuje da je do pretjecanja spamao energiju u nadi da ce ostat naprijed a Max ga mogao pratit bez da on isto radi, a drs je tek imao u zoni gdje ga je prestigao.
          Ima redbull postenu prednost, dovoljno o tome govori cinjenica da je Max poceo pravit najbrze krugove tek kad je Ham pokusavao pobjec Alonsu, a tad je vec bio na 9 sekundi naprijed. Ovo lici na obrnuti odnos snaga iz 2020e.


          0
          0

          0
        • Heinz Harald Frentzen
          Artikl Prikaži

          A ti si službena Baba Vanga ovdje ili što? Rekao si da bi Max na mjestu Pereza bio na podiju i ne razumijem po čemu se to razlikuje od moje tvrdnje da bi bio treći da nije bilo RF-a. Bez obzira na razloge, do prekida je Max bio treći iza Mercedesa i to je činjenica. Znači sa puno boljim bolidom je lagano spušio dvije pozicije, a razlog je jer se bojao da ne dođe do kontakta i izgubi u utrci od Pereza. Nakon prošle utrke je naglo palo samopouzdanje kod izabranog i to me veseli i to jako. Nastavi lupati minuse, slobodno ako te to veseli, to i inače djeca rade.


          0
          0

          0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Russell ispred po svemu osim po bodovima? Ovo mi je jedna od boljih izjava.
      Osim po omjeru u kvalama, po čemu je to još “svemu” ispred? Umjetničkom dojmu? 🤣
      Imao je zato GR prošle godine više sreće u utrkama, pa šta sad. Sve se to iznivelira kad tad.



      2
      2

      0
      • Heinz Harald Frentzen
        Artikl Prikaži

        Nije loš Russell, ali je još uvijek klinac koji ne shvaća da ugrožava ljude oko sebe glupavim postupcima. S vremenom kad mu dosadi vozit se Vespama do boxa, moći će u istu rečenicu s Luisom. Već sam tu napisao da me najviše podsjeća na Maxa od prije 4-5godina kad je mislio da igra Carmageddon a ne vozi F1.


        0
        0

        0
  36. Williams
    Davor13 Prikaži

    Dobra utrka prije trotjedne pauze. Cestitke Maxu na jos jednoj pobjedi i samo ga 4 pobjede dijele od Senne. Bez obzira na konacni rezultat Albon je danas, a i tijekom cijelog vikenda, pokazao da je Williams sposoban boriti se za bodove na svakoj utrci, i takoder velika steta za Georga



    9
    9

    0
  37. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Russell mora shvatiti da dok god je Ham njegov timski kolega uvijek če biti drugi vozač, bio brži ili ne u tom trenutku.
    Što prije shvati zašto je došao iz Williamsa to bolje za njega.



    2
    2

    0
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Ko je brži taj će biti prvi vozac. Prednost Mercedesa sto imaju Russella je u pregovarackoj prednosti nad Hamiltonom. Sad kad imaju 2 podjednaka vozaca Hamilton ne moze ocekivati da se tretira kao kralj.
      Osobno mislim da je Hamilton i dalje bolji kao kompletan vozac (barem još godinu dvije ukoliko ima maksimalnu motivaciju) te on biva sve bolji kroz sezonu kao i prosle godine.
      Mene veseli njihovo rivalstvo pogotovo ako se približe Red Bullu. A i ponovne muke Toto Wolfa kao u pocetku Turbo-hibridne ere



      9
      8

      1
      • Lewis Hamilton 44
        LH1985 Prikaži

        Iskreno volio bi da je tako ali se ne slažem s tobom, Ham je brand koji nosi lovu a F1 je ništa drugo nego samo lova.
        MB će učiniti sve da HAM ako bude imao priliku osvoji osmi naslov.



        2
        0

        2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Hoće da, ali ako GR bude brzi neće ga spriječiti da se bori za naslov kao što nisu Rosberga spriječili da osvoji 2016.
          Tako da sve u njegovim rukama.
          Ako bude konstantno bolji u kvalama i ispred na stazi nitko mi neće stajati na put.
          Druga stvar je to što je @junior rekao, s kojom se slažem da je Ham još uvijek kompletniji vozač bar još neko vrijeme.
          Plus treba vidjeti kako će se GR ponašati ako bude u borbi za naslov. Mnogi su pucali pod pritiskom bitke za naslov.
          Po meni bi najbolji scenarij za GR bio da Ham uzme 8.naslov i ode u mirovinu, a njemu prepusti ekipu.


          0
          0

          0
  38. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Crvene zastave, ulicne staze, standing startovi, nasumicno dodjelivanje kazni, nasumično određivanje poretka, jos malo kazni, kontroverze, žalbe… konacni poredak saznajte prije milijunaša, a poslje lota 7/39 u cetvrtak!



    10
    9

    1
  39. Marlboro
    Hey You Donator Prikaži

    zasto se i ja ustado u ova doba sina ti isusa..


    0
    -2

    2
  40. Bmw
    STULE Prikaži

    Ajd da je neko i ovom oconu pokazo kako se bori protiv timskog kolege =)



    1
    1

    0
  41. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Koja debilana od suđenja.
    Ovoliko RF nisam vidio od Masija.
    Znači od Masija su tražili više akcije na stazi, pa je to bio trn u oku Tota i sada je sucima opet naređeno da rade isto što je i Masi radio.

    Zadnja Monza se završila pod SC, a ova utrka pokoljem i lutrijom. Nema veze s nekom konzistencijom. Prvo zovu SC, momčadi krenu u rat strategijama i onda dignu RF i doviđenja Russell, ko te je3e i svi ostali koji ste išli po nove gume.
    Po suđenju, najgora trka ikad. Da, gora i od Spa i od AD 2021.
    Shitshow



    4
    1

    3
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      To je nova politika da ako je ikako moguće završe bez SCa utrku, čak i kad to nema baš smisla kao danas.
      Masi je bio začetnik toga jer je sranje u AD nastalo iz istih motiva, da se ne završava pod SCom.
      Sad su samo to digli na veću razinu gluposti 🤣



      2
      2

      0
  42. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Alonso je toliko inteligentan s pravilnicima da vodi brakorazvodnu parnicu vlastitom odvjetniku 🤣



    5
    3

    2
  43. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Danasnju utrku je bolje ne komentirat nego sacekat da se sve misli posloze nakon tolko crvenih zastava i svih kaosa 😅



    1
    1

    0
  44. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    pogledo sinoć utrku.
    rezultatom zadovljan, ali ostaje vrlo gorak okus zbog odluka direkcije utrke i sudaca.
    nemam volje za duži komentar.



    2
    2

    0
  45. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    https://youtu.be/3rJUxke3rrI
    Ovo zaslužuje kaznu, nepoštivanje razmaka u odnosu na safety car skoro prouzroći sudar kao i u Mugellu. Ali nekako je neopaženo prošlo.


    0
    0

    0

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.