Izdvojeno

Tribina: F1puls podcast #15

Piše: Pulsmedia portal

Prije 3 tjedana, 38 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Dok su dojmovi s prvog GP vikenda još uvijek svježi – naš standardni trojac će u novom podcastu prokomentirati otvorenje sezone, partiju Fernanda Alonsa, Red Bulla i sve druge aktualnosti.

Vaša pitanja možete postaviti u komentarima ispod ovog teksta ili na našem Instagram računu.

Komentiraj

38 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Kad počinje podcast? Vrijeme emitiranja?



    1

    0
  2. Fernando Alonso
    Luka Kolak Prikaži

    Pozdrav ekipi. :)
    Što mislite hoće li Red Bull, ukoliko Aston Martin nastavi im puhati za vrat u prvenstvu, uložiti žalbu na potencijalno kopiranje njihovog bolida?


    0

    0
  3. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Jel mislite da je stvarno Ferrari zeznuo s setupom u Bahrainu kao što je Fred rekao ili je ipak do koncepta bolida što se tiče zaostaka u utrci?


    0

    0
  4. Ron Dennis
    Kufare Prikaži

    Da li mislite da će Mercedes iskopirati RB ?


    0

    0
  5. Ukidanje grijača guma, sustainbility i ostale floskule o štednji koliki su bulšit od 1-10? I zašto 10?

    Jel se ukidanjem grijača guma dovodi u pitanje opća sigurnost svih ljudi u pit laneu?
    A da ne govorimo o riziku vozača, gdje se povećava vjerojatnost pogreške i u konačnici štete na bolidu,gdje ta onda ušteda na grijacima se totlano anulira sa svetom na bolidu,još većom.



    2

    3
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Ja sam mislio da se grijači ukidaju zbog zanimljivosti utrkivanja…
      Nije valjda da tvrde da je zbog uštede?
      Koliko se uopće može uštediti ukidanjem istih? 5000€ godišnje? Smiješno….


      0

      0
      • Nando
        Lux Prikaži

        Oko 375 000 €. :)
        Franz Tost je o tome pričao prošle godine.
        Inače puno kategorija nema grijače, i ništa im ne fali.



        3

        1
        • To je glupost, minoran trošak u usporedbi s trenutnom org kalendara, s jednog kraja svijeta na drugi…svako 2 tjedna. Tu im je ušteda.
          A to što druge kategorije nemaju grijace i što im je to okej, ne znači da bi tako bilo u F1.



          1

          1
        • Carlos Sainz 55
          Tudum Donator Prikaži

          Pa i 375 000 € je smiješna cifra.
          Nemam ništa protiv ukidanja grijača ali mi ide na neku stvar što se to prikazuje kao mjera štednje.


          0

          0
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Grijači se ukidaju radi uštede enregije, trebaju totalno nove gume da bi to moglo funkcionirati, odnosno treba guma koja će dobro držati i na nižim i na višim temperaturama za razliku od sadašnjih. Dok Pirelli ne napravi takvu gumu, tj da ne bude pre velike razlike nego sad, i da se ugriju u par zavoja a ne par krugova od toga ništa, ali 2025. je za sada plan, koliko sam čuo, dogodine još ne.

      Sami grijači su užasno skupi, a energija izađe i više
      $, 2h prije trke x20 vozaca x svako po 8 komponenti koliko već… nije bas malo energije, time i novaca. Vidjet cemo, ne bi trebalo puno utjecati na utrkivanje, ni na sigurnost, kažu.



      2

      1
    • Mick Schumacher
      Kaiser Prikaži

      Formula 2 funkcionira skroz odlično bez grijača već godinama


      0

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Stvar je navike. Kad se naviknu, nikakvih opasnosti neće biti. Mnoge serije ne koriste grijače, pa funkcionišu sasvim normalno… Ali ne vidim potrebu za tim. Kakve više uštede. Zar nije dovoljno što imaju ograničenje budžeta? A što se tiče utrkivanja, mislim da je to umjetno koliko i DRS. Ovaj što izađe na hladnim gumama će uvijek biti laka meta, kao i onaj bez DRS-a. Čak i lakša.


      0

      0
  6. Tko ispada više smiješan:
    1. Mercedes koji nakon prošle sezone kaže da će prošlogodišnji W13 staviti na ulaz u svoju tvornicu kako bi sve zaposlenike podsjećao na neuspjeh iz 2022. godine pa da se nikad više ne ponovi pa onda na prvu utrku svejedno dovezu isti koncept?
    2. Ili pak Ferrari koji tvrdi da cijelu zimu radi na smanjenju degradacije guma i na pouzdanosti motora pa se onda proslave na prvoj utrci? :)

    Možemo li očekivati zajedničko gledanje utrke kao što je bilo za VN Kanade?



    2

    1
    • Ovo je sve skupa bio 4. dan testiranja. Ne bi ja tu puno čitao iz tih listića čaja. VIdiš da Ferrari ima šlampave debile koji sastavljaju motor, a još veće budale koje ne rade kontrolu kvalitete tog sastavljanja.
      Gume, vidjet ćemo, pitanje je može li nježnije. Nadam se da može, ali mislim d je to najteže u današnjoj F1, napravit da bolid ne proždire gume.


      0

      1
  7. Pozdrav trio fantastico.
    Znamo vec da je Red Bullova garaža vrh Formule 1 po svemu. Konkretno u promjenu guma.
    Možda je pitanje glupo , ali zašto su u velikoj većini utrka oni najbrži u promjeni guma i najmanje griješe pri istome?
    Sve ekipe treniraju promjenu guma , neki možda i više od RB-a. Dali je oprema u pitanju ili jednostavno imaju najbolje ljude za taj posao ?


    0

    1
  8. Kolika je vjerojatnost da ćemo do 2026. godine gledati situcaiju sličnu onoj koja je započela 2014.?
    Prijeti li to odlasku još više gledatelja koje čak ni jedan umjetni produkt poput Drive to Survivea ne može nadomjestiti?



    1

    1
  9. Prošle sezone Haas je krenuo jako dobro ali nakon toga skupljanje bodova bilo je sve rijeđe i rijeđe. Ove sezone Haas je pokazao dobru brzinu u jednom krugu ali u utrci sve se to izgubilo. Što očekivati od Haasa i dvojca na pariće?


    0

    0
  10. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Tko bi po vama (osim Maxa) mogao osvojiti naslov prvaka do promjene pravila 2026.?
    Tko ima veće izglede Alonso ili Hamilton?


    0

    0
  11. Što je F1?
    Sport, natjecanje, kategorija,…?
    U zadnje vrijeme puno ljudi zove F1 – sportom (što su onda F2 i F3?), odnosno ako je F1 sport da li je onda i Liga prvaka – sport?


    0

    2
  12. Po vašem mišljenju, kakav psihički problem ima osoba koja se učlani na forum samo da bi svima lupala minuse, bez obzira na to kakav je komentar, pa čak i na one komentare koji se ne odnose na F1 (čestitke za praznike i slično)?



    3

    1
  13. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Prvi mačići se bacaju u vodu…….
    Po vama, ne bi trebali imati prevelika očekivanja u 2023.-oj, od Aston Martina s obzirom na prvu utrku u 2023., zar ne?


    0

    0
  14. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Kakvi su vaši utisci za Aston Martin i Fernanda Alonsa? Mislite li da konačno Alonso može do redovnih postolja ili pobjeda kao prije 10 i više godina? Sada imaju prave ljude u timu, tata Lawrence je uložio ogromne pare i sada se vidi plod svega.
    Alonso je veoma dobro znao šta radi kada odlazi u Aston Martin, koji su ljudi došli i kakav je plan tima. A ako se sjećate kamere su ga snimile sa Lawrencom Strollom u Holandiji/Nizozemskoj 2021 nakon trećeg slobodnog treninga.

    Pozdrav ekipi Tribine 👍


    0

    0
  15. …ja ću u šaljivom tonu, naime chat gpt uopće ne navodi aston martin ili alonsa kao mogućeg osvajača naslova pa me zanima kako to?… hehe


    0

    0
  16. Evo da i ja postavim par pitanja…
    1. Dali Vam se sviđa ova sveukupno “amerikanizacija” F1? Dali je po Vam to samo prolazni trend ili će neki “europski” sport napokon doživjeti uspijeh u SAD-u?

    2. Dali Vam je logičan ovogodišnji kalendar utrka?

    3. Tko je po Vama trenutno na gridu tehnički najpotkovaniji vozač? Odnosno koji vozac najvise zna kako bolid funkcionira? I dali taj vozač može dati najviše imputa ekipi da poboljša bolid?


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni