Izdvojeno

Perez ispred Verstappena na posljednjem treningu u Abu Dhabiju; Hamilton pretjecao pod crvenim zastavama

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 29 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez je odradio najbolje vrijeme na posljednjem slobodnom treningu u Abu Dhabiju, ispred timskog kolege Maxa Verstappena. Zanimljivo, iza dva Red Bulla su se smjestila dva Mercedesa, a nakon Norrisa u McLarenu su bila dva Ferrarija s pola desetinke razmaka između Leclerca i Sainza, u korist Monegažanina. Ipak, Leclerc se požalio ekipi da su mu soft gume bile potrošene nakon samo četiri zavoja.

Vidjeli smo i jednu crvenu zastavu nakon što je Pierre Gasly probušio gumu na svom AlpahTauriju. Netom nakon toga prošao je preko pasice i polomio pokrov gume. Krhotine na stazi bile su dovoljan razlog da se trening prekine na nekoliko minuta.

U nevolji bi mogao biti i Lewis Hamilton koji je tijekom crvene zastave prestigao drugi bolid na stazi u petom zavoju. Međutim, s obzirom da je ovog vikenda među sucima i Garry Connelly, za pretpostaviti je da u Mercedesu nemaju razloga za brigu.

U top deset ušli su i Ricciardo, Vettel i Albon.

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
111S.PEREZRed Bull1:24.98215
21M.VERSTAPPENRed Bull1:25.1340.15215
344L.HAMILTONMercedes1:25.2220.24020
463G.RUSSELLMercedes1:25.3950.41315
54L.NORRISMcLaren1:25.5180.53616
616C.LECLERCFerrari1:25.5710.58924
755C.SAINZFerrari1:25.6050.62323
83D.RICCIARDOMcLaren1:25.9500.96818
95S.VETTELAston Martin1:26.0121.03013
1023A.ALBONWilliams1:26.0511.06916
1131E.OCONAlpine1:26.0731.09117
1214F.ALONSOAlpine1:26.0761.09418
1322Y.TSUNODAAlphaTauri1:26.1701.18819
1477V.BOTTASAlfa Romeo1:26.1891.20717
1510P.GASLYAlphaTauri1:26.2391.25712
1618L.STROLLAston Martin1:26.2981.31620
1720K.MAGNUSSENHaas1:26.3561.37421
1847M.SCHUMACHERHaas1:26.4731.49119
1924G.ZHOUAlfa Romeo1:26.4821.50017
206N.LATIFIWilliams1:26.6461.66414

Komentiraj

29 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Leclrec je ispred Sainza popravljali su vremena u drugom pokušaju



    1

    1
  2. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Gasly je u japanu zbog prebrze vožnje pod crvenim zastavama dobio čini mi se 2-3 kaznena boda.. Za vidjeti je šta će tu odlučit gospoda suci 😅



    3

    3
  3. Nisam Lujin navijač, naprotiv – njemu kazna bi me trebalo ćak veseliti.

    ALI OVO JE PRENAPUHANO – Crveno počelo blinkat, ne stalno crveno, taman je prolazio, nema šanse da tako brzo uspori.
    A sama zastava je zamahala već je prošao debelo – imo nebi trebalo biti ništa.



    11

    2
  4. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Međutim, s obzirom da je ovog vikenda među sucima i Garry Connelly, za pretpostaviti je da u Mercedesu nemaju razloga za brigu.

    😬



    11

    5
    • Ne razumijem ovo pisanje od strane autora



      8

      1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Radi se o sucu koji je u Japanu 2016. kao jedan od četiri suca na toj utrci samoinicijativno išao u garažu Mercedesa da bi pozvao ekipu da protestira protiv Verstappenova poteza u duelu s Hamiltonom, nakon što su ostala tri suca procijenili da nije potez nije bio vrijedan kazne. Uz Dereka Warwicka najveći skandal u FIA-inom izboru za suce u utrkama. Nije baš neka tajna, pa ne treba uljepšavati.



        41

        13
        • jbte kakvi smo mi to ljudi ?!?!? vetma spomene suca connelly-a , objasni o kakvom se liku radi i dobije 4 minusa . OK , jedan je skoro svima zagarantiran od lika koji valjda “svršava” dok piči minuse ali ostala 3 ? ne slažu se sa vetmom jer laže da je connelly samoinicjativno otiša u garažu MB 2016. i pozva ekipu da protestira ? ili vetma piše istinu koju svi vole ali samo onda kad im paše , a u ovom slučaju nekima istina , činjenica ne paše ? možda bi ova “trojka” mogla pobit vetmu činjenicama koje tvrde suprotno ? ili im se ne da tražit ali znaju da tako nije bilo , da je connelly pošten , nepristran ka šta suci trebaju biti .
          za ovakvu sitnicu kažnjavat 7 X prvaka !?!?! da je 4 X prvak ka seb koji je popušija kaznu u americi onda bi bilo OK jer samo 4 X prvak … pih . uostalom valjda znamo da je puno teže usporit na suhoj / lewis) nego na mokroj podlozi ( seb ) zar ne ?



          13

          8
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Nije problem u tome što je vetma spomenuo connelly-a, niti što je objasnio o kakvom je liku riječ, nego u tome što aludira da je connelly primarni razlog što hamilton vjerojatno neće dobiti kaznu. Naravno, o tome da je hamilton usporio čim je naišao na signalizaciju crvenih zastava, a to je bilo nakon pretjecanja, niti riječi. No to ne treba niti čuditi, jer kako bi onda izgledala otrovna primjedba o connellyu da smo upoznati sa svim činjenicama.



          6

          2
        • Jim Clark
          mclaren f1 Prikaži

          @Scuderia objasnio
          takoder ista situacija se dogodila prosle godine u Nizozemskoj s Maxom, samo se ne sjecam da se ovakva buka dizala i izvlacilo ko je bio sudac na nekoj utrci prije 6 godina



          1

          1
        • Max Verstappen 1
          TheDutchLion Donator Prikaži

          @Vetma
          Kako si samo znao da ce Hamilton proci bez kazne 😃
          Minus sam slucajno stisnuo😬


          0

          7
        • Dietrich Mateschitz
          Ante Vetma glavni urednik Prikaži

          @scuderia: Aludiram na to da kazne u F1 ovise o tome tko sjedi u sudačkoj sobi. Nitko ne zna pravila, čak ni suci, a od vikenda do vikenda se za slične stvari dijele različite presude. Ponekad prevlada “zdrav razum” pa vozač izbjegne kaznu, kao danas, a ponekad se kazna dodijeli pa suci objasne “sori, pravilnik je takav i ne možemo tu ništa”. I što, oba slučaja se mogu logicno objasniti, ovisno kako im se sprdne.

          Tu je i odgovor na kritiku oko objektivnosti od @amidzic89. Stava sam da FIA ne zna što radi, a suci su diletanti, te mislim da bi bilo neiskreno praviti se da nije tako.



          5

          4
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Seb je kažnjen, iako je odmah prikočio čim mu se ukazala crvena na semaforu. I kako je i objsanio, da je tu kočio jače, po mokrom, u krivini, vjerovatno bi se okrenuo. A niti je bilo ikoga oko njega, niti je ikoga prestigao ni ikoga ugrozio. Ali genijalci su procijenili da nije usporio na vrijeme… Ali u to vrijeme su ga svakako kažnjavali za šta su stigli. Jedva su čekali da mu opale kaznu. Ono da se osiguraju, kao da Ferrari sam nije bio dovoljan…



          2

          0
      • Kimi Raikkonen 7
        amidzic89 Prikaži

        Nisam Lujin fan, dapace, cak ga i ne simpatiziram, ali je Vetma bas mnogo pristran kad pise o njemu, nebi skodilo malo novinarske objektivnosti



        10

        1
  5. Realno, nitko nije bio u opasnosti, skroz na drugom kraju staze, monitori su isto nešto štekali. Nije mi za kaznu.
    Ali ako pravila kazu drugacije neka ga se kazni i ako se u prošlosti ovo kaznjavalo.



    1

    1
  6. Ferrari je djelovao dobro do tehničke direktive izuzev retardiranih strategija. I nakon direktive jedu gume. Vjerujem da bi bili koliko toliko konkurentni da nemaju taj problem. No nije mi jasno da ekipa kao Ferrari sa takvim redursima ne može riješiti taj problem do Belgije do kraja sezone. Šta oni rade od Belgije do danas?



    3

    1
  7. Zar smo sumnjali:
    It is our conclusion that the driver of Car 44 took every reasonable action to comply
    with the regulations in that he immediately reduced speed in a safe manner at the
    earliest opportunity upon the first indication of the red light.
    Notwithstanding, technically this is still a breach of Art 2.5.4.1 b of Cpt IV of Appendix
    H of the International Sporting Code, however he could not avoid overtaking Car 20 in
    this case and therefore the Stewards DETERMINE to apply no penalty.



    5

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni