Izdvojeno

Prvi trening u Meksiku: Sainz najbrži ispred Leclerca i Red Bullova s identičnim vremenom

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Carlos Sainz bio je najbrži na otvaranju trkaćeg vikenda u Meksiku na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez s manje od pola desetinke prednosti ispred timskog kolege Charlesa Leclerca. Iza Ferrarijevih vozača smjestili su se Red Bullovi koji su bili još izjednačeniji – Sergio Perez i Max Verstappen postavili su identično vrijeme i kasnili 120 tisućinki za Sainzom.

Iznimno gusto bilo je u samom vrhu pa su tako i iduća dvojica vozača kasnila manje od dvije desetinke, a to su bili Lewis Hamilton i Fernando Alonso. Valtteri Bottas bio je na visokim pozicijama tijekom cijelog treninga i završio je na solidnom sedmom mjestu za Alfa Romeo ispred Landa Norrisa, Pierrea Gaslyja i Sebastiana Vettela koji je zaključio najbržih deset i one koji su ostali unutar sekunde zaostatka.

Vozači nisu dugo čekali na izlazak na stazu jer je ovaj trening zapravo jedini današnji na kojem će moći isprobavati stvari koje žele poput različitih guma, probnih startova, korištenja DRS-a ili promjena postavki bolida. Drugi trening koji nas čeka kasnije večeras trajat će pola sata duže, ali je u cijelosti rezerviran za testiranje Pirellijevih guma za iduću sezonu. Isti format korišten je i na prošlom vikendu u Austinu, kada su testirane tvrđe komponente, a u Meksiku će biti isprobane mekše.

Jedini vozači koji će smjeti isprobavati standardne gume i različite postavke u prvih 45 minuta drugog treninga bit će oni koji su propustili prvi trening zbog ustupanja mjesta neiskusnim vozačima – George Russell, Esteban Ocon, Yuki Tsunoda, Alex Albon i Kevin Magnussen. Njihove bolide vozili su redom: budući vozač AlphaTaurija Nyck de Vries, F2 vozači Jack Doohan i Liam Lawson, zaradi li superlicencu, budući vozač Williamsa Logan Sargeant te rezervni vozač Haasa Pietro Fittipaldi.

Svi su trening započeli na hard gumama, a najbrži je bio Verstappen ispred Pereza i Sainza. Leclerc je nakon samo pet minuta treninga morao u boks zbog probušene gume, a nakon toga nije izlazio na hardu, već je odmah prešao na soft i srušio Verstappenovo vrijeme za sedam desetinki. Ubrzo je većina vozača također prešla na soft, a Verstappen je u svom prvom brzom krugu na najmekšim gumama završio okrenut u pogrešnom smjeru. Nizozemac je izgubio kontrolu nad bolidom u 10. i 11. zavoju te se izvrtio, no bio je dovoljno daleko od barijera da nastavi vožnju bez problema i kasnije postavi identično vrijeme kao i Perez, dok je Sainz za samo 46 tisućinki nadmašio Leclerca.

Spomenuti neredovni vozači u globalu nisu imali sreće na današnjem treningu – Fittipaldi i Lawson izazvali su crvene zastave zbog kvarova na bolidima, a problema je imao i Doohan. De Vries i Sargeant prošli su bez takvih nedaća. Fittipaldi je stao pored drugog zavoja nakon što mu je to naređeno odmah po izlasku iz boksa 22 minute prije kraja, čime je izazvao prekid treninga od šest minuta, a Lawson je stao u stadionskom dijelu staze nakon kvara četiri minute prije kraja, što je značilo da nakon te crvene zastave neće biti nastavka treninga. Doohan je već ranije napustio bolid u garaži zbog navodnog problema s pogonskom jedinicom u inače Oconovom Alpineu. Neiskusna petorka zauzela je posljednjih pet pozicija na treningu i bili su jedini s najbržim krugom na hardu, a ne softu.

Drugi slobodni trening počinje u 23 sata.

Rezultati

#VozačBolid+Krugovi
155Carlos SainzFERRARI1:20.70725
216Charles LeclercFERRARI+0.046s20
311Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+0.120s22
41Max VerstappenRED BULL RACING RBPT+0.120s22
544Lewis HamiltonMERCEDES+0.142s17
614Fernando AlonsoALPINE RENAULT+0.192s26
777Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+0.376s23
84Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+0.413s21
910Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+0.603s25
105Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+0.818s24
113Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+1.055s16
1224Guanyu ZhouALFA ROMEO FERRARI+1.113s20
1318Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.158s24
1447Mick SchumacherHAAS FERRARI+1.245s22
156Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+2.205s20
1640Liam LawsonALPHATAURI RBPT+3.154s19
1745Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+3.539s22
1819Nyck De VriesMERCEDES+3.875s20
1982Jack DoohanALPINE RENAULT+3.908s13
2051Pietro FittipaldiHAAS FERRARI+6.059s9

Komentiraj

11 komentara

  1. Pirelli Ultrasoft
    Mistery Prikaži

    Kakvo interesovanje , clanak napisan prije 48 min 0 komentara 😞



    1

    0
    • Istina ,a kada je odavno sve riješeno ,više nije zanimljivo
      Kladio bi se da je ove godine Max vozio ferrari još uvijek ne bi imali pobjednika sezone ,no to nikada nećemo saznati
      I upravo dok ovo pišem ,Leclerc se onako fino zabio u umjetni zid u zavoju !!!
      To je to što govorim ,Max je bolji vozač !!!



      4

      2
      • Je, kako da ne. Max bi sam pogodio strategije i zakonom privlačenja spriječio kvarove.



        7

        2
        • Alonso1983.. šta volim ove “mitove” o kvarovima :) a da se ” poslužimo” istinom ? 2022. leclerc odustajanje u španjolskoj zbog turba , u bakuu zbog motora , sainz odustajanje u bakuu zbog hidraulike i austriji zbog motora . max odustajanje u bahreinu zbog ubrizgavanja goriva i australiji zbog curenja goriva . greške kod strategije ili boxa se katkad znaju “ispraviti” na stazi . dokaz …. max je u americi u boxu “zadržan” 11+ s, sve nadoknadija i pobjedija sa 5 s prednosti pred lewisom . istina , max je iskusniji od leclerca ( po “stažu” ) ali je isto tako činjenica da max rijetko griješi , charles češće . max ima hladniju glavu i više “vozačke inteligencije” . čini mi se da leclerc poteze vuče impulsivno sljedeći svoje emocije . takve poteze je zna vuči i max . npr kad se “obračunava” sa ferrariem ( dok su kimi i seb vozili ) na stazi ali se uspija riješit te impulsivnosti , CL to tek treba rješit . mislim da je za njegovu impuslivnost donekle kriv i ferrari nekim nebuloznim strategijskim greškama ali i leclercovom nemogučnošću da sačuva hladnu glavu usprkos pogreškama inuede . moga je i max “ludovat” posli prve 3 trke kad je 2 X odusta , a CL ima 46 bodova više ali max je sačuva hladnu glavu . da je srlja , reagira impulsivno , emotivno , forsira ko zna kako bi danas izgledala ljestvica .



          1

          3
        • Max je sačuvao hladnu glavu, no Leclercovu prednost nije sustigao on hladnom glavom nego raspadom sistema sa strategijama i sa dva odustajanja. Mitovi teni ili ne, dva puta odustao i u madarskoj silverstoneu i monacu sa vodece pozicije bacen na p4 i nize u madarakoj svojim glupim taktikama. To su pet utrka u kojima je vodio i nije pobijedio ne svojom krivicom i to je sve usmjerilo prvenstvo u ruke Maxu bez imalo dvojbe. U ostatku sezone je glupo pricati jer rb je svoja liga od spa. Btw nisam napisao nikakve mitove. Dali negdje piše broj kvarova koje navodim u gornjem komentaru da me demantiraš? Max u Ferrariju ove godine sa ovakvom ekipom iza sebe nebi bio nista duze u igri za naslov. No tvoja objektivnost oko Leclerca je svima dobro poznata pa ta rasprava na tu temu je nepotrebno.



          1

          0
        • Da se poslužimo istinom? Koji dio mog prvog komemtara je neistinit? Dali je imao kvarove na vodećim pozicijama? Dali je izgubio pobjede zbog strateških odluka? Daj se prvo nauči komentirat čovječe bez napadanja i prozivanja pa ćemo onda nastaviti komunikaciju. Tvoj svaki božiji komentar je neko svađanje sa samim sobom. Napiši svoje mišljenje argumentima bez tih tvojih ” pridjeva”.


          0

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Ko mu kaže…🤦‍♂️


          0

          1
      • Ja bi se kladio da bi ti zgubio tu okladu…..😉



        3

        0
      • Marlboro
        F1bodul Prikaži

        Kako je sve riješeno? Alpine – McLaren, Haas -AlphaTauri, Aston -alfa?

        O čemu trakeljaš? Imamo pobjednika no ne vrilti se sve oko borbe za prvo mjesto



        1

        1
      • Max ima bolji tim, bolji tim mu daje sigurnost, bolji feedback, ne treba se zamarati jel tim falio, ima samo voziti.
        Bolid je konkurentan, nema potrebe riskirati, gleda dugoročno.

        Čisto hipotetski, da se zamijene za mjesta Lec i Ver, Lec bi bio prvak, možda ne bi bio u Japanu, ali bi bio u Mekisku, Austinu.

        Moje misljenje.



        3

        1
  2. Sainz TR
    -De Vries behind, on an outlap
    -What? Debris?
    :) :) :)



    10

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni