Kontra mraku, kontra G-sili

Poredak vozača: Pozicije 10-6

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 29 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 7 minuta

PROČITAJTE NAJPRIJE:Poredak vozača: Pozicije 20-16
Poredak vozača: Pozicije 15-11

10. Carlos Sainz

Kad je prošle godine oduševio i razuvjerio mnoge skeptike nije bilo sasvim jasno hoće li Sainz moći prenijeti tu formu, pogotovo zbog specifičnosti koje su mu omogućile da tada pobijedi Charlesa Leclerca. Ne treba zaboraviti – kad je Ferrari na testiranjima pokazao djelić brzine koju ima i kad su brojni analitičari (ispravno) upravo njih stavili na čelo jakosnog poretka – Sainz je sigurno promislio da ni njegov naslov nije tako daleko izvan dosega. Kako li je bio u krivu…

Novi bolid pokazao se neukrotiv za njegovu stranu garaže i nekoliko početničkih pogrešaka poput Barcelone ili nestrpljivosti u Australiji, ali i loša sreća s Ricciardom u Imoli rezultirale su time da je već tad bilo jasno da Sainz nema što tražiti u borbi za vrh ove sezone. U tom trenutku svaki bi priseban šef jasno postavio stvari i objasnio mu da će od tog trenutka igrati isključivo ulogu drugog vozača i glumiti Felipea Massu za Charlesa Leclerca. Naravno, to se u Ferrariju nije dogodilo. Srećom po Carlosa to je rezultiralo pobjedom u Silverstoneu.

Svakako treba spomenuti i liderski karakter koji mu je u nekoliko navrata donio dobar profit. Najupečatljiviji je u svakom slučaju bio Monako gdje je u klasičnom šlamperaj Ferrarijevom stilu upravo on odlučio koja je strategija najbolja i tako završio na drugom mjestu. Ipak, pošteno je primijetiti da je svojim taktičarima nepotrebno popustio u Francuskoj gdje ga je ekipa u suludom trenutku pozvala na promjenu guma dok se borio s Perezom.

9. Esteban Ocon

Alonso, Ocon, Alpine

“Nadam se da je i Fernando Alonso naučio nešto od mene ove godine. Da sam samo ja učio od njega – onda bi me uvjerljivo pobijedio, što se očito nije dogodilo.” – izjavio je prije par dana Esteban Ocon i uzvratio Fernandu Alonsu njegovim oružjem – trolanjem. Naravno, u samoj suštini uspješnog trolanja stoji da u izjavi mora biti barem tračak istine, što je ovdje svakako slučaj jer je zaista pobijedio Alonsa. No, svi koji su gledali utrke ove sezone jasno su vidjeli da je za Španjolca bilo puno više nesretnih trenutaka koji su mu otkidali bodove nego za Francuza. Ipak, ako se ostavimo tih površnih provokacija – zaista je odradio vrlo dobru sezonu. Ono što smo očekivali od vozača poput Gaslya ili ranijih godina od Ricciarda sad je još bolje ispunio upravo Ocon.

Već je u Saudijskoj Arabiji pokazao da će protiv timskog kolege ići svim oružjima i da ga ne zanima propuštanje i pomicanje po stazi. Za razliku od prijašnjih sezona sad je pokazao da nije više “Mercedesov vozač” pa smo u Monacu vidjeli i žestok duel s Lewisom Hamiltonom.

U sjeni Alonsovih tehničkih problema ostaje manje vidljivo da je i Ocon imao suboptimalnu sezonu po tom pitanju. U Imoli je imao problema s mjenjačem u kvalifikacijama, a zatim odustaje u Silverstoneu. U Belgiji je u svim segmentima bio brži od Alonsa, samo da bi zbog novih elemenata pogonske jedinice završio na 16. startnoj poziciji. U cilj je ušao tik iza timskog kolege iako je ovaj krenuo s treće pozicije.

Unatoč ili zahvaljujući svemu navedenome – iza njega je vrlo solidna sezona u kojoj je pokazao da Alpine ima vozača na kojeg se može osloniti. Ostaje samo za vidjeti koliko će vatreno biti iduće godine s Pierreom Gaslyjem.

8. Sergio Perez

Sergio Perez, Red Bull

Kad je početkom sezone pokazao da se može donekle nositi s tempom Maxa Verstappena očekivali smo da će Perez napokon biti faktor i da će pružiti zanimljivu unutarmomčadsku borbu u Red Bullu. Međutim, ispostavilo se da su ti bljeskovi bili samo priviđenje jer su dosad bili tako rijetki i neobični da smo od prskalice umislili da je vatromet. Konkretno, u Bahreinu je bio sporiji i u kvalifikacijama i u utrci, u Saudijskoj Arabiji je imao veliku nesreću da je svoju promjenu guma obavio tik prije izlaska sigurnosnog automobila, u Australiji je opet bio sporiji, ali je zbog Verstappenovog odustajanja dobio solidnu bodovnu prednost; a već od Imole stvari su se vratile na staro i dobro poznato stanje. Zadnji bljesak dogodio se u Monaku, što je već svima dobro poznat kuriozitet. Stoga, priče o ultrasnažnom Perezu u prvom dijelu sezone se možda ipak malo previše potenciraju u određenim medijima, pogotovo uz narativ da je Max vratio formu nakon što se bolid “počeo raditi prema njemu”. Naravno, kad čujete takvu izjavu – možete biti sigurni da onaj tko je to izjavio ne zna baš previše o razvoju bolida u Formuli 1.

Abu Dhabi i kraj sezone nam je još svjež i znamo da je Perez imao realnu priliku osvojiti drugo mjesto u vozačkom poretku. Međutim, kad se vidi koliko je daleko bio iza timskog kolege – realno je zaključiti da to nije ni zaslužio.

7. Sebastian Vettel

Sebastian Vettel, Aston Martin

Da se novcem ne može kupiti baš sve najbolje pokazuje primjer Lawrencea Strolla i njegove nove igračke – Aston Martina. Bolid koji niti na prvi pogled ne odaje dojam nekakve posebne rakete prezentirao se upravo tako – razočaravajuće. Vettel je propustio prve dvije utrke sezone, a kad se vratio u Australiju mnogi su pomislili da je bilo pametnije da je ostao doma. Ne samo da je bolid bio spor nego je i Vettel izgledao kao da je početnik koji tek mora naučiti voziti te mašinerije. No, kako to biva sa šampionima, naučio je vrlo brzo. U Imoli je na kišnim kvalifikacijama bio deveti, a utrci je završio na osmom mjestu. U Miamiju je krenuo iz pit-lanea, a onda se vozio u bodovima prije nego se pet krugova prije kraja sudario s Mickom Schumacherom.

Klasično je dobar bio i u Azerbajdžanu gdje je završio na šestom mjestu, isto kao u Japanu nakon foto-finiša s Fernandom Alonsom. Usporedbe s Lanceom Strollom su, očekivano, deplasirane, a iako je Vettel ponekad izgledao kao ocvali hipi kojem je vrijeme da se povuče – svejedno je pružio dovoljno izvrsnih vožnji i poteza (sjećamo se SAD-a?) da lijepo zaključi svoju bogatu karijeru.

6. Fernando Alonso

Fernando Alonso, Alpine

Kad je Estebanu Oconu na koncu prošle sezone nedostajalo samo 7 bodova da dostigne svoj puno iskusnijeg i renomeom neusporedivo bogatijeg timskog kolegu – dojma smo da je Francuz zaključio da nipošto neće dozvoliti da se ista stvar dogodi i ove godine. I nije. Ocon je pobijedio Alonsa, u redu, ali kad bi sve analize završavale na suhom bodovnom skoru – ne bi bilo potrebno pisati ni reda kolumne niti komentara.

Alonso je ove godine odradio neke od najboljih utrka karijere, što je i sam ustvrdio. Kao najbolje rezultate pamti Silverstone, Belgiju i Brazil (tri peta mjesta), ali kao najbolji trenutak vjerojatno bi svi izdvojili kvalifikacije iz Kanade gdje je završio na drugom mjestu, samo iza Maxa Verstappena. Euforija zbog tog rezultata brzo je splasnula pa je u utrci završio sa skromna dva boda nakon glupavog bauljanja ispred Valtterija Bottasa za što je dobio 5 sekundi kazne i pao dva mjesta. Međutim, iako se ne može reći da je Alpine bio uvjerljivo bolja ekipa od McLarena – on i Ocon su odradili tako solidan posao da su na kraju završili kao “best of the rest”, odnosno, na četvrtom mjestu, iza Red Bulla, Ferrarija i Mercedesa. Pritom se boreći s nevjerojatnom količinom nesreće, nepouzdanosti i mehaničkih kvarova (Saudijska Arabija, Australija, Španjolska, Austrija, Italija, Singapur, Abu Dhabi). Opravdanje Alpinea je da su računali na nepouzdanost i da su s namjerom hvatali brzinu na račun problema, te da će se tim problemima pozabaviti u hodu. Međutim, u tom hodu Alonso im više neće praviti društvo. On će iduće godine u Aston Martin, a prilično je izgledno da će i tamo odnosi vrlo brzo krenuti nizbrdo, možda pri prvom zaobilasku za cijeli krug od strane Alpinea.

Komentiraj

29 komentara

  1. Ja se jedino mogu složiti sa poretkom od 16.do 20. mjesta.
    Onaj naredni (11-15) ajd još koliko-toliko,mada se ne slažem ni sa njim, ali ovaj dio, i konsekventno, onaj preostali su mi “smiješni” (bez ljutnje @Ante). Hebemu miša, jesmo li nas dvojica gledali različite sezone Formule 1? 🤔🤔

    Uz svo uvažavanje bolida koje su vozili i svih stvari koje su snašle vozače (a na koje nisu mogli uticati), moram se zapitati oko nekih svari.

    Na osnovu čega su Perez, Vettel, Ocon, Hamilton i Norris bolje pozicionirani od Sainza?

    Kako je Sainz 10.?

    Na osnovu čega je Seb na 7. mjestu? 😳

    Na osnovu čega su Hamilton i (pogotovo) Norris unutar prvih 5?

    Hamilton po meni ne može među prvih 5 (rubno je), a Lando pogotovo. On jedva da ide u prvih 10, rubno je (nije Lando bio toliko dobar, koliko je Ricci bio krš).

    Ostaje mogućnost da nešto fulam, da sam nešto previdio, mislim da nije subjektivno (naravno da će nečiji fanovi pomisliti kako sam subjektivan i pristrasan), mislim….🤔



    11

    7
    • Pierre Gasly
      jenson Donator Prikaži

      Dobro, za Landa je vrlo teško procijeniti koliko je on bio dobar, a koliko je do Ricciarda. To je uvijek slučaj kad netko kolegu pošteno “natambura”. Meni je ipak bio vrlo konstantan, definitivno u top 10. Za Hamiltona se slažem da nije bajno odvozio sezonu (npr. atipična greška u Belgiji), ali opet je bio većinom brži od Russella, tako da 5-6 mjesto zvuči objektivno. Sainz je vrlo loše ušao u sezonu, ni blizu tempu Leclerca, dok je taj dio sezone Perez bio puno bliže Maxu. Kasnije se donekle popravio, ali meni je bio tu negdje s Perezom, kao najlošiji od prva tri tima.
      Uvijek je teško usporediti ove s vrha s midfieldom (Alonso, Ocon, Norris), kad su to nažalost dva različita svijeta.



      4

      0
      • Ok, slažemo se za Hamdu (rubno među prvih 5, dakle 5-6).
        Perez ne može nikako biti ispred Sainza, može (mora) biti barem jedno mjesto iza (s obzirom na ekipu i bolid).
        Što se tiče Landa i dalje smatram da nije on bio toliko dobar koliko je Ricci bio loš, definitivno ne za top 5.
        A ako će Seb biti 7. Stroll je onda max. 11-12., a smješten je na 16. mjesto.
        Kakvo 7. mjesto za Seba. Drag mi je lik, ali budimo realni.



        5

        0
        • Sebastian Vettel
          The Best F1 Driver Prikaži

          https://www.racefans.net/category/regular-features/driver-rankings/

          po racefans.net Sainz isto #10 iza Pereza, Stroll #15, e sad koji je Vettel to se još ne zna (realno mora bit #7 jer ne vidim kako bi mogao bit bolje rangiran) al nije niže od 7 mjesta…


          0

          0
        • Mclaren
          raca Prikaži

          @Frantic: “Perez ne može nikako biti ispred Sainza, može (mora) biti barem jedno mjesto iza (s obzirom na ekipu i bolid”. Imao je Ferrari u, dobrom dijelu prve trećine prvenstva, čak i bolji bolid od RB, pa zašto onda Sainz nije više napravio ako se već referiraš na bolid. Sergio je za dvije nijanse ipak bio ispred Sainza, a smatram da su obojica prenisko postavljeni



          1

          0
        • @raca
          Protupitanje (sa uvodom).
          Ferrari imao u dobrom dijelu prve trećine sezone bolji bolid. Ok.
          Red Bull je imao u ostatku te prve trećine bolji bolid, kao i u kompletnoj drugoj i trećoj trećini. Pretočeno u trke, cca. 17-5 ili 18-4 za Red Bull (lupam sad, nije ni bitno, da se ko ne zakači bezveze na ove cifre).
          Zašto Perez ništa više nije napravio?
          2 pobjede Pereza na gradskim stazama. Za jednu se može zahvaliti Ferrarijevom pit wallu, za drugu mokrijoj strani staze sa koje je Leclerc startao i činjenici da je Max bio 8. u kvalama. Ni blizu Maxa.
          Carlos loš na početku, slažem se, kasnije se trgnuo i rezultatski i po brzini. Da ne govorim o njegovom razmišljanju i čitanju trke i strategije.
          Definitivno ispred Checa.
          Kakav god Carlos bio, pokazao je sa “onim” bolidom i u “onoj” ekipi VIŠE nego Checo sa svojim bolidom i u svojoj ekipi.
          Po meni, Checo najlošiji od prvih 6 vozača i čak bi mogao i niže od 8. mjesta. Ja bi zamijenio pozicije Carlosu i Checu.
          To je isto kao kad bi rekao da je Rubens pokazao više od Montoye 2002.
          Ili da je Bottas pokazao 2020. više od Maxa.



          3

          0
        • Mclaren
          raca Prikaži

          @ Frantic, u jednom komentaru, malo poviše, sam spomenuo da Perez nije bio baš sjajan, međutim, imao je puno boljeg timskog kolegu, a i stav njegove momčadi nije kao kod Ferrarija. Jasno se znala njegova uloga u RB kada je dolazio. Sainz ima puno ravnopravniji tretman unutar ekipe. Kad se sve sabere, Sergio se morao sam boriti za to drugo mjesto koje mu je izmaklo za nekoliko bodova. Znamo da bi ishod bio drugačiji da nije bilo Maxovog egoizma, bez obzira što se dogodilo prije toga. Perez se za svoj plasman borio sam protiv dva Ferrarija, sa dodatkom da je morao raditi za Maxa, ma koliko to bilo



          1

          0
      • ja ne znam koje ste vi utrke gledali da je ham uglavnom bio brzi od rusela… strasno



        5

        6
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Meni je Sainz definitivno ispred Pereza. Loše je ušao u sezonu, a neki izgubljeni bodovi i nisu njegova greška. Ali Perez je bio puno dalje od Maxa nego Sainz od Leclerca. Po tome je meni sigurno ispred Pereza. Ali i Vettel i Alonso trebaju biti ispred obojice. Možda čak i Norrisa. Ne znam koliko si ti pozorno pratio sezonu, pogotovo ove iza tri vodeće ekipe, ali Alonso i Vettel su imali odličnu sezonu. I obojica su imali veliki gubitak bodova (za ekipu njihovog ranga) za koje nisu sami krivi.



      5

      1
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Hamilton, Vettel , paa možda sa velikim možda i Norris bi u ovom bolidu Ferraria u sezoni 2022 pobijedili bar na 3 trke, zato su ispred.

      Oni su svoje kante dovozili dalje preko limita nego sto je Sainz to radio od svog Ferraria.



      2

      4
  2. Na koji nacin je Lando zavrsio u top 5 vozaca nece nikome biti jasno…



    10

    2
  3. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Da nije napisano ja bih napisao slicno.
    Sainz 10 a Lando medju prvih 5, na osnovu cega ..sa nestrpljenjem cekam objašnjenje i poredak 1-5.
    A možda nas Ante ” loži” da bismo bili malo aktivniji sa komentarima ..to mi je jedino logicno objašnjenje.



    8

    0
  4. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Računajte da je Alonso imao najmanje 150 bodova na kraju 2022 sezone, jer izgubiti 70+ bodova u toku jedne godine…nije malo. To je upiranje prsta u tim. A Aston Martin je u usponu, i imaju mnogo novca, mislim da će čak AM biti 4 ekipa u poretku na kraju 2023 sezone, a Alpina i McLaren 5 i 6, ili čak 6 i 7. Živi bili pa vidjeli :)
    Pozdrav



    2

    0
  5. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Naravno, kad čujete takvu izjavu – možete biti sigurni da onaj tko je to izjavio ne zna baš previše o razvoju bolida u Formuli 1.
    I Vetma ga svasta ispali,ja sam na Talijanima citao vijest negdje na pola sezone od HM koji kaze da je MV u pocetku imao malih problema dok je bolid bio nerazvijen u potpunosti ali sa MV savijetima u kojem smijeru razvijat bolid MV je postao sve bolji.
    Ako ova izjava HM ne kaze doslovce da je bolid razvijen prema MV i njegovom stilu onda stvarno.



    3

    3
  6. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Slažem se of skroz. Pa ne moramo gledati samo bodovni poredak nakon prvenstva koji je takav kakav je zbog jačine i kvalitete bolida. Ovo je (do sada) savršeni poredak kada bi npr: svi startali u istim bolidima ala F2, bez čudnih kvarova…


    0

    0
    • Sve stoji ali isto tako treba napomenuti da je ekipa Mercedesa imala najmanje peha za razliku od Ferrarija kojem ako pouzdanost nije bila jača strana onda bi se za to pobrinuli stratezi. Leclerc je izgubio nekoliko pobijeda koje je zaslužio i hrpu bodova sa kojima bi bio ladno drugi i uz ovakav RB davno prije kraja.


      0

      0
  7. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Motorsport / Formula 1 / F1 Team
    Fallows (Aston Martin): “L’addio di Vettel non ci fa perdere niente”

    Izgleda da netko zna malo vise o SV i koliko je dobar.



    1

    0
  8. Mclaren
    raca Prikaži

    Mislim da je Perez, sa dvije pobjede u utrkama, dosta nisko ocijenjen. Nije bio pretjerano sjajan, ali zaslužuje više. Pogotovo Alonso nije zaslužio biti ispred njega


    0

    2
  9. “Sainz je SIGURNO POMISLIO da ni njegov naslov nije tako daleko izvan dosega.” ma da , ante SIGURNO zna jer valjda decidirano tvrdi o čemu je carlos razmišlja , šta je pomislija . složija bi se da je do nekog dijela sezone za razliku od kolege ima problema sa prilagodbom na novi bolid ali napisat kako je ima “nekoliko početničkih pogrešaka” pa ka primjer navest samo JEDNU pogrešku barcelonu mi liči na “dodavanje” pogrešaka carlosu možda da bi se opravdalo njegovo rangiranje na P 10 . nestrpljivost u australiji je platija ali je li njegova krivica šta je starta sa P 9 ? tim više šta je bilo evidentno da je ferrari brz , a CS je u Q 2 odvozija brže od maxa i leclerca . tek je perez bija brži za 0,12 s , u Q 1 je bija 0,1 s sporiji od leclerca . i onda zbog crvene zastave “izgubi” krug , pit pogriješi i POSLJEDICA toga je greška carlosa . za razliku od “nekoliko početničkih grešaka” carlosa loša srića se “desila” samo jednom u vidu ricciarda ? a šta je bilo u americi di je russell izbacija carlosa iz trke u prvom krugu ? russell se ispričao carlosu ali jbga , umisto bodova carlos je odusta . izgleda da je više bilo loše sriće nego “početničkih grešaka” ali ko bi to zapamtija ;)
    usprkos činjenici da se bolid carlosa za razliku od leclercovog pokaza “neukrotiv za njegovu stranu garaže” do ljetne pauze razlika u bodovima je bila + 22 u korist leclerca . do kraja je preostalo još 9 trka , CL je za maxom zaostaja 80 bodova , carlos 102 i kakva je bila šansa CL da bodovno prestigne maxa ? je li mu carlos moga pomoći ? u kojoj trci u drugom dijelu sezone ? možda brazilu di je carlos završija ispred leclerca ? treba uzet u obzir da je max u zadnih 9 trka ostvarija 7 pobjeda , leclerc nijednu .
    “Ferrari je na testiranjima pokazao djelić brzine koju ima i kad su brojni analitičari (ispravno) upravo njih stavili na čelo jakosnog poretka” neispravno ! CL je “nabija” bodovnu prednost pred maxom zbog 2 odustajanja maxa u prve 3 trke , a već u 6. max je izbija na čelo poredka i zato mislim da su analitičari ne ispravno nego neispravno “formirali” jakosni poredak jer u preostalih 16 trka max je stalno vodija u poredku , leclerc je bodovno zaostaja sve više i jedva je na kraju zadrža 2. misto … za 1,3 s ispred 3. pereza . zapravo RB je treba bit na čelu jakosnog poredka jer nije se jedom desilo da u testiranjima ferrari pokaže brzinu , “nadmoć” , a kad prvenstvo krene ….jbga . mislim da mnogi podcjenjuju carlosa ( i ovaj plasman na P 10 to pokazuje ) , možda nikad neće postat prvak ali uz ovakav RB/maxa ni CL nema baš neke velike šanse mada sad kad je otiša “omiljeni” binotto sa vasseurom na čelu tima šanse ferraria/CL su ogromne zar ne ?



    3

    2
  10. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Zasto bi stvari u Aston Martinu krenule nizbrdo
    Zasto toliki hejt
    Jos unaprijed



    2

    0
    • Da se novcem ne može kupiti baš sve najbolje pokazuje primjer Lawrencea Strolla i njegove nove igračke – Aston Martina. Bolid koji niti na prvi pogled ne odaje dojam nekakve posebne rakete prezentirao se upravo tako – razočaravajuće.

      Mislim da je ovo odgovor na tvoje pitanje. 🙂

      I btw, Ante me kupio sa zadnjom rečenicom na opisu o Fernandu Alonsu 🙃


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni