Izdvojeno

Horner kaznu nazvao drakonskom, smatra da će ih koštati četvrtinu do pola sekunde

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Šef Red Bullove F1 momčadi Christian Horner oglasio se povodom objave o kazni za prekoračenje prošlogodišnjeg ograničenja budžeta koju je nazvao drakonskom.

FIA je prije nešto više od dva tjedna objavila rezultate provjere financijskih izvješća momčadi za 2021. godinu prema kojima je utvrđeno da je Red Bull potrošio prevelik iznos za prošlu sezonu. Detalji prekršaja, kao i kazne, objavljeni su danas – novčana kazna u iznosu od 7 milijuna dolara i smanjenje koeficijenta za aerodinamička testiranja za 10%.

“Raspravljalo se o sankciji i njezinoj veličini. To je bilo odgođeno zbog tužne vijesti o Dietrichu Mateschitzu prošlog vikenda, ali je zaključeno rano ovog tjedna kada smo dobili značajnu kaznu – i financijsku i sportsku – počevši sa 7 milijuna dolara, što je enormna količina novca za platiti unutar roka od 30 dana”, rekao je Horner.

“Drakonskiji dio je očito sportska kazna koja je smanjenje naše mogućnosti korištenja zračnog tunela i aerodinamičkih alata za 10%. Danas sam čuo ljude da prenose kako je to beznačajna količina. Reći ću vam sada, to je ogromna količina.”

“To predstavlja bilo što između četvrtine i pola sekunde vremena po krugu. To započinje sada i ima izravan utjecaj na naš bolid za iduću godinu te će biti na snazi u periodu od 12 mjeseci.”

Red Bull je osvojio ovogodišnje konstruktorsko prvenstvo, što znači da ionako ima najmanje dozvoljenog vremena za testiranje – bez kazne bi imali 70%, a sada će biti na 63%, što je 12% manje od drugoplasirane momčadi.

“Osvajanjem konstruktorskog prvenstva smo očito postali žrtve vlastitog uspjeha”, objasnio je Horner.

Dodao je kako i dalje stoji iza stava da Red Bull nije imao koristi na stazi od iznosa za kojeg je budžet prekoračen.

“Stojim kod izjave da nije bilo nikakve koristi jer kod iznosa za koji smo prema FIA-ji prekoračili – tih 434 tisuće funti – postoje olakotni faktori.”

“Ako smo prekoračili jer smo platili bolovanje, jer smo platili ljude za koje smo smatrali da nisu dio ograničenja u sklopu cateringa, nijedan novčić nije potrošen na performanse bolida. Zapanjen sam time što nije bilo nijedne druge momčadi koja se našla u ovoj poziciji, ali bravo za njih da ih je osam bilo u potpunosti u skladu s pravilima.”

“Mislim da postoje lekcije koje možemo naučiti. Jesmo li vidjeli nekakve performanse na stazi? Ne, nismo. Postoje li stvari koje možemo napraviti bolje s računovodstvene strane? Naravno, postoje lekcije koje smo naučili. Ali ne samo s naše, već i sa svih strana.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Ferrari je izgubio sekundu, dok je imao 2 najbrzi bolid, dakle izgubit od 2 do 5 desetinki s najbrzim bolidom nije uopce strasno



    2

    1
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    S obzirom da na kraju trke Max može imati i 30 sekundi u odnosu na Ferrari možda dođu u egal.



    3

    0
  3. Ferrari
    PhillSF Prikaži

    Mislim da neće tu RB izgubiti niti tisućinku kad imaju genijalca zvanog Adrian Newy koji ima CFD i zračni tunel u mozgu 😊



    4

    0
  4. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    nece izgubit nista.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni