Sergio Perez je odradio najbolje vrijeme na posljednjem slobodnom treningu u Abu Dhabiju, ispred timskog kolege Maxa Verstappena. Zanimljivo, iza dva Red Bulla su se smjestila dva Mercedesa, a nakon Norrisa u McLarenu su bila dva Ferrarija s pola desetinke razmaka između Leclerca i Sainza, u korist Monegažanina. Ipak, Leclerc se požalio ekipi da su mu soft gume bile potrošene nakon samo četiri zavoja.
Vidjeli smo i jednu crvenu zastavu nakon što je Pierre Gasly probušio gumu na svom AlpahTauriju. Netom nakon toga prošao je preko pasice i polomio pokrov gume. Krhotine na stazi bile su dovoljan razlog da se trening prekine na nekoliko minuta.
U nevolji bi mogao biti i Lewis Hamilton koji je tijekom crvene zastave prestigao drugi bolid na stazi u petom zavoju. Međutim, s obzirom da je ovog vikenda među sucima i Garry Connelly, za pretpostaviti je da u Mercedesu nemaju razloga za brigu.
U top deset ušli su i Ricciardo, Vettel i Albon.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:24.982 | 15 | |
2 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:25.134 | 0.152 | 15 |
3 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:25.222 | 0.240 | 20 |
4 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:25.395 | 0.413 | 15 |
5 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:25.518 | 0.536 | 16 |
6 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:25.571 | 0.589 | 24 |
7 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:25.605 | 0.623 | 23 |
8 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:25.950 | 0.968 | 18 |
9 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:26.012 | 1.030 | 13 |
10 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:26.051 | 1.069 | 16 |
11 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:26.073 | 1.091 | 17 |
12 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:26.076 | 1.094 | 18 |
13 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:26.170 | 1.188 | 19 |
14 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:26.189 | 1.207 | 17 |
15 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:26.239 | 1.257 | 12 |
16 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:26.298 | 1.316 | 20 |
17 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:26.356 | 1.374 | 21 |
18 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:26.473 | 1.491 | 19 |
19 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:26.482 | 1.500 | 17 |
20 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:26.646 | 1.664 | 14 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclrec je ispred Sainza popravljali su vremena u drugom pokušaju
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gasly je u japanu zbog prebrze vožnje pod crvenim zastavama dobio čini mi se 2-3 kaznena boda.. Za vidjeti je šta će tu odlučit gospoda suci 😅
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ahh kad se ukljuci BLM lobi bice upozorenje
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam Lujin navijač, naprotiv – njemu kazna bi me trebalo ćak veseliti.
ALI OVO JE PRENAPUHANO – Crveno počelo blinkat, ne stalno crveno, taman je prolazio, nema šanse da tako brzo uspori.
A sama zastava je zamahala već je prošao debelo – imo nebi trebalo biti ništa.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Austin 2018, Vettel još ima neke male šanse za naslov, FP2 crvena zastava nije prekocio na vrijeme (nikog nije prešao) 3 mjesta kazne….
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma dobro to je u redu, sve ja to kužim…, no ti pretpostavljaš da je Lewis prošao kad je crveno već bilo aktivno.
Ali Lujo je BIO U RAZINI PANELA kad je ovaj poćeo blinkat, a čovac zamahao zastavom ovaj je već prošao.
Dakle Lewis NIJE prošao kroz crvenu zastavu
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima lujo i na volanu upozorenje nisu samo paneli a ne da nije usporio nego ih jos pretica i jednog i drugog
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako ti tako kazes, i to jos velikim slovima, onda sigurno nije.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Nikolar95
Osim što mu ni na volanu nije ništa svjetilo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U presudi piše:
Fact: Car 44 overtook Car 20 when the red light was displayed.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Međutim, s obzirom da je ovog vikenda među sucima i Garry Connelly, za pretpostaviti je da u Mercedesu nemaju razloga za brigu.
😬
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne razumijem ovo pisanje od strane autora
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Radi se o sucu koji je u Japanu 2016. kao jedan od četiri suca na toj utrci samoinicijativno išao u garažu Mercedesa da bi pozvao ekipu da protestira protiv Verstappenova poteza u duelu s Hamiltonom, nakon što su ostala tri suca procijenili da nije potez nije bio vrijedan kazne. Uz Dereka Warwicka najveći skandal u FIA-inom izboru za suce u utrkama. Nije baš neka tajna, pa ne treba uljepšavati.
41
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jbte kakvi smo mi to ljudi ?!?!? vetma spomene suca connelly-a , objasni o kakvom se liku radi i dobije 4 minusa . OK , jedan je skoro svima zagarantiran od lika koji valjda “svršava” dok piči minuse ali ostala 3 ? ne slažu se sa vetmom jer laže da je connelly samoinicjativno otiša u garažu MB 2016. i pozva ekipu da protestira ? ili vetma piše istinu koju svi vole ali samo onda kad im paše , a u ovom slučaju nekima istina , činjenica ne paše ? možda bi ova “trojka” mogla pobit vetmu činjenicama koje tvrde suprotno ? ili im se ne da tražit ali znaju da tako nije bilo , da je connelly pošten , nepristran ka šta suci trebaju biti .
za ovakvu sitnicu kažnjavat 7 X prvaka !?!?! da je 4 X prvak ka seb koji je popušija kaznu u americi onda bi bilo OK jer samo 4 X prvak … pih . uostalom valjda znamo da je puno teže usporit na suhoj / lewis) nego na mokroj podlozi ( seb ) zar ne ?
13
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije problem u tome što je vetma spomenuo connelly-a, niti što je objasnio o kakvom je liku riječ, nego u tome što aludira da je connelly primarni razlog što hamilton vjerojatno neće dobiti kaznu. Naravno, o tome da je hamilton usporio čim je naišao na signalizaciju crvenih zastava, a to je bilo nakon pretjecanja, niti riječi. No to ne treba niti čuditi, jer kako bi onda izgledala otrovna primjedba o connellyu da smo upoznati sa svim činjenicama.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Scuderia objasnio
takoder ista situacija se dogodila prosle godine u Nizozemskoj s Maxom, samo se ne sjecam da se ovakva buka dizala i izvlacilo ko je bio sudac na nekoj utrci prije 6 godina
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Vetma
Kako si samo znao da ce Hamilton proci bez kazne 😃
Minus sam slucajno stisnuo😬
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@scuderia: Aludiram na to da kazne u F1 ovise o tome tko sjedi u sudačkoj sobi. Nitko ne zna pravila, čak ni suci, a od vikenda do vikenda se za slične stvari dijele različite presude. Ponekad prevlada “zdrav razum” pa vozač izbjegne kaznu, kao danas, a ponekad se kazna dodijeli pa suci objasne “sori, pravilnik je takav i ne možemo tu ništa”. I što, oba slučaja se mogu logicno objasniti, ovisno kako im se sprdne.
Tu je i odgovor na kritiku oko objektivnosti od @amidzic89. Stava sam da FIA ne zna što radi, a suci su diletanti, te mislim da bi bilo neiskreno praviti se da nije tako.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Seb je kažnjen, iako je odmah prikočio čim mu se ukazala crvena na semaforu. I kako je i objsanio, da je tu kočio jače, po mokrom, u krivini, vjerovatno bi se okrenuo. A niti je bilo ikoga oko njega, niti je ikoga prestigao ni ikoga ugrozio. Ali genijalci su procijenili da nije usporio na vrijeme… Ali u to vrijeme su ga svakako kažnjavali za šta su stigli. Jedva su čekali da mu opale kaznu. Ono da se osiguraju, kao da Ferrari sam nije bio dovoljan…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam Lujin fan, dapace, cak ga i ne simpatiziram, ali je Vetma bas mnogo pristran kad pise o njemu, nebi skodilo malo novinarske objektivnosti
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Realno, nitko nije bio u opasnosti, skroz na drugom kraju staze, monitori su isto nešto štekali. Nije mi za kaznu.
Ali ako pravila kazu drugacije neka ga se kazni i ako se u prošlosti ovo kaznjavalo.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne kažnjava se posljedica nego prekršaj. Ovaj put nije nikoga ugrozio… možemo se nadati na neće biti nikoga ni slijedeći put pod crvenim zastavama? Ne ide to tako.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidiš da ide…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma, kad ga se nije kažnjavalo, kada u punoj brzini umalo se zakuca u Sirotkina, i sl… Imao je takvih situacija da nije bilo gorih, a jedini je prolazio bez kazne…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je djelovao dobro do tehničke direktive izuzev retardiranih strategija. I nakon direktive jedu gume. Vjerujem da bi bili koliko toliko konkurentni da nemaju taj problem. No nije mi jasno da ekipa kao Ferrari sa takvim redursima ne može riješiti taj problem do Belgije do kraja sezone. Šta oni rade od Belgije do danas?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prebacili se na sljedeću sezonu.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Checking
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ba Bože mili… oni su već nekoliko godina na ljetnoj pauzi. Do ljetne pauze sve štima a nakon ljetne pauze oni su i dalje na odmoru…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar smo sumnjali:
It is our conclusion that the driver of Car 44 took every reasonable action to comply
with the regulations in that he immediately reduced speed in a safe manner at the
earliest opportunity upon the first indication of the red light.
Notwithstanding, technically this is still a breach of Art 2.5.4.1 b of Cpt IV of Appendix
H of the International Sporting Code, however he could not avoid overtaking Car 20 in
this case and therefore the Stewards DETERMINE to apply no penalty.
5
3