Mattia Binotto podnio je ostavku na mjesto šefa Ferrarija i službeno će napustiti Ferrari s 31.12. ove godine. Binotto je od 1995. je obnašao razne funkcije u Maranellu, među kojima je bila ona u odjelu za razvoj motora tijekom Schumacherove ere, a na čije je čelo došao 2013. Od 2016. je djelovao kao Arrivabeneov tehnički direktor, a 2019. je preuzeo uzde momčadi.
Binottova era kao šefa Ferrarija koincidirala je dolaskom mlade nade Charlesa Leclerca koji je u debitantskoj sezoni za Ferrari ostvario pobjede u Belgiji i Monzi. Iste sezone je i Sebastian Vettel ostvario svoju posljednju pobjedu karijere u Singapuru. Navedeni uspjesi obilježeni su Mercedesovim optužbama prema legalnosti Ferrarijevog tadašnjeg motora koji im je omogućavao strahovite brzine na pravcu, a priča je konkludirala tajnim sporazumom s FIA-om nakon čega je u narednoj sezoni Ferrari imao uvjerljivo najsporiji motor, sa čak 65 konjskih snaga manje od prethodnog.
2020. je Ferrari završio šesti u konstruktorskom poretku što je najlošiji plasman momčadi još od davne 1980. Sezona ostaje upamćena po velikom vozačkom nesrazmjeru u kojem je četverostruki prvak Vettel izgledao kao amater pored Leclerca. Vettel je u poretku završio 13. a Leclerc 8. Istekom Vettelovog ugovora na kraju sezone Binotto je uz negodovanje javnosti odlučio statistički trećem najuspješnijem vozaču Ferrarija ne ponuditi novi ugovor, a na upražnjeno mjesto angažiran je Španjolac Sainz.
2021. sezona bila je nešto bolja, ali i dalje nedostojna Ferrarijeve veličine. Binotto je često isticao da je “momčad još mlada, da raste” na sveopće negodovanje Tifosa. No, Binottova logika je imala smisla – anticipacijom novog pravilnika resursi momčadi usmjereni su u razvoj bolida za 2022. i novu eru utrkivanja u kojoj je Ferrari trebao imati veći zamah od najvećih rivala Mercedesa i Red Bulla koji su se 2021. borili za naslov do zadnjeg metra.
Već prvom utrkom u Bahrainu 2022. Ferrari je ostvario 1-2, a Binotto se popeo na podij po konstruktorsku nagradu čime je pratiteljima sporta konkludentno dao do znanja da se Ferrari vraća na staze slave. Ekstaza je potrajala nekoliko utrka, nakon čega su danak ipak uzele stare Ferrarijeve boljke – neorganiziranost u garaži, nerazumijevanje osnovnih strateških principa, nepouzdanost motora, vozačke greške…
Binotto je uporno u medijima davao podršku članovima svoje ekipe, nastavljajući narativ da momčad dobro funkcionira, da ne treba ulaziti u restrukturiranje i slično, a istovremeno je Red Bullov Verstappen gazio prema 15 pobjeda u sezoni i jednoj od najuvjerljivijih sezona jednog vozača u povijesti.
“Sa žalošću sam odlučio prekinuti svoju suradnju s Ferrarijem. Napuštam tvrtku koju volim, u kojoj sam radio 28 godina, sa spokojem koji dolazi iz uvjerenja da sam činio sve što sam mogao kako bismo ostvarili naše ciljeve.”
“Ostavljam momčad koja je ujedinjena i koja raste. Snažnu momčad koja je, uvjeren sam, spremna ostvariti najviše ciljeve, i kojoj želim sve najbolje u budućnosti. Mislim da je pravo vrijeme za ovaj korak koliko god mi teško pala ova odluka.”
“Želim se zahvaliti svim ljudima u Gestione Sportiva koji su dijelili ovo putovanje sa mnom, koje je bilo puno teškoća, ali i velikog zadovoljstva.”
Mattia Binotto
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 16 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je toky13.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Luka, hvala ti na ovakvim vijestima. Živio amigooo
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uz povremeno konkludentno konkludiranje
??
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Amen
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Is he leaving? Question.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I’ll come back to you
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nešto docnije:
we’re looking into Plan C or Plan B, we’re looking into both.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
We are checking.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta kaže na ovo moj kolega analitičar avalon?
Kako je došlo do ovoga posto je Binotto digao ekipu u zadnje vrijeme?
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj tako čovjek poredi Binotta sa Hornerom šta čak više tvrdi da je bolji ?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dzeno … bi li ti eksplicitno moga “dokazat” , citirat nekakvu moju rečenicu koja bi po tebi ( bar tako pišeš ) di ja TVRDIM i pišem ” binotto je bolji “šef” od hornera” . znam da bi moga ali ti se ne da tražit no možda neko od ovih 7 koji se slažu sa tobom pronađe “dokaz” . ili samo “nabadaš” u svrhu diskreditacije jer ti nešto kod mene smeta ? npr šta imam svoje mišljenje koje se ne “poklapa” sa tvojim ? ali uzalud trud , navika sam ja na takve ;)
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo prijatelju za tebe mi nije mrsko se potruditi pronaći pošto ja “nabadam” u svrhu diskriminacije.
Prije 6 mjeseci na komentarima nakon pobjede Pereza u Monacu napisao sam komentar kako Binotto nema šanse da dobije iskusnog lisca Hornera što je pazi čuda se pokazalo ove godine.
Nakon toga kažes da to malo objasnim,pa sam naveo da je manje iskustan u vođenju,nema taj liderski karakter itd…
Onda ti pišeš ovo:”horneru je ovo 18. a binottu 3. sezona da su šefovi timova . znaš li kakve je rezultate ostvariva horner na početku karijere šefa tima ? 1 X 5. , 3 X 7. a binotto … 1 X 6. , 1 X 2. , 1 X 3. , a ove sezone trk treba vidit . dakle mattia je ima bolji “šefovski” početak od hornera.”
i ovo
“naročito kad uzdižeš hornerove uspjehe i napominješ kako mattia uspjeha nema . eto ima je horner u prvih 5 sezona ,,, otprilike ka i binotto. ”
Nije eksplicitno rečeno,ali zar se ovim ne želi reći da je Binotto bolji ili to ti tumačiš na neki svoj specifičan način.
Kako sam samo zao čovjek hoću da te diskreditujem jer imaš drugačije mišljenje,sorry :(
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dzeno… malo kasnim ali nikad nije kasno . “”horneru je ovo 18. a binottu 3. sezona da su šefovi timova . znaš li kakve je rezultate ostvariva horner na početku karijere šefa tima ? 1 X 5. , 3 X 7. a binotto … 1 X 6. , 1 X 2. , 1 X 3. , a ove sezone trk treba vidit . dakle mattia je ima bolji “šefovski” početak od hornera.” ovo ti je krunski dokaz da sam napisa da je mattija bolji od hornera ? previdija si ključnu rečenicu “dakle mattia je ima bolji “šefovski” POČETAK od hornera.” kako je nesrazmjer u njihovim pozicijama “šefa” moga sam uspoređivati njihovu uspješnost samo na POČETKU šefovske karijere . horneru su trebale 5 sezona ( od 2005. do 2009.) da RB “dovede” do P 2 , binottu 2 jer “šef” je posta 2020. kad su završili na P 6 ( znamo zašto ) da bi već u svojoj DRUGOJ sezoni “doveja” ferrari na P 3 . je li ovo pokazatelj da je mattia ima bolji šefovski POČETAK od hornera ?
zaključija si usprkos citatu i svom prethodnom komentaru “Nemoj tako čovjek poredi Binotta sa Hornerom šta čak više TVRDI da je bolji ” da to nisam eksplicitno reka ali eto ti nagađaš , špekuliraš , NABADAŠ i znaš šta sam ja zapravo želija “prikriveno” kazati :) :) nema moga specifičnog načina tumačenja , jednostavno pogledaj , usporedi početak “šefovanja” hornera i mattie pa napiši , a s obzirom na plasmane ko je ima bolji , uspješniji početak ;)
“Kako sam samo zao čovjek hoću da te diskreditujem jer imaš drugačije mišljenje,sorry” sa ovim bi se složija jer prvo napišeš kako sam TVRDIJA da je mattia bolji od christiana , a onda kroz “dokaz” citata zaključiš da nisam eksplicitno to napisa tj TVRDIJA . kako bi se to moglo okarakterizirat nego ka diskreditacija ? možda ka laž jer u citatu nisi pronaša tvrdnju i uzalud si tražija , citira . moje mišljenje je drugačije jer je formirano na osnovu činjenica koje svak može provjeriti ;)
istine radi mattia je “nasljedija” recimo uigraniji tim od hornera koji je mora sa RB startati iz početka tj kupili su neuspješnog jaguara i počeli “gradit” tim šta nije bija lak zadatak tim više šta su u svoju prvu sezonu startali sa motorom coswortha , 2006. kupili motor ferraria , zatim 2007. renaulta , a sve je to trebalo “uskladiti” . mattii je bilo lakše i velikim djelom zbog toga je ima bolji , upješniji “šefovski start” od christiana ,
ne zamjeram ja tebi i ne ljutim se jer nisi prvi ( a vjerovatno ni zadnji ) koji “ide đonom” ali ako ideš na deskridetiranje ( sprdnju ? ) na moj račun radi to argumentirano , a ne napisat da sam nešto TVRIJA da bi posli ipak shvatija da da TVRDNJA nije baš eksplicitno napisana ( nisi pronaša “dokaz” u citiranom?) ali ti izvlačiš zaključak , čitaš između redova pa znaš šta sam zapravo mislija .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
binotto je šef ferrarija od 2019., ne 2020.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dragi avalone.TVRDNJA može biti eksplicitna i implicitna.A neda mi se pisati odgovor na ovo poređenje jer smo već jednom pisali prije 6 mjeseci samo ćemo se vrtiti u krug.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
binotto je bolji od seidla, a seidl zadržao mjesto. #kakoto
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još sam negdje pročitao da su glavni kandidati za zamjenu Binotta bili Seidl i Brawn pa su valjda obojica odbili.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brawn je djedica, ne da se njemu više ili se samo dobro cjenka. Vidjet ćemo. Mislim ne znam kaj bi mu to trebalo u životu, da čačka govno. Veća je šansa da ne uspije nego da uspije (s obzirom na Elkanna – vidim sad je svima svanulo ono što ja pričam cijelo vrijeme), a nije da mu fali dokazivanja. On je svoj ugled stekao i ne treba mu prilika da ga upropasti.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zekohonda.. od kada se ti i ja nismo “sreli” . to bi moga bit znak da sam manje griješio pa ti nisam da povod da me “pometeš” svojim ispravkama . valjda bi trebalo poznavat razliku od pojmova bolji i uspješniji . ja nisam stručnjak ka mnogi ovde koji točno znaju ko je bolji od “šefova” ali relevantne činjenice nam “govore” ko je uspješniji zadnje 2 sezone … 2021. ferrari(binoto ) 3. , McL( seidl) 4. , 2022. ferrari /binotto 2. , McL/seidl 5. “pobjeđen” i od alpine /szafnauera . ako je plasman mjerilo uspješnosti ko je zadnje 2 sezone uspješniji binotto ili seidl ? a ko je bolji odluku donosite vi senatori portala :) :) :)
i zašto se praviš “grbav” kad se “čudiš” da je seidl zadrža misto u McL , a uspješniji mattia nije ? zbog sprdje na moj račun ? pa valjda si shvatija da me ova tvoja sprdnja , zajedljivost ( i NRteamLH44) ili nasumična tvrdnja dzene ne diraju pa da ti “objasnim” ono šta i sam znaš ali u svrhu sprda “ne znaš” pa se pitaš/čudiš …. uz ferrari McL je 2. i po tradiciji i uspješnosti tim u povijesti F 1 ali naravno da nije tragedija kad tim kalibra McL npr 2 X završi sezonu na 9. mistu . tek jednom u svojoj povijesti 1967. su bili lošije plasirani … 10. ali vratit ću se na noviju povijest . 2018. McL završava 6 . i dolazi spasitelj , mačak seidl i odmah 2019. “podiže” tim za 2 mista , sezonu završavaju 4. 2020. još i bolji , na kraju 3. WOWWWW za seidla . naravno , ako “zaboravimo pakiranje” merca ferrariu koji je te 2020. “uškopljen” iako bez dokaza usprkos senzorima , kontrolama …. i onda 2021. sa P 6 iz 2020. se “diže” na P 3 2021. pa je mattiin uspjeh veći od seidlovog koji je McL . “diga” sa P 6 iz 2018. na P4 2019. ;) 2021./22. ferrari je iza sebe ostavlja McL ali naravno da plasman nije pokazatelj uspješnosti pa je seidl uspješniji od mattie usprkos lošije plasmanu tima kojem je “šef” . možda je ovo malo čudno ali vi senatori to možete lako objasnit .
uglavnom seidla ostaje i dalje usprkos “padanju”” tima zadnje 2 sezone jer izgleda da je McL “zadovoljan” plasmanima mada je po uspješnosti 2. tim u povijesti F 1 . izgleda da im ne “smeta” šta vozačku titulu čekaju već 14 , a konstruktorsku 24 sezone . za razliku od ferraria izgleda da seidl nema imperativ vraćanja McL na staze stare slave dok je kod ferraria obrnuto . mattia u 4 sezone nije ostvarija cilj osvajanja titule , a seidl je valjda vratija McL na stare staze pobjeda , osvajanja naslova ? btw , pod seidlom McL je ostvarija u 4 zadnje sezone 1 pobjedu , 1 PP , 7 FL i 9 podija i zato je pravedno da opstane , dok mattia treba otić jer je pod njegovim vodstvom ferrari u također 4 sezone ostvarija tek 7 pobjeda , 23 PP , 11 FL i 47 podija . i šta kažu rezultati ? koji je “šef” bija uspješniji 4 sezone mada su zapravo 3 ferrarieve ( zbog 2020. ) Vs 4 McL , a opet je mattia ostvarija više ali ne i dovoljno jer ferrari traži tutlu , a McL može može 2 sezone i padat u poretku ( u odnosu na 2020.) no seidl je siguran za svoje misto . možda zbog pomanjkanja ambicija u McL pa su zadovoljni sa njim i kad ga “porazi” mattia , a ove sezone i szafnauer . #kakoto …. eto , tako to
btw , niko ne može reć da su ferrari/mattia uspješnji od McL/andreasa zbog budžeta jer su svi “limitirani” zar ne zadnje 2 sezone ;)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
još bolje, uspješniji binotto je otišao, a neuspješniji seidl zadržao svoje mjesto. #kakoto
za promjenu sad si dao određeni kontekst (čitaj: status i očekivanja ferrarija i mclarena). to je ono što fali u tvojim komentarima.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako i onaj Brawn, u jednom trenutku osvaja 5 titula za redom, pa kasnije i sa BrawnGP-om, i onda odjednom nema više pojma kao šef (Mercedes)…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NRteamLH44 …šteta šta i ti nisi analitički sagleda rad mattie ba bi usprkos averziji prema timu ferraria MOŽDA doša do istih zaključaka . 2019. mattia je doša ne funkciju “šefa” . te iste sezone u tim je iz subera doša i CL . usprkos “padu” forme seba i tome šta je charles bija rookie u timu ferrari/mattia je u konstruktorskom zadrža P2 ka i 2018. kad su z atim vozili seb i kimi , neizmjerno iskusniji od charlesa . jbga , najbolje zanemarit prilagodbu jer vozit sauber i ferrari je ista stvar zar ne ? srićom CL se odlično prilagodija i posli ljetne stanke naniza 5 PP i 5 podija ( 2 pobjede) . naravno , kad se tim MB osjeti “ugrožen” pozove FIA koja usprkos svim senzorima , ispitivanjima nije otkrila nelegalnost PU ferraria . ipak , postigli su nekakvu misterioznu nagodbu o kojoj ne znamo ništa i zbog toga je 2020. ferrari ima jednu od najlošijih sezona u svojoj povijesti … završili su prvenstvo 6. , bez pobjede . od 7. alfa taurija su bili bolji za tek 24 boda ! CL koji je ka rookie u timu završija sa 264 boda svoju drzgu sezonu je završija sa tek 98 tj 166 bodova manje nego njegove prve sezone u timu . kad posli tog “epskog” pada tim 2021. završi 3. ( napreduje 3 mista ) , a valjda znamo da to u F 1 nije lako onda je neko zaslužan za to zar ne ? uspjeh tima je tim bio veći jer je carlosu to bila prva sezona u ferrariu. 2022. tim završi na 2. mistu ( opet napredak/dizanje u odnosu na 2021. ) i iza sebe ostavi tim MB koji je naniza 8 konstruktorskih titula uzastopno koga treba “optužit” da je tim posli katstrofe 2020. (hvala mercedsu ) 2 sezone plasmanski uzdiza ? 2020./21. bez pobjede , ukupno kroz te 2 sezone 2 PP , 7 podija . 2022. 4 pobjede , 13 PP , 20 podija = 6,5 X više PP , 2,8 X više podija . kako je došlo do ovoga ? odgovor dolje , niže ;)
bolje ti brini brigu kako to da su uz nesposobnog mattiu oba vozača ferraria završili ispred LH44 , 7 X prvaka ili kako ga je po prvi put pobjedija kolega , novak u timu . je li za ovaj fjasko LH kriv toto ili … jer ako je za plasman tek na P 2 u konstruktorskom i vozačkom prvenstvu kriv mattia možda je toto kriv za najlošiji plasman MB u zadnjih 9 sezona , a i nedodirljivi LH već 2. sezonu ostaje bez titule . ili je krivica u MB disperzirana na više njih u timu , a u ferrariu je koncentrirana samo na mattiu ?
analiziraj i ti , možeš počet od 2020. pa preko 2021. do 2022. možda dođeš do istih spoznaja ka i ja tj da je posli pada ( za koji nisu krivi , nije dokazana krivica ) ferrari 2 sezone napredova ka tim ;)
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Analitičar , Hamiltona nije prvi put pobjedio timski kolega, učinio je to već neko..
Ne znam jel se praviš namjerno lud da me isprovociras sa tim kako je Russell pobjedio Hamiltona ili stvarno nisi skontao da je Hamilton do pola sezone pokušavao da unaprijedi bolid dok je Russell skupljao poene.
Istu stvar je uradio i Schumacher kada je pola sezone razvijao bolid Mercedesa pa izgubio u sezoni od Rosberga.
Šta ćemo sa tim onda, isto 7x prvak izgubio od kolege?
Jel se pravimo ludi, provociramo ili pričamo ozbiljno i kvalitetno o F1?
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi žalosno da sa takvim bolidom nisu uspijeli završiti ispred Hamiltona. To samo pokazuje koliko je dobar posao napravio Russell ove godine. A sada da vidimo sljedeći sezonu u kojoj bi mercedes mogao biti konkurentan. Zanima me taj odnos snaga kada se neće trebati ekstremno eksperimentirati sa postavkama bolida.
The former Ferrari, Mercedes and Brawn GP technical director said: “These first few races he’s been looking for the solutions and in doing so, he’s been ping-ponging around with different set-ups on the car, trying to reach the solutions.
“He’s probably sacrificing the races in a way to try to get the information and data the team can use to solve the problem.
“That’s the feedback I get from the team, while George is following a more conventional path… and Lewis is trying to set out to solve the problem.
“That’s why I think people saying George has outqualified and outraced him in the last few races can’t see the bigger picture.”
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgovor…
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U jednu ruku mi je drago što odlazi jer je pokazao da jednostavno nije kapacitet za biti šef momčadi, ali mi je isto žao jer je sjajan inženjer i sigurno bi bio sjajan CTO, ali kad si već CEO momčadi, ne želiš pristati na degradiranje iako si svjestan da bi to možda bilo bolje za tebe i momčad te je do razlaza moralo doći. Hvala mu na gotovo 28 godina staža u Ferrariju i sretno mu u daljnjoj karijeri.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije mi žao nikoga.
Zaboravi ta tapšanja po ramenu, o dobroti duše i inženjerskom iskustvu.
Ferrariju treba killer i rezultat. Osvajanje svjetskog prvenstva nakon 15 godina.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, al ferariju treba i dobar CTO. da bi ovaj killer dobio dobra kola.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ironija je što u svakoj drugoj ekipi nece biti više od CTO.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako, jer mislim da je svima jasno da on nije CEO. Čim ga vidiš i čuješ jednu njegovu izjavu, mam ti je sve jasno.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima li kraja užasnim vijestima o odlascima ove godine?
Prvo Mazepin, pa Latifi, sad i Binotto. ?
28
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otišao Binotto, doći će neki novi Binotto… I tako u krug!
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Steta da nije dobio priliku, mlada su momcad.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem da bi sledeća sezona bila njihova ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni je odradio solidan posao, nije on sam krivac za sve greške.. uostalom svi zaboravljaju koliko je Ferrari bio loš prije njega
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pratimo li isti sport?
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko ja znam on je tek 2019.e postao TP, ok bili su blizu 2018.e .. nikako da daju priliku do kraja nekom…
Ne bih se slozio da bi samo on trebao podnijeti ostavku… Strategisti i struktura tima i kako se donose odluke su važniji od same figure na vrhu
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
… figure na vrhu… koja određuje strukturu time i donošenje odluka i koja izabire i postavlja strategiste i ostale šefove odjela.
Nemojmo zaboraviti da je Binotto odradio reorganizaciju tima po svojem ukusu, zanemario cijelu godinu-dvije razvoja, da bi se fokusirao na ovu godinu. Sve je vodilo tome da će ova godina (na koju se je spremao nekoliko sezona) biti vrh njegovog rada.
Ako je ovo najbolje što može dati, onda to nije dovoljno.
Barem ne za Ferrari.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferari je bio los bas zbog njega zbog afere iz 2019 da li je uspeo da vrati brzinu bolida posle toga jeste ali sto se tice ljudi oko sebe strategije trka upravljanje ljudima nista od toga.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Statistike radi:
Ferrari 2017. – 522 boda, 5 pobjeda, 20 podija. (20 utrka te sezone)
Ferrari 2018. – 571 bodova, 6 pobjeda, 24 podija. (21 utrka te sezone)
—————Binotto postaje TP————————————————————–
Ferrari 2019. – 504 bodova, 3 pobjede, 19 podija (21 utrka te sezone)
Ferrari 2020. – 131 bod, 0 pobjeda, 3 podija (17 utrka te sezone)
Ferrari 2021. – 323.5 bodova, 0 pobjeda, 5 podija (22 utrke te sezone)
Ferrari 2022. – 554 bodova, 4 pobjede, 20 podija. (23 utrke te sezone)
Ako je Ferrari bio loš prije njega, onda ga je on nakon drastičnog pada vratio u najboljem slučaju na jednaku razinu na kojoj je bio prije njegova dolaska.
27
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Audi mi nekako izgleda logičan slijed.
Što se tiče Ferraija mislim da se neće ništa promijeniti sa odlaskom Binotta, osim raspoloženja tifosa … Barem na kratko.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebaju primijeniti hijerarhiju unutar momčadi prije svega.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za ovo je sve kriva uprava Ferrarija. Opet podržavam ovu odluku, ali ne kompletan raskid. Logicno je da Binotto neće sa konja na magarca da predje, zato je i dao ostavku. Ocigledno se radi o jakom karakteru koji je zelio da drzi sve konce pod kontrolom, jedno je misliti, a drugo je raditi.
Najgluplja odluka je bila staviti ga kao timskog sefa upravo zbog ovakvih stvari.
Ko ce ga znati, mözda je ovo dobra stvar za nas crvene, bar tako misliti…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ukoliko je točno da je ucjenjivao da bi postao šef, stari Enzo bi mu pokazao vrata, a ne ga za šefa postavio. To sam i tada napisao.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom nakon smrti Marchionnea i odlaskom Allisona, njemu se sva vrata pred očima otvorila. Arrivabene je dobio pedalu zbog očigledno sto je stao na žulj Binottou. Dok su se u Ferrariju napokon skontali ko ce biti CEO, Binotto je to fino iskoristio. U tom momentu bio je ključna figura Ferrarijeve dobre forme, samo je iskoristio haos u ekipi I uzeo krupan zalogaj.
Bas se u Ferrariju desavaju tako glupe i ocigledne greske da je cudo. Sad Ferrari će imati još jedan problem, a to je da je Binotto bio dosta fokusiran na bolid za 2023 godinu. Biće nam ista situacija ko sa Allisonom. Tako da 2023 mozemo komotno da prekrižimo….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DOBRO jutro!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binotto upao u zamku višeg menađzmenta! Nakon sto si na vrhu nema natrag u fabriku. Veliki gubitak za Ferrarijev tehnički odjel, ali nikad nije ni trebao postati TP. Ne u ovakvom svijetu, ne u ovakvoj formuli 1.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije on upao u nikakvu zamku nego je prvenstveno on rovario protiv Arrivabenea i igrao politicke igrice da bi na kraju postavio ultimatum da ili cega staviti za sefa ili ode ca iz momcadi.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kužim kaj hoćes reć, ali svejedno je upao u zamku. Precjenio je vlastite sposobnosti…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne smije stati na promjeni imena i istim postupanjima. Treba posložiti ekipu i ako treba kao Elon Musk.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam šta bih rekao, jako čudna ličnost. Sa jedne strane imao je retardirane odluke kao šef ekipe i branio je debile koji stoje na pit wallu. Sa druge strane radio je jako dobar inženjerski posao iako mu to nije bio zadatak, provodio je vrijeme u fabrici i razvijao taj motor/bolid. Mišljenja sam da on ne može da bude šef ekipe jer je previše nagodljiv, neko njegov kada u*ere i šefa i stanicu on izjavi “mlada smo ekipa”, ali ipak trebao je ostati na nekoj od vodećih inženjerskih pozicija. Kako god, sretno mu u ostatku karijere.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fala k*rcu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije gubitak njegov odlazak sa mjesta šefa momčadi ali je gubitak njegov odlazak iz Ferrarija.
Čovjek jednostavno nije bio materijal za šefa ekipe a izjave sa kojima je opravdavao svoje propuste i kardinalne greške su u najmanju ruku bile smiješne i neutemeljene.
Poput mlada smo ekipa(momčad za najdužim stažom u povijesti F1 pa do mi nemamo namjeru biti prvaci samo želimo biti konkurentni pa do nemam pojma koliko bodova imamo ne gleda on stanje na tablici…) samo pokazuje da čovjek nema pobjednički mentalitet niti ga je bio u stanju nametnuti bilo kome a kako bi kad ga ni sam ne posjeduje.
Tako da nije mi žao što više nije šef momčadi ali mi je žao što neće ostati u ekipi jer kakav god bio ipak je maher po pitanju motora.
Samo se bojim da tko god dođe neće biti ništa bolje jer Ferrari radi po principu mafije jedna velika obitelj u kojoj se napreduje po principu tko bliže vatri taj ispliva.
Nadam se da griješim ali…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svo to radovanje uzalud ako šef opet bude Talijan.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije važno jel Talijan ili nije, važno je da posao nije dobio ZATO što je Talijan.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
12.09.2022.
Binotto: Max je bio najbrži, ali FIA je trebala drukčije reagirati
https://f1.pulsmedia.hr/69641/
Bilo je i nekih slika u članku.
Napisah
Uopšte ne branim Mateka, ali i ovaj je “stručnjak” i nalazi se na toj poziciji samo zbog genetike (ne može on Marchionneu noge oprat).
Upravo je on dozvolio “ucjenu” Mateka da pored CTO bude i CEO.
Sreća Elkannova pa se cestovna auta prodaju k˙o halva (sama od sebe), ide sad i SUV Purosangue (to je IN), dobit odlična, brand nikad jači,…..
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Elkan je mozak! Sigurno nema šarm kao deda mu Gianni, ali nije lako balansirati kad rukovodis takvim strucnjacima i mozgovima! Da ne pričam o rukovodjenju tolikim bogatstvom! Desetine milijardi eura! Lako je palamuditi…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sad pravac na čelo RBPT ?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dali su mu dostojanstven izlaz iz situacije. Bolje nego da mu u zivotopisu stoji da je dobio otkaz. Vjerojatno pod uvjetom da iducih xy godina ne ide u konkurentske ekipe ili opcenito nastavi raditi u F1.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bogu hvala…e sad samo da ne dođe u Aston, za Alpine je idealan :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lajbek je raskopčan
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da nisu zagubili Vetminu prijavu za poziciju koja je upravo upraznjena :)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko god bude dosao na njegovo mesto nece mu biti lako, morace mnogo toga da promeni u samom timu ferarija od stratega pa do vozaca br 2 a ne gluposti kao ove godine sto su se dogadjale Sainc ili mora da prohvati da je drugi vozac ili da mu se zahvale na saradnji nema druge.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dovedite Cesare Fioria!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eno dao Arrivabene otkaz u Juventusu pa nek ga vrate
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da i ja sam to pomislio, samo što on sada ima druge brige. Recimo kako ne završiti u zatvoru zbog financijskih malverzacija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…ukoliko osoba koja dođe nije tiranin i diktator koja ujedno ima i odriješene ruke biti će ovo samo mazanje očiju preko zime…ukoliko dođe arrivabene, to bi bio pucanj u obje noge i ruke, vlastite dakako…
no obitelj koja vodi fiat već 40g sustavno uništava grupaciju a mlađariji koja je naslijedila ‘obiteljski posao’ je neozbiljna, neodgovorna i potpuno nezainteresirana…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo! Upravo to je problem Ferrarija. Oni koji vode tu grupaciju rade glupe poteze. Oni odlučuju o svemu. Oni su odgvorni za svaku promjenu u ekipi. Dok god je tako Ferrari će izgledati kako izgleda zadnjih 15 godina. Očito šef ekipe mora polagati račune nekome. Ni Wolf i Horner u tim uvijetima nebi postigli ono sto jesu. Ferrarijev sistem rada je nekakva praksa koju moderan svijet ne koristi jako dugo ako se želi izvući ono najbolje iz svojih ljudi. Žalosno je to što oni to nakon 15 godina ne vide. I da, steta je što Binotto neće više biti u ekipi jer kao inžinjer je odradio odličan posao.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante Maras trenutno najsretnija osoba na portalu vjerujem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam najsretniji na portalu, ali svakako me ova vijest razveselila??.
Nažalost, potrebne su tu još neke promjene, pogotovo po pitanju strategijskog tima. Ako dolazi Vasseur, nek sa sobom dovede Ruth Buscombe koja se pokazala kao solidan strategist u Alfi Romeo/Sauberu i još ponešto ljudi iz svog strategijskog tima, a nek Rueda i družina lagano produže put Alfe Romeo/Saubera.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MIslim da je njezina karijera išla uzbrdo tek kada je napustila Ferrari.. prvo u Hass pa u Alfu gdje je zablistala. Ja je se sjećam onih dana kada je snimala sa termo kamerom “protivnički bolid” s balkona i to u crvenoj majici i propetim konjićem na reveru.. hehe
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja dosta pratim talijanske vijesti,portale itd sto se tice sporta u Italiji a pogotovo Ferrarija.
Dosta zadnjih dana iskace ime Vasseura kao novog sefa tima koji bi trebao preuzet kormilo nakon Nove godine.
Isto tako kazu da je navodno FV pogura Hulkenberga u Haas.
Jos jedna vijest koja se govori a to je da je Elkan stavio bijelu kartu Horneru na stol sto se tice Ferrarija ali da je on to odbio.
Koliko ima istine u svemu tome cemo vidjet.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Horner je vrlo specifičan šef u vrlo specifičnoj momčadi. Nema šanse da bi on bio uspješan u Ferrariju. A to da su mu ponudili posao pokazuje koliko malo razumiju F1.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ode Mattia mjesto Brawn-a u FIA-u ?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to bi mu bila pozicija taman po mjeri
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To bi bio pravi cirkus. Odmah se sjetim one situacije iz netflixa kada pita svoju asistenticu koje “parole” će se držati u današnjim intervjuima. Podjeća me na ona davna vremena 80tih kada smo pisali motivacijeske parole po školsim panoima. joj joj.
Mislim da ga Ferrari nije trebao na čelu kao ni onog Elkana.. totalno beskrvni likovo na čelu adrenalinskog sporta.. iz štreberskog podruma na čelo organizacije, današnja realnost na svim segmentima. Većinom nas vode u ovoj civilazici piskarala i njonje.. nažalost. Tako nam i treba.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jel zasteko gas u francuskoj?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
binotto je napravio odličan posao.
syebao je onaj koji ga je stavio na čelo ekipe.
on je premlak, s premalo znanja i crti ličnosti koje su potrebne za menadžera i vođu.
Pogubio se u politici i vođenju. vjerujem da je idealan za voditi team od x ljudi, u smislu onoga što mu je fah, u čemu je odličan i gdje vodi svojom stručnošću i iskustvom. i tu će faliti ferariju itekako. ali bilo je jasno da ne može više dolje nakon što je otišao gore. i sad je vani..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto nitko nikada ne uzima u obzir Eddiea Jordana? Mislim da je on sa onim malim timom i onakvim budžetom radio odličan posao.
2
0