Carlos Sainz bio je najbrži na otvaranju trkaćeg vikenda u Meksiku na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez s manje od pola desetinke prednosti ispred timskog kolege Charlesa Leclerca. Iza Ferrarijevih vozača smjestili su se Red Bullovi koji su bili još izjednačeniji – Sergio Perez i Max Verstappen postavili su identično vrijeme i kasnili 120 tisućinki za Sainzom.
Iznimno gusto bilo je u samom vrhu pa su tako i iduća dvojica vozača kasnila manje od dvije desetinke, a to su bili Lewis Hamilton i Fernando Alonso. Valtteri Bottas bio je na visokim pozicijama tijekom cijelog treninga i završio je na solidnom sedmom mjestu za Alfa Romeo ispred Landa Norrisa, Pierrea Gaslyja i Sebastiana Vettela koji je zaključio najbržih deset i one koji su ostali unutar sekunde zaostatka.
Vozači nisu dugo čekali na izlazak na stazu jer je ovaj trening zapravo jedini današnji na kojem će moći isprobavati stvari koje žele poput različitih guma, probnih startova, korištenja DRS-a ili promjena postavki bolida. Drugi trening koji nas čeka kasnije večeras trajat će pola sata duže, ali je u cijelosti rezerviran za testiranje Pirellijevih guma za iduću sezonu. Isti format korišten je i na prošlom vikendu u Austinu, kada su testirane tvrđe komponente, a u Meksiku će biti isprobane mekše.
Jedini vozači koji će smjeti isprobavati standardne gume i različite postavke u prvih 45 minuta drugog treninga bit će oni koji su propustili prvi trening zbog ustupanja mjesta neiskusnim vozačima – George Russell, Esteban Ocon, Yuki Tsunoda, Alex Albon i Kevin Magnussen. Njihove bolide vozili su redom: budući vozač AlphaTaurija Nyck de Vries, F2 vozači Jack Doohan i Liam Lawson, zaradi li superlicencu, budući vozač Williamsa Logan Sargeant te rezervni vozač Haasa Pietro Fittipaldi.
Svi su trening započeli na hard gumama, a najbrži je bio Verstappen ispred Pereza i Sainza. Leclerc je nakon samo pet minuta treninga morao u boks zbog probušene gume, a nakon toga nije izlazio na hardu, već je odmah prešao na soft i srušio Verstappenovo vrijeme za sedam desetinki. Ubrzo je većina vozača također prešla na soft, a Verstappen je u svom prvom brzom krugu na najmekšim gumama završio okrenut u pogrešnom smjeru. Nizozemac je izgubio kontrolu nad bolidom u 10. i 11. zavoju te se izvrtio, no bio je dovoljno daleko od barijera da nastavi vožnju bez problema i kasnije postavi identično vrijeme kao i Perez, dok je Sainz za samo 46 tisućinki nadmašio Leclerca.
Spomenuti neredovni vozači u globalu nisu imali sreće na današnjem treningu – Fittipaldi i Lawson izazvali su crvene zastave zbog kvarova na bolidima, a problema je imao i Doohan. De Vries i Sargeant prošli su bez takvih nedaća. Fittipaldi je stao pored drugog zavoja nakon što mu je to naređeno odmah po izlasku iz boksa 22 minute prije kraja, čime je izazvao prekid treninga od šest minuta, a Lawson je stao u stadionskom dijelu staze nakon kvara četiri minute prije kraja, što je značilo da nakon te crvene zastave neće biti nastavka treninga. Doohan je već ranije napustio bolid u garaži zbog navodnog problema s pogonskom jedinicom u inače Oconovom Alpineu. Neiskusna petorka zauzela je posljednjih pet pozicija na treningu i bili su jedini s najbržim krugom na hardu, a ne softu.
Drugi slobodni trening počinje u 23 sata.
# | Vozač | Bolid | + | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|
1 | 55 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:20.707 | 25 |
2 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | +0.046s | 20 |
3 | 11 | Sergio Perez | RED BULL RACING RBPT | +0.120s | 22 |
4 | 1 | Max Verstappen | RED BULL RACING RBPT | +0.120s | 22 |
5 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +0.142s | 17 |
6 | 14 | Fernando Alonso | ALPINE RENAULT | +0.192s | 26 |
7 | 77 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | +0.376s | 23 |
8 | 4 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +0.413s | 21 |
9 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI RBPT | +0.603s | 25 |
10 | 5 | Sebastian Vettel | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +0.818s | 24 |
11 | 3 | Daniel Ricciardo | MCLAREN MERCEDES | +1.055s | 16 |
12 | 24 | Guanyu Zhou | ALFA ROMEO FERRARI | +1.113s | 20 |
13 | 18 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +1.158s | 24 |
14 | 47 | Mick Schumacher | HAAS FERRARI | +1.245s | 22 |
15 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | +2.205s | 20 |
16 | 40 | Liam Lawson | ALPHATAURI RBPT | +3.154s | 19 |
17 | 45 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | +3.539s | 22 |
18 | 19 | Nyck De Vries | MERCEDES | +3.875s | 20 |
19 | 82 | Jack Doohan | ALPINE RENAULT | +3.908s | 13 |
20 | 51 | Pietro Fittipaldi | HAAS FERRARI | +6.059s | 9 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakvo interesovanje , clanak napisan prije 48 min 0 komentara 😞
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina ,a kada je odavno sve riješeno ,više nije zanimljivo
Kladio bi se da je ove godine Max vozio ferrari još uvijek ne bi imali pobjednika sezone ,no to nikada nećemo saznati
I upravo dok ovo pišem ,Leclerc se onako fino zabio u umjetni zid u zavoju !!!
To je to što govorim ,Max je bolji vozač !!!
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je, kako da ne. Max bi sam pogodio strategije i zakonom privlačenja spriječio kvarove.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso1983.. šta volim ove “mitove” o kvarovima :) a da se ” poslužimo” istinom ? 2022. leclerc odustajanje u španjolskoj zbog turba , u bakuu zbog motora , sainz odustajanje u bakuu zbog hidraulike i austriji zbog motora . max odustajanje u bahreinu zbog ubrizgavanja goriva i australiji zbog curenja goriva . greške kod strategije ili boxa se katkad znaju “ispraviti” na stazi . dokaz …. max je u americi u boxu “zadržan” 11+ s, sve nadoknadija i pobjedija sa 5 s prednosti pred lewisom . istina , max je iskusniji od leclerca ( po “stažu” ) ali je isto tako činjenica da max rijetko griješi , charles češće . max ima hladniju glavu i više “vozačke inteligencije” . čini mi se da leclerc poteze vuče impulsivno sljedeći svoje emocije . takve poteze je zna vuči i max . npr kad se “obračunava” sa ferrariem ( dok su kimi i seb vozili ) na stazi ali se uspija riješit te impulsivnosti , CL to tek treba rješit . mislim da je za njegovu impuslivnost donekle kriv i ferrari nekim nebuloznim strategijskim greškama ali i leclercovom nemogučnošću da sačuva hladnu glavu usprkos pogreškama inuede . moga je i max “ludovat” posli prve 3 trke kad je 2 X odusta , a CL ima 46 bodova više ali max je sačuva hladnu glavu . da je srlja , reagira impulsivno , emotivno , forsira ko zna kako bi danas izgledala ljestvica .
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je sačuvao hladnu glavu, no Leclercovu prednost nije sustigao on hladnom glavom nego raspadom sistema sa strategijama i sa dva odustajanja. Mitovi teni ili ne, dva puta odustao i u madarskoj silverstoneu i monacu sa vodece pozicije bacen na p4 i nize u madarakoj svojim glupim taktikama. To su pet utrka u kojima je vodio i nije pobijedio ne svojom krivicom i to je sve usmjerilo prvenstvo u ruke Maxu bez imalo dvojbe. U ostatku sezone je glupo pricati jer rb je svoja liga od spa. Btw nisam napisao nikakve mitove. Dali negdje piše broj kvarova koje navodim u gornjem komentaru da me demantiraš? Max u Ferrariju ove godine sa ovakvom ekipom iza sebe nebi bio nista duze u igri za naslov. No tvoja objektivnost oko Leclerca je svima dobro poznata pa ta rasprava na tu temu je nepotrebno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da se poslužimo istinom? Koji dio mog prvog komemtara je neistinit? Dali je imao kvarove na vodećim pozicijama? Dali je izgubio pobjede zbog strateških odluka? Daj se prvo nauči komentirat čovječe bez napadanja i prozivanja pa ćemo onda nastaviti komunikaciju. Tvoj svaki božiji komentar je neko svađanje sa samim sobom. Napiši svoje mišljenje argumentima bez tih tvojih ” pridjeva”.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ko mu kaže…🤦♂️
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bi se kladio da bi ti zgubio tu okladu…..😉
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako je sve riješeno? Alpine – McLaren, Haas -AlphaTauri, Aston -alfa?
O čemu trakeljaš? Imamo pobjednika no ne vrilti se sve oko borbe za prvo mjesto
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max ima bolji tim, bolji tim mu daje sigurnost, bolji feedback, ne treba se zamarati jel tim falio, ima samo voziti.
Bolid je konkurentan, nema potrebe riskirati, gleda dugoročno.
Čisto hipotetski, da se zamijene za mjesta Lec i Ver, Lec bi bio prvak, možda ne bi bio u Japanu, ali bi bio u Mekisku, Austinu.
Moje misljenje.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz TR
-De Vries behind, on an outlap
-What? Debris?
:) :) :)
10
0